-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz
bitpork #118571 üzenetére
Átfutottam szemmel a csöveket, nem láttam rajta érdemleges dolgot. Az N75-öt nem tudtam ellenőrizni.
(#118574) Mágus2
Köszi szépen! Akkor turbó le ...
Tegnap 2x sikerült 3000 körül tiltatni, de sajna kifagyott a VCDS így azok a logok elvesztek. Az után már nem tiltott. Gondolom kicsit kikormoltuk, az jót tett neki.Akkor szerezzek be egy sokkolót?
Más:
Köszi a tippet a Superb klíma ventilátorhoz. Az volt a ludas. Tegnap kicserélték, kitöröltem a hibakódot, és már nem írja vissza./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
F_Zolee
veterán
válasz
bitpork #118619 üzenetére
Áh, kösz mester. Voltam ezen az oldalon is de csak vw-sig jutottam...balfasz voltam, mert nem sikerült seat-ra átmenni.
(#118620) Mágus2: köszi. Én még a régi etka-t se ismertem.
Valami angol oldalak voltak nekem. Partscats meg partsbase. VIN számot honnan szedjek?
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz
bitpork #118745 üzenetére
Nem láttam benne koszt. A fogaskerekek is tiszták voltak. Motort azt nem nagy művelet cserélni benne. Ha azon múlik akkor kicserélem. Csak azt nem értem, hogy mikor szétszedem, majd összerakom, akkor egy darabig működik. Aztán gondol egyet és nem. De még csak nem is "zúg" a mechanika. Mintha letiltana ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
bitpork #118753 üzenetére
Megint szétbontottam. Most megint jó ... kézzel jól megjárattam a mechanika részt. Nem akad sehol sem, könnyen megy. Átnéztem a végállás kapcsolókat is, és nem látok semmi érdemlegest. Kíváncsi vagyok meddig fog most működni.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
bitpork #118872 üzenetére
Csináltam róla egy kis videót. Remélem látható, hogy mi a gubanc. Komplett zárcsere? Vagy csak szétcsúszott valami?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
atos19881101
senior tag
válasz
bitpork #118921 üzenetére
Egy közel 200k-t futott 10 éves ótóról beszélünk. Szerintem nem lesz mind közel 0. Az tuti, hogy a 4. hengernél a befecskendező már nem 100%-os. De bőven tűréshatáron belül van. Mondom mikor megvételnél ránéztünk, akkor ez még rosszabb volt (2.2 körül mutatott). Azóta sokat javult láthatólag. Kb 3-4ezret futottam rá csak prémiumot tankolva.
Szerk.:
Egyszer még felhívtam itt Győrben egy diesel szervízt, ők azt mondták, hogy amíg regulálni tud a vezérlő az még jó. Szerettem volna velük megnézetni a befecskendezőket, de azt mondták, még nem rángat, nem füstöl, addig no problem.(#118922) MunezXBK
Szerintem fel kell gyújtani neked is meg nekem is. Aztán Problem solved.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
bitpork #118927 üzenetére
De akkor ezt magyarázd meg nekem, hogy mikor megvettem, akkor miért volt még szarabb? Azóta több mint 1 értékkel csökkent. Gondolom tisztult. Nem ráz a motor. Pöccre indul. Nem ingadozik az alapjárat, nincs füst (bocs Munez
)
Nem volt benne cserélve befecskendező. Beszéltem a szerelővel, aki ezidáig szervizelte a kocsit. Azt mondta, hogy az elmúlt 5 évben sokat állt egy garázsban, mivel a tulaj már nem nagyon használta.
(#118928) kk831228
Nem volt az olyan sok. A kötelezőn kívül váltó hiba illetve egy klíma ventilátor hiba volt pluszban. Most meg ugye a fék rásegítő. Sajnos az a típusú ember vagyok, aki nem csak használja az autót és javítja ha elromlik, hanem keresem a hibalehetőségeket, és próbálok mindent tökéletesen tartani. Ez ugye egy használt autónál elsőre hatványozódhat.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
bitpork #118945 üzenetére
Olyan jó, hogy így biztattok.
Komolyan néha irigylem azokat az embereket, akik magasról tesznek az autó állapotára. Amíg megy, addig megy. Nem fájdítják a fejüket semmin. És nem is megy tönkre semmi sem ...Más:
Egy kollégám vett nemrégiben egy 2008-as BXE 1.9PDTDI 105 lovas Octavia II.-t. Ugye sajna beleesik az Ő autója is nagy valószínűséggel a csapágyas történetbe. Most jár a mutató 120ezer körül. Ki akarja cseréltetni a csapágyakat még nincs nagyobb baj, viszont nem tudja milyet kellene belerakni. Itt a gyári jó? Mert ugye az a félresikerült...[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
bitpork #119121 üzenetére
Bevallom férfiasan még sosem néztem meg tankolás alapján. A fedélzeti olyan 7.5 körül mutat, de sokat járok városban (Győr). Egyszer már megnézem tankolás szerint pontosan. Most 3/4 tankról félig ment le, és így ment bele olyan 300-350km.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Lotos
újonc
válasz
bitpork #119224 üzenetére
Nyilvan nem kokanyolni akarok, ezert is viszem korabban szervizbe. Illetve itt kint a szervizek is mas minosegben dolgoznak mint otthon... En csak arra voltam kivancsi lehet e valahogy manualisan allitani vagy valami atmeneti megoldast kerestem mert addig kb 500km-t kell mennem az autoval.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz
bitpork #119324 üzenetére
Az cuki.... nekem tavaly állt bele ugyan ilyen csavar szerencsémre a szélére és hosszú is volt szal a gumi belső felét szétbaszta... kuka gumi..
fél évre rá a téli szettembe meg egy az az a eredeti régi kerti kapu kulcs állt belemajd dobok be róla képet
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Lacess
tag
válasz
bitpork #119337 üzenetére
Pont most olvastam a tesztet, szinte már ajánlani akartam Neked!
Amúgy az már beteges ami ebben az autóban benne van. Jelen állás szerint talán ez a plafon amit be lehet pakolni fejlesztést. Hihetetlen a fejlődés. A fedcompon meg csak 9,4lütyi volt, tesztüzemben, erre a "szakember" még be is szólt fogyasztástémában...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
TaaT
veterán
válasz
bitpork #119337 üzenetére
Nagy duma
"...de azt meg kell hagyni, hogy a villanyturbónak hála pontosan be tudták lőni, mikor nyisson az őrültekháza.
Na, akkor most gondoljanak arra, hogy ez a motor 1000-es fordulatszámon már képes leadni a maximális forgatónyomatékát. Az pedig egészen konkrétan 900 newtonméter. Kilencsszáz. Ezernél."
Give them hell Ukraine!
-
tresh
addikt
-
dond
csendes tag
válasz
bitpork #119455 üzenetére
Üdv! Oké készülnek a képek
Én is a tisztításra gondoltam első körben, de nem akartam okos lenni tapasztalat nélkül.
Adaptálást (060) csináltam, lefutott OK.
Viszont gyújtáson (motor off) a táblázat 3-as oszlopban pillangóra 5,7 fokot írt, ez jól gondolom, hogy 0-nak kéne lennie ha tiszta?
Volt itt ebbenszó róla.Egyébként nincs hibakód, nem is tapasztalok semmi más hibát menet közben, csak a piros lámpáknál tűnt fel a fordulatingadozás:
Chassis Type: 9N - VW Polo
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,45,46,56,76-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.LBL
Controller: 036 906 034 DD
Component: MARELLI 4MV 4555
Coding: 00071
Shop #: WSC 31414No fault code found.
Readiness: 0000 0000 -
cbrfireblade
aktív tag
válasz
bitpork #119716 üzenetére
A (lány)testvérem akar autót venni a sógoroknál és próbálnék neki utána nézni/kérdezni, hogy milyen motorral vegyen.
Előtte egy 1.6 (102Le)benzin Leonja volt,de ott igencsak kevés volt a motor a kasznihoz...
Én rég nem követem az autókat így nem tudok neki közvetlenül tanácsot adni.
Nekem egy 2004-es 1.9TDI Toledo van, de az addig marad amíg darabjaira nem hullik....megpróbálok mindent elkövetni, hogy ez minél később következzen be
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- CASIO órák kedvelők topicja!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorolaj és szűrő topik
- Foxpost
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vicces képek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron