-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #213863 üzenetére
Ne csodálkozz gyakran regenerál .
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #213863 üzenetére
Regenerálásnál nem tudja olyan hőfokra melegíteni a DPF-et, és főleg olyan hamar, ahogy kellene. Arról nem szólt a történet, hogy írva van. Ez elég fontos infó.
Az EGR nagyon fontos része a rendszernek, mert számol az onnan érkező hővel.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #214597 üzenetére
bulikavagyok.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #214599 üzenetére
Ez az ottani kolléga userneve
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #214995 üzenetére
Van, CDAA / CDAB-t keruld messzirol (korai 1.8 tsi).
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz atos19881101 #214995 üzenetére
Az utóbbi 10 év felhozatala egész jó.
-
válasz atos19881101 #215000 üzenetére
A 6,0. Az képes arcfájást okozni de a jobbik fajtát,.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz atos19881101 #215000 üzenetére
1,4/1,5-tel nem lesz fejfájás.
-
válasz atos19881101 #215007 üzenetére
Ki nem sz@rja le a kutat? Kell céges tankolókártya
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bandit21
addikt
válasz atos19881101 #215745 üzenetére
Ha városba volt használva nem árt ha felezve volt az olajcsere.
Nekem 3 éves koráig nem volt nyugje szerencsére.
Egyszer a covid/háború alatti benzin hiányos időben rangatott 1x arra azt mondták hogy szar volt a benzin.
2019 es autónak nem kéne sok gondja legyen.
Gyertya csere ha volt meg olajcsere évente vagy 15 ezer km ként akkor kb megtették amit lehetett.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #215806 üzenetére
euro6-nál bonyolultabb valamivel, elkél a 2500 környéki fordulat nekem passzívan nem nagyon regenerál még teljesen kitakarított dpf-nél sem.. 160-170km/h kell neki hogy elkezdje ez nem tartható. Aktív regennél valahol 2500rpm környékén nyomok egy tempomatot és lefut 6-7g számított környékére majd picit lassabban halad és 3g-ig regenerál ha tempomattal hajt az ember végig.
szabzoltan1: néha néha érdemes ránézni, nekem a ventilátornál van a mobil felfogatva az obd-t csatlakoztatom és már megy is 100-150km-enként érdemes ránézni ha regenerál akkor a legtöbbet kihozni a regenerálásból.
-
vzsryl
nagyúr
válasz atos19881101 #215824 üzenetére
Én kimentem országútra és 3-4. fokozatban mentem vele 10-15km-t. Simán végig tudta csinálni. CFFB Superb-em volt (azt hiszem neked ilyen van most).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #215824 üzenetére
Gondolom passzív regenre értetted a fordulatot, mert aktívhoz felesleges a magas fordulat, a "terhelés" fontosabb. Erről tesz is az autó. Ebben a jó időben, 120-130 körül pályán max fokozatban szépen simán csinálja a passzív regent. Hidegben nehezebb, vagy több idő mire elkezdi. Nekem még szerencsére euro 5 crbc, ezzel jobb a helyzet mint euro 6-al.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz atos19881101 #216195 üzenetére
Nekem a Sachs szett 4!!!ezer km utan csinalta ezt/hasonlot. (Rudolf bacsi harkalyaitol elszokott a fulem )
Kinyomocsapagyat cserelt a szerelo, valamint a tarcsa kevlaroztatva lett, mert csusztatastol eleg konnyen lett szaga (parkolas, foleg emelkedonel).
A zaj nagyjabol, de nem teljesen megszunt, a szerelo is azt mondta, hogy a kettostomegu lehet, mukodest nem befolyasolja alapvetoen, szerinte se csereljem.
Tapasztalata szerint is sokat romlott a minoseg, tobb ugyfelnel esett szet gyorsan az uj kuplung es kettostomegu (is)… -
JHONNY 79
aktív tag
válasz atos19881101 #216198 üzenetére
Biztos LUK szett volt a dobozban? Csak mert nekem Luk dobozban Sachs volt. Betetettem, mert nem volt hirtelen más, de megbántam mert szar azóta is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #216195 üzenetére
Nem lehet nyelestengely csapágy hangja?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #216205 üzenetére
A videóból csak azt tudtam leszűrni, hogy van/nincs hang és hogy mikor, csak egy dolog amit ellenőrizni lehet Nyelestengely csapágy pont azt tudja, hogy nem szól, amikor szét van oldva a kuplung. Golfnál is van hasonlóan hang, de az ugye egytömegű, kevesebb zajkeltő lehetőség.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #216208 üzenetére
Nekünk úgy random, hogy kuplungolok egyet (de marad üresben) és elhallgat, kuplungolok megint, akkor visszajön
Ismerős cserélt nemrég LuK lendkereket, 570 ezer km-nél (egytömegűre). -
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #216217 üzenetére
Off jármű, gyárilag is létezett egytömegűvel (1CD-FTV). Valeo kiváltó szett ment bele, kormányon érezni, hogy jár a motor. 2.0 CR TDI esetén tudtommal nem ajánlott, az 1.9 PD-hez volt legutoljára elfogadott, 5-ös váltóval. Persze működhet, csak nincs tapasztalatom.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #216232 üzenetére
Inkább vettem hozzá egy másikat, mert az enyémen szerintem már a gyűrűzés sem segít.
-
válasz atos19881101 #216248 üzenetére
MEg egy morzsaporszívót turbó helyett ugye?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #216248 üzenetére
Low cost a projekt, nem akarok 400 lovat bele, elég 399.
-
válasz atos19881101 #216256 üzenetére
Akkor már inkább a leon 2.8v-jét és tényleg egy turbót rá.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz atos19881101 #216256 üzenetére
+1 !!!!
(A V5 is jó lenne, csak műszakin feltűnőbb.)
-
Qru
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #216309 üzenetére
Engem meg statisztika érdekelne, hogy aki nem menet közben nyomja rá a P-t, milyen gyakran van retesz hiba.
-
gyulaszu
senior tag
válasz atos19881101 #216309 üzenetére
Mármint tartja a súlyát (átvitt értelemben persze, mivel nem a teljeset), ha emelkedőn/lejtőn parkol valaki.
Remélem így érted.
Nyugtass meg, ha vízszintes helyen hagyom, akkor elég a P.gyulaszu
-
gyulaszu
senior tag
válasz atos19881101 #216315 üzenetére
De hát a kézifék nem a hátsó kereket fogja a váltó pedig az elsőt?
...csak az elmért parkolás szempontjából nézve mindegy hogy behúztad-e...gyulaszu
-
gyulaszu
senior tag
válasz atos19881101 #216317 üzenetére
"a kis reteszt ami ilyenkor a kocsi súlyát tartja"
Hol van ez a kis retesz? Nem a váltóban? Az pedig nem a hajtott kereket, vagyis legtöbbször az elsőt hajtja/fogja?gyulaszu
-
gyulaszu
senior tag
válasz atos19881101 #216319 üzenetére
Akkor a te mozdulatsorod a következő? (Legalábbis lejtőn)
Állóra fékezel
Kiteszed N-be
Behúzod a kéziféket
Felengeded a féket , miáltal rámegy a súly a kézifékre
Újra lenyomod a féket
Beteszed P-be
Leállítod a motort
Leveszed a lábad a fékrőlmég mindig azt gondolom ha meglökik a kocsit, az első kerekeken keresztül úgyis kap egy ütést a váltó.
nem beszélve arról sem, hogy N-ből P-be tolás közben áttolod az R-en, tehát ott visszaveszi a terhelést...
de én befejezem az eszmefuttatást.gyulaszu
-
válasz atos19881101 #216395 üzenetére
Mindenbe is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #216309 üzenetére
Igen, sokszor èn is úgy használom sajnos... Össze is tud szorulni ha picit mozdul az autó valamerre , vagy ha kicsi lejtőn áll.
Nem is gondoltam mèg ilyenre hogy valaki elmèri a a parkolást, de teljesen egyetértek."Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #216404 üzenetére
Jahh , beugrotram kicsit
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #216603 üzenetére
Ha esetleg valaki hasonló infót keresne: [link]
90Nm+180fok
Úgyhogy a kedves szerelő cseszett meghúzni./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Monitor hiba topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs