-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Szüleimnek van egy Skoda Fabia II, autója, 1.2 TSI, 77kW, CZBZ motorral, ~ 136K km.
Használtan vették vezetett szervizkönyvvel (képek vannak, ha kell), és esedékes az olajcsere.
Ezt sajnos elvileg csak jövő héten tudják kivitelezni, de a héten lenne még egy ~2x 160 km-es út, amit megtennének vele.
A gond az, hogy nem tudják milyen olaj van most benne, és minimumon van a szint.
Könyvből nem derül ki, az olajcsere esedékességét jelző matricán nincs rajta.
Egy félig letépett Castrol Edge matricát találtunk a motortérben, tehát valamikor az lehetett benn, de most nem tudjuk.
A kérdés az lenne, hogy:
1.Van egy bontatlan 1 literes üveg Shell Helix ultra 5W40 full synthetic olaj, ezt rá merjék tölteni?
(Még az előző, újonnan vett kocsihoz kapták a Skodától, csak nem volt használva. ~7 éves, de bontatlan.)2. Milyen olajat vegyenek a cseréhez? (Talán ráér a szerelőjük)
3. Milyen szűrőket cseréljenek még olajon kívül?
Szervizkönyv utolsó bejegyzése:[link] Mágus2 előnybenElőre is köszi, üdv: Vikman
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Magnum_ #133960 üzenetére
Köszi.
Akkor mondom nekik, hogy egyelőre tegyék még bele azt a 2x160km-t, és jövő héten meg cseréljék le. Azért a biztonság kedvéért vigyék magukkal azt az 1liter shellt.
Jövő hétre meg rendelek szűrőket meg olajat nekik, persze a pontos típust még bejönnék egyeztetni előtte. -
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #134033 üzenetére
Mágus2 és Saint!
Köszi az olajtanácsot, szerintem 5W30 lesz az áldozat, de kicsit megkeveredtem a Mannol sokféle cucca között. Ezeket néztem:
Energy Combi LL 5W30
OEM VW Audi Skoda 5W30
Energy 5W30
Eneos Hyper 5W30
Total Quartz Ineo LL
A 4 literes kiszerelés elég kell legyen és az OEM felé húz a szívem, de a többi bár drágább, jobb is?
Long life olaj is mehet bele, vagy érdemes? (Persze a csere ettől függetlenül maradna a szokásos intervallumú.)Szűrőkből:
Filtron K1313 - utastérszűrő
Mann W 712/94 -olajszűrő
Mann C15 008 - levegőszűrőEzek megfelelőek lehetnek?
Benzinszűrőt is cserélni kell?Autó Skoda Fabia II 1.2 TSi, 77kW, CZBZ
Segítséget előre is köszi, üdv: Vikman
Off: Update-eltem a fotókat a sajátomról néhány belső képpel: BOX, Mega
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Fabia I, 1.4 16V BBZ, 2003-as autómra költenék kicsit futómű ügyben.
Lengőkar szilenteket (5 éve, ~50E km-rel ezelőtt cseréltem utoljára), alsó gömbfejeket (egyiknek szakadt a gumija, de úgy tudom párban cserélendő) és stabilizátor tartórudakat (kutyacsontokat) cserélnék.Ezen kívül apósom szerint a bal oldali belső kormányösszekötőnek is van egy kb. 2mm-es lötyögése.
Ezt is párban kell cserélni, vagy elég csak a problémás oldalt?Amennyire én láttam, hozzáférhető helyen van, azaz cserélhető a kormánymű szerelése nélkül.
Ez így van, vagy csak én szeretném, hogy így legyen?Van valami ajánlott vagy épp kerülendő márka a felsorolt alkatrészekből?
Előre is köszönöm, üdv: Vikman
u.i.: Szülők Fabia II-jébe megérkeztek a Mann szűrők és a Mannol olaj, jövő héten otthon leszek, és dobok róla képeket.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Mostanában nem követem a topikot időhiány miatt, de lenne egy gyors kérdésem.
Skoda fabia, 2003, 74 kW, BBZ motorkód.
Hátsó csapágy cseréhez SKF vagy FAG?
Illetve párban kell cserélni, vagy elég a problémás oldalát?
Azért zsidóskodok, mert a pék már kicseréltette párban a két elsőt, oda FAG lett téve, de a búgó hang még mindig jelen van.
Állítása szerint biztos szólt a jobb eleje, így kicseréltettem, de a hátsó is cserés sajnos. Vagy igaz vagy feleslegesen repült 120€, mindenesetre cserés a hátulja is.
Szóval röviden SKF vagy FAG a jobb? 2500 HUF a különbség, és az SKF lenne az olcsóbb, pedig én úgy tudtam, az a minőségibb.
Segítséget előre is köszi, üdv: Vikman[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Megint én, de most más témával.Golf Variant MK7 vásárlása előtt állok, ~12000 € a keret.
A kinézett egyedek közös pontjai:
-2.0l-es 110 kW-os diesel motor
-elől-hátul parkolószenzorok
-xenon fényszórók, ledes DRL-el
-multikormány
-kétzónás digitklímapár konkrétum:
[1.link]
[2.link]
[3.link]Ha bármelyiket elmennék megnézni, mire kell figyeljek leginkább, mire kell rákérdezni?
Mit kell mindenképp megnézni rajta diagnosztikával?
Ennek a motornak a ~150ezer km mennyire sok?
Az ilyen xenonos lámpák mindegyike kanyarkövető is?
Szervizperiódusokról hol találok esetleg infót?
Milyen tanácsokat javasoltok személyes megtekintésnél?
Egyáltalán mennyire ajánlott ez a motor, és ez a golf?Tudom nem egyszerű, de nem akarok beleugrani fejetlenül egyikbe sem.
Tanácsokat, segítséget előre is köszi!
Vikman -
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #145222 üzenetére
Focvis köszi a tippet.
Valaki esetleg még hozzá tudna szólni a témához?
A fekete lenne a befutó, elvileg stimmel a km és a szerviztörténet is meg van hozzá.
DPF faggatásra meg ezt találtam: [link]
Ha jól értelmezem a 108-as mérőcsoportban van korom tömeg ennél a motornál.
A fórumban a CRBC motorra keresve nem kaptam találatot.Segítséget, tippeket, tanácsokat előre is köszönöm.
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #145292 üzenetére
Fabiamban használtam fojtószelep és egr szelep alapbeállításra, hideg-meleg és külső-belső levegő keringető motorok alapbeállítására, hibakód olvasás/törlés kombóra , és kulcsprogramozásra. Szerviz intervallum nullázás is volt.
Diagnosztizáltam már vele hibás vízhőfok-jeladót, és gyújtótrafót.
Bonyolultabb dolgokra, élőadat értelmezésre nem volt lehetőségem (sajátomban nem kellett), de gyorsan tanulok.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #145296 üzenetére
Köszi a tippeket, remélem még meg lesz jövő héten szombaton, előbb sajnos nem tudok eljutni oda.
Addig utánanézek, hogy milyen mérőcsoportban keressem a befecskendezőket, és hogy mi a rendes érték.
Fekete MK2-es golfom már volt, tisztán tartás valóban nem egyszerű.
Jobban örülnék egy másik színnek, de használt autónál sajnos nehéz árban/felszereltségben/motorban és színben is egyszerre megfelelőt találni. -
1stVikman
senior tag
-
1stVikman
senior tag
Hétvégén megejtettem az olajcserét, meg beállítottam 15ezer km és 1 évre a szerviz intervallumot.
Még sajna nincs rendszám, így nem tudtam kivinni valami jó helyre körbe fotózni, de addig egy kis ízelítőt feldobok :
(L:/dl/upc/2017-11/14/414821_gsfn1euifd1mrfwi_img_20171114_163333_2.jpg)(/L) -
1stVikman
senior tag
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #146108 üzenetére
Jó a Seat, szinte ugyanaz, mint a VW és Skoda. Az új Leon kombi egész bejövős, szép sportos kívülről.
i-sti
Köszi a linket ránézek.Extremex
Asr, avagy kipörgésgátló. Valószínűleg víz vagy jég miatt megkapart volna az autó, ezt korrigálta az elektronika.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Végre kész a papírozás, van rendszám, ígéretemhez mérten ki is vittem fényképezni a kocsit.
Mosásra sajnos nem volt lehetőségem, de inkább jöjjenek a képek:
MEGA
(Kicsit több lett, mint 40... )És kérdezném, hogy ezen értékek mennyire elviselhetőek?:
Befecskendezők üzem melegen
DPF állapotIlletve megerősítést kérnék, hogy ilyen felnihez ugye nem jók a gyári, rádiuszos csavarok, hanem a 60 fokos, kónuszos csavarok kellenek? Enzo kupak volt a közepében, gondolom, a felni is az lesz, tehát nem gyári felni.
[kép1]
[kép2][ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #146285 üzenetére
Kerékcsavart kiderítettem, 60 fokos, kúpos fejű kell hozzá.
Befecskendezők és a DPF így rendben, vagy kényszerítsem a regenerálást?
Amúgy 100-nál pörög ~1950et a motor 5. fokozatban. Jól sejtem, hogy inkább ne tegyek hatost, bármennyire is szeretné?
Városban is 3.-ban mentem 50-60 között, de az 5.-ért sír.
Itt olvastam ,hogy a kéttömegűnek nem tesz jót az 1500 fordulat alatti közlekedés.
Emiatt és mivel a nyomaték 1750-től indul meg, inkább mindig igyekszem alacsonyabb fokozatban és 1700 körüli fordulaton vagy felett tartani. Mivel eddig csak ~100km-t mentem vele, így megerősítést várok, hogy jót teszek-e ezzel az autónak, vagy nyugodtan pakoljam feljebb?Még úgyis szeretnék sok mindent kérdezni, de kész az ebéd, és mennem kell.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Adott egy 2.0 CRTDI Golf 7, 110kW, CRBC motorkód.
Alapjáraton, ~850-900as fordulatnál rezonál benne valami. Gázadásra megszűnik, nem állandó hang.
Az alsó motorvédő műanyag burkolat és a motor tetején lévő műanyagot néztem, nem azok okozzák.
Olyan, mint amikor valami műanyag rázkódik.
Megpróbáltam megörökíteni videóval és csak hangot rögzítve is, több kevesebb sikerrel, itt elérhető, ha valaki hallgatózna: [link]
Merre keresgéljek még?Más: Feltettem a téli gumikat, és iszonyatosan búgnak a kerekek. Hogyan tudom kizárni, hogy csapágy vagy gumi? Elől 2 db Michelin Alpine 5 dt (dot 3816, minta 7,2 mm), hátul 2 Pirelli Winter 210 Sottozero (dot 0912 5,7 mm) van alufelnin. Nyomás 2,45 Bar mindegyik kerékben, 205/55/16-os méretben. Nyomástáblázat
Ezt láttam középútnak, mert vagy egyedül megyek, vagy 3-4 fő, kevés csomag.
Ezeket kaptam a kocsi mellé, hátsókat egy szezont futtatnám még csere előtt.
Szóval hogyan vallassam ki a búgó hang okozóját?Előre is köszi: Vikman
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #146555 üzenetére
Szia!
Nem olyan vészes kiadások ezek, és legalább tudod, hogy már rendben van.
Kerékbúgásra visszatérve: nyári gumival nem mentem túl sokat, és 100-110 volt talán a max. sebesség vele, de azzal nem búgott ennyire. Így akkor több, mint valószínű, hogy a téli gumik lesznek a bűnösök. Legalábbis remélem. Nyomást akkor visszaveszem 2,3 körülire.
A rezonálást holnap kipróbálom motortakaró nélkül.
Más: Olajat + szűrőt szűrőt múltkor kicseréltem. Nyomatékkulcsom csak 28-210Nm-ig mér, így a szűrőházat jobb híján a 25+5 Nm helyett 28+2 Nm-el húztam meg. Kieresztőcsavart meg 30Nm-el. Ezek az értékek így renden vannak?
Levegő és üzemanyagszűrő meg szervizkönyv szerint 90 ezernél volt cserélve, most van benne 153 ezer.
Nem tudom mennyi a gyári javaslat, de jól érzem, hogy dobjam ki belőle azokat is?
[120k szerviz],
[90k szerviz] -
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Golf 7 2.0 cr-tdi, crbc naftaszűrő csere előtt kérdezném, hogy itt is vcds-sel meg kell járatni a rendszert, mint az 1.6-nál?
Szerintem igen, csak megerősítést várok.
Engine-basic settingsnél ezek vannak:
[kép]
Van közte olyan is hogy "initial fuel filling", de ezen videó alapján a TFP test-re kell menni: [link]
Segítséget előre is köszönöm.Más:
Mentem ~2x100km-t a kocsival, odafele direkt max. 5.-ig váltva, és valamit regenerált a dpf :
[kép]
Előtte ilyen volt: [kép]Ha jól gondolom, akkor kis odafigyeléssel - azaz hosszú utakon max. 5.-ig felváltva és 2000 fordulat felett autózva - nem kell túlaggódni ezt a DPF dolgot?
Próbáltam ezt a Vag Dpf Free-t is, nekem sajnos nem megy a kínai elm 327 adapteremmel.
Ilyen fehér színű van itthon: [link][ Szerkesztve ]
-
-
1stVikman
senior tag
válasz focvis #146675 üzenetére
Szia!
15.7.0-ás VCDS-el néztem.
Tervezek rendelni majd egy újabbat is, de spekulálok egy Vag Can Pro-n is. Utóbbit csak azért, hogy aktiválhassam a Video in motiont. Csak még elég nagy kétségeim vannak, hogy egyáltalán megoldható-e vele, és hogy egyáltalán mire használható még a VCP.Jelenleg az Infotainment magyaríthatóságát guglizgatom, de nem jártam sikerrel.
Kollégámnak újabb G7-je van, de csak Discover Media egységgel, és full magyar benne minden. Az egész rendszer, beleértve az MFD-t is.
Voltam egy közeli VW szalonban is, de állítólag nem lehetséges, mert így találta ki a gyár...
Nem akarom elhinni, hogy FW frissítéssel nem lehet megoldani ezt a nyelv dolgot.
Nekem jelenleg 0362-es FW van, de letölthető verzióban csak 0388-at találtam, ami újabb.
Erre panaszkodnak valami hang körüli problémára, illetve fagyásokra, így nem mertem inkább feltenni,
Viszont van 0407-es, sőt elvileg egy ennél is újabb, de persze nem találtam még letöltési linket.Szóval ha valaki tud bármilyen lehetőséget egy Discover Pro mib1 magyarítására, az nem tartsa magában!
-
1stVikman
senior tag
válasz focvis #146684 üzenetére
Itt van a VCP honlapja: [link]
Ezt inkább FW belenyúlásra használják, de sok olyasmit tud, amit a vcds long coding.
Diagnosztikára inkább VCDS, kísérletezgetni meg VCP szerintem.
Időközben találtam 0407-es FW-t is, de ha nincs benne magyar nyelv, akkor nem is piszkálom inkább a működő rendszert. -
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Kicsit megtörném a témát, és tankolással kapcsolatban kérdeznék.
M.o., Szlovákia, Ausztria viszonylatban hol szabad gázolajat tankolni CRTDI-be? (2014, 2.0, CRBC motorkód)
Vif adalék megy bele függetlenül a tankolás helyétől.Normál gázolajban gondolkodok, premium felárát a Vif miatt nem akarom megfizetni.
Eddig SK-ban csak OMV-n tankoltam, osztrákoknál meg a JET-en.
Közelemben elérhető kutak osztrákoknál: Jet, Turmöl, Eni, Avanti, kerülővel Shell. (Jet-et perferálom, mert kedvező árú a nyál, és reményeim szerint osztrákoknál nem varázsolnak az üzemanyaggal. Vagy itt is gyengébb az olcsóbb? )SK-ban: Itt mondták, ha jót akarok, akkor OMV, Slovnaft és Shell közül válasszak, mást ne!
M.o.-n helyben Envi, Auchan, Shell, Mol, kerülővel OMV érhető el a közelemben.
Benzint eddig csak Envi és Auchan állomáson tankoltam a Fabiámba, 7 évvel ezelőtt használtam utoljára dízelautót, akkor is Envi nyálat tettem bele, de az még adagolós 2-es golf voltOlvastam itt, hogy az Auchan-os nyál is elég jó, de pár forint miatt nem akarok kockáztatni.
Hol szabad, hol semmiképp? Vagy túllihegem a témát?Segítségeket, tippeket, tanácsokat, érveket/ ellenérveket előre is köszönöm.
Üdv: Vikman
-
1stVikman
senior tag
válasz CharlieDrop #147183 üzenetére
Itt a topikban ajánlották, eléggé dicsérik.
Még csak 1 tanknyi lett bekeverve, előtte, meg nem ilyen kocsim volt, így nem tudok érdemben referálni róla.
Én beleteszem inkább ezt a normál nafta mellé, mintsem prémiumot tankoljak. -
1stVikman
senior tag
válasz Spartacus69 #147219 üzenetére
Segéd: [link]
Fat32-re formázott legyen a kártya és class10-es javasolt.
Én egy 32GB-os samsung micro sd+ adapter segítségével csináltam.
Darabokban letöltöttem a fájlokat, és a gépen csomagoltam ki. Majd a formázott, Fat32 fájlrendszerrel rendelkező sd-re másoltam a kicsomagolt fájlokat:
Csak ez a két mappa, és 2 fájl legyen az sd-kártya gyökerében.
Aztán infotainmentben menu-setup-sys info-update.
Nekem kb. 1 órát ment a rendszer, mire végzett, frissítés idejére töltőre tettem a kocsit.
Én úgy tudom egyébként, hogy usb-ről is megy, csak legyen üresen fat32-re formázva, és helyesen felmásolva a szükséges fájlok.szerk.: Nekem Discover pro mib1-es van.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz kkdesign #147468 üzenetére
Beázással küszködő car-társaknak talán megoldást jelenthet.
youtube video
Fabiaban is típushiba, házi javítása olcsón így lehetséges:
[képek]Röviden: Az ajtó és a belső panel találkozásánál ha nem tökéletes a tömítés (márpedig nem az ), akkor a víz a gumikéderre fog folyni, majd azon átbukva a lábtérbe.
Egyszerűen zsírtalanítás után szilikonnal ki kell nyomni a kérdéses illesztést, majd szappanos vízzel szépre simítani. Nem a legszebb megoldás, de olcsó, és házilag kivitelezhető.
Mivel normál esetben az ajtópanelt nem szokás sűrűn bolygatni, így tartós is. -
1stVikman
senior tag
válasz -=RelakS=- #147721 üzenetére
Mivel a mostani letört kilincses ajtó úgyis használhatatlan, ezért én kivágnám/ fúrnám az elejét a kilincs vonalában, hogy ki lehessen nyitni.
Aztán nyitott állapotban levenném az ajtót (alul van 1-1 stift, amit ki kell húzni, majd leakasztani az egészet).
Majd bontóban néznék egy ajtót rá, amit visszateszel rá.A másik verzió, ha leveszed a műszerfal jobb szélén a borítást, és megfúrod a szélét ott, ahol a műanyag pöcök bekattan. (A borítás miatt takarásban lesz a későbbiekben.) A linkelt videódon leveszik a borítást 0:52-nél, majd megpaskolja azt a merevítést, amit egy pontban ki kéne fúrni. A pöcök egyszerre mozog, azaz egyik oldalon benyomod, másik oldalon is kiold.
Majd valamivel benyomni a műanyag fület, hogy nyíljon ki az ajtó. -
1stVikman
senior tag
Kellemes Karácsonyt Mindenkinek!
-
1stVikman
senior tag
válasz zolko74 #150526 üzenetére
Nekem Mini 2.1-es van:
[kép]
Fabia 1.4 16V BBZ, Marellis motorvezérlővel kommunikált.
Golf 7, 2.0 CRBC szintén, de pl. a DPF-et nem tudta olvasni.
Használtam már RS Octaviahoz, VW Touranhoz is, alap dolgokat meg tudott jeleníteni.Kollégámnak a klasszikus nagy fekete v1.5 van, az siralmas: [kép]
Rendeltem egy Mini v1.5-öt is, de PIC18F25K80 Chip-pel. Konkrétan ezt
Elvileg ez a vásárlói visszajelzések alapján: [link]
Ez még nem érkezett meg, így tesztelni nem tudtamHibakódot csak motorvezérlőből tudsz olvasni és törölni, másra nem jó.
Élőadat általában: sebesség, fordulatszám, hűtővíz hőmérséklet, akku feszültség stb. alap dolgok.
[kép] Pár egyéb még kiválasztható, de túl sokat nem kell tőle várni.Ha van laptopod, akkor inkább egy VCDS beszerzését tanácsolom, ezt az ELM-es kütyüt meg csak biztonság kedvéért tartani a kocsiban a könnyebb hordozhatósága miatt.
Én amiatt tartom, ha esetleg menet közben hibát dobna, akkor meg tudjam állapítani, hogy mennyire súlyos, haza mehetek-e vele lábon, vagy sem.
Az egész onnan indult, hogy egyszer régen a hűtővíz hőmérséklet jeladóm szórakozott a fabiaban, és véletlenszerűen check engine-t dobott. Aztán egyszer vcds-sel pont elkaptam a mérőcsoportokban, hogy össze-vissza mér, és cseréltem. De egyszerűbb lett volna, ha telefonon nézni tudom az élő adatokat és olvasni a hibát. Ezután rendeltem egy ELM-et, hogy mindig kéznél legyen egy kis kódolvasó.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz laca71 #150533 üzenetére
Köszi a tippet!
Mondjuk ilyen "egyklikkelős" android appokkal nem szívesen túrnám meg a kocsi komfortelektronikáját, pláne, hogy van VCDS-em is.
Én csak a Torque-t használtam, abból van lite verzió is, és a teljes sem kerül túl sokba. Ha megjön az új adapter, akkor még a VAG DPF-et akarom kipróbálni vele, és ha működik, lehet megveszem a teljes verziót belőle.
Ellenben ez a Carista a 40 dolcsi/ ÉV árával szerintem kicsit dráááága.Nekem az ELM csak tartaléknak kell, hogy útközben mindig legyen valami nálam, ha gond lenne, illetve jó esetben más autókkal is tud kommunikálni.
Rendes diagnosztikára inkább VCDS+ laptop a VAG konszernen belül. -
1stVikman
senior tag
Szia!
Anno mikor a fabiat vettem, téli gumi volt rajta. Első blikkre mind egyforma, barum polaris 2, elől akkor voltak 3 és fél évesek, jó profilmélységgel. Hátsókat meg sem néztem jobban. Első városon kívüli utamon jártam épp, mikor picit szemerkélni kezdett az eső, május volt. Semmi furát nem éreztem az első körforgalomig, ahol megpördültem egy pillanat alatt.
Szerencsére csak padkára ugrattam fel, sérülés nem történt.
Utána vettem észre, hogy hátul hiába jó a minta, de 10 éves gumi virít. Ja, és csodás Marshall Power "márkájú" volt.
Persze ez extrém eset, mert gagyi és régi is volt egyszerre, de ha már meg van keményedve a felület, akkor nagyon romlik a tapadás.
Ettől függetlenül én is tovább használtam így, mert nem volt keret lecserélni, csak óvatosabban használtam októberig, mikoris ment rá új téli.
De ismeretségi körömben több autón is volt téligumi fenthagyva nyáron, ilyen-olyan megfontolásból, és túl sok probléma nem volt. Kicsit zajosabb, jobban kopik, esetleg fogyasztás nőhet, na meg a féktáv.
Ismerni kell a korlátait, és óvatosabban vezetni, akkor nagy baj nem lehet belőle.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz JHONNY 79 #150811 üzenetére
Szia!
Szerintem az ELM a ludas.
Nekem is ugyanezt irta a Vag Dpf a 2.1-es adapterrtel.
Szedd le az Elm identifier-t playből és teszteld, hogy milyen protokollokat támogat.
Itt írtam az enyémről, van kép is: [link]Azóta megjött a v1.5, PIC18F25K80 Chip-pel, és azzal már megy Vag dpf.
-
1stVikman
senior tag
válasz JHONNY 79 #151010 üzenetére
Szia!
Igen, szerintem szerezz be egy PIC18F25K80 Chip-pel szereltet, ~5€ volt aliexpressen. (Az előzőt kb.3,50-ért vettem. Akkor azt hittem, hogy a nagyobb verziószám a jobb, de most kiderült, hogy ez a chippes cucc a jobban sikerült klón.)
Amit én rendeltem, ott ilyen a kép:
Látszik, hogy az összes protokollt támogatja 1.5ig.
Ezzel a Torque sem azt írja az adapter megjegyzéseknél, hogy "cheap clone version".Vag Dpf is letesztelve, támogatja a kocsit. 4,20€-ért vettem a programot, ócccsósított verzió nincs belőle.
Nekem ~ 500km után regenerál a kocsi, legalábbis az utolsó 2 alkalom alapján így volt:
[kép] -
1stVikman
senior tag
válasz grizlisandor #151318 üzenetére
Nem a motorhangra, hanem a bal hátsó ajtóra reagálnék, csak nincs kedvem visszakeresni.
Az ajtóátvezetőben, a gumiharangban nézd meg a kábeleket, főleg a vastag testkábelt.
Az szeret megkeménykedni, és kidörzsölődni, akár szakadni is, és csinál furcsaságokat.
Pl. Apósnak Galaxy-n csak nem mentek az elektromos ablakok, de ismerős sharanján, meg úgy megkeverte a komfortmodult, hogy öröm volt nézni. Felkapcsolta a helyzetjelzőket, és a bal első ablak kezdett szakaszosan fel-le mászkálni stb.
Szóval ellenőrizd az átvezetőben a kábelek állapotát. -
1stVikman
senior tag
válasz grizlisandor #151349 üzenetére
Uhh, bocsi, benéztem.
Peti198506-nak akartam válaszolni. [link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen