-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
válasz lenko #124651 üzenetére
Majd a DSG-t lemotorfékelem, hogy ne induljon el magától
Amúgy látod, hogy te képviseled a kisebbséget, fogadd el, hogy élvezetesebb vezetéshez kell a fék használata amit a jelek szerint a Trexar nem bír olyan magabiztosan és biztonságosan mint egy márkásabb társa.
Személy szerint, inkább fizetek többet, de tudom, ha a pályán 140-nél kell tolnom és vészféket akkor nem robban szét a fékem darabjaira és sokan is így vélekednek, nem pedig azért, mert szeret tailgate-elni.
Ezt úgy mondom, hogy 1,5 éves a jogsim az elején én is az általad leírt módon vezettem, 4.2-es fogyasztással 90-ről engedtem be a faluba fék nélkül úgy, hogy a táblánál legyek kb 55-tel. Kigyorsítani úgy gyorsítottam falunál, hogy táblától a váltó nem váltott vissza 6. sebességből (azóta már tudom, hogy több kárt tettem ezzel, mint hasznot, hogy 1150-es fordulatról gyorsítottam jó lassan ki).
Azóta felment az átlag fogyasztásom 4.8-ra, de legalább már nem megyek a környezetem agyára, hogy maximálisan betartom a kreszt és meg kell mondani, hogy azért élvezetesebb is a vezetés.
Ettől függetlenül mindig hagyok annyi helyet az előttem lévőtől, hogy ha egy sportelőző elnézi a távot akkor nagyon nyugodtan beférjen elém és ne engem szorítson le.
Féken meg azért sem spórolnék, mert nem csak a sajátom de mások életén is spórolnék azzal.
[ Szerkesztve ]
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz lenko #124651 üzenetére
Akkor jövök én is, hogy legyen még egy fékező huszár. Céges golf5, 90lovas pd, full ATE cuccok körben, jelenleg 130 ezer van benne es alattam kicsivel több mint a fele kopott el (alattam annyit tesz hogy mivel rohanok egész nap, nem erek rá gurulgatni, előfordul 1-1 intenzív gáz és fék) Az előző cegesen jurid, textar kombo pont a negyedét bírta talán. Az 1600kg os leonomról nem beszélek, ott a 312 elfogy Juriddal azonnal ha sietek. Nem is lesz rajta többet
-
Kiskokó
veterán
válasz lenko #124648 üzenetére
EZ tök szép és jó minden amit leírsz! Sőt még azt is elhiszem neked hogy látatlanba leszólod mindenki vezetési stílusát... tudom tudom én se tudok fékezni...
Na csak az a baj hogy az majd nem Kedv meg vezetési stílus kérdése lesz amikor mondjuk egy 140-es tempónál a félig kopott textar betéteddel meg kell állni a pályán és azért rongyolsz bele 50-el az előtted lévőbe mert az a nagyon jó fékezési technikád most baszhatod de az autó meg 200méteren 40m-el később áll meg mert elolvad a betét...vagy bármi.
De figyi ezt megoldom a te stílusodban...
Mi akkor vesszük a drágább betétet meg cseréljük sűrűbben és bolond módjára fékezünk.Te meg zsidóskodjál 1-2 évi 10-20ezer ft megtakarításon a családod és magad életét kockára téve.
Remélem azért a végére nem felejted el használni teljesen a féket!| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #124661 üzenetére
én nem fékezek bolond módjára te igen, ez van....
Nincs igazad, sem ebben, sem a textar minőségében. Azért mert még nem kellet nagyot fékezned, hogy elkerülj valami ütközést, nem jelenti azt hogy a textar jó. Határhelyzetben kiderül. Majd küldöm az itteni őzikéket. Lehet tesztelni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #124665 üzenetére
do3om majd mesél neked a környékről. Este 11 után jöttem haza, Hollóházán keresztül. Átlépve a határt Skáros előtt van egy nagy rét, az egyik oldalon el vannak kerítve a lovak, a másik oldalon 2 méteres bokrok.
Jöttem lefelé a 12%-os lejtőről 100-al. Benne a 4-es, motorfékkel gurulok, amikor a 2 méteres dzsumbujból kijött az útra 80 méterrel előttem két póni ló és elállták keresztben az egész utat. Volt idő még káromkodni is, de satuzni kellett, hogy a 1,6 tonna cseh hulladék vas megálljon. Bekapcsolt a vészfék asszisztens is.
Na ilyen helyzetekre veszem a gyári szettet. Az esetek 99 százalékában bármilyen szett megfelel. 1%-ban meg nem mindegy, hogy eltűnik az autó elejéből fél méter, vagy megállsz.
Remélem, hogy neked lesz igazad és nem pereg szét. A Te érdekedben is.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz lenko #124665 üzenetére
Látom mindent megtudsz magyarázni... és nem akarok rosszindulatúskodni úgy hogy szívből kívánom hogy mindig sikerüljön így kikerülnöd meg megúsznod minden balesetet.
(de elárulok egy titkot erre nem lehet az életben alapozni, hogy "háát de eddig még...", ne adja isten de ne legyen egyszer "de mégis...")
Részemről téma off| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Danex
addikt
válasz lenko #124665 üzenetére
Autópálya, mész a középső sávban, 130-cal, ahol leparkolt egy ember (előfordul, nem egy ilyen videó van), jobb melletted kamionok vannak, nem tudsz lehúzódni, balra nem tudsz menni mert nagyobb tempóval érkeznek folyamatosan az autók. Előtted lévő autó későn veszi észre, mert bebambult ,hogy ott áll az autó. Satuzik, de már későn, mire te észreveszed, hogy Ő fékez de már későn ,akkor a rossz féked miatt te sem tudsz megállni, de kikerülni se.
Többet én sem írok ebben a témában.
-
Kiskokó
veterán
válasz lenko #124679 üzenetére
Én beakartam fejezni és azt a részt be is fejeztem,
de ugyan kérlek magyarázd már el hogy az én Audimra miért kéne a gyárilag 450-500Le-höz tervezett fék amikor a 3.0TDI hez tervezett gyári méretű 32-es fékek vannak rajta ?
Vagy most mi?? tegyük fel a Chip-re gondolsz... a Kerámia betét hatásfoka jobb szal végképp nem értem mire gondolsz.
Te "teljesítménybeli" különbségről beszélsz mi meg "minőségbeliről"
Nem értem a gondolatmeneted basszus...komolyan nem akarlak megbántani de nincs baj a toronyban ? ...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
bognar110
őstag
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz lenko #125339 üzenetére
Félelmetes ez a diesel fikázás mániád, de komolyan. Kicsit unalmas már. Én például ugyanúgy rühellem a kis\közepes szívó benzineseket, mint te a "szardízeleket", mégsem hangoztatom minden oldalon hogy 20FT-ot nem adnék mondjuk a 2.3 V5-ért (mentem nemrég egy E36 323i-vel, 170ló és legalább 6 henger, hát a rosszullét kerülgetett hogy sehol nem megy rendesen), meg vegyen mindenki dieselt. Csak éppen lehet van akinek bejön, tiszteletben tartom, nem állok neki fikázni rögtön mint te most. Agyam eldobom, de komolyan ..... abba már nem megyek bele hogy a füst mentes 200le\440nm-es 1600kg-os 1.9pd-m annyit ad bármilyen helyzetben ezeknek a 170 lovas szívóknak, hogy nem tudják milyen rendezvényen vannak
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #125358 üzenetére
miért kéne dsg?!
lusta szar az....miért egy rendesen megcsinált benzines szerinted nem fog kormolni WOT-on?
akár még egy gyári is kormol szög gyári kipuval WOT-on, csak a VW ilyen fillérbaszó szar, hogy szinte a végtelenségig lambda 1-en tartja az AFR-t... amivel csinál olyan NOx kibocsájtást hogy csak lesünk...Mágus2:én akartam rá csapni!
jah AEB-es kollégának lett valami a tuninggal?
lesz nálam egy bex (k03-073) gyári úgy turbo."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #125391 üzenetére
annyi két váltáson hozok neked kb a kézi váltossal
ma reggeli 5fokban sem volt semmi füst üzemhőn.->jó hogy nincs össze függés és jó hogy nem érted amit eddig írtam, és még egy szép színes szagos ábrát is kaptál
Hidegen meg nem tudom, sosem pörgetem 2200-as fordulat felé, addig is max. 1/3gázzal.-->ez se tudja (talán rajtad kívül), senki hogy jött ide
amiket én írtam, azok üzemi állapotba kormólnak, ahogy kell normális AFR-jük is van, nem fos VW féle szelep beégetős csonk/turbo repesztős.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz lenko #125358 üzenetére
Tisztában volt a tulaj a szívósor témával, csak nem értem hogy jött ez ide, 170 lovas szívóról beszéltünk. De tőlem lehet 192 is, mentem olyannal is, meg még jó párral, nem érdekes.
Felőlem sántíthat, Renault Megane Sport 2.0T 225lóval 70ről elgyorsítva 200ig fejet mentem, ahogy haver 3.0 V6 tdi Audi A6-jával is, akkor majd pont egy 170lovas szívó fog elmenni 80-ról 200-ra, végülis .....
Egy korrekt állapotú gyári 1.9pd-ből egy gramm szemmel látható korom nem jön ki, legyen az DPF-es vagy sima, teljesen mindegy. Volt egy valós 200.000et futott 90lovas tdi golf3-asunk is, ott sem láttál egy deka kormot sem. ..... na ennyit erről. -
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #125406 üzenetére
En lattam most is a hringen olyan tdi aminek tized ennyi se jott a seggen meg is 2:30as idoket ment, regi adagolos szar tartaly.
Jah igen nalam a valtasi ido ameg az auto x gyorsulastol el er ujra az x gyorsulasig, nem az ameg atveszi a masik tengelyt a valto ott valoban gyorsabb a dsg, csak ugye annak semmi koze a valosaghoz meg.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #125414 üzenetére
LoL
Akkor ha mar a 4es uton se kormolt kocsi elottem meg a fokaputol a fom parkoloig, az magic nem?Kar a golyoert asszem
Gondolom az h en 225ost chipszes tt meg az e92 m3 letoltam palyan fizikai keptelenseg ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #125416 üzenetére
Belso kameras felvetellel messze nem mesz vele.
Viszont ezek szerint konkretan lehazugoztal engem meg meg par arcot? Nem szep dolog...
Valamelyik gepnel ulo kollegat megkernem h keresen mar... pd ill tdi no smoke videot."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kiskokó
veterán
válasz lenko #125419 üzenetére
Jó az megint teljesen más hogy valami kormol egy kicsit vagy okádja a füstöt...
Sajnos a mai világban nem egy olyan autót látok ami DPF-el !!!! is kormol minimálisat.
Ezek nagyrészt a 2005-2008 közötti DPF-es 2.0 Pd vagy CRTDI.
Passatok, A4-A6 ... csomó kormol minimálisan és DPF tuti bennük van.
Sőt az én régi A4-em is a 2.0 PD-vel is kormollt DPF-el...
de az más tészta. szerintem.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen