-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Hello!
Mai nappal Kelemen új gazdát kapott. Így pls az összefoglalóból kivenni szíveskedjetek modik.thy! Természetesen az utód egy mindent IS legyorsuló V5 golf 4 lesz -
-
tresh
addikt
Na Urak, köszönöm a sok infót és segítséget ,de mai nappal új verdával hasít a "család" és végül sz@rjapán lett az Audi helyett. Szóval lehet fikázni
-
tresh
addikt
válasz Lacess #145402 üzenetére
Lacessi-sti,kk831228: 2007-es Faceliftes Mazda 3 lett a befutó osztrákiából. 1,6 benga viszonylag jól felszerelt, végig szervizkönyves valós futás ect. Sokat kerestem de meglett a megfelelő. Asszonynak is tetszik és ez a fő én meg nyugodtan alszok mert nem kell basztatni Képek majd lesznek ha lesz időm most leraktam a garázsba.
-
tresh
addikt
válasz Lacess #145408 üzenetére
Köszike!
és atos19881101:
2006 utáninál javították már ezt a problémát(nem rohadnak már úgy mint az elődei) és kapott egy plusz védő csíkot a hátsó kerékjárati ívnél. Gyári Mazda szerviz csinálta.(amúgy 10 évig vállalják a garit ha hordod átvizsgálásra)2 gazdás garázsban tartott autó volt évi 10-13k km futással, most van benne 129ezer és mint az új sehol se rohad. Elvétve egy két felületi rozsda van az alján de az ennyi idősen minden autón van. Csinálok majd képet csak elviszem kitakarítani. Igazából tavasszal kap egy alváz/üregvédelmet és ennyi amivel foglalkoznom kell. Audim is osztráktól jött azon se volt rozsda. Nagyon számít a gazdája kint is. Majd ha lesz valami össznépi találkozó elviszem azt szét lehet köpködnikk831228: Csak a kocsit nem kell Am ja, unalmas de most egy ilyen kellett. Amúgy szerethető és a futóműve az parádés szerintem.
-
tresh
addikt
Valaki kérdezte hol vannak képek a szarjapánról ami az Ódi helyett lett : [link] Mivel nem VAG így gondolom nem gáz hogy nincs 40 hd kép és a kocsi is kicsit koszos nem volt időm kitakarítani még
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #147250 üzenetére
Adagoló végett szerintem inkább a minőségi nyál menjen bele..kb 1000 ft difivel megéri azt tankolni. OMV dízellel pl klasszisokkal jobban ketyegnek a régebbi vasak(sdi,tdi,pd). Ez több kocsi alapján mondom. Vagy ha valami noname helyen tankolod 2T olajat adni néha neki mert az m.o-i g.o igen csak száraz.... 1.5 dci-ket is a szar g.o minőség nyírta ki anno..
-
tresh
addikt
válasz gabikiraly2 #155633 üzenetére
Venni bele egy normális bontottat (hosszú 5 ös váltót)+ új kuplung szett max 80-100k ba megáll és nincs vele gond jó darabig.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #155635 üzenetére
na ja , az se árthat
-
tresh
addikt
Szevasztok Urak!
Pár év kihagyás után újra csatlakozok egy sz@rfosdiesel-el a VAG csoporthoz . Holnap hozom el Gerzsont B6 -os Passat 1.9 BXE valós 141.xxx km-rel (magyarországi kocsi) alkalmi vétel volt legalábbis asszonynak ezt mondtam.Meg ráfogtam hogy kell a gyerek végett egy nagyobb autó Képeket holnap töltök már fel aztán bitpork végett vagy 300-at csinálok biztos ami biztos. Tudom sz@rpd meg BXE de csak annak aki nem ismer szeretem a kihívásokat
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz bitpork #188477 üzenetére
Tehát eladód és veszel valami rendes környezet szennyező motorral szerelt kocsit?
Csak viccelök na szép az az ojdiAdd kettő én is passat gte-t néznék az octáv RS nekem nem gyere be annyi pénzért tényleg sok jobb alternatíva van szerintem. ( Persze nem Ford vonalon nekem is egy új focusom van igazából nincs vele baj de hála égnek nem én vettem hanem a cégem )
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #188481 üzenetére
Mk3,5 és mk4.
Amit most hajtok az egy 2017 év végi gyártású ST-line automata (dsg) 1.5 dci 120 le csapott seggű. Amit előtte az egy 2019 év végi titanium 120le manual.
Motorikusan szerintem ez a legjobb választás hozzá. Kézivel 5,1-5,5 között jártam a "sportosabb" fókával most 17"-on téli haladós tempókkal 6-6,5 lityi(automata st line). A benzin szégyen 3 henger 1500 cm3 azt 80 nál még le is kapcsol egy henegert, hogy takarékos legyen... hát no meg anyukádat Meg rengeteget megyek/megyünk a cégbe így a diesel maradt. Elég jó ez a kis 6 sebbeséges automata a mindenapokra. Bár hegymenetbe elvérzik sportba kell húzni hogy ne váltson már 1200-es fordulatra dombnak fől ha nem kéne. Sync mikor milyen kedve van néha cseh kettőzik illetve a PDC ha állok a dugóba és elsuhan melettem egy busz akkor bejelez és sikít hogy közel jött. iPhone-omat szereti androiddal nincs waze és nem is tükrözi ezt a kedves Ford márka képviselet nem közli.. Mondeom ugyanezt csinálta.... no komment mondjuk ott jobban idegesített mert 12 millás autóról beszéltünk. Minőségileg az st-line elvileg feljebb van mint a titanium hát a franc se tudja a 99 -es a4 b5 ös aduim rávert minden téren ezekre a beltéri anyagokra még a málos fos kamu műanyga rétegével is. A sport ülés tömése a ki be szállástól már az ülőlap combtámaszánál látszik pedig csak 40 ezer van benne és nem vagyok egy vastag gyerek. Az ülést ha kényelmesre állítom és viszem a családot a párom épp hogy elfér(de ő pici). Magam mögé nem férek el sehogy se. Tényleg élhető autó a minden napokba, de magánemberként soha se venném főleg nem újonnan. Céges autóként egy jó döntés mert ár érték arányba a konkurencia sehol sincs és szervíz árak is elég barátiak. 40 ezer alatt egy gázpedál poti beadtta a kulcsot, vicces mert az egész gázpedált újra cserélték st-linenál ez ugye fém, szal szerintem egy vagyont leszedtek a Ford anya vállalatról egy 200ft kapcsolóért De 5 év gari az 5 év minden sz@rrra IS
-
tresh
addikt
válasz K Norbi #188493 üzenetére
Ezt csak megerősíteni tudom Nagyon jó nagyon szép az RS oktáv meg a menagerek f@sza IS feláll rá de fasorba sincs a passat vagy egy a6 melett. Természetesen utóbbiak felárasok minden téren de valamit valamiért. Borzasztó sok autót megnéztem az elmúlt pár hónapba köztük rs oktáviákat is, igaz cr diesel verzióba kivülről tényleg borzasztó jó pofája van belülről még a megkimélt vigyázott se hozta azt amit egy alap passat vagy a6. Nem tudom tuti velem van a baj, értem én hogy új autó ecetera de azért egy sokdáért 8-10 milla az heroin ár szerintem.
#188491bitpork: Igen, én is ezt kezdem érzékelni. Szerintem ezek a gépek kellenek az autób*ziknak, jó a villany de nálam csak a sütőbe vált be otthon
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz K Norbi #188591 üzenetére
Nem szar csak már nem minőség van hanem mennyiség és költséghatékonyság.. meg fos eu norma ami nyírja a belsőégésű motorokat. Mechanikaliag már nagy csodát senki se tud tenni az autógyártásban szerintem 2000 év évgén csúcson volt már minden ma már csak a szoftverezés van (persze ez kicsit sarkítva)
-
tresh
addikt
válasz bombibmw #188751 üzenetére
Keress egy normális embert aki jobb áron megcsinálja vagy vedd ki te magad a kocsiból nem nagy kaland max 1 óra ha van rutin benne (youtube) vagy ha nincs akkor egy délután meg pár doboz sör Így csak a tényleges műveletet fizeted ki a kárpitra és olcsóbb lesz. Jobb megoldás nincs mert mindegyik lógni fog idő kérdése. Előregszik a szivacs és elengedi magát ez sajnos ilyen.
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #188795 üzenetére
Csak nekem rémlik úgy, hogy az 1.8 tsi nem volt valami nagy eresztés megbízhatóság szempontjából ? Olaj zabálás eccetra?
#188790bombibmw: megnézem meg van e még valahol a srác aki nekem csinálta
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #188800 üzenetére
Érdekes mondjuk 3 upgrade egy motornál mindne csak nem bíztató
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz K Norbi #189025 üzenetére
Ez kb mindenre igaz már a "régi" 5-ös golf 1. 16v alatt is kettőstömegű volt.
Diesel semmivel se rosszabb.Persze ott is van egy két zsebe nyúlós tétel, de ha gazdája van egy kocsinak és nem csak használója akkor 200k km-ig nagy átlagba nem kell pénzt ocsólni bele.#189028Bdanyy:
Leginkább semmivel, sőt még drágább lesz egy használt új a járulékos költségeivel. Ritka amikor itthon azért adnak el autót mert patika és megunta..vagy ha igen akkor annak ára van[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz macilaci78 #189032 üzenetére
Meg egy rakás ismerős és minden eredeti alaktrész kell hogy legyen.. nem sz*pás csak kicsit
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz buci30 #189050 üzenetére
Az mindegy.. ha nem gyári akkor levámolhatnak érte, kivéve ha van ismeretség a nkh-nál azt jó pénzért beírja a forgalmidba a nagyobb felni/gumit. Amúgy nem tudom ,de 225/45 miért nem jó amit írtál ?
#189041macilaci78
Nem tudom én tuti nem vágnék bele, rengeteg idő pénz mire lezavarod ezt az OT-s story-t[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hello Urak!
Ha valakinek lenne otlete az alabbiakkal kapcsolatosan azt szivesen veszem (jovo heten lesz csak idom foglalkozni a kocsival)
Szoval passatrol ledobtam a remek trw fekeket beteteket mar kukak voltak,plusz nem szeretem ezt a markat amugy se.
Zsir uj Ate tarcsa betet elol hatul csere kitakritva, dugatyuk stb ellenorizve zsirozva a csuszkak stb minden faszan mukszi. Egyenesbe nagy tempoba semmi hangja fekezeskor minden ok, de lassu kanyarodasnal fekezeskor nyik nyik hang (femes). Porvedok nem ernek bele sehol semmi , megemelve forgatva a kerekeket semmi hang. Csak lassu kanyaradaskor terhelve... kormanyosszekoto, talapas, stab minden hibatlan nem log semmi. Add ketto a szar tarcsa betetnel is volt ez a hang de azt betudtam a kopott beteteknek.Jovo heten szetboritom ujra az egeszet de otletem sincs hirtelen. Egy nappal az enyem elott ugyan ezt a szettet tettem egy ugyan ilyen passatba semmi baja.
Ha valakinek van tippje szivesen veszembocs az ekezet offert telorol irtam
-
tresh
addikt
válasz Lacess #189522 üzenetére
Ennek kb olyan hangja van mint amikor egy kemenyebb betet teszel fel es csikorog. A fura hogy allo helyzetbe is csinalta jobbra tekerve a kormanyt kb majdnem fel allsba piciket mozgatva. Beneztem alla mintha a porvedo hozza erne az also lengokarhoz volt is kis femes kopas jele. Visszahajtottam azota allva tekerve csend van. Ezert nem ertem..lehet megis a talpas gombfej sz*pat nem tudom... meganomnal volt ez de azt ha nyomkodtam a toronynal akkor is nyikkant itt kuss van
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen TV-t vegyek?
- Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...