-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
adp
őstag
válasz
bitpork #157462 üzenetére
nem akartam de leirom 20adszor 5.6nalam a polo hosszu uton,megpakolva 4fovel. ha raszamolnank a klimat ha lenne akkor legyen 6L, nem akarom szet offolni a topicot mostmar de nezz ra a fent emlitett kocsira nepiteleten,foleg fogyasztas ugyileg tenyleg csak az a baj h mint a feher hollo, ha nem talalok akkor marad valamelyik pd, vagy 1.6szivo, nem kell raketa csak palyan birja a 130at klimaval
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz
bitpork #157505 üzenetére
Nincs semmilyen menüm, nem tudok semmit se nézni, állítani. Simán a kis állító karral átállíthattam ezt véletlen? Eddig külön mozgott, mikor állítani akartam véletlen a középálláson, a tükörfűtésen baszkuráltam a pöcköt.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
fixer92
aktív tag
válasz
bitpork #157724 üzenetére
Amikor kerestem, ez nem volt a szempontok között, hogy forduló pont körüli-e a kocsi vagy nem.
Viszont ez most már mindegy is, ha nem jutok előbbre a kérdésben megveszem az egyiket, s vagy bejön vagy nem, mert ezzel hosszú távon nem akarok/merek már közlekedni, mert nem hiszem hogy az a nagy forróság ott jót tesz az alkatrészeknek."Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
bitpork #157746 üzenetére
Kösz, de ezzel nem sokat jutottam előre.
Nem tehetek róla, hogy 22 éves autón a só az évek alatt megemésztette.Mindezek mellett egy szóval sem panaszkodtam, csak azt mondtam, hogy akkor látom értelmét kifizetni ennyi pénzt, ha biztosan klappolni fog a dolog.
Illetve milyen 4db? Csak elől van tárcsa fék, hátul dobfék van.
S azért nem mindegy, hogy annyi lesz a kiadás, hogy veszek egy 13mm-es tárcsához való nyerget és kész, vagy pedig kell vennem 2db nyerget, 2db 20mm tárcsát, + hozzá 4db betétet.Ezért írtam ide, hogy sikerüljön pontosan kideríteni, hogy mire van szükség, mert inkább rendelek két nappal később, csak a végén jó legyen.
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
bitpork #157748 üzenetére
A 22 éves autó is kiszolgál, szeretem, tetszik a típus.
Azt pedig nem igazán értem, hogy árérzékeny. Nem az árral van a baj, hanem a felesleges költekezéssel.
Ha megoldódik tőle a problémám, és működik jól, akkor egy szavam sincs. Viszont ha megveszem, de nem jó, mert nem rá való akkor annak nem örülnék. Gondolom te sem szívesen vennél olyan alkatrészt, ami nem biztos, hogy felhasználható lesz a kocsidhoz."Victory loves preparation!"
-
Doki16
addikt
válasz
bitpork #157862 üzenetére
Szar vartahoz nem adtak kódot. A szerelő meg azt mondta, hogy nem kell tanítani. Utána olvastam márpedig nagyon kellene. Be is számoltam itt a topikban róla. Állandóan energiamenedzsment hibája van a kocsinak. Lehet visszarakom a gyári akksit ami jelenleg be van kódolva az ecuba. 1 hete kezdett el vacakolni. Az akksi meg még májusban lett kicserélve.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Reggie0
félisten
válasz
bitpork #157897 üzenetére
Lehet mosni, csak tavolabbrol. Ahogy a becsapodo ko nem tesz jot neki, ugy a becsapodo viz sem. Foleg akkor para, ha nem tartjak(es altalaban nem) az eloirt tavolsagot, mert mondjuk valami bogar ratapadt. Jopar kulfoldi forumban irjak, hogy mosas utan meghalt a szenzor, altalaban a hatso.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz
bitpork #158190 üzenetére
pedig hányan leragadnak ennél. a kedvencem mikor típusismeret nélkül állnak neki alkatrészek csereberélgetésének.
Öcsémnél volt ilyen sztori, egy BMW-vel, elvitte a szakihoz, rátette gépre, mindkét lambda jel az egekben, mondta is neki, hogy akkor kettő csere lesz. Szerencsére hamarabb kiderítettem, hogy nem az a baja... csak olyannal kellet beszéljek, aki ismerte is a típust és a típushibákat is...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
rob210
nagyúr
válasz
bitpork #158313 üzenetére
Terheletlenül kell futóművet vizsgálni.
Azaz felemelve csápossal, vagy alábakolva.
Terhelt állapotban semmi nem fog megmutatkozni, csak ha már nagyon lóg lötyög a cucc.
De igen, a gép 90% ban megoldás.
Volt már olyan amit a rázópadon nem tudtak kimutatni, de megtaláltam 2 nap nyomozás után.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz
bitpork #158648 üzenetére
Ami ebben és az enyémben van az piezo kristályos megoldás, ahhoz nincs javítószett, ezt már a 3-as octaviákban is kib@szták a picsába és más rendszerre váltottak! Az 1,6 cr tdi-kben volt, a 2 literes cr-ekben nem ez a technika van/volt.
mod: volt a 2 literes és a v6 tdi-kben is ez a rendszer.....
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #158650 üzenetére
1.6-ban sokáig siemens volt, szerintem a fent említett motorban is siemens vagy continetal van. bosch csak a 2.0-ban volt, aztán most az új generációnál talán mindenbe bosch megy.
PeTeR_33 Áltában nem romlik el az injektor. A futás meg nem mérvadó, inkább az állapot. Hogy átvertek-e azt innen nehéz eldönteni. Városi 125 ezez km után már bőven cserés az EGR, injektorok, kuplung, lendkerék, kopott a turbó. Pályás autónál akár a dupláját is megfutják a fent említett dolgok. Ezért kell mindig megnézni, ki és hol használta, mert nem mindegy. Ezek a motorok városban nagyon kínlódnak, nem melegszik be a DPF, lassan éri el az üzemi hőfokot télen...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz
bitpork #158662 üzenetére
Szerintem abbol, hogy a mernokok valamilyen terhelesre tervezik az alkatreszeket, illetve evrol evre egyre tobbet hoznak ki ugyan abbol a motorbol vagy loketterfogatbol mikozben vannak ujra felhasznalt alkatreszek, tehat lehet tudni, hogy mi a kulonbseg.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz
bitpork #158827 üzenetére
Sírtok én?? Lexarom!!!
Most jöttem vissza a szerelőtől, kezdődő kettőstömegű romlást tapasztalt, de annyira az elején vagyunk még ennek, h nyugodtan autózhatunk vele. Szóval a pici remegésnek ez az oka. Nemtom mennyi lesz, de szerintem olyan 20k körül sacolom, de majd kiderül. Nem aggaszt míg van miből. Szóval nincs sírás!
Joe
-
PeTeR_33
tag
válasz
bitpork #158838 üzenetére
Hmmm.
Mindenképp megnézetem.
Mármint,hogy gyári e a DPFA nyomásértékek rendben vannak.
Regenerálás után 5grammig csökkent a hamu tartalom.Mégis 50km-enként regenerálásba kezd.
Felvették a kapcsolatot az importőrrel,hogy mondjanak valamit erre a hibára.
Gonolom javított szoftver esetleg javításra javaslat.Nem tudom,mennyire bízzak ebben.
A rémisztőbb az,hogy Valen-ék sem tudják mi baja lehet az autónak.
Pedig a szervízvezetőjük 20 éve ott van becsületes munkájára igényes szakember., GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz
bitpork #158858 üzenetére
Kiváncsi vagyok az a lötty amit ráfújnak segít e valamit.
Állítólag feloldja a DPF-ben lévő mocskot és a kipufogón keresztül kiokádja az autó.NEM örülök ennek mert tudom ezek a spray-s vegyszeres tisztítások nem tesznek jót a kerámia betétnek....
Az,hogy el van dugulva azt látniuk kellett szerintem.
Regenerálás után 5grammig ment le a hamu tartalom.Ők csak ezt fújják.
Ettől lehet eldugulva??, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
simonjoe
őstag
válasz
bitpork #158894 üzenetére
Nem panaszkodom én, most ismerkedem az autózás árnyoldalaival. Ezidáig kimaradt az életemből.
(#158895) Doki16: gondolod, h jobb konstrukció, én már nem tudom elképzelni, h a VAG csoportnak van minden sallangtól mentes terméke.
(#158896) aero.: természetesen szét fogok nézni, de köszönöm a tippet, azt is megnézem.Joe
-