-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz aphra2 #29859 üzenetére
Akksi negatív pólusa le, 10 per múlva vissza, ki-be kapcsolgatva oldalba kell vágni a zárat kívülről(kilincsnél balra, picit lejjebb) Ütögetni, kapcsolgatni.
Ha ezt megunod és nem segít, akkor hátsó ülés ki, kárpit letép, és egy csavarhúzóval a megfelelő helyen megkínozva kinyílik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz aphra2 #29862 üzenetére
A hozzáférhető nagy csavarokat vedd ki, és a kapaszkodónál fogva húzd erősen magad felé. Körben a csavarok maradhatnak, a fekete műanyag fülecskék(patentok) ki fognak ugrálni a helyükről, semmi bajuk nem lesz. max 1-2 eltörik, de olcsón pótolhatóak. Más megoldás sajnos nincs.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz aphra2 #29864 üzenetére
A hátsó ajtónak meg van az az előnye, h a zsanérjaihoz hozzá lehet férni, és ki lehet oldani, de sajnos ez sem segít, és még a fényezésben is könnyen kárt lehet tenni, a legjobb megoldás letépni a kárpitot. Ha SAFE módban ragadt, így is szét kell verni az egész zárat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #29866 üzenetére
A gyártási év a lényeges, hanem az üzembehelyezés. Ebbe még a modellév es belekavar. Gyárilag minden üveg egyforma. Nem csak az év hanem a sorozatszám is. Ha jó a kocsi, ne törődj az üvegekkel, de ha más gondok is vannak, akkor keress másat. Pl az első szélvédő fogyó eszköz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Én 2500nál váltok hidegen, melegen meg ahogy jól esik, de természetesen 2500 fölött.
Majd a haverod kettőstömegújének egyszer 2 lába nő, és páros lábbal fogja rugdalni a tulaj seggét, amíg ki nem cseréli.
tomcsi23: 110 fokos hűtőfolyadéknál lekapcsolja a klímát, nincs időkorlát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nekem is ilyen adagolós 110 lovas TDI-m van, 1500tól szépen tol, nem érdemes alatta tartani a fordulatot, még akkor sem ha csak tartja a sebességet. 1900-as fordulaton már megvan a 235Nm de ott kb 70lóerős, a 110 paci csak 4000es fordulaton van, néha meg kell húzatni becsületesen, akkor legalább dolgozik a turbóban a VGT a teljes tartományban, meg súlyos széndarabok szoktak kiesni a kipufogóból.
A bemelegítési fázisnak az a titka, h nem szabad, h a motor erőlködjön, Gyengéden kell kezelni a gázpedált, és nem erőteljesen gyorsítani, de a 2500 nál ha váltasz, akkor pontosan 1500ra esik vissza a fordulat. Ha 1200nál elvált, akkor kb alapjárat alatt van, ami biztosan nem tesz jót a motrnak 2.-ban meg 3.-ban
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #29988 üzenetére
Ha nincs haragosod, akkor nincs más indok. Bár ez nem zsiguli, elég nehéz szívni belőle. A TDI-ből hamarabb ki lehet valamit sajtolni, a benzinesekben a torokban van egy csappantyú, az rendesen megnehezíti a dolgot, lehet csak meg akarták csapolni, de vagy megzavarták a tolvajt, vagy nem volt elég jó tüdeje. Az is lehet csak egy liter kellett neki, annyit nem veszel észre a mutatón, vagy gázolajra számított.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #30023 üzenetére
[link] Nekem is ez volt a ferodoval a tapasztalatom, aki kételkedik, nyugodtan megveheti, de ha sikítani fog a fék, akkor egy szót se halljak. Én ezt nem tudtam megszokni és lecseréltem a 3000km-t futott 1mm-t kopott fékbetéteket. A ferodo tárcsa maradt, most TRW a betét, azóta síri csönd van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #30030 üzenetére
Én az évi kiadásokat a kocsira már inkább nem is adom össze, de 200 000ft fölött van, az biztos.
-
Mágus2
Közösségépítő
Kapnál egy új, hibátlan alkatrészt ahelyett, ami a galibát okozta, ennyi. A motorodra nem is tudnak garanciát vállalni, mert ha mondjuk 160-nál visszadobod 3.ba akkor tuti összeszakad, és azzal érvelnének, h valami ilyesmi történhetett, még akkor is, ha ténylegesen normálisna közlekedtél vele, és sima országúti 90nél 5.ben tartottad a sebességet, és hirtelen elszakadt a szíj. Használt autóra senki nem válla semmilyen garanciát. Ezt tanuld meg. Aki mást állít, az hazudik, az elvégzett munkára vállalhat garanciát, de abban is benne a rizikó, h valamelyk beépített alkatrész gyári hibás. Bonyorultabb dolog ez, mint ahogy elképzeled.
Egy nagyon korrekt szervíz állná a kiadások felét. Ennyi telik tőlük.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #30057 üzenetére
Vedd le az akkusarut, ha utána nem kéri, akkor nyertél, ha kéri akkor a márkaszervizben egy kisebb összeg fejében generálnak egy kódot, de utánanéznek annak is, h nem lopott-e.
Megvan a gyári cédula a csomagtartóban? A felszereltségben elvileg benne van a kódok között.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #30059 üzenetére
Az egész konszernben. A gyári rádió kódja az óracsoportba van kódolva, nem kell félni az áram kimaradástól.
bitpork: pontosan erre, alul a kis 3 karakteres kódok a felszereltség meglét és, és hiányát jelölik, a neten van hozzá kódfejtő, ha egyenként beírod, akkor megtudod mik voltak a kocsi gyári extrái. Érdemes lefotózni és elrakni a képet, ez a papír idővel besárgul, a tinta eltűnik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #30064 üzenetére
Nagy különbség van az importra és a hazai piacra szánt autók felszereltsége között. pl. Skoda. A cseh és a szlovák piacra szánt Classic fabiában, octáviában nincs semmi, a tourban központi zár sincs, h a kurblis ablakokat ne is említsem(lehetett bele kérni felárért). Nekem import Classic van.
Gyári alap: elektromos napfénytető, tetősín, 2 villanyablak, 4 lufi, digi-klima, ABS, BAS, ülés magasság állytás, könyöktámasz, állítható deréktámasz, központi zár.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez egy diesel turbó halál. Nem fenyegeti rob210-et
A turbó tengelye mellett nyomja az olajat amit megetet a motorral, mert benyomja a szívósorba. Addig megy atánc, míg valami behal ezen a fordulaton, vagy elfogy az olaj, csak úgy lehet leállítani ha elfojtják a motortól a levegőt. Kulcs kint van már ilyenkor, várják a megváltó csendet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Van ezekben folytó szelep, azt kell ráb@szni, mert még a kuplungod is ráb@szhat. Amelykben nincs, lekapni a szívócsövet és félbe hajtani. Itt km 5000es fordulaton szalad, szerinted ha ráengeded a kuplungot, mi marad belőle Levegő nélkül nincs égés, szép lassan leesik a fordulat és megáll.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Kizárólag dízel, a benzines nem megy szikra nélkül. Itt nem kell szikra, elég az olaj, a levegő és az a 30bar nyomás ami a hengerekben van, a nyomás miatt felhevül az olaj és úgy ég el mintha padlógázon menne befecskendezéssel, ilyenkor annyi anyagot szív, amennyit csak bír.
No, akkor elmagyarázom kicsit érthetőbben.
Van a turbó, aminek a tengelyét olaj keni, hűti, és központostja a két csigaház között. Ez 2 gáttal van elzárva a turbina lapátoktól, ha a kipufogó oldali szakad át, akkor az olajpumpa egy csomó olajat (percenként 7 decit)benyom a kipufogóba, elveszlik a teljesítmény, füstöl mint állat, de le lehet állítani.
A másik eset, amikor a turbó szívó oldalán szakad át a gát, ilyenkor a beszívott levegővel az olajat benyomja egyenesen az égéstérbe, ami olyan hatású, mintha padlógázon mennél vele, mivel nincs szabályozva a mennyiség. Lekapcsolod a gyujtást, a motor pörög tovább, amíg ki nem szívja az olajat az olajkádból, vagy valami el nem szabadul a motorba, vagy le nem fojtják.
Érthetőbb?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #30103 üzenetére
Mindegyik turbós dízellel előfordulhat márkától függetlenül, a tulaj csak annyit vesz észre, h felszökik a fordulat. Még csak nem is tiltáson forog, mert a tiltás sem működik, mert minden ilyesmi az üzemanyag rendzsert szabályozza, mai ilyenkor ki van kapcsolva. Legalább nem fogyaszt gázolajat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #30130 üzenetére
Itt is vannak gondok, no nem a fekvő arcokkal, hanem a megemelt zebrákkal. Egy ilyen állat abszolválása nekem midig az olajkád odab@szásával végződött. Amióta bekerültek a TT lengőkar szilentek, azóta nincs ilyen probléma, nem lódul meg annyira a motor súlya alatt a bódé.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zoo8800 #30148 üzenetére
Ez a lábtér fölött van az autóban, a kesztyűtartó és a kormányoszlop alatt.
[link]A műltok azzal keresett meg egyik ismerősöm, h olyan efektet akar a fábiájába ami az újabb autókban van(gyujtás ráadás után a mutatók az óracsoportban kipróbálják a végállásukat) Mondtam, h nincs nekem időm hülyeségekkel foglakozni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Itt nézelődj, és tanulj. Hasonlóan lehet bekötni a lábtér világítást is, csak máshol vannak a vezetékek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen