-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #126655 üzenetére
Az enyém már nincs szétkapva, de ha már szóba került, épp meg van akadva a gyógyulási folyamat. És szívesen venném a véleményed, merre tovább.
Ami eddig volt:
-Turbó felújítás: comp kerék csere, összes csapágy tömítés csere-Hengerfej felújítás: alapból egy másik fej, aminek a pd fészkei és veztengelye jobb állapotban voltak, kapott új veztengely csapágysort, hidrotőkéket, szelepszár szimeringet, veztengely tömítést, pd elemek új tömítést, tandem tömítés, ahova kellett mindenhova új csavar.
Amikor ez elkészült lett ellenőrizve, amit te is javasoltál a szelepfedél membrán, de jónak ítélték (nem köpte az olajat), de a füstölés nem szűnt meg. Ekkor jött a kompresszió mérés, aminek eredménye minden hengerben 22bar. Ezen felbuzdúlva kapott egy gyűrű szettet (gyűrű hézag 0,7mm volt).
-Gyűrűzés: gyűrű szett (ezzel a gyűrű hézag 0,2mm lett), főtengely szimeringek, (dugók műhelyben le lettek mérve nem hordó egyik se, átmérőjük is okés volt, a gyűrű nútok is hibátlanok, hengerfal sértetlen, nincs válla, gyári hónolás benne), hajtókar csapágyak is rendben voltak, hajtókar csavarok csere, dugó kiállást lemérve táblázat szerinti 2 ékes hengerfejtömítés lett feltéve ismét új ARL csavarokkal.
Most ott tartunk, hogy indul -3-ba is fél fordulatra, jár mint az óra, de a füstöt még mindig eregeti, hol jobban hol kevésbé. (főleg állóhelyből indulásnál hagyok pamacsot) Pd korrekció, bip ugyan az tizedre mint tavaly novemberben, olaj/víz fogyás eddig nem mutatkozott (mentem vele kb 300km-t mióta össze lett rakva). Annyit csináltam még hogy visszament egy gyári prog, amiben egr off lévén, hogy nincs is benne fizikailag.
Akikkel eddig konzultáltam, szerintünk PD elem lesz a ludas (30k-val ezelőtt kivettem és ultrahangos tisztításon járt egy cinkotai műhelyben).
Szerinted mi okozhatja? (ha segít van videó is a füstölgésről) Előre is köszönöm. -
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126669 üzenetére
Eddig 350 + megcsináltattam már a kuplung dmf kört is egy 100-asért.
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126671 üzenetére
Kb. 290 a hengerfej és a gyűrűzés (de ebből mindössze 50k volt a munkadíj).
-
Brumi˘
addikt
válasz VR6-Fan #126680 üzenetére
Nem nekem van, én csak kölcsönbe szoktam kapni a Cupra4-et.
Van valami módja, hogy biztosra menjek a turbó a ludas?
Szimmering probléma nem jött volna ki mikor a fejet nyomás próbázták? (2x is volt).kk831228: sikerült ja, csak találjuk meg a gyíkját mielőtt felgyújtom.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126811 üzenetére
Elméletileg: Central conv. -> Adaptation -> Channel 04 (1=on, 0=off)
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126942 üzenetére
Meghúzási nyomatékokkal nem tudok szolgálni (szerelő csinálta a kocsimat).
Ami én cseréltem:
Hf tömítés miatt: tömítés (ebből van 3 méret, az határozza meg melyik kell bele, hogy mennyire áll ki a dugó a blokkból, van rá egy táblázat, ha kell előtúrom), hf csavarok (ha már cseréltem én ARL csavarokat rakattam bele), szelepfedél tömítés, tandem tömítés.
Pd elem tömítés miatt: pd tömítés, pd rögzítő csavar, himba tengely rögzítő csavarok.
Gyűrűzés miatt: gyűrű készlet (ebből mahle ment bele, erre mondták, hogy ok) , hajtókar csavarok, főtengely szimeringek.
Csavarokból gyári mindenhova. Tömítések vegyesen gyári, reinz, bosch. Plusz egy olaj + szűrő csere. -
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126944 üzenetére
Itt sok hasznos infó van.
ARL csavar meg azért lett, mert vagy 200ft a difi árban és a sima 10.9, az ARL meg 12.9 szakítószilárdságú.[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126946 üzenetére
038103384C
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126948 üzenetére
Nekem előtte se volt nagy.
-
Brumi˘
addikt
válasz molnarpeter #127408 üzenetére
B5 ás B5.5 passat torsenes mint az audik. Haldex csak keresztmotornál van. (pl. 4-es golf, leon, passat b6-tól)
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz molnarpeter #127411 üzenetére
Passzolom, azt tudom, hogy a Cupra4 tdi-ben a haldex jól bírja és engem meglepett milyen gyorsan zár hátra. Eddigi tapasztalataink szerint nem okoz akkora plusz fogyasztást mint a torsen.
-
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #127841 üzenetére
Awx-ét szokták feltenni nekem úgy rémlik és nem állítják át a codeblock-ot. Akkor meg tud hamikázni, mert automata tábláiba emlékeim szerint máshogy vannak a dolgok. Ha tisztázódik mi is van benne, akkor utána nézek.
Szerk.: Volt passatba 5 gangos tiptronic avf motorkóddal[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
-
Brumi˘
addikt
válasz Morris #128525 üzenetére
A gyári luk tett egy látogatást a gyárba felújításra, mert a boltokban kapható rep set-ről lebeszélt mindenki. Tárcsa meg kapott egy új kevlár réteget. (Viszont ahhoz képest milyen állapotban volt közel 400nm-től sem csúszott meg.)
B.U.É.K. mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- DIGI kábel TV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Diablo IV
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Politika
- Xbox One
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen