-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Felhivtam a szerelonket, kov. heten lesz idom elvinni az autot. Eddig semmi furcsat nem erezni az auton, minden okesan mukodik.
Azert b@ssza a csorom, mert van 78k km az autoban, es folyamat van vele gond. Enyemben 3x ennyi, es meg nem maradt egve ellenorzo lampam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #122401 üzenetére
Majd lovok rola fotot, szepen kifenyesedett. Menet kozben volt egy idoszak, mikor squeaky volt mindketto elso, amikor csak simogattam a pedalt. Gondolom ez volt a bekoptatasi fazis vege... Utana elmult.
Nagyobb tarcsaval csak ovatosan... Minel nagyobb, annal konnyebben deformalodik. Csak minosegit szabad a nagyobb meretekbol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz netguru10 #122749 üzenetére
Mar megint mi a gond a Castrol-al?
AsusBoy: Vedd meg az erosebbet, es abba mehet a chip. Jobb lesz a fogyi, kicsit rugalmasabb lesz a gep. Ha a Merci meg a BMW birja, akkor ezeknek is birniuk kell. Ha nem, akkor lokd a szakadekba. Nem ertem, miert irja mindenki a konszernes autokra, hogy nem birjak a chippet. Mar tobb helyen is olvastam errol, persze ettol meg a 3.0TDi -k boszen szaladgalnak 300+ loerovel is akar.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #123002 üzenetére
Mondjuk ezt cafolnam, mert a nemeteknel porba tiportam egy ugyan ilyen 220 lovad Siroccot.(aztan az A5 3.0TDi elol is eltakarodott) Azert ott van majd 100 loero tobblet, meg dupla annyi NM.... Siman lehetett remappolt 20D is, az is megvan 220 lovas. De inkabb benzines volt, azokon nem igen szokott lenni tipusjelzes.( hogy miert, az jo kerdes)
En VW Sharan -on lattam olyat, hogy mindegyik beto piros.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #123005 üzenetére
Nem, ez a zsir uj volt. TSi R line. A pockoles miatt en ki se szedtem 6. -bol. De az A5, aki engem kergetett, az biztos kickdown -olt, es ugyan ugy megette. A Sirocco R volt az, amivel nem birtunk egymassal meg 2 eve. Bar akkor mi 4 -en voltunk, megpakolva, a csavo meg egy szoke gebevel. Akkor a hatalmas pluszsuly, meg a szelesebb gumik sokat elvettek a loerotobletbol. Az uj 435d meg majd ugy megy, mint az enyem most. Gyorsabb a valtoja, es az lazan ellensulyozza a loerohatranyt.
Brumi: passz, ismerosom amit vett, az is 220 lovas, de azt hiszem az 4 eves. Az egy benzines volt, ha nem hordozott tipusjelzest. Valszeg a 428i, mert mar az is veszettul megy. De akar lehetett volna 430D is, azzal van kb. egalban. A 420 persze hogy lemarad....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hali,
Ezeknek az A6-oknak, ezzel a motorral mik a gyenge pontjai? Ha netan elmennek meglesni, akkor mit ellenorizzek mindenkeppen?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kiskokó #125916 üzenetére
Ez a vezerles dolog uj. A sima turbosrol tudtam, hogy vannak olajfolyas problemai, a turbot is eszi, a befecskendezok is romlanak, na meg az automata valtorol is csak rosszakat hallok. Gondoltam ez a biturbos tan jobb, tartosabb es megbizhatobb konstrukcio (BMW -nel igy van), de akkor tevedtem. Mert ha csak az automata lenne gazos, annak a felujitasat meg bevallalnam, de igy akkor dobom az egeszet, nem akarok penztemetot.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kiskokó #125951 üzenetére
A BMW mellett annyi szol, hogy a motorja atombiztos. Amit most hasznalok, annak a kiszuperalt valtozata, es ezzel sincs gond, pedig tul van mar a 236k km-en.
