- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Doki16 #198979 üzenetére
Ha meg valaki sokat megy egyszerre, akkor nyilván nem tudja tölteni, onnantól kezdve meg egy dinamikus 1.4 TSI csak ami simán 5-6-7 liter eszik. Ezt meg bármelyik TSI is tudja hibrid rendszer nélkül. - Sőt, az alap TSI-nek nem kell a lemerült akkukat és a hajtáslánc elektromos komponenseit holt súlyként cipelnie.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Doki16 #199625 üzenetére
Ismerem a passatot, egyik céges autónk az.
Magát a GTE-t is próbáltam, tetszett a menetteljesítménye is.A napi rutinunk megváltozott.
Főleg munkába, boltba járunk, és néha néha kirándulni autóval.
Ha havi szintet kellene nézni, akkor kb. 1.000-1.200 km/hó a város, és 200 km kint, városon kiívül.
Nem igazán a napi spórolás, de nyilván az is benne van.
Kb. 30.000 ft/hó megtakarítást érnénk el a jelenlegi áraknál, és ha majd duplájára emelkedik meg az üzemeanygok árai itthon is, akkor abba bele sem merek gondolni.
Ami ezen kívvül zavar, hogy itt valami nagyon készül... ilyen adó, olyan üzemanyagár emelés, kitíltás...A jelenlegi autóm szerintem most van az értékének a csúcsán.
Ha még tegyük fel, használom 2-2,5 évig, akkor szerintem minimum 3 milliót bukok rajta, amihez nagyban hozzá fog járulni az, amit írtam az előbb, vagyis az elektromosságra való kényszerítés.
Ebbe nem számoltam bele azt az üzemanyag megtakarítást, ami akár 1 millió is lehet ez alatt az idő alatt.Családi házban lakunk, ebből a kb 4 millióból simán meg tudnánk oldani a napenergiás átállást, és mivel hőszivattyunk van, így az autó töltése mellett az egész villamosenergia, fűtési, fürdési költségünk is egy ideig konvergálna a nullához.
Én MOST úgy gondolom, lehet érdemes lenne már most váltani, mielőtt valóban ezek az áresések a használtautó piacon be nem következnek, és ahogy itt írta valaki korábban, be nem kell majd tolni a bontóba a néhény éve súlyos milliókért vett autókat.
Szerk.:
Jah a Hyndai nekem nagyon nem tetszik, azért vannak határai a lemondásomnak...[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Doki16 #199631 üzenetére
A GTE Passat olcsóbb most, mint a Tiguan-om, bár ez barmikor változhat.
A tiszta elektromos autóból olyan kellene, ami 4-500 km-t elmegy, és max 1/2 óra alatt feltölthető, hogyha kilépek a városból ne kelljen idegeskednem.
Van már ilyen, de az kb 20.000.000 forint.Nyilván ugyanezen gondolkodom, mint amit te felhoztál, maga a csere is agyalás tárgya, nemhogy a márka, típus…
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
veterán
válasz Doki16 #199655 üzenetére
Szerintem jó, nekem az alap Mannol gyártmányú fehérzsír sprém van.
A sínt szoktam befújni oldalról, felülről.A szilikon zsír a puha gumikéderre kell.
Esőelvezetőt még nem kellett takarítanom (elvétve parkolok fa alatt). Tudtommal MQB esetén a tetőablak 2 elülső sarkából indul és valahol az "A" oszlop tövénél folyik ki a víz (a levélrács alatt asszem, de nem biztos). YouTube-ot linkelt egyszer valaki erről.
Mivel takarítanám ötlet szintjén:
- hosszú vékony gyorskötözővel (van otthon egy 60 cm-es vastagabb példány, a Mazdán annak segítségével húztam be a műszerfal mögött egy új kábelt; nagyon büszke vagyok az ötletre , a DIY tutorial szerkesztője szerint annyira nem könnyű feladat, így egy pillanat műve volt);
- kábelbehúzó szalaggal;
- régi típusú, merevebb, szigetelt alumínium villanyvezetékkel.[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Doki16 #199655 üzenetére
A minap csináltam B8-as Passatot, az be is ázott. Mint kiderült, annál is nagyon lassan folyt le a víz. Feltelt a tetőnél, majd jutott belőle az utastérbe is.
A lefolyócsövek legvégén (amik B8 esetében a szélvédő alatt vannak, a vízvályúba vezetnek) van egy-egy pici piros gumi, szinte dugónak tekinthető. Ez a kis sz@r elvileg azért van rajta, hogy felfele ne mehessen semmi (tiszta vicc, mi menne...) ezeket egyszerűen le kell tépni a cső végéről. Vannak modellek, melyeknél visszahívásban maga a gyártó szedeti le. A csőben összegyűlő por, a nedvességgel karöltve szó szerint oda tapasztja a cső végéhez ezt a "korongot", innentől dugóként fog funkcionálni. Zseniális megoldás... ja, mégsem.A levélrácsot a motortér felől megbontva megoldható, ha gumiból vannak a kezeid, az sokat segít Egy jó lámpával bevilágítva, a géptetőzsanérnál látszani is fog. A lefolyásnyomok sokat segítenek a csővég megtalálásában. Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor leveszed az ablaktörlőkarokat, kiszereled a levélrácsot és egy füst alatt mindent kitakaríthatsz a környéken.
Miután megvolt, úgy folyt a víz lefelé hogy öröm volt nézni.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Doki16 #199665 üzenetére
Én addig nem piszkálnám a csövet amíg ki nem került az a két kis szar a végéből. Ha kint van, nézd megy hogy folyik-e normálisan a víz. Amennyiben nem érzed elég sikeresnek a dolgot, akkor is inkább a focvis által is ajánlott behúzószállal próbálkoznék. (Ha van villanyszerelő cimbora, kérj tőle kölcsön) A javítási utasítás is egy ilyesmi szerszámot ír elő hozzá, VAS 6620.
Komolyabb cuccot azért nem mernék beletömni. Széttolhatja valahol a csövet belül, amit esetleg nem veszel észre, és később még durvábban beázhat. A vezető oldalon pl. ha beázik, akkor egyből folyik a víz a hálózati vezérlőre, annak stekkereire, majd le a géptetőnyitó kar környékén lévő csatlakozóhalmazra. Illetve a rengeteg vezeték viszi a vizet mindenhova is...Közben találtam is egy javításit, a komplett panorámatetőhöz, német, de mazsolázni lehet belőle: link
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
bul07
nagyúr
válasz Doki16 #199661 üzenetére
Azért tiszta elektromos autó akkuját nem megfelelő használattal(töltéssel, karbantartás hiánya) pár év alatt ki lehet nyírni
Olvasni, és videókba is elmondanak rémtörténeteketMár erre is vannak szakosodott emberek akik vásárlásnál át tudják nézni az autót akku szempontjából is
Nem beszélve az elcseszett konstrukciókkal, közvetlen első lökhárító mögé tervezett sok milliós alkatrészek, ami akár egy vad elütéssel is sérülhet
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #199804 üzenetére
Ahogy Lacess mondja, az ugyanaz, csak Audiul van mondva
De ezekből jó sok féle van, fokozatok száma, nyomaték értékek, kuplung száraz vagy olajos. De nagyrészt az összes re igaz, hogy viszonylag hamar javítósak és minden része elég húzós.
Ennél kell a legjobban figyelni a 60 ezres olaj + szűrő cserére. Akkor ha szerencséd van 200ezer km körül el kell mennie.
A legújabbakról nem tudom milyenek, valakinek valami tapasztalat, hallás stb ?Asszonynak a 1,4 Tsi hibrid Jettaban is volt kuplung csere meg valami felújítás, elég jól megúszta valami 400K ból asszem (írtam már a fórumban erről vissza kéne néznem )
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Dot
őstag
válasz Doki16 #198956 üzenetére
Meglett az új autó. Hosszas gondolkodás után az lett amit írtál. Passat B8 2.0 CRTDI 150 ló CRLB, 2017. novemberi. Németországi, 2021 márciusában hozták be Luxembourgba. Ezért vettem meg főleg, mert nem kellett szórakozni a papírokkal.
Lőttem pár képet, nem 40, de van egy hosszabb videó a matrix ledről működés közben.Lenne is egy kérdésem. Magyar vagy angol nyelvű használati utasítást kitől tudok szerezni hozzá?
Írtam a magyar VW-nek azt mondták 35k HUF+ áfa a fizikai könyv. Nekem PDF-ben elég lenne.
Szerintem ha írok a helyi VW-nek is hasonló áron adnák.
Találtam egy oldalt ami elég ígéretesnek tűnik, de nem fogadja el az alvázszámot.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Doki16 #200483 üzenetére
Köszi mindenkinek,.
Azért menne 16-os mert szeretem a ballonos gumikat főleg a szar utak miatt. Oké, hogy itt elég jók az utak, de azért járunk Magyarországra vele.
Illetve ha már megvannak a felnik akkor miért ne, főleg ha kevesebbet fogyaszt vele a kocsi
Mondjuk ha leveszem a régi passatról akkor kéne bele nyomsásszenzor is.
Tudtok ajánlani szenzort vagy csak a gyári jó bele?Elég egyedi lenne legalább megtalálom a sok egyforma szürke passat között
Sajnos a road america felni 1100km-re van tőlem így arról nem tudok leolvasni infókat. Így feleslegesen ezt sem venném le.
Illetve le sem tudom venni, mert nincs kulcs a kocsiban.. éljen a defektjavító..#200482MunezXBK most is az van rajta, szerintem annyira nem vészes. Kisebb az esélye, hogy asszony megpatkázza - jó erre meg vegyek peremvédős gumit..
Ez nem egy TT, nem a kinézet a fő szempont.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #201122 üzenetére
Ja szerintem is blokkoló lesz, ami azt feltételezi számomra, hogy nem csiga tempóban használták.
Nem is akarok erre most hirtelen rárepülni, van időm a Mondival a mai napig tök jól el vagyok csak újabbat és autómatát szeretnék. 6 milla felé nem akarok menni legyen az bármi, kb 4 márkát nézegetek napi szinten. Wow 3500-at tisztán elektromosan egy hibriddel?
Neked tényleg full elektromos kéne már, mondjuk számomra a dízel még mindig jobb verzió mert hét közben továbbra is a cégessel gurulok, hétvégén meg a sajáttal hosszabb távok, ami mostanság eléggé megnövekedett.
#201123bul07 Na ez jó kérdés, amúgy már elég régóta hirdetik sokáig 6 milláért volt fent, aztán lejjebb vitték most pár napja.
#201125kleinguru Én ezt már biztosan nem okosítanám gyárilag is bitang amit ez tud, meg nekem összkerék se kéne, a legjobb a 190 lovas verzió lenne, de nagyon ritka 6 milla alatt talán nincs is most eladó, vagy 300 feletti futással.
-
newmoonlight
senior tag
válasz Doki16 #201450 üzenetére
Érdekességképpen, az előző autómban (Passat 2.0 PDTDI, 2006, 140LE, BKP) is 6-os DSG van. Én 380e km-nél adtam el, az új gazdájánál a 450e km-hez közelít, a váltónak kutya baja.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
rbalint88
addikt
-
-Maci-
addikt
válasz Doki16 #201705 üzenetére
Nagyon köszönöm!
Igazából a kinézett évjáratokban a 122 lovas 1.4 TSI van vagy a 2.0TDI.
Én is a dízel felé húzok, bár még sosem volt dízel autóm. Nekem nagyon bejön, hogy "a pincéből húz", motoron is ezt preferálom.
Egyébként milyen lehet ez a 2.0TDI? Azt gondolnám, hogy egy jól kiforrott konstrukció már ezekben az években (2011-2013)If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Doki16 #202189 üzenetére
Meg tudom erőssíteni.
A 4 motion nagyon jó dolog, nem csak hegyi utakon, hanem indulásnál is pl.
A Tiguanom 4 kerékhajtású volt, soha nem hallottam, hogy kaparna.
A mostani GTE Golfomnál annyira kell vigyázni, hogy ne nyikkanjon induláskor, hogy nagyon.
Azt viszont nem merném leírni, hogy bármiben elmaradna a GTE Golf teljesítménye a 240 le-ős BiTdi Tiguánétól.
Ami brutális a GTE Golfnál, az a stabilitás, és futómű. Mintha sínen húznák, teljesen olyan, mint egy gokárt. Szerintem az akku úgy van elhelyezve benne, hogy attól a súlyelosztás parádés." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #202289 üzenetére
Jól láttam, akkor hogy LED 2 lesz az, meg azt is, hogy a tulaj nem igazán van tisztában a felszereltséget illetően.
Az a baj már velem, hogy belekeveredtem a döntés képtelenségbe, ugye több típust is nézek, bár nem is akarom elsietni a mondi úgy is marad a családba, addig meg marad nálam. Az idő nekem dolgozik, hisz bemontak a hírekben, csökken a használtautó vevő kör.
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #202639 üzenetére
B6 Passatban eleg jo a dyanaudio, eGolfban nem volt egy atomvillanas. De nagyon sok mulik a forrason. Carplayen keresztul nincs veszteseg, mint bluetoothon, igy erdemes valami lossless cuccal probalni.
Nekem az Audiban van szerintem a legjobb hangcucc, de mivel nem carplayes, csak egy dension gatewayen kapja a jelet, ezert az eGolf es az i30 is lenyomja. Ioniq hifije nagyon jo, csaknem kell szettekergetni a picsababe kell allitani rendesen (mely es kozep 0, magas +1, fader front 1-2) es jo minosegu forrassal etetni.
Javaslok egy apple music/spotify premium/tidal elofizetest Nekunk az almas mobil miatt apple music lett, lossless dolby atmos cuccokkal van tele, csak gyozd mobilnettel -
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #202639 üzenetére
Nekem a mostani MK4-es mondimba nagyon jól szól a Sony cucc elégedett vagyok vele, de ebbe ez extra volt, félek hogy a Passat alap hangcucca nem fog így szólni.
Nekem az elől/hátul radar tökéletesen megfelel sőt elég lenne csak hátul is.
qru: Hát pedig az is bitang erős.
Aműgy ezzel a Mondeoval nagy versenyben van, valahogy az a barna szín meg a Design jobban adja mint a Passaté. Tehát nem csak az ár difi végett, viszont a Passat többet tud meg minőségibb az egész. Nagy dilemma ez már megint.
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #202655 üzenetére
Ami jó az jó és a corolla hibrid az...mondjuk a beltér köszönő viszonyba sincs pl egy passathoz képest.
A mondi azzal a barna színnel nagyon szép autó, arra jó vissza nézni úgy mint a mostanira is, de szerintem a passattal is ez lenne.
#202656K Norbi A 3F szabály már smafu?
#202658rbalint88 Az amúgy az A4 ami talán a legjobb lenne, de 8 milla alatt nincs a piacon olyan amit meg is néznék sajnos. Apropó Passat felé hajlok amúgy, de azért a Mondin alkudtam még egy picit 6.4 a vége, csak arra kell téli szett, elég sok karc/sérülés/kavics van rajta.
-
Paxker315
addikt
válasz Doki16 #205539 üzenetére
viszont a GTE-ben legalább nem a hírhedt-rosszhírű DQ200-as DSG van, ezért is ajánlhatóbb
még: ha dsg-s bódét vesz az ember, csipszeltetni érdemes. Jobb karakterisztika, váltási pontok áthangolása sokat jelenthet hosszú távon (főleg dízelnél, ha nem 1100as fordulaton szenved meg nem váltogat el kb "remegve". babán belőni úgy, hogy 2000-2200 körül váltson, ne ejtse be 1500 alá a fordulatot, oszt jóvanazúgy).
tsi-nél mondjuk fogalmam sincs, mennyire érdemes váltót-motort optimalizáltatni, de tekintve hogy filléres tétel, én azzal indítanék. A váltóhoz is hozzá kell nyúlni a nyomaték miatt. [link]
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Kompakt vízhűtés
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Háztartási gépek
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen