-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
-
veterán
válasz bajnokpityu #114018 üzenetére
Passz. Azonnal nem megy tönkre a motor, én utána még egy évig, 20-22 k km-ig használtam, semmi baját nem tapasztaltam. Maga a cég 20 éve működik.
A diósembert nem szívlelem, index topikban gyűjti a kuncsaftokat, közben fikáz mindent és mindenki mást.
-
-
-
veterán
válasz Anubis_9 #114750 üzenetére
Reggel menj be gyorsan egy normális autósboltba és vegyél 4 liter VW 504/507 szabványnak megfelelő olajat, kérd, hogy írják rá a számlára a megfelelést.
Az a sejtésem, hogy Veszprémbe mész szervizbe, ott esetleg meg lehet úszni 8 ezer/liter áron, de én mindenképp keresnék előtte egy autósboltot.
A következő kérdés, hogy melyik olajat? Pörögni fog tőle a topik! A Castrol Edge-re szavazok.
(Mannolt ne!)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Anubis_9 #114759 üzenetére
A fix az 15 ezres vagy egy éves cserét feltételez, amúgy a kérdést megválaszoltad magadnak. Gyárilag a rugalmas, max 2 éves / 30 ezres km ciklus van beállítva, hagyd ezen, de cseréld 15-önként.
Minimális, párszáz Ft az árkülönbség az 502 és az 504-es olaj között, én 15 ezres intervallum mellett is a picit drágább 504-est szoktam vásárolni. A márkaszervizben biztos nagyobb az árkülönbség a 2 között.
507-es a dízelbe kell. Neked 1.4 TSI-be 3,6 liter fog belemenni (asszem'), vegyél egy 4 literes kannával.
Írják rá a számlára a megfelelést!!![ Szerkesztve ]
-
veterán
Szerintem is felszereltség- / kijelző-függő. VAG-om eddig: Octi2 nem, Golf6 nem, Golf7 viszont kiírja, előbbiek alapközeliek voltak fekete-fehér kijelzővel, G7 színes-szagos a műszerek közt is.
A színes-szagosért egy fityinget se adnék, az olajhőfok viszont fontos infó; sík országúti terepen kb. 10 kilométert kell haladni mire eléri a 90+ Celsiust.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
Azt nem írtam, hogy a szilikon spray végleg megoldja a nyekergést, de egy ideig jó lesz.
Jellemzően nagyon fiatal, 1-2-3 éves autóim voltak, mégis nyikorgott egyiken-másikon, ott bevált a szilikon. Az eddigi legidősebbek voltak 6 évesek (Astra F GSi friss vezérléssel, ékszíjjal, ill. G6 1.4 TSI ismeretlen előéletű szíjjal), és a G6 se nyikorgott.A módszerem nagyon egyszerű: járó motor mellett bőségesen befújom a legmezeibb szilikon spray-vel, úgy, hogy rajta van a szórófejen a „szívószál”.
-
veterán
válasz Clain #115239 üzenetére
Brumi˘ és lenko leírták már a méreteket.
Annyival egészíteném ki, hogy a gyári 18" az 7,5" széles, ill. hogy én a 17-est választanám inkább magamnak (komfort, úthibák), bár a gumi a 18"-ra nem sokkal drágább (kb. +4-5 ezer/db).@(#115244) bitpork: a tanksapkába ragasztott kerékméret - mint a rendőrségi ellenőrzés része és egyben bizonyíték a szabályos méretre - szvzs egy elég elterjedt tévhit itt a PH-n. Az én kocsimba annyi van a tankajtón, hogy "min. 95 oktan", a B oszlop tövében meg annyi, hogy 2,5 barra fújjam a gumit. Sehol egy méret és teljesen gyári a cucc.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #115250 üzenetére
Nem kötekedni szeretnék, de most az enyémről mit állapít meg a rendőr?
Azt, hogy 125/70R18-as gumi kell rá?Szerk.: biztos nem gyári volt szegény Sonky autója; azt elég igazságtalannak érzem, hogy egy 185/60R14 - 195/50R15 swap miatt is büntették, ezek tökéletes váltóméretei egymásnak.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kalandor #115288 üzenetére
Ha van vonóhorog az autón, akkor arra vegyél alapkivitelű Thule biciklitartót, kb. 25-30 ezer. Ha csak ketten utaztok, akkor 2 bicikli befér az Octaviaba, ledöntött ülésekkel, a csomagok elférnek a biciklik mellett.
A hátsó ajtóra szerelhetővel nincs tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kalandor #115293 üzenetére
Amikor Octi2-m volt, akkor én a csomeszban szállítottam a 2 db nemolcsó és féltett (KTM) bringát, közéjük egy rossz pléd, csomag melléjük / rájuk. Semmi bajuk nem lett, az első kerekeket mindig kiszerelem.
A hátsó ablakra szerelhetőnél aggódnék az autó fényezése miatt. Ha ilyent veszel, lécci számolj be a tapsztalatokról, mert most a Golfba csak 1 bringa fér, a tetőn meg tele lesz bogárral a bicikli és alaptartóm sincs Golfra való.
-
veterán
válasz Kalandor #115302 üzenetére
180 kmh-ig tesztelve.
Szerk.: Érdemes frissiben megpucolni utána a biciklit, mert a bogarakat összeszedik. Illetve érdemes alaptartóból is Thulét venni, autócsere után általában elég az adaptert cserélni 10-12 ezer Ft-ért. Szinte minden kompatibilis mindennel, nagyon tartós konstrukció. Cserében nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz bitpork #115476 üzenetére
@Attis88
Szia!
Azt beszélik, hogy a 160 lovas turbó+kompresszoros 1.4 TSI elég érzékeny jószág. Olvass utána a neten a lehetséges hibáinak, tudtommal a topikban senkinek sincs személyes tapasztalata vele.Nem csak a lánccal lehet gond, nagyon komplikált motor (totalcar.hu).
Az autó maga nagyon szép.
Esetleg keress 122 lovas, sima turbós 1.4 TSI-t, ha elbizonytalanodnál.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Fr3eWar #115652 üzenetére
A 16" az ET46, de guglizd meg alaposan a biztonság kedvéért!
Abban sem vagyok biztos, hogy 6" vagy 6,5" x 16".Szerk: 6,5x16 ET 46 a gyári méret, néhány példa.
Téliben én 6,5x16 ET50-et használok, kicsit nyomi, főleg, hogy az ET50 4 mm-rel beljebb van, mint a 46. Ha már úgyis váltasz 15"-ről, akkor erősen megfontolnám a 17"-et!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz -secret- #115749 üzenetére
Szar ügy, és tényleg jobb nem belemenni egy ellenperbe.
Felétek amúgy rengeteg lehet az őz; tavaly a nyár kellős közepén, kora délután futott keresztbe előttem egy őz a 7-es úton (kb. Nálatok, a körforgalom előtt).@Tomcsi & Vilike: én töröltem, hogy ne egye a kollégák mobilnetjét.
-
veterán
válasz szőröscica #115758 üzenetére
Egyszer már töltöttünk itt egy délutánt pár éve, először nagyon tetszett, érdekes! Másodjára - főleg márciusban - kicsit szanatórium feeling, de szép, gondozott terület.
Minden kaja, pia, szolgáltatás drága Bledben; simán 50%-kal a ljubljanai árak felett vannak (süti 3,5€; sör a szállodában 3,7; 1 dl bor 3)
Mit lehet csinálni?
- körbesétálni a tavat - 1,5-2 óra, nagyon szép
- felmenni a várba (belépő 12€ rémlik, most nem voltunk), érdekes
- bicikli (6€ / 3 óra)
- van egy vadvízi szurdok, 1,6 km-es túra (4€), nagyon szép
- csónakázni (kihagytam, 15€ óránként a csónak)
- elmenni a bohinji tóhóz, 20 km.Ha tudok még segíteni, írj!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen