-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11745 üzenetére
A Recaro-ért nem baszogat a rendőr?
A futóművet sajnos nekem is át kell néznem illetve lehet, hogy inkább a kormányművet.
Kanyarban kicsit fura az autó az utóbbi időben.
Vagy a gömbfejekkel lesz valami vagy a szilentekkel.
Esetleg a kormánymű, de azt nagyon nem szeretném, mert ahhoz megint szét kell kapni egy csomó mindent.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11745 üzenetére
Egyébként a kis teljesítmény változás is teljesítmény változás, tehát te is észre vennéd.
Eleve nem olyan hangos az autó, sőt inkább azt mondanám szép gyárias hangja lett.Valamint megszűnt a nyikkegés is amit a kiáramló kipufogógáz okozott a hővédőlemez rezonáltatásával.
(jaj de szépen megfogalmaztam )No és amikor indulok és emelem a kuplungról a lábam akkor nem esik vissza úgy a fordulatszám, tehát érezhető a javulás
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#67688960
törölt tag
válasz VR6-Fan #11798 üzenetére
én passzolom
ne azért ne számítsatok rám mert annyira antiszociális vagyok, hanem mert már, még nem nagyon szeretek utazgatni, túrázgatni, régebben már elegem lett belőle és még tart
inkább teleportálgatni szeretnék, néha kietlen vagy ember nem lakta helyekre
tényleg arra jók az utak? -
#00809728
törölt tag
válasz VR6-Fan #11798 üzenetére
Hy!
Mi anno Tomcsival össze rőffengettünk de mostanában sok a melo és kicsit elmaradtunk.Érdekel a tali meg közel is lenne de az időpont tényleg jó lenne tudni.....
Környéken van a haveromnak egy nagyon jó étterme esetleg ha valaki hoz magával némi kp-t akkor tud egy fenségeset enni is.
[link][ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz VR6-Fan #11844 üzenetére
Hát egy Calibrában volt, C20XE, azok közül egyel se mentek nyugdíjas tempóban sajna.. De mivel alapnak vettem, ebből építek, így azért a kép is máshogy fest
Hétfőn kimegyek, letörlöm a vakrozsdát, viszek ki olajat, és megkapja, amit kell, csak azért nem álltam eddig neki, mert nem tudtam, mikor kapom szét De valszeg jövőhéten szétfűzöm a blokkot, megnézem, mi az ábra odabenn Elmosogatom szépen (már van 1 flakon brigéciol-om ) csak az a baj, h nem az enyim a garázs, és nem akarom előtte a placcot se eláztatni, így a blokknak kell majd vmi "kád"szerűség..
Zewa: semmiféle optikai tuning nem lesz, max (nagyonmax) annyi, hogy a szelepfedelet lehet, h lefényezem a verda színére (picit világosabb szürke lesz mint gyárilag), és a gyertyák fölötti takarólemezen a szöveg is az a szín lesz, hogy harmóniában legyen
Kickass: igen, elég korrektnek ígérkezik majd, 1.3 után érdekes is lesz, első jópárszáz km-t majd óvatosan, szokós tempóban kell majd menni
-
#67688960
törölt tag
válasz VR6-Fan #11879 üzenetére
apropó lehet hogy rosszúl tudom de nem kissebb oktánnál elő, nagyobbnál meg hátrébb állít az ecu?
smivel az etanol 100 vagy több oktán ezért utógyujás irányba kellene állítani, és emiatt a 95re beállított, mivel 91-95 között játszik, kissé gyengén fog muzsikálnima épp azon gogolkodtam, nem kellene inkább olyan megoldás az injector mód helyett, hogy az ecu-t felkészíteni, chip tuning is 50környéke, ki kéne pótolni egy etanol konfiggal is, már ha lehet ilyet
csinálnak ilyet valahol?meg ha jól tudom, legalábbis az enyémhez amikor néztem a prospektusban mintha az lett volna hogy 98-as nafta kell a tuning után, ilyenkor tud még 91-ig lemenni?
[ Szerkesztve ]
-
-
#67688960
törölt tag
válasz VR6-Fan #11884 üzenetére
hogy lehet? csak hogy próbáljam vizualizálni, nagyvonalakban is elég
amúgy rátapintottál, ott a mumusom a kopogásos égés, meg a szar benzin(ezek már mumusok tiszta mumus sokk)
hiszen semmi sem végleges, hátha kell még utána 95 is belea gyerta dolgot téma guglizás közben láttam, csúcsosodva elfogy a gyertya, (álítólag)
akkor nagyobb a hő, überebb olaj is kellhet, bár most is próbálom a legűberebbet használni, ha túl vastag melegen akkor az nagyobb fogyi[ Szerkesztve ]
-
#67688960
törölt tag
válasz VR6-Fan #11887 üzenetére
2.0E abk digifanos audi 80 b4
méé?DeadMeat : na ezeket pont nem kedvelem, bár azért ha kell betolok egy usásat, de én ír fan vagyok, a búzasört meg meg se bírtam inni amikor próbáltam régen, de akkor még cigiztem, de most hogy mondod majd megnézem megint, háta már kedvelem
[ Szerkesztve ]
-
Peter789
senior tag
válasz VR6-Fan #11898 üzenetére
próbáltam az 1.8T-be kb bő felesbe ethanolt és nem túl jól muzsikált vele! egyrészt gyengén húzott, másrészt annyival nőtt is a fogyasztása amennyivel olcsóbb az E85-el higított benzin...
múlt héten került be a gázrendszer. túl sok tapasztalatom nincsen, mert most egy hetes kényszerpihenőn van a vas, másik autóval jöttem tengerpartra dögleni + dolgozni kicsit, de majd idővel tudok bővebben nyilatkozni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11937 üzenetére
Vezérműszíjj feszítő re gondolsz?
Mert az cserélve lett.
Ha difi akkor az szopacs?
A váltócsere a jövő hónapban meg lesz végre tartva, akkor javíttassam?
Illetve ha belső csukló az mekkora meló?
A törött váltótartó bak az nem recsegne ropogna állandó jelleggel?
Mert ez nem mindig csinálja csak ha nagyon lassan indulok.
Illetve meddig lehet ezt így használni?
Nem szeretném ha szétesne alattam.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11956 üzenetére
Most kaptam a havertól egy címet ahol van generátor szíjtárcsa.
Azt lecserélem és utánna új szíjjal meglátjuk mi lesz.
Kerékcsapágy biztos nem gond, mert azoknak más hangja van azt sajnos már tapasztaltam.
A hátsókat cseréltem, az ha megszólal annak azt igazi szép hangja van.
Ez nem olyan hang meg halkabb is.
Na mindegy ha lesz kedvem lekapom a csuklót és megnézem.
De mondom kanyarban nem csinálja tehát kétlem, hogy csukló lenne.
Akkor annak kanyarban kéne isten igazán megszólalni.
Szerintem.
Vagy rosszul gondolom?Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11956 üzenetére
Most kaptam a havertól egy címet ahol van generátor szíjtárcsa.
Azt lecserélem és utánna új szíjjal meglátjuk mi lesz.
Kerékcsapágy biztos nem gond, mert azoknak más hangja van azt sajnos már tapasztaltam.
A hátsókat cseréltem, az ha megszólal annak azt igazi szép hangja van.
Ez nem olyan hang meg halkabb is.
Na mindegy ha lesz kedvem lekapom a csuklót és megnézem.
De mondom kanyarban nem csinálja tehát kétlem, hogy csukló lenne.
Akkor annak kanyarban kéne isten igazán megszólalni.
Szerintem.
Vagy rosszul gondolom?Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11956 üzenetére
Most kaptam a havertól egy címet ahol van generátor szíjtárcsa.
Azt lecserélem és utánna új szíjjal meglátjuk mi lesz.
Kerékcsapágy biztos nem gond, mert azoknak más hangja van azt sajnos már tapasztaltam.
A hátsókat cseréltem, az ha megszólal annak azt igazi szép hangja van.
Ez nem olyan hang meg halkabb is.
Na mindegy ha lesz kedvem lekapom a csuklót és megnézem.
De mondom kanyarban nem csinálja tehát kétlem, hogy csukló lenne.
Akkor annak kanyarban kéne isten igazán megszólalni.
Szerintem.
Vagy rosszul gondolom?Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen