-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz szabzoltan1 #205376 üzenetére
Ha tippelnem kene, akkor a csomagtarto felol kell a burkolatot megbontani.
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #205574 üzenetére
Mondani is akartam, hogy mar furan jo a topic
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #205615 üzenetére
En meg sosem lattam olyat, hogy DPF-et ellenoriznek.
-
Reggie0
félisten
válasz F_Zolee #205674 üzenetére
Ugy mar ertheto. Ha bowdenes, akkor szerintem azt, hogy feszul-e a bowden a fek toveben. Ha igen, akkor valahol megakadhatott. Kenes ekkor biztos kell. Bar en lehet cserelnem, hatha ki is dorzsolodott vagy elvekonyodott mar, aztan nehogy veletlenul elengedjen, amikor nem kene.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Winchester95 #205843 üzenetére
En is jartam igy, az enyem is kvazi halodik. Olyan, mintha kontakt hibas lenne az obd csati fele. En mar USB kabelt is csereltem rajta, az nem segitett.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Winchester95 #205851 üzenetére
Bluetooth-os kutyud van? Ki kene probalni azzal is. Ha az mukodik, akkor ki lehet zarni, hogy az autoban levo aljzat/vezetek a gond. Nezd meg a vcds csatlakozojaban levo erintkezoket, hogy nem korrodalt-e valamelyik. Esetleg szetbontva kimerheted, hogy nincs-e valamelyik erintkezo forrasztasa eltorve.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #205859 üzenetére
Nalam eddig trw volt mindig minden, de allandoan felhullamosodik a tarcsa. Nem tudom, hogy mas jobb lenne-e, majd ATE-ra fogok cserelni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #205867 üzenetére
Szerintem inkabb a gyakori 220->90. Alul van meretezve, hiaba s-line.
#205868 grizlisandor: Passzm a teljesen stock gyari, az biztos, hogy szelloztetett az elso es a hatso is. Tavaly mondtam a szerelomnek, hogy felejtsuk el, mert szar, most majd ate powerdisc lesz, ha mar ugyis ceramic betet van fent.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz rbalint88 #205875 üzenetére
TRW betettel ugyanugy hullamosodott, de elol meg most is trw betet van.
Igen, nalam is igy kezdodik, csak egy ido utan marad egy alap razas mar kisebb sebessegnel is, ami sosem mulik el.
Hat. Egett nekem mar lilara es fustol is ormezo->kamaraerdo tavon
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #205960 üzenetére
"városban is lehet a féket kímélve menni."
Lehetni lehet, de inkabb nem kene.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #205963 üzenetére
Lehetni lehet, csak a dugoban mas is at szeretne jutni a lampan.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #205966 üzenetére
Egyutt jar a ketto, ha valaki elkezd kiguritani, akkor a mogottejovo nem tudja atugrani.
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #206092 üzenetére
Le kell allitani a motort mielott nyitod a kaput
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #206350 üzenetére
Pedig ha van autoja adhatna nekem egy ezrest. Elvegre egy auto fenntartasa mellett bele kene fernie
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #206353 üzenetére
Nagyon nem mindegy, hogy hogyan vezetik az autot.
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #206504 üzenetére
Hogyne mondana, a belso ellenallasnak vannak elfogadhato tartomanyai akkumerettol fuggoen, igy letezik egy kuszobfeszultseg ami alatt biztos nem jo. A kemia pedig kemia, 6 cellas savas akkumulatorbol adott, hogy mennyi a nevleges fesz. Az intitomotort sem fogja erdekelni miert nem tudja elerni a szukseges fordulatszamot, ha valamiert kisebb feszultseg all rendelkezesre.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #206506 üzenetére
Az ellenallas minimuma ismert, annal csak nagyobb lehet, igy a terheles csak kisebb.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #206629 üzenetére
Hat eleg furan hangzik. Es mi tortenik akkor amikor teszem azt inditasnal nem sikerul azonnal a gyujtas es a beporlasztott uzemanyag nem gyullad meg par fordulat erejeig?
Szerintem ez egy kamuszoveg volt a szerviztol.Elobb gondolnam azt, hogy inkabb a 30000km-es olajcsere nem valo egy palyazos dizelnek.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Morris #206681 üzenetére
"Az a baj, hogy ez az írás megint nem fedi a valóságot teljesen. Minél jobban növeled a fényerőt, annál több lesz a szórt fény. Ez fizika."
Sehol sem allitotta az ellenkezojet. Viszont a LED es az izzo fenye nagyon mas terbeli eloszlasi parameterekkel rendelkezik, ami miatt a LED az optikaval egyutt sokkal kevesbe szorja a fenyt.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Morris #206685 üzenetére
Mert LED-el nem tudod jol beallitani a fenyszorot.
A Matrix led az teljesen mas sztori, mint a H4/H7 helyettesito, mas eleve az optikai rendszer is. Az izzo egy vonalszeru fenyforras, a tengelyeben lenyegeben 360 fokban vilagit, a LED pedig egy pontszeru fenyforras, amely nagyjabol 120 fokos gombcikkben vilagit. A foncsort pedig ugy terveztek, hogy a vonalszeru forrassal adjon a szabvanyoknak megfelelo intenzitasu fenyt az uton, mig a szort feny minimalis legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest