-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez is elég elvetemült ötlet. Az állatja belefaragott két V6-os blokkot a lupóba.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #33491 üzenetére
Miért szeretnéd cserélni? Ha nincs benne 200 000km, vagy nincs még 10 éves, akkor ne cseréld.
Este megnézem neked a pontos menniységet és fajtát, de csak eredeti VW olajat ajánlok, ami nem olcsó. Kell az évjárat, motorkód, váltókód is jó lenne, de a motorkód elég szokott lenni. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #33503 üzenetére
Tudom, mintha lett volna valami sztori a kerekekkel kapcsolatban, ha jól emlékszem valaki kínai fosnak nézte.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #00809728 #33526 üzenetére
Ha már ennyire aktív vagy, kérdezek én is valamit. Konkrétan a bal hátsóval van gondom.
Talán így jobban látni.
Ezt még az előző tulaj jegyezte meg. Most úgy is a lemez felniken fut, télen lenne idő megcsinálni, ha egyáltalán lehet. Gondolom a karmolás nem gond, de peremben nem vagyok biztos, h javítható.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #00809728 #33536 üzenetére
Köszönöm! Esetleg valami színkód nincs, ami fedi ezeket a felniket. Tetszik az eredeti színük. Persze mind a 4 lesz festve, csak ez a legrosszabb kinézetre, amúgy nagyon tartósak ezek a gyári aluk. Sajnálnám őket. Néztem újat, ha ilyet szeretnék, akkor 70 euró darabja.
TaaTÉ Tudnék az autón mutatni sérüléseket, amik az én kezem munkáját "dícsérik".
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Egy ilyen tuningolt verdánál az a baj, h valami nem viseli el a teljesítményt. Ha nagyon agresszív a chip, és túl nagy léptékekben növekszik a nyomaték, akkor a kuplung megcsúszik, ezért kell kevlározni. Szerintem itt is ez lehet a gond, mert nem is a sok lóval van a baj, hanem a nyomatékkal. Ez ha tényleg 160 ló körül van, az bőven 400Nm, amit azért fogni kell a kuplungnak.
Adagolósoknál alapvető diagnosztikának kellene lenni az előb-efecskendezés mérésének. Egyszerű VAG-com vizsgálat amiből elég egyértelműen lehet következtetni az adagoló állapotára. 1-3 értéket ha változik a mért érték, akkor elvileg nem futott többet 200 000km-nél, és nincs szétkopva( a mérés pontosságát befolyásolja a vezérmű szíj állapota is).
Másik lényeges dolog a meleg motor indítása. Hidegen beugrik pöccre,mert hidegen nem vár a fordulatra, és az üzemanyag nyomás felépülésére, hanem azonnal adagol. Melegen más a 3D térkép ami vezérli. Ha melegen később ugrik be a motor, akkor az adagoló kopott.
Ennyiért az már szét van esve. Turbó és kuplung már haldokolhat. Szerintem nem érdemes vele foglalkozni.
Ha vásárolni akarsz, mindenképp keress egy rendes karbantarott autót a baráti körödben, és kérd el egy körre. Sokan nem tudják, mennyire kell mennie egy ilyen autónak, és megveszik, mert jobban megy mint az ugyan ilyen köbcentis benzines. Ez sokszor nem elég, és a gyári adatok felével is jobban megy mint egy benzines.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Azon az ibizán biztosan nem a 150 lovas PD motor turbója van, hanem a 130 lovasé. (Garett 1749VA)
Meleg indítás üzemi hőfokon kis állás után. Hidegen be fog ugrani, de azért meg lehet hallgatni azt is.(egyszerűbb kijavítani ha nehezen indul)
Vag-com manapság minden vw-el foglalkozó emberke zsebében lapul. Ha gondolod, 20 euró körül vehetsz magadnak egy rendes kábelt(van kínai utánzat elég jó árban, ami szintén elég jó az alap műveletekre), és megtanítalak bánni vele( alap dolgokat meg lehet nézni a motorban, elektronikában) Adagolósok finombeállítására tökéletesen alkalmas(annak aki tudja mit nézzen ).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #33569 üzenetére
A sebváltódba 1.9L olaj kell. G070726A2 az alkatrész száma.
Hűtőfolyadék: G12 PLUS - lila színű, a TL VW 774 F szabványnak megfelelő.
7,7 liter összesen, úgy kell vegyíteni, h -30 fokig bírja a hideget. Tisztán nem mehet bele a G12, mert az csökkentené a hűtő képességét. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #33596 üzenetére
Nekem csak hobbim az autószerelés, nem ebből élek.
A kettes octiba 774 F minősítésű fagyálló kell, amit kiválasztottál az 774 D- Ez a régebbi octiba való.
2 dolog szerint válassz.
1. G12 plussz legyen
2. megfeleljen a vw 774 F minősítésnek.(4 litert kell venned és 1:1 arányban keverni desztillált vízzel)Olyan ez mint az olaj: viszkozitás, és gyári specifikáció esetedben: 5w 30 vagy 5w 40- ha fix csere intervallumos, de mindenképpen vw 505.01
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #00809728 #33602 üzenetére
Gondolom első tulaj vagy.
Szíj+görgö+vizpumpa.
A többihez nem kell bontani és elég a következő cserénél megejteni. Persze a többi szerelő által felsorolt dolgok is lekerülnek cserekor, de mehetnek vissza, ha nincs rajtuk extrém kopás.
Ha szét lesz bontva, a generátor szabadonfutó szíjtárcsáját ellenőriztesd. Egyik oldalra húzza a generátor tengelyét, a másik irányba forgatva szabadon forog(ha nem így lenne akkor az is cserélni kell, meg a generátor szíjat a feszítővel).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #00809728 #33608 üzenetére
A motor ugyan az, itt a vezérlés szettben van a különbség. A vw nagyobb csapágyakat rak a görgőkbe és teflon bevonatú a szíj, ezért a nagyobb megengedett intervallum. A vezérlés szett gyári száma különbözik, te is vehetsz a seat-ba megerősített görgőket és szíjat. Ami most benne van az nem ilyen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #33641 üzenetére
Itt is fekete 100km után. Gondolom a dieselnél ez normális. Azért van az olaj, h összegyűjtse a retket. Mondjuk 8000km után mikor leengedem, elég veszélyes állapotban szokott lenni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #33755 üzenetére
Ezzel van rögzítve. Ki lehet cserélni, de szerintem ezeket tönkre fogod tenni kivételkor.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33881 üzenetére
A hall jeladó, vagy felső holtponti jeladó általában a lendkerék fogaskoszorúja alapján mondja meg a süket és vak vezérlőnek, h melyik hengerben milyen ütem van éppen. Ezzel a másik kérdésre is válaszoltam, a vasreszelék a fogaskoszorú és az indítómotor fogaskerekéről származik. A hall jeladóban van permanens mágnes is, meg elektromágnes is, ettől gyűjti olyan nagy előszeretettel a vasreszeléket. Mindegyik gyártó máshová teszi ezt az alkatrészt. Motorkód alapján már meg tudom keresni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33883 üzenetére
Este megnézem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs