-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
-
MPowerPH
félisten
Nem tudom volt e mar, de en nagyon varom a CC utodjat, az Arteon -t. A dupla turbos 2L-es diesel -el elegge boss lesz.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz brumi1024 #131520 üzenetére
Mert ezekben nem lesz V6 diesel az eletben soha. TSi biztosan lesz 300loero folott, de ugye az meg eleg torkos. Eleg am a 21x loero is a hetkoznapokra, ugysem tudsz szaguldozni. Egy remap utan meginkabb. (jar a szam, de a mostanit sincs merszem kicsit megpiszakaltatni, pedig ez birna 700NM-ig)
Sok auto a listan van a jovoben, Kia Optima is, csak ott nincs rendes motor, meg. Sot, az uj Insignia is eleg bejovos.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok.
Lenne egy 2011-es Skoda Octavia 2.0TDi(140Le, alvazszam kell?), amibe sajnos ki kell cserelni a klimakompresszort. Edesanyam autoja egyebkent, es sajnos a gyari uj az 180.000 jo magyar forint, amit jelenleg nem engedhet meg maganak.(egyebkent pofatlan, az en automba olcsobb lenne...)
Milyen olcsobb alternativa van? Milyen utangyartott marka az, amit erdemes keresni?(akar kulfoldon is) Azt mondta a csoka a muhelyben, hogy csak a gyari lesz jo, a tobbi az nem birja. De ugye ezt mar sokszor hallottam, es soha nem allta meg a helyet, mert mindig volt fel aron gyarival megeggyezo minosegu alternativa.(no, a fekeknel nem...)
Ha esetleg valaki a topikban innen foglalkozik ilyennel, es/vagy volt mar hasonlo helyzetben, akkor megkoszonnem, ha megosztana a tapasztalatait.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Lenne par kerdesem egy Seat Alhambra -val kapcsolatban. 2005 -os, 131 lovas. Hidegen szepen indul, indulasnal egy kis fustocske azert van.
Melegen ellenben az inditozas kb. 6-7s -ig tart. Eloszor olyan, mintha az aksi lemerult volna, nehezen, erolkodve tekeri es nagy szunetekkel. Aztan folyamatosan gyorsul, majd elindul. Eddig mindig el is indult...A masik a kozponti zar. A ket hatso ajtot egyaltalan nem zarja(ritkan igen), a ket elsot neha igen, neha nem. Tegnap pl. nem lehetett bezarni. Eloszor, a vezetooldalit zarta, az utasoldalit nem, hatsokat nem. Akkor lenyomtuk a ket hatsot, az utasoldalit megint nem zarta. Utana belulrol lenyomtuk az utasoldalit is, majd kovetkezo probalkozasra mar a vezetooldalit sem zarta taviranyitoval, nem reagalt. Kulccsal probaltuk, akkor mar zarta, de egybol utana vissza is nyitotta. Volt mar ilyen elotte is, aztan egyszer csak megjavult par alkalomra, de legtobbszor rossz. Ez minek a hibaja lehet? Szerelo azt mondta aposnak, szorul valamelyik zar, azert csinalja. Kozben ugyan ez az ember mondta, hogy azert nem indul rendesen melegen, mert kicsi az aksi indito arama. Szoval illik fenntartasokkal kezelni ezt a diagot.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #137373 üzenetére
Mi tegnap voltunk ott, de nekem csalodas. Regen is elugrottunk arra, mert finom volt, igazi fozott fagyi, es volt valasztek is boven. A valasztek az megmaradt, de a fagyik ize hagy kivannivalot maga utan. Nem volt finom, es mondtak a halasi barataink is, hogy mar nem olyan mint regen. Ha jartok Dunafoldvar fele, probaljatok ki Toth Cukraszdat a 6-os mellett. Boss a fagyijuk es a sutijuk is.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Heten vezettem sogorom uj szerzemenyet, Passat B6 2007 -es evjarat, BMA motorkod, meg PD-s, 8V, 100kw, euro 4 -es DPF nelkul. Eszmeletlen jo, foleg a 2.0 CR TDi 140 lovashoz kepest. Csondesebb, sokkal szebben jar, a pincebol tol, es nem farad el 4000RPM folott sem. Ehhez kepest a CR egy hasznalhatatlan fhos. Az 1600RPM alatt halott, remeg, minden baja van, 4000RPM folott meg teljesen elfogy. Ez meg mindenfele csunya rezonancia, erolkodes nelkul hasznalhato alacsonyabb fordulaton, ami nekem nagy meglepetes. Elso VW diesel, amivel jo volt kozlekedni. Es az elso Passat, amiben perforalt boruleseket lattam.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz diablo1984 #137862 üzenetére
Nem, gyarilag DPF nelkuli, belga belso piacos auto volt, ugy hoztak be. Az, hogy a szutyok CR ugy remeg, majd szet esik 1500RPM -nel, az nem a DPF miatt van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz focvis #137895 üzenetére
Az miert baj, hogy annyira visszaejti?
A valto tuning nem a kapcsolasok sebessegere es finomsagara van hatassal?
Speeedfire: Szerintem feherben mutat, foleg ez a GTi tipikusan feherre tervezett auto. Persze a piros is jol all neki, de en is a feherre mennek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #137968 üzenetére
Mennyi? LOL... Octaviaba a gyari EGR 75k korul volt ha jol emlekszem, ami szinten sok, tekintve, hogy a Wallistol a mult heten hoztam ki 55k -ert az ugyancsak gyari EGR -t. (es ez egy BMW, ami elvileg draga, vagy megsem? )
A csere meg 15k, 1 oras munka.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Speeedfire #139031 üzenetére
Inkabb az adalek, az oktan az kerdeses. Egy kis modositas utan ellenben valszeg a magasabb oktan jotekony hatasat is lehet elvezni.(utana viszont 95-ost mar nem fogja szeretni) Keves auto tudja default kamatoztatni, ha 100-as benzinnel tankolod.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz MunezXBK #140690 üzenetére
Hazat vettek, es kell minden mozdithato toke a felujitasra. Sajnalja, mert tenyleg sokaig kutatott az auto utan.
mod: Annyi kimaradt a leirasbol, hogy gyárilag nem DPF-es! 10 a környezetvédelmi besorolása és EURO 4-es! BMA motorkod, 100kw!
Nekem ez a motorkod semmit nem mond, de Ti biztos ertitek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz BUZZLGHTYR #140742 üzenetére
Hany lovas az autod, hogy kellett bele az a lefujoszelep? Itt a kornyeken jarkal egy ST-3 Focus, moddolt miss firing system -el, es lefujoval, jofele Mongoose kipuffal, meg ugy 300+ loval, de annak tenyleg eleg jol all, passzol az auto rendeltetesehez.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz simonjoe #141194 üzenetére
A gyari is egy sima standard Osram vagy Philips H7 Xenon. A CBi magasan viszi a primet az osszes kozott, brutalis fenyero ugyan azon elettartam mellett. Nem veletlen az osszes Mercedesbe azt szereltek szeriaban, meg a ledkorszak elott.
Doki16 Eleg boss, nagyon jol mutat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Meghozta a postas a levelet hazulra a cheaterektol... Hogy szaradnanak el a gazemberek. Felhivtam oket, hogy mi valtozas lesz az autoval a modositas utan. Azt a valaszt kaptam a szemetektol, hogy semmi, eszrevehetetlen lesz. Persze... Csak kicsit tobbet fog enni, meg par paci es nyulmokus hiany lesz. Filoztam is rajta, hogy elvitetem edesanyammal az autot egy gyors teljesitmenymeresre a modositas elott, majd aztan vissza. Es utana vissza a szervizbe, magyarazzak mar el, hova tuntek a gyari ertekek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok,
2011-es Skoda Octavia 2.0TDi, 140Le az auto, Edesanyame. Ma hazaugrottunk egy hetre, el is vittem az autot delutan. Egybol feltunt, hogy alapjaraton a csodas 4 hengeres pofoges mellett jon egy masik hang is az auto bal oldalarol, a kerek mogul. Kicsit mintha femes, daralos lenne. Nehez leirni, hangfelvetelt tudok rola csinalni... Felig benyomva a kuplung pedalt mar megszunik ez a hang, teljesen. Egybol arra gondoltam, hogy nesze neked kettostomegu... De mar mentem tobb olyan autoval, amin halalan volt a kettostomegu, es ott rezgett a kuplungpedal is veszettul, es annak kezelesenel is nyilvanvalo volt, hogy valami gond van. Itt a hangon kivul nincs semmi, minden tokeletes, rezzenesmentes. Valto pontos, konnyen kapcsolhato, veszi a fokozatot meg akkor is, amikor gyorsan kapcsolsz, es nem zajos.
Jah, es leallitaskor nem csorompol/remeg. Tehat az egyetlen gond a kiengedett kuplungnal meglevo alapjarati zaj.
Ettol meg lehet a DMF? Vagy inkabb kuplungszerkezet?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A motorkodot hol talalom az auton? (forgalmiban megvan) CFH megvan, de a kulonbozo oldalakat bujva talaltam CFHC, CFHF -t, 2.0 TDi mindegyik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #150014 üzenetére
Koszonom!
Sajnos nem tudom kulon linkelni, folulrol a 6. Nincs kulon motorkod feltuntetve, de alabb van csak kettostomegu is ugyan ezen motorokra, ott fel van sorolva az emlitett motorkod is.
"Skoda Octavia kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 TDI - 136 LE, 140 LE, 170 LE 2004.02. -->
Skoda kettős tömegű lendkerék + kuplung szett, LUK gyártmányú, Cikkszám: 600 0017 00"[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az elso nyilvantartasba vetel szerint 2011.08.11, de az nem a gyartasi datum.
Alvazszamot tudok meg adni:
TMBBE61Z0C2025550Ez segit?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Leadtam a szerelonel. Melegen mar nem volt hangja, holnap szet lesz boritva, ki lesz cserelve, amit ki kell. Utana meg megy fel hahura, es lesz helyette egy rendes auto.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #150050 üzenetére
Igen, ugyan az. 91600, es valos, vetel elott a Skoda kiadta az auto teljes service history -at. A kompresszor valszeg azert ment tokre, mert 1 evet allt az auto. De az EGR nem... Es maig nem ertem, miert kerul egy Skodahoz tobb mint dupla annyiba az OE EGR, mint a BMW -hez egy gyari.
Rossz dontes volt minden teren, egy automata Mondeo az Octavia kozul kellett donteni. Sajnos Edesapam mellenyult, hiaba mondtam neki mar akkor is...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #150052 üzenetére
Az sajnos megeshet. Fekek is gyariak, amikor megvettuk, meg a gyari betet volt benne.
Nagyon nehez egyebkent is az idealis, nem remegos zonaban tartani az autot, nem csodalkoznek, ha a DMF tonkrement. 1-ben ki kell huzatni 3k -ig, mert 2. -be rakva kulonben remeg. 4. -be meg 60 -nal sem erdemes valtani, mert szinten szenved. Szoval ha erre nem figyel a user, konnyen hazavagja.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #150136 üzenetére
Az lett, amit mondtal. Kb. az utolso pillanatban lett megcsinalva, meg par 100km, es a valto banja. Kuplung szetesett, de maga a tarcsa nem volt elhasznalva, kettostomegu mar logott, es bizony a valtoharangnak is nekikezdett. Ki kellett mindent cserelni, LUK ment bele, plusz valtoolaj, 260k lett a szamla vege.
A srac is megerositette, hogy valoszinuleg varosi auto volt.Haragszom anyara, mert tudta, hogy van ott egy hang, ami nem odavalo, es nem szolt. Egy valtocsere ha benezett volna, toltuk volna be a Dunaba.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #150161 üzenetére
Egy szivoban nincs kockazat, ha magaban a motor jo konstrukcio. Csere autonak elhoztuk a regi ceges Mondeot, amit a szerelo megvett 1Ft -ert. Pontosan 600k km van most benne, es ez egy 2l szivo. Most lett cserelve a gyari kuplungja eloszor. Motor meg bontatlan, persze olajbol mar elfogyaszt 1l -t 10k km alatt. Ezt varom egy szivotol. Octavia megy a haztol, sajnos egy tevedes volt. Ha minden jol megy, jon egy Civic a helyere.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen