-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #204049 üzenetére
250k-300k korul erdemes csereltetni. Ugyanekkor lancoztatni is. Ekkorra erhet meg a kettostomegu is, ha manualis, szoval bele lehet venni. De ha mar hozzanyulnak, akkor olajszivattyu, es szimeringeket is erdemes egy fust alatt kicsereltetni. A kipufogo homeroket es a lamdba szondat is ekkor celszeru. Ha hosszabban tervezel utana az autoval es meg nincs gond a hosszbordasszij tarcsaval, akkor azt is erdemes lehet, bar az nem egyik pillanatrol a masikra repul szet, eszre lehet venni idoben, hogy mikor kell cserelni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #204066 üzenetére
A lancos vezerles(ha van).
Hatszogtengelyt csak gyarit, de ha mar hozzanyulnak, akkor lehet nem art magat a nagynyomasut is felujitatni, annak is el szokott kopni a gorgoje. Bar az en szerelom azt mondja, hogy amelyik 250-300e km-et kibir, annak mar nem lesz gondja a nagynyomasu belsejevel.
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #204229 üzenetére
Amivel veszed, van mindenfele lengescsillapito. Ha jol tudom az s-line itt sem legrugo, hanem adaptiv.
Sajnos tenyleg nehezek, viszont 240 lovas a4-et is fel lehet huzni 280-310 lo kore stage1-ben(csak chip), es ugy az is hozza a 5.0-5.5 secet, de 0.3 tonnaval konnyebb.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Pfiucska #204281 üzenetére
Igen, CCWA motorkod.
en nagyjabol 100k-t tettem bele, most 345k van benne.
A masodik koros az injektor+turbo+nagynyomasu+intercooler lesz. Az intercooler-t egy autopalyan elutott nyul nyomta meg.
Az elso koros-t itt irtam: [link]
#204284 Kiskokó: Az egyturbos 3-asok foleg az A6/A7/A8 kategoriaban voltag gazosak, mert mindig ott jelentek meg az uj modositasok. Mire lecsurgott A4-ig mar egesz jok voltak, bar a B7-esben meg voltak vele bajok, viszont a B8-ra kiforrottak, legalabbis a CAPA es CCWA. En esetemben egyszeruen arrol van szo, hogy hasznalom es sok km. van benne, de ez mar nem lancosodik es a hatszogtengellyel sem halodik. A vezerlest pl. nem is feltetlen kellett volna cserelni, csak ha mar ki volt szedve a motor, akkor ertelmetlen lett volna nem megcsinalni, mert a munkadij a nagyobbik resze. A tobbi pedig normal kopo cucc, elobb utobb eljon a csere ideje.
DPF is meg eredeti, szamitasaim szerint 450 ezer km-ig birni fogja.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Pfiucska #204288 üzenetére
Egy komoly hiba volt csak, 1 evvel miutan megvettem (az auto 6 eves koraban), a huto ventillatora szetszallt, azaz a muanyag ventillatorlapatos elem levalt a forgoreszrol es ahogy porogve lerepult belemart a hutobe es szerencsere csak lassan, de elfolyt a viz egy resze. Igy lett egy venti+huto csere. Minden mas baleset vagy kopo alkatresz volt.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #204524 üzenetére
Jah, es vadaszni is kell ra. A wolframos tarcsat felpattintanam az en automra is, megerne azt az 1 misit nekem, csak ki tudja mennyire kell atalakitani a kocsit es ki csinalna meg.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #204526 üzenetére
Passz, nincs ido utanajarni mostanaban, majd talan nyaron.
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #204569 üzenetére
Hat. En felhivtam oket egyszer injektor csere miatt es Riden-t akartak ramsozni, mondvan, hogy az a gyari Audi injektor gyartoja...
A masik vicces, hogy siman mondta teloba, hogy szamla nelkul ennyibe kerul, szamlaval annyiba, pedig nem ismertuk egymast. Eleg batrak is Bar lehet a Riden-re nagyobb riziko a gari, mint a NAV ellenorzes.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #204572 üzenetére
Elirtam, ridex, de az letezik. Ugyanannyi arat mondtak, mint ami autodoc-on van, csak ott adnak szamlat is azert a penzert
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #204576 üzenetére
A videos szereles annyira hiteles, mint a nyilt napos tanorak az iskolaban
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #204606 üzenetére
Hat, felvetelen keresztul nehez megallapitani, mert nagyon torzitanak ezek a telefonok.
Az oregedo injektornak van hasonlo hangja, ha oregszik, csak egy kicsit kattogosabb, nem csettenos. Vedd le a muanyag boritast es nezd meg az injektorok korul, hogy nincs-e nyoma kifujasnak, meg azt tudom elkepzelni.
Mivel nem jol hallhato a hang esetleg meg lanc is lehet.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #204608 üzenetére
Enyem is csinal ilyesmit, lehet nincs is problema. Eloben kene hallani.
Igaz az enyemben mar kb 350 Mm van.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #204610 üzenetére
Jelentosen csokken a bemelegedessel.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #204613 üzenetére
Azt tudom, hogy az enyemben mar elete vege fele jar az injektor, nemsokara cserelni kell. Emiatt az alapjaratom is emelkedett, mert a tullendules kompenzacio miatt felkuszik.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #204615 üzenetére
70-120/darab, szoval ha 4 hengeres akkor 280-480. Plusz a munkadij. Az enyem 6 hengeres...
Kezdetnek nezd meg az advanced measuring values menupontban mind a negy injektorra az amount deviation erteket. Azt mondjak, hogy max +/- 1.2...1.5 mg/stroke ertek meg belefer, de felette gond van. Nem biztos, hogy azzal az injektorral, lehet, hogy a vele 180 fokos fazisban levovel van a gond.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #204617 üzenetére
Igen, de erre a tipusra nem tudom, hogy mik a jo ertekek.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #204641 üzenetére
Ez teljesen jonak tunik. Majd itt valaki szakavatottabb megmondja, hogy a 2 literes motornal mekkora a DPF oil ash kapacitasa.
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #204653 üzenetére
En is onnan rendeltem fekbetetet, siman kihoztak. Az a trukk, hogy jo alkatreszt kell rendelni elsore es akkor nem lesz gond.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #204753 üzenetére
Jah, idiota eu szabalyozasok...
-
Reggie0
félisten
Amikor nekem homero szenzor hibaja miatt azt hitte, hogy teli a reszecskeszuro es veszmodba kapcsolt, akkor a 240 lovas 3 lityos dizellel epphogy 130-140-el tudtam menni padlogazon. Saccra talan 60-65 lo maradt.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #204827 üzenetére
Reszecskeszuro az reszecskeszuro akarmiben is van. Szoval szuros benzineseknel ugyanez a musor.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #204839 üzenetére
Hat, az meg eleg messze volt a szetkopastol.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #205062 üzenetére
Miert nem varod meg, mig magatol elindul?
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #205065 üzenetére
Okes, de nem ez a kerdes. Egy kihagyott/megszakitott regeneralasbol nem lesz vilagvege, majd elinditja ismet. Ha teli van, akkor nem fogsz vele sokat menni, mire elinditja es menet kozben sokkal egeszsegesebb a regeneralas, mert a menetszel is huti a rendszert.
A regeneralast latni az alapjarati fordulatszambol. Ha uzememeleg motornal magasabban tartja, akkor regeneral.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #205068 üzenetére
Magas alatt azt ertem, hogy tobb, mint amennyi szokott lenni, hogy konkretan a te autodnal mennyi azt nem tudom fejbol.
Az, hogy meleg a motor a mutato szerint, meg nem feltetlen jelenti azt, hogy tenyleg uzemmeleg. A mutato is csal, a vezerlo is tobb parameterbol szamol, ezert neha tunhet ugy, hogy mar uzemmeleg, de valojaban meg nem az es ezert magasabb a fordulatszam. Viszont hasznalat kozben latni fogod, hogy az egy ido utan mennyi a minimum amire beall. Attol nem kell felned, hogy olyan gyorsan kezd regeneralni, hogy nem latod alapjaraton egyszer sem. -
Reggie0
félisten
válasz rob210 #205100 üzenetére
Az olomakku sokkal mergezobb. A debreceni gyarral sem lenne nagy baj, ha nem a mutyi-lopas-beleszaromsag szentharomsagaban epulne. De legalabb jo helyre epitik: ott ahol eros tobbsegben megszavaztak ezt
Az pedig baromira nem mindegy, hogy az emberekhez milyen kozel tortenik a pofekeles, ha mar laktal belvarosban es agglomeracioban akkor tapasztalhattad, hogy mennyivel porosabb egy belvarosi lakas.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest