-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #128557 üzenetére
Enged annyit az a műanyag. Nekem simán kifért a 80-as jászaku és befért a 76-os exide.
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #128559 üzenetére
Lehet nagyobb az aksid, vagy a skodán más a műanyag. Ki se tudod pattintani ha fent van az ablaktörlő? Úgy rémlik mintha nagyobb lenne a kivágás a műanyagon, talán úgy enged annyit.
-
Brumi˘
addikt
Urak 2.0 benzines beetle-ről mit érdemes tudni? 4-es golfhoz képest mi az ami eltér, illetve a motorról se tudok túl sokat, de ebben a testben az elérhető példányok közül ez a leggyakoribb. Köszi előre is.
-
Brumi˘
addikt
válasz zsolt19900 #129522 üzenetére
Felesleges leengedni a vizet szerintem, én nem engedtem le. Kb. 1-1,5 liter folyt ki a termosztát háznál, ha jól emlékszem. Ami viszont fontos az aksiról vedd le a sarut, mert f.szán lehet hegeszteni, ha hozzáér a generátorhoz a kulcs.
Szerk.: Légtelenítéshez az utastér fűtőradira menő utas oldali csövén van a légtelenítő lyuk. Le kell húzni róla a csövet és megvárni még kidolgozza a bubikat.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz zsolt19900 #129524 üzenetére
Igen, az alatt van két cső abból az utas oldali csonkján van egy lyuk addig kell lehúzni róla a csövet, hogy az szabadon legyen, azon fog a levegő távozni. Van róla képem, de nem találom, ha megkerül akkor feldobom.
-
Brumi˘
addikt
válasz Morris #129594 üzenetére
Úgy rémlik, hogy csak pár vezérlőhöz jó, viszont nem foglalkozik vele, hogy amire ráereszted az köztük van e. Átírja a biteket és ha nem jó vezérlőre engedted, akkor haza is vághatja. Persze ezt én is csak azután olvastam, hogy megcsináltam a sajátomon. De lényeg, hogy nem vágta haza a tiéd se.
-
Brumi˘
addikt
Ha már nafta téma, utoljára Auchan Smart-ot tankoltam (először mióta PD-m van) és zok szó nélkül indul 1 hét állás után is -13°C-ba (fél fordulat, első izzítás után). OMV MM nálam semmivel nem jobb mint a sima, sőt még minimálisan többet is kajál belőle.
-
Brumi˘
addikt
válasz Speeedfire #129741 üzenetére
4mo / quattro ugyan az csak az egyik a vw elnevezése másik az audié. Kereszt motor esetén haldex, hossz motornál torsen.
-
Brumi˘
addikt
válasz maximilian4 #129853 üzenetére
Mert a 2.0-nak van elég baja tuning nélkül is.
Viccet félre téve lehet azt is, de összetettebb a vezérlése, és a mechanikai rész is kevésbé bírja a nagyobb igénybevételt. Mi a motorkódod? -
Brumi˘
addikt
válasz maximilian4 #129855 üzenetére
Az már a 16v pd, haver csinált, tudtommal még megy, de én nem feszegetném, azoknál ha jól rémlik szeret a fej repedni gyári állapotban is.
@ #129857: Azt passzolom, főleg, hogy se előtte, se most nem hallottam/hallom.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #130178 üzenetére
Unixba rendelésre 10 és 40k az áruk. (gyári alkatrészek, arra nincs kedvességem)
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #130199 üzenetére
Néztem, nem is értettem, mi kerül rajta annyiba. Ebay-en gondolom nézted már.
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #131272 üzenetére
Még 1 kérdés és rendezem a számlát.
Erre a cikkszámra a komplett légzsák átvezetős cumót hozza, viszont lehet kapni külön csak kormány elfordulás jeladót is. (62k vs 13k) Ha cserélhető benne csak az elfordulás jeladója, akkor nem venném meg kompletten annyiért. Ja igen a kérdés, cserélhető csak az elfordulás jeladó vagy beszívtam és vehetek drágáért komplett egységet? Köszönöm előre is.
@ #131274: No-no a kérdés nem volt hülye, csak a választ nem sikerült elsőre értelmezni, ezt nem lehetne enyhítő körülménynek tekinteni?
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #131279 üzenetére
Akkor az egész story: Vettünk asszonynak egy 2002-es ALH Beetle-t. Termosztát és kormányszög jeladó voltak az ismert hibák. Termosztátot cseréltem tegnap, kapta a gyárit, jó is. Ma jutott időm, hogy utána nézzek ennek a kormányszög jeladónak.
A gond az, hogy esp nem megy, kormányszög jeladó hiba miatt. (ha jól emlékszem 00778 - Steering Angle Sensor (G85): No Signal/Communication volt a hibakód) Gyorsba ránéztem 13k-ért van szenzor unixba (hans-pries). És most jutott időm kicsit jobban utána nézni. Ezért is indultam ETKA-ból. Nincs infóm arról mióta rossz a jeladó és mi volt a kiváltó ok.
Elvileg így néz ki a jeladó (ezt hozza hozzá unix és semmi mást):
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #131283 üzenetére
Na közbe kigugliztam és ha minden igaz amit unix hoz és a képen is van (1J0 959 653 C) az az esp nélkülibe kell. Ez csak egy sima átvezető. Ami nekem kell (1J0 959 654 AG) abba meg benne van pluszba az elfordulás érzékelő. Úgyhogy első körbe megnézünk egy bontottat, aztán ha lényegesen olcsóbb akkor berakom azt. Ha hamar kifingik akkor megy bele majd egy új.
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #131402 üzenetére
Az enyém úgy döntött a nagy mínuszokban, hogy inkább nem füstöl tovább. (olaj van benne) Ha befejeztem a beetle kis gyíkjainak javítgatását akkor ránézek már a sajátomra is, de mostanában teszi a dolgát, semmi rendellenességet nem tapasztaltam.
Beetle: AP végű kormányszög jeladó volt a bontóban, ETKA szerint váltója AG-nek, jövőhéten mikor pihenős leszek bele is aplikálom.
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #131713 üzenetére
Először az összes csavart kézzel meghúzni, majd 10NM-re lehúzni mindet.
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #131727 üzenetére
Elsa nem ír sorrendről.
Más: kicseréltem beetle-be a kormányszög jeladót, bevált az AP végű.(sima légzsák átvezető volt benne) Mondjuk a kormány le művelet egy laza 2,5-3 óra volt.
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #131757 üzenetére
Légzsák nem akart kijönni. Persze célszerszám se volt meg tapasztalat se, de azért csak sikerült.
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #131897 üzenetére
Lemaradtam, végül honnan, mennyiért sikerült venni?
-
Brumi˘
addikt
válasz Speeedfire #132136 üzenetére
Felénk mindenkinek sikaflexel van kinyomva és egyik autó se ázik be azóta. Bontani is lehet, mert vágható a sika.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #132307 üzenetére
Ha nem lenne top secret az ecu-d tartalma bekalibrálnám neked a 4 bar-os mapot.
-
Brumi˘
addikt
válasz Potrien #132603 üzenetére
AVB 101 ló 250nm, 5-ös kézi váltó vagy 5-ös tiptronic (automata)
AWX 131 ló 285nm, 5-ös kézi váltó vagy 5-ös tiptronic (automata)
AVF 131 ló 310nm, 6-os kézi váltóAVF és AWX csavarra egyforma a motorok, vezérlő szoftverük más a rájuk aggatott váltó miatt.
Szerk.: Na látom meg lett válaszolva már, csak vaksi voltam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Dell notebook topic
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Tippmix
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Szemüveges topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen