-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
cool13
őstag
válasz Dr.Zoo #94763 üzenetére
Réges régen amikor a Skoda szervízben dolgoztam itt akkor járt be pár Taxis akinek át volt alakítva Golf motorosra a 120-as Skoda. Egy baj volt vele ette a váltót. Mindenkinek tartalék váltó volt otthon.
Nekem a S100 ban volt a 120-as motor de szerettem.[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Dr.Zoo #94848 üzenetére
Köszi!! Kettőre is...
Nekem egy picit lóg a közepe, + nyomja az olajat minimálisan belülről...
(#94852) net84 : Nagyon baráti...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
net84
őstag
válasz Dr.Zoo #94858 üzenetére
Állítólag...
Kaptam egy stóc papírost a tesztről és az elvégzett munkáról is. Grafikonok, mérések, stb. Legközelebb megyek le a parkolóba, kiszedem a kocsiból a papírokat, megnézem, kik voltak.
Ha jól emlékszem, az új középrész lett volna húzós, ~80k + ÁFA. De ezt megúsztam.Valahol van képem az elötte-utána állapotról. Megkeresgélem azt is.
(#94853) kk831228 - ha lóg a közepe, akkor az már a csere irányába húzza a dolgot.
Nekem a közepe szépen állt a helyén és a lapátoknak sem volt gondja. A geo volt a fő ludas, ami meg volt szorulva és 8bar-on (vákum) volt hajlandó átugrani. Ha pedig átugrott, ott maradt és sok lett a levegő a motornak, amit az elektronika egy tiltással díjazott.Read only...
-
net84
őstag
válasz Dr.Zoo #94858 üzenetére
Ők voltak az elkövetők: Langex Kft. - Győr
Azt nem tudom, mennyi protekció volt a dologban. Annyi biztos, hogy soron kívül fogadtak a turbóval. Első nap leszedték, másnap reggel odavittem, még aznap kora délután kész volt és mehettem érte. Harmadik nap visszaszerelték.Read only...
-
LoOsEr 01
csendes tag
válasz Dr.Zoo #95102 üzenetére
A PD TDI (Pumpe düse einlage turbo direct injection) egy igen nagy nyomáson működő, (akár 2600bar) közvetlen befecskendezésű rendszer, amelynél minden hengerbe külön kis befecskendezőszivattyú juttatja be a gázolajat.
Elektronikus szabályzású, a common-rail-hez hasonlóan mágneses szeleppel vagy piezzo-szeleppel több részletbe képes befecskendezni a gázolajat.
Az előbefecskendezés a felépítéséből adódóan automatikusan történik.150-200e km futásig megfelelő használat, gondos szerviz, és kiváló üzemanyag biztosítása mellett csak általános karbantartásra van szükség, persze meghibásodás ettől még előfordulhat.
Bonyolult, rendkívül összetett, számos meghibásodási lehetőséget magában hordozó rendszerről van szó. Mindemellett a nyomatékgörbéje kiváló, fogyasztása szintén említésre méltó.
Nem véletlen, hogy az említett motorokkal szerelt kocsik ára drasztikusan csökken az előbbi futásteljesítmény elérése után bontatlan rendszer esetén, mint ahogy az sem véletlen, (hiszen bő fél millás javításról beszélünk + munkadíj, ha a nagynyomású rendszert cserélni kell) hogy itthon a legtöbb eladó sorban lévő PD TDI motorral szerelt autó futásteljesítménye nem, vagy csak épp eléri a 200e km-t.
Hála az óratekergetést hírből sem ismerő ""becsületes"" neppereknek, akik mindig az ügyfelek érdekeit szem előtt tartva, csakis alacsony futásteljesítményű, garantáltan karbantartott, márkaszervizben szervizelt, 3. autóként tartott, biztosítót, fényezőműhelyt soha sem látott, idős hölgy, vagy orvos tulajdonostól származó autókat árulnak!Google a TE barátod is!
-
zsolt19900
őstag
-
-
JimBeam00
csendes tag
válasz Dr.Zoo #95777 üzenetére
Értem. Mondjuk nekem személy szerint a Lukoillal van tapasztalatom így az "olcsóbb" kutak kapcsán... bevásárlóközpontok kútjai kiesnek teljesen. Érdekes mindenesetre, hogy meoszlanak a vélemények... köszönöm a tapasztalataidat!
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz Dr.Zoo #116819 üzenetére
Akkor gondolom 2. szívód van megiratva úgy mondod...
Az meg, hogy mit mond valaki, tök mind1. Én is csak azt hallottam, hogy f*szság, aztán jött a kellemes meglepetés....
101lóból lesz mondjuk 109-110, turboshoz mérten nyilván nem +20-30+40lóról beszélünk, de nekem elég volt, hogy még 2évig hajtsam a passatot, és ne azonnal adjam el, mert állapotra kb. új volt.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Brumi˘
addikt
válasz Dr.Zoo #116808 üzenetére
Magyar Turbó. Eddigi tapasztalat alpján jól dolgzonak.
-
-
kk831228
addikt
válasz Dr.Zoo #116920 üzenetére
Nem természetes 2-3 dl, de szerintem nem az a baj...
Szerintem nekem is lenne simán annyi benne ha kitakarítanám... Nekem is volt egyik télen hogy néha ment néha nem... Amikor leállítottam meg újraindítottam valameddig jó volt... Aztán megszünt ez a probléma... Fogalmam sincs mi volt a hiba... Olajzás probléma nem lehet??
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
-
zsolt19900
őstag
válasz Dr.Zoo #116950 üzenetére
nekem b5-ön történt majd' 1 éve turbófelújitás, előtte küldtem Máginak logot -voltak vákuumproblémák stb stb- kb az volt az itélet, hogy olyan mint ha belelépnék egy rágóba és azt továbbhúznám
ez volt sajnos, igy vw szalon -mivel ott vettem, igy "gari"- ránéztek kicseréltek egy 10cm vákuumcsövet és ez a baj meg is szűnt.
következett a turbórendszer kipuccantással egybekötött kis szoft mód, amihez közben hozzácsapódott egy új turbóbelső betétele is -mivel minden oldalra lógott a tengely, amerre csak lehetett - nos azóta ha lehúzom pl. az alsó coolercsövet látok benne egy kis filmet, de nagyon minimális.
Amikor mindezek előtt -mondjuk első szárnypróbálgatásaim autómegvétel után- levettem a coolercsövet pl. alul, akkor csurgott belőle az olajszóval lehet, hogy sajnos nem úszható meg kisebb-nagyobb rendbetételekkel a dolog
azóta az autó ezen része jó igaz teszek is róla, hogy az legyen, mivel nem vezetem lustán
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hunt: Showdown
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Tenisz topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs