-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #129721 üzenetére
Nekünk Vemo-t adott 7600GS anno, eddig nincs panasz A régiben kívülről el lehetett forgatni a műanyag részt, és üzemi hőig jól mutatott, csak azt elérve leesett minimumra a műszerfalon
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #129723 üzenetére
Nézd meg, milyen van benne Itt az 1.9SDI AQM - 4 pin, külön jelet kap az ECU és a műszerfal, de elvileg létezik 2 pines is. Esetleg megpróbálhatod lehúzni a csatit, úgy helyettesíti az értéket valami sarkköri hidegre plusz a cikkszám is talán rajta lesz akkor. Tömítés is mintha cserés lett volna egy menetben.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #129721 üzenetére
hella
-
tresh
addikt
-
VR6-Fan
veterán
válasz zsolt19900 #129727 üzenetére
én meg kérdezném mennyi a gyári vw, miután alvázszám alapján kiderült melyik kell bele pontosan :-)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129858 üzenetére
Szárazon 11Nm meghúzási nyomaték.
-
i-sti
senior tag
válasz zsolt19900 #129981 üzenetére
Talán azért mert azok közül nem sok van a legkényesebb fajtákból.
Novum Forum Siculorum
-
gzbotii
veterán
válasz zsolt19900 #130156 üzenetére
Legszivesebben 1.4 benzin kene.
Vagy 1.7 SDI...minnel egyszerubb.A 3L-rol olvastam, hogy van valami (olaj?) tartaly benne, ami hajlamos(?) a repedesre, ha elszokik a cucc aztan megomlik a kapcsoloszekreny.
Bar ha nem problemas, akar a 3L is szoba johetne..
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz zsolt19900 #130166 üzenetére
Ha el tudunk vonatkoztatni a "kellemes" hangjától, nem is olyan rossz moci.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz zsolt19900 #130169 üzenetére
Azért az eredeti 4 hengeres tesóhoz képest finoman szólva is fura a hangja.
Ok, nem bántó vagy ilyesmi, de egyértelműen meg lehet mondani hangról, hogy az adott géptető alatt a "csonkolt 4 hengeres" van.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #130231 üzenetére
Nekem ez már nem az első, hogy ilyennel találkozok. A lámpát is hátul 2 csavar helyett 1 tartotta..
De rájöttem miért van ledugózva a lámpa mosó. A jobb elsőnél el van törve a csonk ami a lámpára megy. Megkérdeztem mennyi egy új, potom 30eFt. Az anyjukat... Marad így, vagy keresek bontottat./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #130548 üzenetére
Igen, de nálad védi magát, mágnes kuplungos, szóval ha kevés lesz a médium, elköti a kuplungot, és többé nem fog elindulni a kompresszor. Az A6 ettől picit komolyabb szerkezet. Állandóan forgatja a médiumot, csak nem mindig van nyomés alatt, Amikor bekapcsolod hűtésre, csak a nyomás szabályzót zárod. Olaj nélkül az A6 kompresszora nem lesz hosszú életű. Mindegy, hogy bekapcsolja-e vagy sem, meg vannak számlálva a napjai, ha abból folyt ki az olaj.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
-
cool13
őstag
válasz zsolt19900 #130673 üzenetére
Nézd. Én csak leírtam mi volt benne. Én akkor úgy tudtam INA volt a beszállító. Az is volt benne, én elhittem hogy eredeti. Akkor még nem ismertem eme topikot, és nem tudtam kikérdezni Mágust. De kérdezd Mágust INA ügyben.
Jhonny06 Nem az nem kapcsolt be. Nem is írtam. De ki tudja. Nem értek hozzá.
Szerintem a biztosítékát kihúzod, megáll a venti. Ha elindultál akkor meg vissza. Elképzelhetőnek tatom így lezavarni az utadat. De majd az okosok megmondják a tutit.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz zsolt19900 #130720 üzenetére
Jó tipp, köszike!
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #131173 üzenetére
És azt olvastad, hogy PIN kód kell hozzá, amit a VCDS nem tud kiolvasni, csak supervag vagy vag tacho?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #131177 üzenetére
Különleges kábel kell hozzá.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #131181 üzenetére
Amint tanítod, az összes kulcsot fel kell, előtte törölni a régieket. Megeshet, hogy ha nem tudod feltanítani, már a pótkulcs sem fogja indítani. Mindent el lehet babrálni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #131239 üzenetére
Ja, hülye kérdés.
-
lenko
aktív tag
válasz zsolt19900 #131864 üzenetére
Legközelebb olyan autót veszel, amiben gyárilag az van.
Nem értem mi ez az utólagos xenon mizéria. Örülj neki ha kiég az izzó pár 100Ft-ból orvosolva van....Az embereknek fáj az igazság!
-
bajnokpityu
félisten
-
Bögre
aktív tag
válasz zsolt19900 #131893 üzenetére
A fényszóró mosónak az elmúlt 5 évben egyszer sem vettem hasznát, de legalább szépen összemaszatol mindent. Én hagynám a fenébe.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz zsolt19900 #132318 üzenetére
Most már én is a kiemelőket nézem, remélem holnap sikerül beszerezni egyet. A tömítést majd megpróbálom az obi-ban beszerezni.
A cél az lett volna, hogy kiszedem a régi hangszórót és megkapja az újat. De nem ennyire egyszerű a dolog.
Kétlem, hogy a gyáriból értelmes hangot ki lehetne hozni bármilyen trükk segítségével. Eléggé tejfölösdoboz hangjuk van.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
tigomigocika
senior tag
-
mmdms
addikt
válasz zsolt19900 #132752 üzenetére
Akkor már csak wd40 meg injekciós tű kell.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #132756 üzenetére
Hétvégén ha lesz időm megejtem. Csak kell vennem csövet meg szűrőket. Én a bemenő ágra is rakok szűrőt, nem úgy mint a videón. Nálam nincs ilyen keringető.
(#132771) kk831228
Szóval biztatsz?Más: Valamelyik nap nyomtam egy kövéret ami beburkolta a mögöttem jövőt. Utána partnak felfele meghajtottam, de már nem nyomott füstöt. Gondolom el volt rakodva, mert sokat fut városban a kocsi... Ezért akarok neki egy ilyen tisztítást adni, hátha nekem segít valamit.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #132785 üzenetére
Mondtam hogy a Hart bőven jó ha 2 évente kidobod akkor is megéri főleg ha nagy kerekkel gurulsz.. nekem Twr van alatta 4éve igazából most már érik a cseréje. De több lengőkart is cseréltem és állítom hogy magyar utakra hulla felesleges a Lemfi mert azt is szét fogja verni ugyanannyi idő alatt. Erősített meyle(HD), trw szerintem jó választás ha minőségibbet szeretne az ember.
(#132786) richie900812: ja csak olajcserén túl tényleg átnézik az autót és nem csak rátöltenek olajat De jellemzően már ott is van probléma bőven a szervizelős srácokkal és munkájuk minőségével
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz zsolt19900 #132805 üzenetére
röhögni fogsz, arra felé tartanak a fejlesztések, de 4mm-s menetre nincs kúpos ("hegyes") anya
vennék azt is, azt leszámítva hogy nem full back lesz a turbina, és nem "f1 dizájn" (ez nem biztos hogy baj, bár a trimmed helyett, lehetne mixed flow, de ehhez sajnos az én, meg ha rossz májú lennék azt mondanám hogy a hazai turbosok tudása is kevés, hogy egy "sima" trubinádból elsőre jó mixed flow csináljon, 2-3-4-5-6... turbot meg nincs pénzem se kedvem csinálni hogy kiderüljön melyik a jó, az szakirodalomhoz, meg mind a szaknyelv tudásom édes kevés mind a mérnőki diploma, szóval ezt a témát kilöttem)Brumi˘:leszarom hogy néz ki, csak tudja a perem feltételeket
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz zsolt19900 #133012 üzenetére
Tudom másoknak nem egyezik a véleménye az enyimmel, de az adok-kapok elve lehetne (szerintem) a topik alapja. Ki mit tud és akar adni.
mod
ezért is nem vagyok már az elő hsz-ben.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #133163 üzenetére
Én a motorba is öntöttem, azóta halkabb.
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #133163 üzenetére
Egy próbát megér nekem a szervoszivattyúmon is segített anno. Megane-om váltójához is tettem ott is érezhető volt hogy könnyebb váltani vele. Friss olajjal betolva szerintem nem ártasz vele, de azért nem fogja visszaépíteni a fogaskerekeket a váltóba
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #133526 üzenetére
Vízhőfokjeladót is?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #133526 üzenetére
Jeladó 4 pines? Közepét erőszak nélkül, könnyedén el tudod forgatni?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #133545 üzenetére
Itt konkrétan ahogy bemelegedett a motor, leesett minimumra a mutató, előtte szépen kúszott fel. Az érzékelőn van ugye 4 pin, egyik pár ECU, másik kettő műszeregységhez. Olcsóbb egy jeladó, mint egy műszerfal
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz zsolt19900 #134020 üzenetére
Nekem elring lett betéve, aszondták azt szokták tenni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #134020 üzenetére
Nem tudom hirtelen, melyik a Viton, de az az anyag bírja az olajat
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #135424 üzenetére
12 évig volt staffordom.
-
freaghill
őstag
válasz zsolt19900 #135520 üzenetére
Én szervóra tippelnék, hogy laza a szíj.
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #135520 üzenetére
Sajna nekem is ugyan ezt produkálja. Linkelt itt egy kolléga adalékot, azt kellene lehet megpróbálni.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #135520 üzenetére
Ezt olvastam:
Amennyiben az ékszíj és a feszítők állapota megfelelő, bizonyos típusok esetében (VW, Audi, stb.) a generátor ékszíjtárcsája ún., szabadonfutó csapágyazással van ellátva.
Ennek meghibásodásakor az ékszíj meg-megcsúszik, illetve csattoghat. Egyéb esetekben az ékszijtárcsák kopását érdemes megvizsgálni.Szóval lehet nem a szervó a bűnös, hanem valamelyik szabadonfutó?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
molacika91
tag
válasz zsolt19900 #136360 üzenetére
Van olyan eset, hogy nincs motorszám, csak motorkód.
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #136494 üzenetére
Az én esetemben egy (nagy valószinüséggel) gyári hibás alkatrészről van szó.
Annyit sikerült már intézni hogy hétfő délutánra lesz egy ugyanilyen szett az alkatrészesnél és kivesszük belőle a feszítőt ha az jó. Az a szett pedig megy vissza hibásként a gyártóhoz.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
sirszevenap
addikt
válasz zsolt19900 #136813 üzenetére
Na összefoglalom!
Próbáltam egy 1.4 TFSI-t, elégnek éreztem.
Próbáltam egy 2.0 TFSI-t, elájultam. - Ennyi volt a pozitívuma, rohadt drága volt és törött(volt egyszer), dohányzó, szervizkönyvről nem is hallott a gazda.
Próbáltam az 1.6-ot, érzésre mikor kipörgettem, nem éreztem azt, hogy az 1.4 TFSI 600 ezerrel többet érne. 1-2 másodpercel hamarabb volt százon, pont. Pláne, hogy rohadt a sárvédője és semmi nem volt benne a klímán kívül és még csak téli gumit sem kaptam volna hozzá.Ennek fényében döntöttem az 1.6-os mellett. De részletesebben is belemegyek ha gondolod, eléggé át volt ez rágva itt is, hát még fejben. Ja és az idő. Sajnos az nem volt, mármint olyan értelemben nem volt, hogy egy jobb példányra még spóroljak több mint fél misit. 1-2 hónapom volt, de fél misi gyűjtésére nekem az nem volt elég. Tömören ennyi. Ja és csak 5 ajtós jöhetett szóba. Hála Istennek azért köze nincs az 1.4 Golf 5-nek az 1.6 A3-hoz. Ugyan az a súly , gyakorlatilag ugyan az a kocsi. 75 és 102 ló között van azért különbség
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
sirszevenap
addikt
válasz zsolt19900 #136815 üzenetére
1.9 TDI-ről beszélünk? Mert ahogy elmesélted, egy sportkocsi jutott eszembe! Gondolom hozzápiszkáltál kicsit. Mondjuk aláírásba OEM van, de kitudja
(#136817) brumi1024: Persze. Előzésnél is pörgősebb volt, hamarabb kezdett húzni stb stb.
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #137844 üzenetére
A tandempumpa alatt van egy zöld 4 pólusú hőgomba. Azt kell cserélned.
-
kk831228
addikt
válasz zsolt19900 #137846 üzenetére
Nem kell levenni de szopòs helyen van kicsit... Ne nyaralás közbe cserèld inkább...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
válasz zsolt19900 #138695 üzenetére
Hát, látod - azóta Pöstön megindult a lokáltali rendezés nagyüzembe, amire még a Duna két oldaláról is nehezen mennek el
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz zsolt19900 #138899 üzenetére
A feletted lévő hszben mutatott műholdasat tudja?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #138960 üzenetére
Bármelyik jó.
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #139128 üzenetére
Azaz.. nekem idegesítően kattan egyet. Tegnap szétkaptam és akkor láttam ezeket a műanyag vackokat. Mondanom sem kell, hogy nem volt hibátlan. Ma rendeltem itt Győrben egy autós boltban. 500ft/db. Az eladó ránézett a cikkszámra és már mondta is, hogy az üléshez lesz? Szóval gyakran keresik. Ezek kellenek: 1J0881204A 1J0881203A
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Netflix
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Okos Otthon / Smart Home
- Nintendo Switch
- ASUS routerek
- Tőzsde és gazdaság
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen