- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zizmand
aktív tag
válasz bitpork #181686 üzenetére
Akkor nem csak urban legend.
Valószínű nálunk is kiesett már az előző tulajnál, mert ha nővérem után állítom be magamnak az ülést, akkor előfordul, hogy leesek a legalsó állásba. Mondjuk nem baj, mert nekem meg pont az kell, tehát, ha úgynézzük ez plusz egy feature.
[ Szerkesztve ]
-
J&P
tag
válasz bitpork #181768 üzenetére
Nyilván hogy csak kiszedve.
Akkor lehet hogy veszek valami jó kárpittisztitót inkább, csak attól félek foltos marad a szövet, a világos kárpit átka hogy hamar minden kosz meglátszik.Ki milyen tisztitószerre esküszik??
molnarpeter
Az sem rossz ötlet, de nekem a kárpit bontás nem igazán menne, b5.5 Passat.
[ Szerkesztve ]
-
kisfurko
senior tag
válasz bitpork #181768 üzenetére
Ezt nekünk a 4 éves Octavia is eljátszotta tavaly.
Olyat is tud, hogy minden előzetes jel nélkül max. hangerőn nyom egy digitális sikolyt (eddig 3-szor csinálta). Először azt hittem ott halok meg az országúton, mire rájöttem, hogy ki kéne kapcsolni a "rádiót". Se hibajelzés, se hibakód, nem reprodukálható. Megkapott minden szoftverfrissítést, idén még nem csinálta. Fel se tudjuk venni, mert mire eljutnál oda, megőrülnél, olyan hangos és zavaró. Legalább valami fehér zaj lenne, de nem, olyan, mint ha valami földönkívüli üvöltés lenne. -
DJ. Ru$y
félisten
válasz bitpork #181768 üzenetére
Úgy látszik szenzor front van. Mióta megvettem az A4-et nem ment a tolatóradar, mert jobb hátsó és jobb hátsó belső szenzor hibát dobott folyamatosan.
Vasárnap hazaérek, betettem rükibe és rövidet sípolt, nem hosszút. Mondom mi a ... Csoda történt? És mind a 4 szenzor működött hirtelen. Másnap reggel megint nem ment, szóval vagy kontakt hiba van vagy nem tudom.
Szerelőmmel még nem volt lelkierőnk lebontani a hátulját, azért nem lett megcsinálva.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
1stVikman
senior tag
válasz bitpork #181793 üzenetére
Lehet azt kellene.
Azt találtam ki gyors segélynek, hogy bontóból vakdugó a külső zárak helyére.
VCDS-sel törölni a kulcsokat és a meglévő egyet feltanítani. Immo pin-t megszerezve szintén csak 1 kulcsot meghagyni.
Aztán utána lehet körbenézni hol - mennyiért lehetne komplett zárat cserélni + második kulcsot venni.
Ezekkel annyi a szépséghiba, hogy leghamarabb szombat tudnék menni véghezvinni a dolgot, és az immo pin kiolvasás sikere is kérdéses lehet. (KKL kábelem van, pl. VAG programmerrel megpróbálni, illetve vag k+can commander 3.6 állna rendelkezésre még.)[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz bitpork #181936 üzenetére
Rendben, köszönöm szépen!
szerk.:
Na be is állítottam. Ugyan nem tudom mi okból, de teljesen ki volt engedve, éppen csak rajta volt az anya amivel állítani lehet, a kar meg koppig feljött, és úgyis abszolút nulla volt a fékhatás. Most kb. a menet 50%-áig betekertem, így 6 kattanásig lehet húzni a kart, és tökéletesen rögzít, jó lesz ez így.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz bitpork #181936 üzenetére
Ha ferrodol nincs, azt menet közben is érezni, meg hangja is van már.
Intruder2k5: le is lazulhatott az anya, egy kontraanya nem árthat. Bár ha rendszeresen használod, úgyis észreveszed, hogy lazult.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz bitpork #181938 üzenetére
+ macilaci78
Nem hiszem, hogy lelazult volna, mert elég "nehéz" volt tekerni, szerintem valami önzáró anya lehet rajta, minden esetre a kar felől jövő pálcát fogni kellett patentfogóval, úgy tudtam villással húzni az anyát. Én inkább arra tippelek, hogy valamikor fékjavításon lehetett a kocsi, talán volt pofacsere, esetleg dob csere is, és olyankor ugye vissza szokták állítani a kéziféket, hogy fel tudják tenni a dobot. Aztán lehet a végén jól elfelejtették a kéziféket beállítani. De ez csak tipp, nem ismerem a kocsi előéletét.
-
macilaci78
nagyúr
válasz bitpork #181954 üzenetére
Önmagában nem gond, csak már megint valami... Szűk 2 éve van nálunk, ezidő alatt:
vezérléscsere
olajcsere, szűrőkkel, stb-vel
klímatisztítás, mert szaga volt, tölteni nem kellett
új Depo lámpa előre, használt indexbúrák
új izzók mindenhova
generátorcsere
akkucsere
új gumigarnitúra télre, nyárra
egy kis festés, lakatolás
antenna szigetelőgumi csere
váltószoknya, kormánycsere bőrözéssel
ablaktörlőgumi, kétszer
PD elemek cseréjeÖsszességében többe kerül az állagmegóvás, mint az üzemanyag. És akkor még a papírmunkát számoltam: biztosítás, műszaki, átírás, lakossági parkolás a kerületben, pályamatrica...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #181969 üzenetére
Meg hajlektalanszallon kell lakni, akkor nem kell porszivozni
(#181970) macilaci78: Ket egyforma olcsobb auto kell es akkor az egyik mindig lehet szervizben. Legjobb ha paros-paratlan rendszam es akkor mindenfele szmogriadora is lehet megodas.
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz bitpork #181988 üzenetére
Pl: Ha most azonnal eladnám, nem lenne kérdés mi-mikor volt cserélve, mert a táblázat alapján egy "bugyiban" pihennek a számlák is.
Mondjuk az előző autóhoz is adtam egy füzetet a számlákkal és dátumokkal, mégis átírás után 1 héttel: "Volt a Colt-on vezérlés cserélve?[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #181988 üzenetére
Kiadások vezetése szerintem pl jó eszköz a tudatos költekezésben. Nade kinek mi a fontos, elfogadom azt is, ha valaki nem tartja számon a dolgokat fillérre pontosan, kinek meg a papné ugye
Úgy érzem, az 1.9 SDI nagyon betalált nálunk ebből a szempontból
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz bitpork #181991 üzenetére
Ezt teljesem megértem. Volt szerencsém olyan Golf 4-hez hahuról ami úgy volt hirdetve, hogy kettőstömegű frissen cserélve számlával, teljesen rozsdamentes. Le kocsikáztunk ~3 órát... rámérve kiderült, hogy küszöb kittből a számlákon meg Opel alkatrészek voltak.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #181991 üzenetére
Örülök, hogy nem csak én vagyok ilyen elvetemült pesszimista, negatív.
Alapjában véve nagyon realista ember vagyok. A világot én úgy jellemzem : "Csodák nincsenek."Ennek ellenére nekem is vezetett a szervizkönyv 300ezerig. Van pár régi alkatrész a váltóból stb azokat odaadnám ha eladó lenne az A6. De egyelőre nem
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #182091 üzenetére
Hát eddig én is így voltam vele. De amióta megvan, még jobban megtetszett a coupe forma. Nagyon elegáns/sportos így a hátulja pedig, majd lövök képet kinyitott szárnnyal
(Az A7, mert a merci meg a BMW coupek nem mind olyan szépek)
(Persze praktikum szempontot nem figyelembe véve most)
Tudom tudom ez ízlés kérdése, de az újabb Avantok nem annyira dögösek mint pl az én 4F-em, lehet ezért is jön be még jobban most az A7 formája.CharlieDrop :
Köszönöm. Ez is meglesz 10 évig mint az A6 az is biztos.
Igen csak ez a barna tetszik nekem is, a világosabb nagyon nem. (főleg hogy Fával van. Alumínium betéttől minden bajom van annyira nem jön be ilyen kategóriás autókban. A zongoralakk még a nagy gyengém)
A BMW-nek van egy szép sötétebb barna bőrje, de én Audiban olyat nem láttam még.A nappali fények a lámpában meg valami brutál jól néznek ki. Nagyon imádom. Audi csinálja a legszebb lámpákat a mai napig szerintem.
Majd csinálok képet arról is csak mindig elfelejtem felkapcsolni, mert nem szánt szándékkal megyek ki fotózni a kocsit, csak hirtelenből csinálok pár képet.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
CharlieDrop
veterán
válasz bitpork #182091 üzenetére
A7 avant?
Lemaradtam?
Amúgy az Avantok is tudnak állatul kinézni, de én kupés vagyok, még ha most hatchback (vagy hogy mondják az ilyen 5 ajtóst ) van éppen(#182092) Kiskokó:
Igazából ez a második kedvenc formám, a BMW 8 GranCoupéja atom lett nagyon. És hát ez a műfaj etalonja nekem a Panamera.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #182110 üzenetére
Hát nekem eddig Ate volt Kerámiában. Egy szett gyári tárcsával, egy pedig Ate tárcsával. Erről szerintem írtam régebben.
Nem volt velük baj, az Ate tárcsás picit jobban csikorgott mint a gyárival.(de tényleg +10-15fokig soha nem "csikkant") Fékpor meg szint nem volt, de az is világos.Amit te mondasz az meg rendes kerámia fékrendszer, tárcsával sok dugattyú... Cink nem cink, azok a kerámiák komoly dolgok, de ja nem utcára való. Vagyis felesleges. (árukról nem is beszélve.)
Bár honnan tudod hogy kerámia? De ez ilyen. Ha kell a fék és ki is használod, az városba araszolva csikorog, ha látom, hogy milyen autó azért konstatálni tudom azt, hogy valószínűleg nem azért csikorog mert valami sz.r van alatta (persze ez se kizárható hogy olcsó sz.rt vettek bele)[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #182140 üzenetére
Ez elég gáz, még időt sem tudok behatárolni, h meddig használhatok egy akkut. Keresem a teszteteket, sok helyen magasztalják az Exide-ot, de sehol sem írnak arról, h kb. mikor várható a halálozásuk. Tudom, h sok dolog befolyásolja, de tól-ig jó lenne azért tudni. Ráadásul nincs is feltöltve az akku, a hazahozatal után 3 órával, a töltő még bőszen tolta bele, 50%-on sem volt akkor még. Éjszakára rajta hagyom.
Joe
-
Asbee
veterán
válasz bitpork #182175 üzenetére
Szia, 1.6 bse, jetta. Vcds nincs, néztük más diaggal a teszteket, fel sem dobta a 2 es ventit, csak hogy hibás. Egyest szépen indította. Azért is cseréltük a nagyot mert abban van a vezérlő és abból jön ki csatlakozó a kicsinek. Egy kicsi venti + gombát holnap cseréljük. Kíváncsi leszek. Igen klímára indulnia kéne de csak a nagy indul el. Vcds még ezt a hibát dobta:
Ez nekem vezérlőnek tűnik, de nem találtam más vezérlőt, csak ami a nagy ventiben van.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #182266 üzenetére
Speciel erre azt mondja a szerelom is, hogy elegge gondmentes motor, ugy altalanossagban. Lanccsere varhato 300-400 ezer km korul, szokasos problema meg az injektorok tonkremenetele, de az sem idejekoran tortenik, hanem kb. hasonlo idoben. DPF 200-400ezer km korulmenyektol fuggoen. Olyan korai tonkremenetel problemak nincsenek vele, hogy mar 70-100-150ezer korul leterdel, mint mas tipusoknal.
(#182265) cross56: Sokmindentol fugg. Pl. az is problemat tud okozni, ha egy motor jobban be van csomagolva a halkabb jaras erdekeben, mert a hutese problemasabb. Valamint a parhuzamosan futo A4 es A6 generaciok kulon parhuzamosan futo motorokat takarnak, nem egyeznek meg teljesen. Jellemzoen az A6 kapja meg eloszor, mert nagyob teljesitmeny presztizs stb, aztan viszik alacsonyabb szintre, de addigra a tapaszalat alapan mar belemodositanak. Ennek ellenere a B8 szerianal a 2.7-es dizel sokkal inkabb betegagy, illetve a 2.5/2.7/3.0 a B6/B7 szeriakban lancosodni hajlamosak(lehet mast is) mar egeszen koran. Ez a B8 3.0-as szeria meg egesz jol sikerult. Eladasnal amivel igazan atverni tudnak az az injektorok allapota, mert nagyon nehez megallapitani, hogy mennyire oreg, meressel sem igazan lehet, az ertekek idobeni valtozasa es annak a sebessege a meghatarozo, de nem kapsz logokat evekre visszamenoleg. A lancot, szurot azert ki lehet szurni diagnosztikaval illetve az elobbit hang alapjan.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #182268 üzenetére
Ugy ertem minden ami 2.0 felett es 3.0 alatt volt lancos, mikor melyik. Nem kovettem azokat, hogy pontosan hol melyik evjaratban fordult elo, egyszeruen ami nem 3.0 azt kiszortiroztam.
Az enyemrol meg annyit tudok mondani, hogy most(kb. 335 Mm) kezd elojonni az MMI problema, melegben van, hogy be se kapcsol, neha menet kozben ujraindul, foleg katyunal. Valami kontakthiba lesz. Remelem csak a kabelezesben es egy panelon.
[ Szerkesztve ]
-
cross56
senior tag
válasz bitpork #182271 üzenetére
Most az A4-re értettem A6-ba az a motor szerintem már kevés lenne, ott csak a V6 jöhetne szóba, de ugye azt mondjátok, hogy abban a típusban sz*r, tehát azt elkell engednem. Így marad A4 3.0 vagy 2.0 TDI motorral. (És persze a VW CC sincs elengedve, szintén 2.0 TDI 170 lovas változattal )
-
cross56
senior tag
válasz bitpork #182273 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a részletes infót!
Akkor végülis simán beruházható, a szervizköltségek szerintem a vezérlésen kívül nem olyan vészesek. Nyilván ez egy Audi, meg is kell fizetni.
Összegezve: Ebből a 4.5 misi keretből A4 B8 és A6 C6-ot nyugodtan lehet ilyen motorral vásárolni, C7-ből pedig inkább a biturbos 313 lovasat ajánlanátok, de jó állapotú nem fér bele ebbe a keretbe?Bár tudom, nem km-re veszünk autót, de van egy bizonyos km ami felett nem szabad venni ezekből?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #182276 üzenetére
Baratomnak a B7-ben szetment az osszes feszito+lanc es meg a hazba is belemart, ahogy lazan csapkodott egy ideig, mert leszarta a motorhibajelet. DPF-et meg kinyirta azzal, hogy egyszer megprobalt vele a katalogusadatnak megfelelo kis fogyasztassal jarni. Aztan altalam kerult szervizbe a kocsi, mert a kicsit csapagyas kerekcsapagy nagyon az lett egy palyazas soran es muszaj volt elvinni. Kapott egy egy milla feletti javitasi ajanlatot annyi baja volt mar. De o mar elotte is kuzdott a turboval. Viszont kilometer nem volt sok benne, 200ezer alatt volt.
(#182278) cross56: Csak allapot szamit. Nalam a szempont a fiatalabb auto sok kilometerrel volt, mert abbol tuti nem tekertek vissza. Igy vettem 5 evesen 262ezerrel. Nem is volt komoly gond vele azota, csak 1-2 veletlen hiba illetve szokasos kopas. Elso evben csak olajcserere jartam.
[ Szerkesztve ]
-
cross56
senior tag
válasz bitpork #182281 üzenetére
Az ajánlott típusokból nem igazán látok tiptronicot, legtöbb multitronicból van, valamint még s-tronic. És kb ennyi. Egyébként láttam 245 lovas változatot 3 literesből, arról mit kell tudni?
Reggie0: Én is hasonlóképp gondolkozom, akkor ez jó irány lehet.Off: Egyébként ne haragudjatok, hogy ennyit írok ide fórumra, akár privátban is felvehetjük a kapcsolatot, mert biztos lesznek még kérdéseim.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen