-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #191413 üzenetére
Hat, te porogtel ra, en csak rakerdeztem.
Igen, bar nalam 8-10k a csere, de azert nem 5.
Igazabol ez nem az auto szempontjabol izgi kerdes szamomra, mert 1 alkalommal nem lesz semmi, inkabb a hozzaallas. Nyugi, nem ritka, en is ilyen eladotol vettem. Nem kell ezt igy felfujnod.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #191435 üzenetére
Nem az a baj, ha kifejted, hanem rogton milyen indulattal teszed. Lehet beszelgetni a dolgokrol, csak nem kell rogton bepoccenni.
"Ez így nem beszélgetés, utalgatsz kitudja mire , miből ,miért."
Nem utalgattam semmire, kerdeztem. Csak neked mar a kerdes sem tetszett." Azt azt se tudod ki meg milyen vagyok."
Kerdezni meg pont ezert kerdezek es nem allitok.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #191441 üzenetére
Nem szurtem le semmit, egy kerdest tettem fel, amire beporogtel, mintha leszurtem volna valamit. Csak egy kerdes volt. En megertem, hogy sajnalod az autod en is igy sajnalnam az enyem, sot ezt meg tudtam elore mar akkor is, mikor meg nem is tudtam, hogy eladnad. Ezert is tettem fel a kerdest, mert nem tudtam, hogy figyelmetlenseg vagy szandekos a dolog. Ha azt mondtad volna, hogy direkt csinalod, na azon meglepdodtem volna es valami ujat is tanultam volna.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #191483 üzenetére
Nalam az ABS jelado volt ilyen. Megcserelte a ket oldali boxot es azota semmi baja. Kontakt hiba.
MMI nalam is, viszont nekem nem oldodott meg. Homersekletvaltozastol fuggoen el szokott menni. Azt mondjak a tappanelnek van valami tipikus hibaja, ki kene bontani. Mondjuk az enyemben mar 320+ Mm van.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #191870 üzenetére
Ha flottad lenne lehet nem szamitana, mert statisztikailag eloszlana a hibakoltseg, de ha 5-10 evente veszel autot, akkor nem sporolsz annyit a szervizen, mint amennyit egy nagyerteku meghibasodas eseten le kene perkalnod. Pl. ha megdoglik a valto vagy a motor.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz grizlisandor #192184 üzenetére
En meg nem lattam olyat, hogy tanksapka alapjan eltalaljak a szint. Amelyiknek a tanksapka kell a szinkod helyett az valoszinuleg kokler.
-
Reggie0
félisten
válasz grizlisandor #192189 üzenetére
Nem minden auto 10+ eves es nem minden auto az utcan all. De mivel az oregedes exponencialis folyamat(e^-x), ezert elobb utobb kb. egyezni fog a ket szin
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
2011-es A4 B8 8K2-nel kell akksit kodolni akksicsere utan?
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #192258 üzenetére
En is igy tudom, csak megerositest szerettem volna. Mar majdnem van kocsim, csak elektromosan vannak vele gondok, mert akkut is cserelni kellett vegul. Kiszedtek es fel volt puposodva az egyik oldala, valoszinuleg az utestol cellazarlatos lett.
Jo kis feleves kieses volt ez mire megcsinaljak.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Saskakas18 #192396 üzenetére
3.0 tdi es rogton lanccsere, vagy alkudd bele az araba. Elvileg a lancot merni is lehet szagszervizben minimalis megbontassal, de eladofuggo mit enged. Ha rogton lancot cserelsz akkor teged azert ki fog szolgalni gond nelkul.
-
Reggie0
félisten
válasz Saskakas18 #192412 üzenetére
Ezt nem tudom pontosan, de a tipusokon ativelo 3.0 tdi fejleszteseket tekintve 2012-ig minel kesobbi annal jobb szerintem. 2012 utaniaknal mar nem tudom mi a helyzet.
Kiskokonak volt valami A7-ese ott a 313 ps BiTDi volt a leginkabb problemamentes, nekem 2011-es A4 B8-van (CCWA) motorkod 245 ps-el, azzal sincs gond, de A4 szeriaban meg az egyel elobbi B7-es lancos problemas volt, mint amit emlegetett Magus ennel az A6-nal. Valoszinuleg ez a generaciovaltasok miatt jon ki igy. A szerelom azt mondta nekem, hogy A4-nel a CCWA/CCWB motorok nagyon megbizhatoak, nem tudom, hogy A6 eseten melyik motorkod az azonos szeria, ezt ki kell kutatnod. A7 meg kulon kutya, az amugy is egy problemasabb tipus(volt).
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Saskakas18 #192485 üzenetére
Az audinal a motor be van csusztatva az uveg ala, igy a sulypontja is hatrebb kerul, emiatt becsaposnak tunik.
-
Reggie0
félisten
válasz cech19960320 #192501 üzenetére
Ha a start-stop kikapcsol, az igazabol ajandek, nem hiba.
-
Reggie0
félisten
válasz cech19960320 #192503 üzenetére
Hallottam mar olyasmit is, hogy a koxosodas miatt tud csattogosan indulni es az izzitas hibalampajat kivagja igy. Esetleg erdemes lenne megendoszkopozni a hengerfejek es az EGR felol, hogy mi a fene van a csovekben.
-
Reggie0
félisten
Bitport/Magus: A4 B8 8K2 (2011) eseten a DPF bemeno agan a homersekletmero szenzort hogyan tudom lecsekkolni, hogy hibas? VCDS 1000 fokot olvas ki, viszont piszkaltak a generatort igy gondolom erdemes elobb kimerni a szenzor ellenallasat/feszultseget, hatha a kabelezessel/csatlakozassal van gond es nem magaval a szenzorral.
-
Reggie0
félisten
7zap-rol hogyan lehet mondjuk a lambda szonda cikkszamat kibanyaszni, ha az osszeallitasnal nem irjak oda melle, csak a megjegyzeshez egy rejtelyes 906-05 szerepel? Peldaul: [link]
-
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #192661 üzenetére
Igy szemre nem lattam rajta, de megnezem tukorrel. Elso korben nem is a cikkszamot kerestem, hanem beazonositani probaltam az alkatreszt, mert a 7zap-os keppel nem egyezett meg.
Elvileg ezt csak cserelni kell, nem kell VCDS-ben programozni?
Bosch-t vegyek vagy van ajanlott marka?[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz SANJOe #192664 üzenetére
Nekem azt mondta a szerelom, hogy az ilyen befecskendezos hibak elegge trukkosek is lehetnek es eloszor cserelgetni kell oket, mert van, hogy a hibas befecskendezot a vele fel fordulattal ellentetben levo kompenzalja ki es annak maszik el az erteke, nem a hibasnak. Vagy egyszerre csereled mind, ami a jobb megoldas.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #192672 üzenetére
Fel lehet ezeket ujitani? Nem hinnem, hogy a kikopott anyagot vissza lehetne potolni tartosan.
-
Reggie0
félisten
válasz SANJOe #192674 üzenetére
En ugy lattam a bosch meg a szerszamokat es a gepeket is arulja hozza, nemhogy titkolna. Lasd: https://www.youtube.com/watch?v=KsYp8u-5m
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #192695 üzenetére
Hat, itthon a preventiv karbantartas nem valami divat. En is mindig kerdezgetem a szereloimet, hogy mit lenne idoszeru cserelni stb. de kb. soha sem mondanak semmit. Most megneztem a lambda szondat, aztan kiderult, hogy a gyarto 250k-t irnak ra, en meg mar 336-nal jarok. De van olyan tipusa amire csak 150-et irnak. Kerdeztem, h lanc nyulasmerest meg kettostomegu rugo merest nem csinalnanak-e, de azt is max cserelni akarjak, merni nem...
-
Reggie0
félisten
Na csak a kozossegi tudasbazis kedveert:
A4 B8 8K 3.0tdi-hez jo a febi 49278 hoszenzor(audi 059 906 088 M) , hiaba nincs a febi kompatibilis autok listajan. Szobahomersekleten 220 Ohm az ellenallasa.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #192758 üzenetére
Most keszult el, azaz a hoszenzort en csereltem, mert jovohetig szabin vannak a szereloim. Egy hete kaptam vissza a lakatostol*, de nem tudtam hasznalni, csak egy eskuvore mentem videkre, mert tonkrement a kozepso kipufogo hoszenzor es nem tudott regeneralni. Irt is mindenfele hulyeseget a dpf-rol, mar hibat is dobott tul sok korom miatt. Aztan kicsereltem a hoszenzort, 15 percet regeneralt es lement 2.7-re a korom. Aztan menet kozben tovabb csokkent 1.3-ig. Csak a szar homero zavarta meg.
Meg a lambda szondat fogom cserelni holnap, mert annak 250k km az elettartama es en mar 366k-nal jarok. Meg a gyari 2011-es lambdaszonda van benne
Aztan jovoheten a maradek ket masik hoszenzort. Azutan meg az ekszijtarcsat a fotengelyen, mert mar rozsdas es mintha lenne egy kis nyolcas is benne, bar lehet h a rozsda miatt latom olyannak. De mivel van benne rezgescsillapito mechanika igy az is elroegszik.
*pluszban kaptam uj akkut, generatort es elso szelvedo cseret, amit elsiboltak a balesetre.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #192762 üzenetére
Jah, az nem szamit. Arra azt mondanak ugy is, hogy vigyem gyorsabb szerelohoz, amiben igazuk is lenne. Csak en nem osszeganyoltatni akartam a kocsit, de az a biztositot nem erdekli.
Amugy durvan nem hianyzott az auto, kb. 10 alkalom volt amikor jol jott volna. Itt Bp-en elvagyok elektromos rollerrel, nem kinzom a 3 lityos dizelt par km-es utakkal.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz iceQ! #192810 üzenetére
Olyan ragaszto kell, ami rugalmas is, mert az uveg es az alatta levo muanyagok hotagulasa eleg messze esik egymastol. Peldaul szelvedo-ragaszto vagy egyes szilikon ragasztok(amelyek nem ecetsavasak).
Epoxy, cianoakrillatok merevek, azok nem jok semmire.Pattex oldoszert tartalmaz, lehet megtamadja azt a muanyagot amire felragasztod.
Tukorragasztobol van nagy hoallosago, ez pl. 180 fokig birja: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #192834 üzenetére
Azert a szuronek nem csak finomsaga van, hanem nyomasesese es maximalis aramlasi sebessege is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPad topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Opel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Politika
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest