-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #81776 üzenetére
Ezt én hol álítottam?
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
zsolt19900
őstag
válasz atos19881101 #81772 üzenetére
a hozzáértők, akik értenek hozzá így kezdik Sanyibácsi a falun valóban nem fogja kiszedni ezeket a dolgokat eeeeeeelnézést a félrefogalmazásért
+ a nem szarok a szobám közepére, ezt pedig én nem értem, mint írtam csökken a fogyasztás, így fifti fifti az ügy egyenlőre
de megint azt látom, most speciel csak nálad, hogy bedobtam egy kérdést, hogy megcsináljam-e vagy ne.... és erre kapok egy olyan választ, hogy mindenki húzzon a csába, aki ezt megcsinálta, pedig azért láthatóan a hozzáértő fórumon IS megoszlik a vélemény arról, hogy szeretnék-e a szoba közepére piszkítani vagy sem
szerk: a tdi alapcsomagot, a szerelőm fogja megalkotni -ha úgy döntök- a szorfíró teljesen más személy ánnyira jó, hogy figyeltél arra amit írtam jujjj
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
freaghill
őstag
válasz atos19881101 #81796 üzenetére
Tapasztalatod is van, hogy ilyeneket írsz?
-
freaghill
őstag
-
tomeedey
csendes tag
válasz atos19881101 #81796 üzenetére
Mágus köszi!
A jól beállított eeprom módosítástól (LE növeléstől) tényleg kevesebbet fogyaszt a TDI. Olyan ez mint az én esetemben a 110LE verzió kb fél literrel eszik kevesebbet mint a 90LE verzió, mikor a motor ugyanaz. Ha végiggondoljuk, a nagyobb teljesítményre képes motor általános használat mellett (tehát ha nem nyomod ki a szemét) kevésbé erölködik mint a kisebb, tehát optimálisabb tartományban üzemel gyorsításnál, nagyobb hatásfokkal.
Javítsatok ki a tévedek.
Jah és azt hozzá kell tenni, hogy ez a gyakorlatban sokszor nem teljesül, mert a székbepréselődés olyan mint a drog, rászokunk a padlóra Természetesen így ez is nyakalja a gázolajat
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #81798 üzenetére
Közel 50 ezret mentem csippelt autóval. Akkor hazudok? (csak egyet árulj el nekem: ha benzinesed van, sose mentél megírt szoftos TDI-vel,- akkor miért állítasz dolgokat? )
Morris: persze, priviben adok szívesen elérhetőséget, 40 forint körül írnak normàlis szoftot. Szerintem.
Rvilike: ha Te mondod...
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #81813 üzenetére
Az a dCi simán is letérdel annyinál.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #81813 üzenetére
Mégegyszer leírom, (bár igaz ittam ma 4 pályinkát, meg két barna Budot, és nem vagyok színjózan) hogy közel 50 ezer kilómétert toltam a SAJÁT szaromba, ami meg van írva... Akkor én vagyok helikopter?
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
hdman
őstag
válasz atos19881101 #81813 üzenetére
A két dolgot ne mosd össze. Ok, hogy a chip miatt jobban terhelve van pár dolog, köztük a kettőstömegű is, de ezek alapból, széria állapotban is cserések 150-250e körül. "Kopó alkatrész." (nálam pl 169e km, igaz chippes volt szinte végig,jelenleg is, talán 15e kmt nem volt az)
A DCI meg alapból fos, csoda, hogy ennyit elment (ez csak vicc, de kétlem, hogy csak a chip fektette meg a motort, volt ott sztem más gond is, nagynyomású, stb. Kényes egy vas a dci. )
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
válasz atos19881101 #81813 üzenetére
Látom csak szajkózol és nem akarsz elfogadni dolgokat.
1: a teljesítmény növelés és az optimalizáció nem ugyan az! Csak a magyar hülye hívja mindkettőt chiptuningnak
2: a teljesítmény növelés esetén hamarabb ki lehet nyírni bizonyos alkatrészeket, de ehhez hülyének kell lenni, nem mellesleg azok a bizonyos alkatrészek az alapból hülye átlagnál is meghalnak, max kicsit később.
3: az hogy valami kevesebbet fogyaszt nem egyenlő azzal, hogy termeli az üzemanyagot. Viszont ha a jobb paramétereknek köszönhetően egy kuttya közönséges - nem teli talpas!- 0-50 hamarabb történik meg, akkor az az átlagon lefelé lendít nem felfelé. Ehhez megint kell egy egészségesfejbőrmentalitás.
4: a többiek és én is leírtuk nem egyszer - a gyár minden helyen való használatra készíti az autót, a lehetőségekhez mért legjobb élettartam időt szem előtt tartva. Mit gondolsz a Mercinek (pl Brabus) meg a többi nagynak miért van gyári tuning részlege, amik a gyár jóváhagyásával és garanciájával adják horror pézen a szoftot? Abból kiindulva amit írsz , biztosan azért mert mindenki hülye
5: én magam nem vagyok a híve a mókolásnak -ha gyári ha nem, de nem is szólok bele olyan dolgokba amihez nem értekhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #81813 üzenetére
És még egy dolog: a VW konszern VIN kódjai nem viczből vannak. Nézz utána, vannak kódok a Skandináv és az egyenlítői használatra is. És ez bizony motor optimalizációt jelent gyárilag.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #81826 üzenetére
Azt a választ fogod kapni, hogy a dinamikusabb motornak magasabb a károsanyag kibocsátása. Meg van kötve a kezük az euro normával. Józsibácsit meg az hidegen hagyja.
-
válasz atos19881101 #81826 üzenetére
A VIN kódokkal kapcsolatban nagyon szívesen venném a megerősítést vagy cáfolatot, mert ugyan ezt usa audi fórumon olvastam ,de jó lenne ha nem égetném magam valótlansággal.
Amit biztosan tudok , hogy a passatom meleg éghajlatú országkódot kapott, az előző allroad északi hideg övit.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #82581 üzenetére
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #83189 üzenetére
Persze-persze...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Móci
addikt
válasz atos19881101 #83736 üzenetére
Pont esik az eső, így meg tudtam jobban nézni, hogy hol kerül be víz az autóba. A vezető oldali hátsó lámpához benyúltam a csomagtartóból, nedves volt. Máshol nem láttam szivárgást, lehet akkor megvan a bűnös.
Mondjuk az ajtó üvegének aljában is szépen megáll a víz, érdemes lenne csak az alsó részt kitömíteni valami pasztával az üveg és az ajtó találkozásánál?Cheesy: neked is köszönöm a tippet.
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #83769 üzenetére
Csak amelyik ecet savas. A neutrális szilikon jó!
Más: Nem lehetne ezt a sok ótvar felnit tartalmazó képet linkként beszúrni?
Lezabálja a mobil netemet. Sőt még a telefonomban is kárt tesz, mert ő sem szereti a csúnyaságokat. -
-
Ace owner
addikt
-
33as
senior tag
válasz atos19881101 #84118 üzenetére
Jahhh.... igen akkor cumi, de ha pl: Bécsben lakik az ember akkor megoldható a gyors csere!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
Coyot
őstag
válasz atos19881101 #84118 üzenetére
Ahhoz nagyon sok hónak kell esnie hogy az meg is maradjon az úton. Jellemzően a jobb részeken jártam Bécs és környékén, ott nem a magyar reakcióval dolgoznak a hótolók. Sőt tavaly volt hogy csak havat mondtak és előre kiküldték a hótolókat sózni az utakat.
Ehhez képest cimborám a hegyekben dolgozik ott az a tapasztalat hogy hólánc nélkül fel sem engednek a roszabb szakaszokra, már jóval előtte ellenőriznek.
Azt nem tudom hogy mi van ha balesetet okozol emiatt, feltételezem nem fognak kitüntetni érte
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz atos19881101 #84126 üzenetére
Nem arról van szó hogy nem rakom fel a téli gumikat, inkább arról hogy ne állítsunk olyat ami nem igaz vagy csak bizonyos esetekben igaz. Tehát ha decemberben +7 fok van és nyári gumival akarsz közlekedni ósztriában akkor megteheted és nem fordítanak vissza nem veszik le a rendszámodat nem büntetnek halomra. Tehát fontos hogy az időjárás megkövetelje a téli gumit ha szimplán meleg van nincs kötelezettséged.
vendingo:
Meglehet hogy ennyi a bünti nem csodálkoznék ha súlyosabb esetben több lenne.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
MammoUTh
csendes tag
válasz atos19881101 #84364 üzenetére
neked nem mazdád van kolléga?
"A növényeknek Brawndo kell! Elektorlit van benne!"
-
MammoUTh
csendes tag
válasz atos19881101 #84719 üzenetére
Milyen figyelmes vagy atos!
MunezXBK, ha nem bánod, élnék a próbalehetőséggel (most nézem, fehérvár, akkor nem fog sikerülni ), és nagyon megköszönném! Áramellátási anomália miatt ugy értettem, vagy mi miatt, mert a "2000-től megy csak"-kal nem akarom beérni sry
tényleg köszi![ Szerkesztve ]
"A növényeknek Brawndo kell! Elektorlit van benne!"
-
MammoUTh
csendes tag
válasz atos19881101 #84722 üzenetére
természetesen internetet akarok kinyerni az autóból!
"A növényeknek Brawndo kell! Elektorlit van benne!"
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #85432 üzenetére
Én többet nem fóliáztatok, az biztos.
Egyszerűbb egy flakon festék. és olcsóbb is. -
szabolcs73
csendes tag
válasz atos19881101 #89958 üzenetére
Mert a multi nem ad 12v-ot az antennának?
-
cool13
őstag
válasz atos19881101 #89958 üzenetére
De azt írja az eredetivel is ez volt. Az meg ad fantomot.
szabolcs73 amúgy igen nem adnak tudomásom szerint..
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz atos19881101 #89980 üzenetére
Tekintve, hogy az 1.4 TSi hogy viszi az oktáviát, szerintem még a superb sem lehet neki túl nagy feladat...
-
emilio3
csendes tag
válasz atos19881101 #89980 üzenetére
Menettulajdonság szempontjábòl nekem teljesen jò, megfelelő, nem kell több. Èlettartam persze más kèrdès...azt látom, hogy az előző tulaj vigyázott rà ( 50-es lengyel ùr volt), èn is maximálisan pròbálok odafigyelni rá. De valahol jogos...
-
brumi1024
veterán
válasz atos19881101 #89980 üzenetére
Mert van 122-140-150-160 lovas 1.4 TSI is, utóbbi három közel akkora nyomatékkal, mint az aktuális f10-es 520i-nek van. Szerintem elég bele, bár ebbe ha jól emlékszem a 122 lovas változat került, az az mk6 Golfba kifejezetten jó, a Superb meg katalógusadatok alapján számomra meglepően könnyűnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #91367 üzenetére
A vezető görgőt ha nem cserélik, csak a szíjat, akkor szokott ez előfordulni. Cseréld le az egész szettet a vízpumpával együtt, lehetőleg minél hamarabb. Közben ellenőrizni kell, hogy a vezető görgő tengyele nincs-e meghajolva(része a tengely a teljes szettnek, szóval ez is ki lesz cserélve). Az a tengely meghajolhat nagy fordulaton.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #91369 üzenetére
Ezt nem értem, szét volt bontva és nem cserélted a görgőt, mert nem volt rá idő? 10 perc levenni az anyát, lehúzni a görgőt, kihajtani a tengelyt a hengerfejből és feltenni az újat.
Ennyire azért nem érdemes sietni, hogy ismét szét kelljen szedni. Meg sem merem kérdezni, hogy a finomhangolásra volt-e idő.
Ha el fogod hanyagolni, zsebbenyúlós lesz. Ha összeakad a motor, az nem 2 fillér.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #91371 üzenetére
Benne van a készletben, nem úgy kell összekukázni.
-
rihi1
tag
válasz atos19881101 #91369 üzenetére
kollégám 1.9TDI A4! Egy kis vezető görgő gyári hibás volt, és megette a fél szijat. mikor ránéztek egyből tréler, és vitte vissza szerelőhőz.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #91479 üzenetére
Őőőő.
Nem értek hozzá, és nem akarok belevaú, de ilyet utoljára akkor láttam, mikor az egyik haver opelján szintén leette a vezmű szíjat. Ott konkrétan a főtengely végén lévő, a vezmű szíjba kapaszkodó fogaskerék szopósodott el a sok homok miatt, (homokbányájuk van, sokat járkál földúton..) és 3x tépte el a vezműszíjat.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #91482 üzenetére
Akkor lehet neked is valami kutyaütő szoft lett feltéve, nekem is az tette haza a turbót...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #91484 üzenetére
Akkor vagy a gyári, vagy iratni kell egy normálisat. Szvsz.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #91479 üzenetére
Képről látom, hogy nincs egy vonalban a feszítő görgő a vezérmű tengely tárcsájával. Görbe az a tengely, amit mondtam. Az új szíjat is le fogja rágni.
A feszítő görgő egyben a szíj vezető görgője is, azért van két pereme, hogy a szíjat pozicionálja a tárcsákon. Ha elgörbül a kis tengely, amire fel van húzva a görgő, akkor ez a perem lerágja a szíjat.
[link] A tengely része a készletnek.
Ez még akkor görbült meg, maikor tévesen leforgattad terhelés nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #92256 üzenetére
Igaz azt nem írtad, hogy járó motornál mérted. Ha nem, akkor az utolsó előtti kérdésem tárgytalan.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
#08365312
törölt tag
válasz atos19881101 #92256 üzenetére
De igazad van azt elrontottam! az lesz most megvárom hogy az akksim lemerül e ugy hogy a saruk nincsenek rajta...és ha nem merül le elviszem kiméretni.....
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #93736 üzenetére
Ha kinyomod a kuplungot, kap a tárcsa, csapágy, rugó, főleg a csapágy kopik és a rugó gyengül, de miután ezek megkoptak, viszik magukkal a tárcsát is. Ameddig minden új, semmi gond, de ahogy megkopik a tárcsa(a normál használattól: elindulás, váltás, tolatás), már nem szorítja a rugó olyan erővel, és egy idő után nem köt ki rendesen, először csak a hátramenetet veszi reccsenve, majd jön az 1-es, végül már nem is lehet váltani.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #100965 üzenetére
Senki?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
footy
addikt
válasz atos19881101 #100965 üzenetére
Nekem ugyanilyen központi zár hibákat dobált a Leonom(1P) meg a Golf5-öm is. Nem volt szakadás sehol, de gyakran parkoltam parkolóházban és a (állítólag)mozgolódó ajtók miatt bedobta.
-
Rick4
félisten
válasz atos19881101 #100965 üzenetére
Ezt tegnap vettem észre, addig nekem is ilyen hülyeségeket írogatott: [link]
Kalandor: Az elején én se tudtam, hogy pontos-e, mint utóbb kiderült, nem volt az, pl fedcomp 7.5-ös értékére 6.78 volt a betankolt, de mint írtam pár napja, a fedcompot hozzáigazítottam a valós értékhez, mert ilyen lehetőség is van. Nyilván én sem kattingatással, meg saccolással döntöttem el, hogy márpedig annyi, hanem csurig tankolással. Ott nincs mellébeszélés, ha kicsöppen, akkor tele van, bizonyos km után pedig újra kicsöppenésig. Mivel ezt a csurigtankoláson túlmenően ugyanoda visszaérve mindig meg tudtam tenni, még az sem áll meg, hogy máshol másképp habzik az anyag, nem ugyanolyan vízszintben álltam, más volt a légköri nyomás, sűrűbb az anyag, stb. Mivel egy ellenőrzés jellemzéen aznap be is fejeződött, maga a betankolt anyag is ugyanaz volt, ugyanabból a tartályból, sőt, ugyanarról a kútfejről is. Pl a shellen, ahol mostanában tankolok, a legbelső kútoszlop balos, de nekem jobbról van a nyílás, egyféleképp lehet megállni, hogy kiszállni is ki lehessen, a cső is épp elérjen, és emiatt a kényszerhelyzet miatt egyik kutas se akarjon zsonglőrködni a kocsimmal... Igyekszem biztosra menni, mielőtt állítok valami.
Ezért is volt az, hogy én egy idő után nem kételkedtem a számolás pontosságában.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
válasz atos19881101 #101106 üzenetére
PM!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
-
válasz atos19881101 #106120 üzenetére
Keresd meg Attix82 phórumtársat. Most adta el a 2.8 vr6 golfját sok-sok év után h átálljon e430-ra Ő az autószerelőm, így sok -sok infót tud adni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
válasz atos19881101 #106120 üzenetére
Azért nem mindegy, milyen bódéban van..
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tresh
addikt
válasz atos19881101 #106124 üzenetére
Adjál hozzá +2 litert az írt fogyikhoz kb ott lesz a valóság a skodri bodéba
Amúgy szerintem jó kis moci b5 be vezettem, szépen tudja szedni a pacskert csak tankolni rossz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Gyúrósok ide!
- Motoros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest