-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Danex
addikt
Milyen humoros itt mindenki
-
Danex
addikt
Amúgy ha a OBD portot kikötné az ember, akkor lényegében ellehetetleníteni az immobilizer meghackelését nem? Ugye a távirányító feltörése ellen nem nagyon tud védekezni az ember (csak ha kulccsal nyitnánk azt)...
Csak úgy elméleti síkon elkapott ez a gondolat
-
Danex
addikt
válasz lenko #123723 üzenetére
Itt egy videó ami szerintem egész jól levezeti az új autó vs régi autó költségeit.
Ugye új autónál olcsóbb hitelt kap az ember, valószínűleg kevesebbet is fogyaszt és megbízhatóbbnak is kéne ,hogy legyen. Nem szabad elfelejteni azt sem, ahogy a videó mondja is, egy új autót könnyebb és jobb áron tudsz eladni mint egy idősebbet.
Régi autónál kapásból vezérléscserével, minden egyébbel kezdi az ember és ha random beüt a crach akkor nem mindegy, hogy garancia és kész, vagy mint mondjuk nekem is garancia lejárta után 1 hónappal megadta magát a mechatronika ami majd félmilliót odavágott a használt autó költségeihez.
Persze vásárláskor nagy lehet a difi a 2 ár között, de a végére ez arányaiban csökken(het) és sokaknak megéri a plusz ár azt a biztonságot, hogy egy stabil és kiszámítható összegekkel járó autót vezethet és nem azt kell keresnie, hogy melyik pékhez vigye.
-
Danex
addikt
válasz atos19881101 #123906 üzenetére
Akkor gondolom a pince tele pótalkatrészekkel
-
Danex
addikt
válasz AsusBoy #124190 üzenetére
A törvény tiltja és bünteti a nem gyári fényforrás használatát. A gyári fényszóró amennyiben halogén izzóval jött ki, csak halogén izzót szabad belerakni, mert azzal működik megfelelően.
Ha beleteszel egy LED-est azzal megváltozik a fényszóró vetített képe és veszélyesen elvakíthatja a szembejövőt, a rendőrt és a műszakist nem fogja érdekelni, hogy Te letekerted annyira, hogy nem vakít... büntetés lesz.
-
Danex
addikt
válasz Mágus2 #124393 üzenetére
Szakszervízben is az elekronikás gyerek rádugta a gépet a kocsira (ugye a Mechtaronika hibás) és ugye ez volt a hibakód
006079 - Hydraulic Pump
P17BF - 000 - Play Protection - IntermittentSzervizesnek ugye magyarul írta, hogy "Játék elleni védelem" és így kérdezi, hogy játszottunk-e a váltókarral?!
Néztem egy nagyot...
-
Danex
addikt
Amúgy a klímának jéghideget kell fújni vagy szimplán hűvöset?
Ültem ismerősöm Oktáviájában és olyan jéghideg levegőt fújt, hogy rendesen rosszul esett.
-
Danex
addikt
Amúgy lett valami a 0W30-as VW507-nek megfelelő olajokból? Nagyon nem találok az itthoni boltokban.
-
Danex
addikt
válasz lenko #124604 üzenetére
Valahol (Nagycsécs-Sajószöged), meg úgy van kiépítve az aknafedő hálózat ,hogy halálpontosan a keréknyomba van végigvezetve 50m-enként az aknafedő amit csak úgy tudsz kikerülni, hogy átlógsz a szemközti sávba, itt még jobb állapotban van az út, most olyan a helyzet, hogy már hiába rakod be a jobb elsőt a 2 akna közé, az a rész is be van süllyedve.
A tervező lemenő felmenő rokonsága szerintem már kapott szóban 1-2 dolgot
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz lenko #124651 üzenetére
Majd a DSG-t lemotorfékelem, hogy ne induljon el magától
Amúgy látod, hogy te képviseled a kisebbséget, fogadd el, hogy élvezetesebb vezetéshez kell a fék használata amit a jelek szerint a Trexar nem bír olyan magabiztosan és biztonságosan mint egy márkásabb társa.
Személy szerint, inkább fizetek többet, de tudom, ha a pályán 140-nél kell tolnom és vészféket akkor nem robban szét a fékem darabjaira és sokan is így vélekednek, nem pedig azért, mert szeret tailgate-elni.
Ezt úgy mondom, hogy 1,5 éves a jogsim az elején én is az általad leírt módon vezettem, 4.2-es fogyasztással 90-ről engedtem be a faluba fék nélkül úgy, hogy a táblánál legyek kb 55-tel. Kigyorsítani úgy gyorsítottam falunál, hogy táblától a váltó nem váltott vissza 6. sebességből (azóta már tudom, hogy több kárt tettem ezzel, mint hasznot, hogy 1150-es fordulatról gyorsítottam jó lassan ki).
Azóta felment az átlag fogyasztásom 4.8-ra, de legalább már nem megyek a környezetem agyára, hogy maximálisan betartom a kreszt és meg kell mondani, hogy azért élvezetesebb is a vezetés.
Ettől függetlenül mindig hagyok annyi helyet az előttem lévőtől, hogy ha egy sportelőző elnézi a távot akkor nagyon nyugodtan beférjen elém és ne engem szorítson le.
Féken meg azért sem spórolnék, mert nem csak a sajátom de mások életén is spórolnék azzal.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz lenko #124665 üzenetére
Autópálya, mész a középső sávban, 130-cal, ahol leparkolt egy ember (előfordul, nem egy ilyen videó van), jobb melletted kamionok vannak, nem tudsz lehúzódni, balra nem tudsz menni mert nagyobb tempóval érkeznek folyamatosan az autók. Előtted lévő autó későn veszi észre, mert bebambult ,hogy ott áll az autó. Satuzik, de már későn, mire te észreveszed, hogy Ő fékez de már későn ,akkor a rossz féked miatt te sem tudsz megállni, de kikerülni se.
Többet én sem írok ebben a témában.
-
-
Danex
addikt
válasz pirlo #124872 üzenetére
A probléma az, hogy ahogy látszik az alapszintű angollal gondod van és nem is tűnsz jártasnak az informatikában, tehát a szoftver kezelése is gondokba ütközik.
Másik, hogy ha meg is kapod a hibaüzenetet se fogod tudni, hogy mit jelentenek és merem tippelni azt is, hogy megcsinálni se tudod azt amennyiben valaki el is mondja, hogy mi a rossz.
Tehát ott tartunk, hogy teljesen felesleges neked ezzel törődni, ha pedig a szerelőd kért meg erre, akkor keress egy másikat ,mert akkor ő neki se kéne nyúlnia a kocsidhoz.
És azért se nyúlj a programhoz nemhogy szakmai tudás, de még az angol nyelv hiánya miatt se, mert ha ügyes vagy akkor az autódat is tönkre vághatod.
Illetve senki se időmilliomos és a fórum se megfelelő kommunikációs csatorna, hogy valakit az előbb említett dolgokra megtanítson.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz viperabácsi #125696 üzenetére
Inkább angolul és a linket másoltad volna
-
Danex
addikt
válasz Magnum_ #125732 üzenetére
Igen a nagyon tipikus a 120 kilós "hölgyek" akik örülnek, ha átgurulnak a küszöbön és ütközésig kirugják az ajtót, hogy kiférjen, persze a 25 éves suzukinak úgy is mindegy...
Múltkor az ablakból láttam, hogy egy melósokkal teli rozsdahalmazból vágta ki az ajtót az egyik melós, rohantam is le, a mázlija az volt, hogy kb 1 cm maradt a kocsi oldalától, de egyáltalán nem rajta múlt...
Nem nézem le a régi autóval közlekedőket, se a kövéreket amennyiben figyelnek a környezetükre...
-
Danex
addikt
-
Danex
addikt
válasz zsolt19900 #126201 üzenetére
Akkor nem csak én töröm a fejem a Vitarán?
-
Danex
addikt
válasz maximilian4 #126214 üzenetére
Mit akarsz, 5 csillagja van és azon belül is jók a pontok. Persze veszem a poén részét
Ha már koccolás van az ígyis úgyis drága, mindegy melyik új autóról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz molnarpeter #126361 üzenetére
Csak ahhoz, hogy itthon is terjedjen az elektromos autó az államnak is dolgoznia kéne gazdagon, majd a következő lépcső a töltőállomások kiépítése.
Valahol olvastam, hogy Norvégiában egy Passat árán lehet kapni Tesla-t ...
-
Danex
addikt
válasz Kiskokó #126368 üzenetére
Ha meg ezek alá vannak húzva akkor van benne még a Ludicrous mode.
(#126372) tresh
Meg persze tulajfüggő is, az előző autónk egy Opel Vectra volt, 96-os, kb 120ezer KM-rel vettük meg 2004-ben, 2016ban adtuk el 181ezer KM-rel.De tény vicces látni, hogy egy csomó autó kb pont ugyan arra az 1-2 ezres tartományon belülre van visszalőve.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
-
Danex
addikt
Ti milyen gyakran szoktátok "kifújni" az autó orrát?
-
Danex
addikt
válasz tomcsi23 #126452 üzenetére
Én is annak hívom (vagy öngyilkos-nak), de a családban mások csak automatával közlekednek...Mikor én vezetek akkor manuálisban használom, mindig sírás kergetett, mikor 52-nél bekapcsolta a 6.-kat 1100-as fordulatra, inkább manuál 4 ~1900.
Tegnap toltam a 4-5-ösben 100-as tempónál az ugye olyan ~4000-3500 fordulat 15km-en.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz molnarpeter #126458 üzenetére
Próbáltam, de az a baj, hogy annyira rövid az 1-es, hogy nagyon hamar 3500-4000-ren van a fordulat amit a hideg motor biztosan nem köszönne meg, de az utána lévő kettes is hasonlóan pörögne akkor.
-
-
Danex
addikt
Totalcar CR dízelekről szóló cikkjében, van a rész, hogy az üzemanyagszűrőnél leereszteni a vizet, erről vélemény? szoktátok, szervíz, otthon?
-
Danex
addikt
válasz Mágus2 #126763 üzenetére
Kezdődik a tél, vele kezdődik az újabb dízelek lassú bemelegedése.
Gondoltam rá, hogy az elülső szellőzőrácsokra csőszigetelő szivacsot rakni, mire érdemes figyelni, hol maradjon ki hely, hogy ne főjön meg a rendszer belül? (CAYC motor, 2011 Jetta)
Illetve a 2K-s fordulat rendben van hidegen vagy inkább valami 1600-1800 körül tartsam?
Előre is kösz!
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- E-roller topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Formula-1
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen