- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bmwsan
senior tag
válasz atos19881101 #114507 üzenetére
Ha rendesen csinálták meg a visszatekerést nincs ember aki megmondja, hogy hány km van benne.
Ha magyar, ha külfölrol jött az autó, nincs semmilyen módszer arra, hogy 100%-osan igazolni lelehessen egy autó km futását (ésszeru kereteken belül).Ezért veszünk állapotot nem pedig km-t.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #114507 üzenetére
Rendszámra nem tudok mit mondani, kmórára meg annyit, hogy sose fogod megtudni, hogy mennyi a valós.
-
bmwsan
senior tag
válasz atos19881101 #114509 üzenetére
Sajnos ez így van.
A ülés az mindig kritikus kérdés, egy testesebb ember, aki sokat száll ki/be, gyorsan tönkre tudja tenni az ülést.
A kormány megint nagyon minoseg fuggo, kikezdhetik a különbözö kézkrémek, fertoletnito szerek, gyuruk is.
A lent kiszakadt szonyeg (általában gázpedálnál), megint pár ezer km alatt kivitelezheto, ha egy olyan hölgy vezeti, aki a magas/tu sarkú cipoket részeíti elonyben.A kilométert én keveslem, inkáb olyan 260ezer környékére tenném.
Nagy gondja baja nem suokott lenni ezeknek a Superbeknek, talána futomü és a váltó amire érdemesebb nagyobb figyelmet fordítani az átlagosnál.
A legbiztosabb, ha elviszed egy megbízható emberhez, aki átnézi. A km-re is rá néz , de ha rendben a kocsi, akkor ez nem is olyan lényeges. -
tresh
addikt
válasz atos19881101 #114502 üzenetére
Ilyet hogy leszedik a rendszámot olyat még nem hallottam de olyat hogy ha cserélik a szélvédőt és nem kiolvasható a matrica sorszáma akkor új matrica+ új rendszám kell.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #114657 üzenetére
Emelkedő oszt féket elengeded. El kell indulnia.
-
tomcsi23
veterán
-
válasz atos19881101 #114657 üzenetére
Valóban már a 4. tiptronic váltós autóm van 10 év alatt.
Olyan nincs h nem tudják megnézni.
A kocsit felemelni, a váltón kettő azaz 2 darab csavarral fedett lik van. A leeresztőt megoldja az ember, és megnézi hogy milyen színe van a kifolyó lötyinek. Már az is értékjelző ha a csavart levéve nyomát nem látni az olajnak, vagy ha habos trutyis - az olaj hűtőköre -Mágus2 majd javít ha rosszul emlékszem- egy hütttővel be van kötve a motorhüttő vízkörbe.Ha még átlátszó halvány barna-arany sárga, látszólag minden rendbe.
Ha megszürkült, nem átlátszó akkor minimum csere zűrővel
És ha fekete, akkor már megégett -biztos lehetsz benne, hogy nem volt odafigyelve rá.A VCDS-sel az üzem meleg váltó is kikérdezhető: meg kell mérni az olaj hőmérsékletét, ami nem szabad hogy (nem sport használat) után 55°C fölött legyen tartósan.
A tip csak nagy taposásra szabad hogy rántson melegen. Hidegen (nekem kint 0°C alatt) még előfordulhat hogy nem akar váltani 1700-1800 körül, hanem felengedi 2200-2500 ig is akár.
A váltó két fokozat között nem szabad hogy "lebegjen" : ez kb úgy néz ki hogy 1700 elkezd felgangolni, de érezhetően eltelik 1-2-3 másodperc úgy hogy a fordulat nem esik vissza de nem is kap határozott meghajtást az autó. Kb mintha csúszna a kuplung.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #114662 üzenetére
A tiptronic lassabb mint a manuális és mint sok más automata. Cserében, ha megkapja olajat és szűrőt minden 60k km alatt, no meg nincs lerúgva folyamat, akkor akár fél milliót is elmegy. Persze nem ismert az előélete uh ez nem ígéret.
Az olaj színéhez pont az kell h kifolyjon valamennyi az olajból. A csavart nem kell teljesen kitekerni és akkor nem okoz problémát h visszatekerje De ezt komolyan el kell magyarázni egy autószerelőnek?!
Nem kell talpalni. Az csak annyit fog elárulni, hogy működik-é a kick-down kapcsoló.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #114680 üzenetére
Én nem értek hozzá. Sajnos nyom a véleményem, ami az hogy a bütyökös tengely kopott inkább. Elég durva eltérés van az 1.-2(3) és a 2(3)-4. között. Ezek a korrekciók nem szépek nekem. Kérdezd már meg hogy valaha volt-e dízel tisztító béleöntve (amit a nyálba kell adagolni és elméletileg a befecsiket megszabadítja a sok szartól).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #114682 üzenetére
Azok nem csak a szélső érték maximumok? Az egymástól való eltérés a CRnél max 0,5 javasolt, a pd-nél nem igazán tudom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #114684 üzenetére
Ezek az értékek üzemmelelg motornál lettek mérve?
-
válasz atos19881101 #114686 üzenetére
Ha vki rátérgyelt akkor meg is szakadhatott. Olyan 35ből ki van cserélve szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #114686 üzenetére
Akkor releváns az érték, ha üzemmeleg a motor. Ebben nincs kettőstöbegű, szóval ha ráz, az csak a motor miatt lesz. Ha nem ráz és jó a váltó, akkor érdemes gondolkodni a megvételen.
Egy tisztítás nem ártanan neki, vagy 4 új porlasztó csúcs és beállítás.
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #114690 üzenetére
Nem feltétlenül kell a teljeset kicserélni, ahogy Mágus2 is írja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #114690 üzenetére
Porlasztó csúcs, nem az egész PD elem, csak a vége. Tömítéseket a csöveken cserélni kell.
zsolt19900 Mit pucoltál egy új alkatrészen?
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #114716 üzenetére
Bemelegedett motornál is mérték PD elemeket?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #114718 üzenetére
Dont fosch! Itt leszünk hogy ujjal mutogassunk rád miközben a térdünket csapkodva nevetünk: nem veled, hanem rajtad
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tresh
addikt
válasz atos19881101 #114785 üzenetére
Egyszerre cserélj mindent ! Egy munka díj az egész. amúgy nem kell elbontani az elejét szerintem ugyan úgy van szerelő állása mint pl az hosszmotoros ódinak/passatnak.
-
tresh
addikt
válasz atos19881101 #114790 üzenetére
Pd elem a kérdés a többi nem vészes szerintem.
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #114788 üzenetére
Give them hell Ukraine!
-
tomcsi23
veterán
válasz atos19881101 #114805 üzenetére
Gondolom, addig ott sem foglalkoznak Veled, míg 40 képet nem linkelsz nekik a kocsiról.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
F_Zolee
veterán
válasz atos19881101 #114807 üzenetére
Gondolom megvan melyik biztosítóhoz kötötted. Felkeresed a honlapjukat és ott biztos megtalálod a számlaszámot. Az igazolás meg legyen nálad a kötésről.
-
tomcsi23
veterán
válasz atos19881101 #114807 üzenetére
Emlékeim szerint az alkusznak a meghatalmazás kell aláírva, hogy intézhesse az ügyeket. Aztán kiválasztod a megfelelő ajánlatot, megkötöd. Arról küld egy visszaigazolást, ajánlat igazolót. Majd a biztosító is felébred valamikor, hetek múlva akár, s megküldi, hova várja a lóvét. A megkötéstől vagy ahogy benne írják majd, biztosítva vagy.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #114805 üzenetére
Papír kinyomtat, kitölt, visszaküld. Alkusz (jelen esetben honlap) küld egy visszaigazolást, hogy meg van kötve a bizti, ezt kinyomtatod, rendőr már elfogadja. A visszaigazolás mellé rövidesen megkapod az adatokat is az átutaláshoz.
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #114820 üzenetére
Van. Nekem is megcsinalták. Kábel és egy noti kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #114822 üzenetére
Azt hiszem az kell.
Az enyém olasz volt. Angolt kértem.
Magyar nincs. -
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #114892 üzenetére
505.01 kell bele, és amit linkeltél eneos jó lesz. (én 10k/1év csereperiódust javaslom)
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #114902 üzenetére
Én úgy tudom a gyári ajánlás 5w40 505.01 és amint Morris is írta Mágus is ezt ajánlja.
-
válasz atos19881101 #115505 üzenetére
Nem hiába vagy druszám, rendesen megcsinátad a leckét
Szép állat, és irgalmatlan méretű a bele. Akkor most pár nap aktív autózás gyön?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #115507 üzenetére
Legyen csak ballonos
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #115507 üzenetére
17.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #115510 üzenetére
Jól érzed.
Ne vegyél 16-os felnit, az alatt a batár alatt eltűnik. Utána úgyis nagyobbat szeretnél majd. Így meg pénzkidobás lesz.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #115513 üzenetére
Ne legyél spúr.
El, persze.
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #115517 üzenetére
Nyugi lesz az meg több is...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
i-sti
senior tag
válasz atos19881101 #115513 üzenetére
GOODYEAR EFFICIENTGRIP PERFORMANCE 225/55 R16 95W - 40k/db
HANKOOK 225/50 R17 94W K117 BENZ TL I.O. - 37k / dbTalán mikor elfogynak a nyári gumium akkor veszek 17"-t, csak sajnos akkor kell felnit is cserélnem.
Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #115600 üzenetére
Van rajta egy lemez, azt simogatja az ajtó nyelve, így nem kopik ki.
150 euró az eredeti új zár. És csak ez romlik el benne.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz atos19881101 #115809 üzenetére
Kiváncsi voltam hogyan fog mutatni 17 vagy 18 felniken.
Így is mutatos!
Grat hozzaNovum Forum Siculorum
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #115813 üzenetére
Majd megbánod.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #115809 üzenetére
Sokszor leírtam már:G004000 M2 gyári zöld vw olaj kell bele. 1 liter elég ha rendesen kieresztik. Ha a régit az új olajjal tolják ki és átmossák az egész rendszert,akkor 1,2 liter kell.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #115816 üzenetére
Tudom. Anno én is így gondoltam...következő évben meg jött a 17-es.
És így lesz fsza kis pénzkidobás.
-
i-sti
senior tag
válasz atos19881101 #115820 üzenetére
Én is ezzel nyugtatom magam, hogy nincs szükségem 17-re.
Novum Forum Siculorum
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #115820 üzenetére
Érdekes, nekem semmi gondom a 17-tel.
-
Qru
MODERÁTOR
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #115991 üzenetére
Az benne a lényeg.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #115994 üzenetére
Szvsz csomagolnak van kitalálva, akár a 911-nél
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #116567 üzenetére
A 15.7 kábel a 2014 utáni autókhoz is jó, a 12.12-höz pl ezt írják
"It works with all VAG vehicles including VW / Audi / Seat and Skoda from 1996 to 2014.01"
Nem tudom mit jelent a full verzió, nekem 12.12 van, mindet lehet vele amit kell, viszont nem szabad hogy elérje az internetet mert akkor próbaverzióra áll vissza ergó használhatatlan lesz...
Give them hell Ukraine!
-
MPeter87
őstag
válasz atos19881101 #116570 üzenetére
Nekem úgy rémlik, h telepítésnél vagy a progi indításánál kellett figyelni, hogy ne szedje le a frissítést netről, hanem a cd-n lévőt telepítse, de majd az okosabbak kijavítanak, ha tévedek.
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #116570 üzenetére
Nekem ezt mondták [link] Lehet én értettem félre és használat közben már lehet net.
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen