-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz ßrainiac #164953 üzenetére
Nekem manualis valtoval(A4 B8 3.0V6TDI) az a normal uzem, hogy tartja az 1000-ret egy ideig kinyomott kuplungnal, amig egy adott sebesseg ala nem lassult az auto. Nem tudom pontosan mennyi 10-20km/h kozott engedi le 600-as fordulatszamra. Illetve amikor a kuplungot kezdem felengedni, akkor is felpockoli kicsit a fordulatszamot anelkul, hogy a gazhoz ertem volna. Lehet, hogy ez meg teljesen normalis dolog a te valtodnal is pl. azert, hogy legyen nyomatektartalek egy hirtelen gazadasnal.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #165009 üzenetére
Csak gyik volt a vevo. Azt hiszi, hogy 30ezrenkent markaszerviz es minden problema megoldva, ott figyelnek mindenre. Meg weltautotol vasarol es majd minden jo lesz. Ennel a zoknim is okosabb, az intelligens mosopor meg ketszer is.. Meg 40-nel szervo nelkul balesetveszelyes neki a vezetes... No comment.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #165050 üzenetére
Hat elegge nagyok a Liqui Moly viszkozitasi ertekei. Probald ki a Motul Specific 504/507-et. Tablazat szerint is eleg jo, en eddig elegedetten hasznalom. Raadasul az LM szerintem eleg nagy atkuras mar, alig van benne molibden, akkor inkabb Mobil1-et hasznalj.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Richard #165056 üzenetére
Nekem forditva van, regeneralas vege fele egyenetlenebb a jaras es erzodik a rezges, de csak allo helyzetben.
Amugy ha tippelnem kene akkor kettostomegu, de en nem ertek hozza.
(#165054) focvis: Ezzel a motorral valt be? Sajnos nincsenek rola parameterek igy nem tudjuk elhelyezni a paletan.
Szerintem az LM fan tabor mar csak a placebo hatas miatt van meg. Anno amikor az LM megjelent pont a Molibden tartalom volt benne a lenyeg(innen jon a "Moly"), mivel jelentosen noveli a szaraz sikossagat is a femnek, azaz ha sokat allt a kocsi, vagy elfolyik az olaj, akkor joval jobban teljesit, mint molibden nelkul. Ezt mar szinte teljesen kisporoljak belole, csak annyi maradt benne, hogy pont ne lehessen perelni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #165213 üzenetére
Ami nincs azt ki lehet huzni a listarol
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #166165 üzenetére
Penteken le tudom merni, az enyem 11-es facelift elotti. Viszont normalis lehet, az s-line-on 3 centi a gyari ultetes, lehet az a rugo az alap a4 hosszat adja.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #166183 üzenetére
Nekem a4 quattron kb. egyforman koptak.
-
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #166437 üzenetére
Nekem is jol jott parszor, csak hegynek felvele ha hatul is ultek, akkor daralt rendesen Amiota normal gumi van, tobbet serul a felni, viszont vmivel jobban nezki a felnivel egyutt (amig nem karcos).
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Fiatalabb (2012 es utani) VW beetlekrol mit erdemes tudni vasarlas elott? tipushibak, kerulendo valtok/motork stb? Bizom az itteni szakikban
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #166688 üzenetére
Igazabol o veszi maganak, csak nem ert a kocsikhoz. En se, de ezekrol a tipusokrol meg annyit se tudok. De azert jo lenne valami benzines normalisat kifogni olyan 160-200 lo korul.
Ahogy elnezem 1.8T kiesik, mert eleg lomha vele a kocsi. 2.0TSI ezekben mennyire problemas?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #166751 üzenetére
Az nem az en hibam, hogy ez a kasztni kis fing motorokat kap. Ha feltunt nem a 6.2-es hemit hianyolom belole.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #166881 üzenetére
A nyomatek igazabol baromira nem erdekes, csak a teljesitmeny szamit, vegeredmenyben az gyorsitja az autot(leginkabb a kerekekre juto). Raadasul a nyomatek attol is fugg, hogy mekkora az attetel a kerekek es a motor kozott.
Nyomatek csak azert erdekes, mert a valtonak el kell viselnie, amugy a gyorsulast tekintve irrelevans adat.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #166922 üzenetére
A nyomatek es a teljesitmeny nagyon szoros kapcsolatban van, ugyanis P=M*w, azaz a teljesitmeny a nyomatek es a fordulatszam szorzata. Lehet szamolni mind a kettovel, csak a nyomatekkal szopas, mert az a motor nyomateka, a motor fordulatszam alapjan visszaszamolva. Tehat a kocsi gyorsulasahoz elobb az atteteleken es vesztesegeken keresztul ki kell szamolni a kerek tengelyen levo nyomatekot, majd a kerek atmerojevel a kerek keruleten levo erot, majd ebbol levonni a nehezsegi erot es a kozegellenallas altal keltett erot, majd leosztani a tomeggel, hogy megkapd a gyorsulast.
Ehhez kepest a teljesitmenyt megszorzod a hajtaslanc hatasfokaval, amivel megkapod a kerekre eso teljesitmenyt vagy leolvasod a dyno szerinti kerekre juto teljesitmenyt, levonod a kozegellenallas teljesitmenyet es a helyzeti energia teljesitmenyet es a tobbi mar a sebesseg novelesere forditodik.
Az a baj a nyomatekkal szamolassal, hogy az attetel nagyban fugg a sebessegfokozattol, mig a hajtaslanc vesztesege sokkal kevesbe es nincsen megjelolve az egyes fokozatok valamint a vegattetel az alap adatok kozott, tehat enelkul hasznalhatatlan parameter a motor nyomateka.
Arrol nem is szolva, hogy a benzines es dizel motorok nyomateka nagyon elter, de az attetelek hianyaban szinten nem osszehasonlithato adat. Viszont a teljesitmeny az univerzalis, fuggetlen a sebessegfokozattol.
Tehat, mit is kene pontosan atgondolni?
UI: 500LE az P=500le*735W/le=367.5kW. Ha itt 1NM a nyomatek az azt jelenti, hogy 367500 a motor fordulatszama(hajtaslanci vesztesegek nelkul). Ez lehetseges?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Microsoft Excel topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen