-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
-
válasz
rob210 #31734 üzenetére
Ha van még ember aki szeretné hallatni a hangját, az gondolja át.
Holnap este fogok dr-dr joggal beszélni. Ha meg tudjuk oldani a dolgot mindenkit szeretettel várunk szájat haboztatni. Addig meg mindenki gondolja át, hogy akar-e érdekérvényesítő autós lenni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
AMD Power
titán
válasz
rob210 #31734 üzenetére
Ennyi! Már 32 bőrt lehúztak rólunk! Ma már az autózás olyan szintén extrának számít,hogy az valami hihetetlen! Lassan ott tartok,hogy lehet ,hogy a 2013 évet végig autó nélkül fogom eltölteni és szívjon le az állam!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz
rob210 #31773 üzenetére
Válaszoltam rá...
Ez mitől lehet.... A jobb első lengéscsillapító már sziszeg. Szivárog kicsit ki belőle az olaj. De viszont ha áll az autó... kicsit erősebben megütöm a kereket, valami fémes hangot hallok! De nem a lengéscsillapító felől hanem a kerék felől jön a hang. Nem rég lett a jobb első toronycsapágy + szilent megcsináltatva.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #31816 üzenetére
10-15% még elfogadható. Egy sima benzines 12 baros gyári nyomásából ha 1,2bar hiányzik, az még a normális kopáson belül van. Minden motorra specifikusan elő van írva, h melyik az az érték, ahonnan kötelező a motorgenerál, mert a motor már nem működik megfelelő hatásfokkal(rengeteg ilyen okádja akék füstöt magából az utakon)
A benyásoknál 10 bar szokott lenni a pince. Mi van neked pontosan. Renault 1.6 8V központi injektor?
A szelepszár szimeringet nem mindegyik motoron lehet megcsinálni az általad leírt módon.
Ha jó a nyomás, akkor meg lehet ejteni a cserét, ha fizikailag lehetséges az adott hengerfejen(nem egy kellemes beavatkozás).Ha picit gyengébb a kompresszió, érdemes lekapni a hengerfejet, és becsiszolni a szelepeket. Ennek több előnye is van.
1, meglátod a hengerfalak állapotát.
2, növekedni fog a kompresszió.
3, nem kell zsebhokizni a szelepekkel a gyertyafuraton keresztül.
4, ezután alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb a motor.Negatívum:
Költségesebb, mert érdemes síkoltatni a hengerfejet, + a tömítés, és a munka. -
Mágus2
Közösségépítő
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
rob210 #31831 üzenetére
Neked már minden csökkenti a fogyit, lassan egy literrel eljárkálsz
Mágus2: Miket káromkodtok itt össze-vissza.
BTW: köv héten pénteken kap Luigi egy új vezérlést, kéretik imádkozni, hogy az egyéb cuccok rendben legyenek. Ezek után már csak egy új kipu rendszer kell, aztán kb kész. (egy ideig.)
Most nézem májusban volt olajcserém, aztán egy héten belül megint kell.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
AMD Power
titán
válasz
rob210 #31836 üzenetére
Jól teszed... ha csak éves szinten 10000km számolsz és ezt mind 1.8-2l benzinnel kevesebbel teszed meg 100km az már nagyon sok. Megértem,hogy ésszel mész.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
rob210 #31901 üzenetére
Azt tudom, hogy Te használsz.
Nekem a váltóba fog beleugrani holnap.
Kérdés: képes rà, hogy halkabb legyen tőle a csapágy?
Szét lesz majd döntve a váltó, de 1. Pár napja kuplungoztuk
2. Nem kis meló levenni sem, hát még atomjaira bontani.
Addig gondoltam a Xado a barátom lesz.
-
8th
addikt
válasz
rob210 #31900 üzenetére
Ha ~200-nál eldobod a gépet teljesen mindegy, hogy egy papír swiftben ülsz vagy éppen a legújabb full full A8-ban. Előbbiben összegyűrődsz és meghalsz utóbbiban még ha látszólag meg is véd a töménytelen légzsák a belső szerveid egytől egyig leszakadnak. Ganz egal. Így is úgy is meghalsz.
(#31899) t1 ismeretségi körben volt régen egy Peugeot 205 1.6 GTI. Srác begőzölt, és belerakta a 405-ös MI 16V motorját, váltóját. Némi hengerfej és kipufogótuning után a kocsi bő 180ló lett és még így is bőven egy tonna alatt maradt. Persze a gyerek volt akkora cigány, hogy az oldalán fent hagyta az 1.6 GTI feliratot.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
rob210 #31906 üzenetére
A linkelt autót nem ismerem arról nem tudok mit mondani. De ez egyébként is relatív. A régi Swiftnek híresen szar fékei vannak. A gyári futómű a nevetséges virsligumikkal sem fog csodát tenni kanyarban. De aki a motorba belenyúl főleg ilyen szinten annak elemi érdeke, hogy először a felfüggesztés futómű fékrendszer trió legyen toppon. Ott van pl. a gyári GTI. Annak tök jó a futóműve és a fékei is lényegesen jobbak mint az alap 1.3-nak. Kiindulási alapnak nem rossz és azt tovább lehet okosítani típus specifikus tuning cuccokkal. Alácsap az ember jó minőségű gumival szerelt 15collos kerekeket és a maga 880-900kg-os önsúlyával olyat kanyarodik a stift, hogy beszarsz. És bár sokan szeretnék, a fizikát még mindig nem lehet megkerülni. Fékútra ez ugyanúgy igaz. Ha ugyanabba kanyarba berongyolsz ~120-al egy 900kg-s és egy 1800+ kilós bálnával sanszos, hogy az utóbbi fog hamarabb lesodródni az ideális ívről és ezen a quattro hajtás sem segít mert határesetben pont olyan tehetetlenül tolja lefelé az orrát az ívről mint egy fwd. Az ütközésbiztonságot leszámítva az A8-al sem vagy sokkal előrébb, sőt.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
t1
addikt
válasz
rob210 #31906 üzenetére
Ha az alap kocsikat nézzük természetesen a Megane ami jobb ezekben, de a videóban szereplő Swiftet nem kell összekeverni az alappal, ez alatt van rendes futómű/fék
vagy akár mondhatom az enyémet is, futóműben jobb mint egy széria GTi szépeket lehet kanyarodni vele szoktam is figyelni milyen szépen lemaradnak a kanyarban a széria gépek. Fékem az még nem a GTi mert a GTi fékre csak 14' colos kereket lehet feltennni viszont a téli szettem gyári méret vagy kéne egy 14-es téli szett, vagy egy olyan 13-as alufelni ami felmegy rá. Ha egyszer találkozunk odaadom mehetsz vele egy kört szerintem megfogsz lepődni mennyire vezethető és stabil a gép. Én olyan Megant mint neked van vezettem már családban van egy 96-os 1.4 8V kényelmes tágas, viszont a motorerő nekem kevesebb volt mint az enyémben de nem rossz
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #31919 üzenetére
ugyan ki szólna meg
?
amugy 8th kirakta a topikját ott utána tudsz nézni, tényleg nem gagyi magyar tuning.
(elvileg ezé volt)mondjuk az első ideje 14,5 elégé meg lepett 1seccel jobbat vártam, bár utána már hozta.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!