Az Audi mellett a megjelenes es az ar szolna. Az 5er mellett nezegetek 640D-t is. Es itt kint a 6er 2013-as evjarattal 4k-val dragabban megy, mint az A7-es Audi. Igaz az Audi gyenge lenne, szoval csak a duplaturbos johet szoba itt is. A kor ezzel meg leszukul, mert tobbsegben inkabb a 21x meg 24x lovas autok vannak. De az Audi design nagyon bejon, foleg az A6 Avant es az A7.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kiskokó #126020 üzenetére
En meg forditva. Kulsore Audi, belsore BMW az etalon. A Merci meg sajnos vegleg kiesett, mert a dupla turbos 350CDi is ott tart loeroben, mint a sima 530D.
Igen, en is furcsallottam ezt. Volta elozo heten megnezni egy FL utani 530D-t, es csodalkoztam, hogy az elso index egos, mig a mellette allo majd fapad 20D -e ledes. Es aztan csak kiderult, hogy a Xenon melle csak ez jar, a ledes indexhez ledes fenyszoro kell. Erdekes, az biztos, tipikus BMW politika. De ez annyira nem zavarna, ha a led elszall, akkor az draga. Nem gond, ha kolteni kell az autora, mert karban kell tartani, de hibakra nem szivesen dobok ki penzt.
Egyebkent nagyon maszek ez a BMW kep a VW topikban.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz brumi1024 #126045 üzenetére
Azert ezzel nem tudok egyet erteni. F10 es F10 kozott oriasi kulonbsegek vannak.... En egyszerre neztem az A6-ot, es a 2db F10-est, amibol az egyik egy fapados 20D volt, a masik meg egy full-full 30D. Kb. mintha masik autoba ulnel. Az Audi S line sportulese kenyelmesebb, mint a BMW fele sportules, mert jobban idomul a hatad felso reszehez.(az autokhoz rendelheto alap ules is jobb az Audinal) Ellenben a BMW fele komfort ules, vagy hivjuk fotelnek, visz mindent kenyelemben, es azt tenyleg magadra tudod allitani. A bor mindegyikben az agyig vekonyitott verzio, mindegyik sporol. Aztan ott volt az A6 -oknal levo tablet, ami szerintem nem esztetikus, na meg kicsike. E92 -ben mar nagyobb volt a kijelzo, az F10-ben meg hatalmas, es szepen beleolvad a muszerfalba. A 6er -ben is tablet van, de azt gusztan oldottak meg, jobb egyseget kepez. Aztan volt az A6-ban HUD is, ami eleg idetlenul volt odarakva. Mintha racsavaroztak volna a muszerfal tetejere, mig a BMW-nel teljesen integralt, a vezeto poziciobol eszre sem veszed, hogy ott van. Az anyagfelhasznalas mindket markanal kivalo, szerintem. Nem zorgott, recsegett sehol sem, minden muanyag puha volt, ahol annak kellett lennie.(6er -ben borozott volt a muszerfal is) Szoval passz, nekem meg az F10 volt az, ami hozta a minosegerzetet, mert ugy erezted magad benne, mintha valami jol megalkotott irodaban lennel, egy kenyelmes karosszekben. Sokkal nagyobb darabnak tunik belulrol az auto, pedig ugyan akkora, mint az A6.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kiskokó #126020 üzenetére
Ez nagyon szep, jo a spec is, de az a 264 loero nagyon keves ehhez a kasznihoz.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Lenne itt ketto auto...
Ez tetszik, mert keves a futasa, ami talan elony ezeknel a motoroknal, viszont szerintem gyengus.
Viszont itt van egy nekem valo, igaz sokkal tobb merfoldel.
Furcsa kicsit, hogy a kormany es az ulesek manualis allitasuak, viszont a ledes fenyszoro nagy loket, mert az mindent meger. Itt milyen szamot kerjek el, amivel letudom csekkolni a neten a gyari felszereltseget?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz brumi1024 #127931 üzenetére
2 fokos kulso homerseklet eseten 1 km utan tolja a meleget(van valami elektro preheater), es az olaj 80-90 fokos 4km utan. Ez tetszik, mert kisebb a hideg motornal jelentkezo kopas, de a fogyasztast rendesen megdobja. Ugyan ez a regi benzines E39-nel 10 km volt,(az nem futott) es akkor is csak a viz ment fel 100 fokig, az olaj valszeg hidegebb volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz golfvariant #128086 üzenetére
Miert nem kapcsolod siman ki?
Mod: 2010-es Octavia, 2.0TDi, 140 lo, 6seb manual. Most, hogy megint azt vezetgetem, nem vagyok vele kibekulve. 1500rpm alatt olyan erzesem van benne, mintha szenvedne az auto. Nem remeg, gondolom a kettostomegu miatt, de erezni, hogy szenved. Igy 50km/h-nal nem jo berakni mondjuk 4. -be, mert forog vagy 1400-at. 60-nal mar jo. Es 90-nel is nagyon hataron van a 6. fokozat, ha egy nagyobb emelkedo jon, mar vissza valtok, mert hallom, hogy szenvedne. 100 korul mar ez is okes. Ez normalis? Tenyleg ennyire doglottek ezek 1500rpm alatt? Gondolom a kettostomegu epsege miatt nem is ajanlatos igy nyektetni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #128089 üzenetére
Akkor megnyugtattal, es nem az autoval van a gond, csak a fokozatok kiosztasaval. Palyan tenyleg jo, mert nem forog annyit, de varosban fura. A comp meg spontan hulye, hogy 4. -ben 80-nal mar egybol a 6. -at keri. De a truckban ehhez mar hozzaszoktam...
Egyebkent nincs 1500 alatt hasznalva, megmondtam edesanyamnak is, es be is tartja. Mondjuk a 6. -at O is berakja 90 -nel egyenes uton, de akkor azt sem lenne szabad?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #128096 üzenetére
Jo ez, bar en is a 6. -at hagytam volna amolyan sporolos hosszu fokozatra.
Ma kicsereltem a tompitott egoket is, valami alap volt bennuk, mert alig vilagitott. Kapott egy par Osram nightbraker laser -t. Csodalom, mennyire jol megoldottak, 5 perc volt a muvelet, es nem kellett buveszkedni a motorterben. Le a kalappal a Skoda elott.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
2005 -os evjaratu Seat Alhambra, 1896 ccm, 131Le. Van benne kettostomegu?
Ahogy nezem 2006 -tol mar van egy par verzioban, 116, 131 es 150 lovas verziot latok. Ezek meg PD -k gondolom, de a 150 lovas mar az uj verzios, amiben tuti van kettostomegu?!Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz focvis #128152 üzenetére
De most miert kevered a benzinest a diesellel? Teljesen mas fokozatkiosztas kell. A mostanim is 3L -es, es 80-nal valt el 2.-ban kb. 5000rpm korul. Persze porog kb.5400-ig, de automata modban soha nem huzatja ki odaig. De 8. -ban 170-nel is csak 2500-at forog, 250-nel pedig 3500-at.
Soha nem jo a tul hosszu attet. A regi 4 sebesseges automatak forogtak 1-ben 80-at, 2. -ban meg 160-at. Oszt olyanok voltak, mint a tetuk, hiaba a v12.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz focvis #128155 üzenetére
"6 hengeres automata Merga dízel nem kell, mert egy lusta szar - menni megy, de fílinget nem sokat ad."
En reszben ezert mondtam le a CLS350CDi -rol....A motorja is lusta, amit az automata valto tunyasaga meg tetoz. Bezzeg az A6 BiTurbo vagy a bomos megy mint a veszedelem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz i-sti #128162 üzenetére
Csak probalni voltam. Kulonbozo forumokrol osszegyujtott infok alapjan nagyon sokba kerul egy 3.0TDi-t fenntartani. Allitolag az ujak joval bajosabbak, mint az azt megelozok, ahogy ezt itt is megerositettek. Es baratom a 2008- assal is megszivta. En kis naiv azt hittem, hogy a hibakat kinovik az evolucio soran. De nem, gratiszban mar a vezerlessel is szivas van.
Meg amit neztem, a full extras matrica mellett( tenyleg volt benne minden), de az S line ules csak fel elektromos volt, es a kormanyallitas is manualis. Lol...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Az emlitett 2010 -es Octaviaban van lehetoseg, hogy itthonrol frissitsem a navigacio terkepet? Amundsen+, es ahogy nezem 32Gb-s C10 SD kartya kell hozza. Terkepek beszerezhetoek valamilyen uton-modon?
Vagy itt markaszervizbe kell menni?(nem kerul ra sor)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #89874944 #128282 üzenetére
google -be beirtam, hogy Audi forum uk, es azon a par helyen erdeklodtem.
A remappot felejtsed el, a valto nem fogja birni a nyomatekot.
Es en sem nezelodnek az olcsobb regiokban. Egyebkent is a legnagyobb kiadas ezeknel az elektronika lesz. A hajtaslanc ezt csak tetozheti. Mivel az elejen nem irtad, hogy hany eves autot nezel, igy ugy vettem, hogy 2010 koruli peldanyok (irtad a 4.2-ot). En biztosan nem vennek 12 eves V8 dieselt. Az 500k kezdotoke szervizre ezeknel keves lesz. En 2011-12 koruli 4.2TDi-t neztem, 100k km-el, amiben meg nincs sok kockazat.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #89874944 #128314 üzenetére
6 evnel oregebb V8 TDi-t nem vennek. Akkor inkabb menj at a benzinesre, de ne FSi. Mehet bele az LPG, es csokolom. Az elektronika abban is benne van ugyan ugy, biztos lesz vele gond, mert oregszik, es ugy szepen lassan minden tonkre megy. Ezek mar nem a gyerekeinket fogjak szolgalni, mert nem erik meg azt a kort.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Danex #128409 üzenetére
Arra, hogy nem tudom biztosan mi van dsg-nel, de a 'hagyomanyos' hidrodinamikus automata valtonal nincs kettostomegu, mert a nyomatek konverter tomege kivaltja. Viszont mondtak paran, mielott a szuleim megvettek az Octaviat, hogy semmikeppen se dsg-vel nezzuk, mert nem eleg, hogy azzal ugyis gond lenne, de meg a kettostomegut is csetelni kell. En meg neztem, hogy a csoka hulye, mit keresne az automataban olyan...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz brumi1024 #128632 üzenetére
Mondjuk ebben ne legyel biztos. Azok a mikro reszecskek, amit azok a motorok kopnek, hatvanyokkal rosszabbak a diesel altal pofogott reszecskektol.(foleg, hogy a diesel alt. nem a belvarosban kezdi a DPF-t regeneralni) Zsakutca lett ez a downsizing, mert pont a valos teszteken nem felelnek meg azok sem, es meg erosen rakkeltoek is.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Otlet van, hogy egy Alhambra 1.9TDi 130 vagy hany lovas verzio miert nem akar beindulni -6 alatt? 0 fokban meg szenvedve megy... Uj aksi benne van, uj izzitok+elektronika kerult bele, semmi valtozas.
Most ugy volt megoldva, hogy elotte a kalyhaval felfutottek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez az A6 nagyon fancy, kar hogy fekete, meg meg egy HUD elfert volna. Nem tudom eldonteni, ez most a nagyobb vagy a kisebb screen a dashon?
Ezek az uj 190 lovas motorok mar jobbak, mint az eggyel regebbiek? Csalos? Ez melyik DSG, es mennyire jo vagy rossz, foleg a tartossag erdekel. 140k km-nel jo lenne csak egy olajcsere a full valtocsere helyett.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz brumi1024 #130865 üzenetére
Jo lenne mindegyik, hatha az egyikkel zsakra futok. UK-s Audis forumon kerdeztem ra, es hiba volt, mert azt kaptam, hogy a mostani F10-nel meg egy Passattal is jobban jarnek, mert minden teren jobb, nemhogy egy A6... Szoval nem troll forumot keresek.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós kamerák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bestbuy játékok
- Milyen routert?
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest