- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #44520 üzenetére
Ennek a kocsinak elég nagy híre van szal semennyire
Give them hell Ukraine!
-
Magnum_
nagyúr
válasz atos19881101 #44524 üzenetére
biztos volt már rajta párszor lengőkar cserélve..
I humbly and respectfully decline™
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #44524 üzenetére
A kopó alkatrészek cseréje teljesen normális dolog, és a motor felújítása sem elképzelhetetlen ilyen futásteljesítmény mellett
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46978 üzenetére
A klímát fel kell tölteni, akkor kezd hangokat adni, ha kevés benne az anyag, vagy ha csapágyas. Az indítási problémát elmagyarázza net84 kolléga, vagy te is visszakeresheted, mert már volt róla szó. ;-)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46980 üzenetére
A klímakompresszorban és a szíjtárcsájában is van csapágy. Kevesebb médiummal is hűt, csak morog. 350 gramm alatt már nem kapcsol be. 750 kell bele, abból 50g olaj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46982 üzenetére
Én nem így emlékszem. :-)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46985 üzenetére
Az elsső alapjáraton készült 0%-os gázpedálállásnál. -Abból semmit nem tudtam meg.
A másik kettő frankó, de 1,5Bart nyom a turbó 1,05 helyett.Ezt kb 5 másodpercig tolerálja a vezérlő, utána elveszi a naftát.
Azt látom, hogy próbálkozik a vezérlő, hogy visszafogja a nyomást, de valami miatt nem megy neki. Szerintem megszorult a VGT a turbóban.
A nyomást abszolút értékben méri, ebből ki kell vonni a légkörit, megkapod az aktuális töltőnyomást.
Esetedben ez 2040mbar helyett 2570,4mbar -a légköri, ami 999,6mbar(legyen 1000)
1,05 bar helyett 1,57bar.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46987 üzenetére
Tönkretehetné, ezért a vészmód, de akkor sem egészséges neki ez a nagy nyomás, főleg a turbónak.
Melegítsd be a motort üzemmeleg hőmérségletre(ne egy helyben), járó motornál nyisd meg a motorvezérlőt, basic settings, 011 csatorna és start. A motor alapjáraton menjen, a gázpedálhoz nem szabad nyúlni!!!
Fogja forgatni a GEO-t a turbóban a két végállás között kb 15 másodpercenként. Hagyd dolgozni vagy 5 percig, közben nézheted a turbón a VGT karját hogy mozog-e a két végállás között. Ha ez megvan, csinálj egy újabb logot. 4. 1500-tól 4000ig parkettán, majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46989 üzenetére
Neked a motor mögött van és el van forgatva lefelé. A gömb amiben a kar mozog, alulról lesz. Az utas oldalról belátni a turbóra a motor mögött, nem kell alámenni.
A progi meg hadititok. Ha mindent elárulnék, amit tudok, akkor helsettesjthető lennék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46991 üzenetére
Lehet valahol szakadt vákuumcső, lehet egyenként ellenőrizni, cserélni az N75 szelepet, de a leggyakoribb eset az elkoszolódott turbó, mert nem szokták kifogatni ezeket a motorokat, 2000 fordulatnál már elváltják, ami a fent említett hibához vezet. Egy héten legalább 1x ki kell nyomni a szemét, de nem a parkolóban, hanem pályán, emelkedőn.
Azért kértem a logot, mert a mozgatás után ha csak el van koszolódva, elvileg javulnia kellene, kisebb lesz a nyomás. -Ez az elmélet, majd gyakorlatban meglátjuk.
A legfontosabb vákuumcső a turbó és az N75 között van, annak is el szokott repedni a vége a turbónál, azt érdemes ott levenni, és 1 cm-t levágni belőle, ha repedezett a vége, na ehhez már le kell venni a borítást és egy akna sem ártana.
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #48425 üzenetére
Ha a váltóra aszongya szaki h ok, meg nem olajos orrán száján a motor akkor jó. Első futómű érzékeny.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #48433 üzenetére
Nagyon sok lengőkaros, az a baja, meg h alapból nem adnak külön szilenteket, hanem egész alamínium lengőkarok vannak. Gyártatva olyan 160k.
Sokszor lehet hallani az adagoló elhelyezése miatt h szar a motor. Sokan nem figyelnek a normális karbantartásra (pl karter visszavezet) ami miatt szokott lenni orrán száján folyó olaj. Némelyik légtömegmérő marékszámra halálozik. Quattronál előferdül hogy az átemelő szivattyú meghal. Az első lámpák szeretnek mattulni (xenonnál a csere le tudja oldani az ember pénztárcáját!) Az RNSD navihoz nincs MO térkép.
Mit mondjak még?(#48447) Geli. sajnos a menekült státuszt kérő hobbibrazilok miatt egyre nehezebb De jó és szép minden ott. Nincs idegbeteg kapkodás, max néha egy barna medvét kell elhajtani.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #48454 üzenetére
Muneznek a 150 lovas motorja van az a4ben, nekem is volt a passatban, és most meg a 180lovas van. Meg kell adni neki ami kő, és nem lesz vele bajod! Meg persze nem árt nem gyilkolni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Peter789
senior tag
válasz atos19881101 #48454 üzenetére
Ha valóban 250-el találsz egyet, azonnal csapj le rá... Ne viccelj már, nézz körbe a mobile.de-n! alig találsz szervízkönyves 2-3 éves A6 dízelt 200e km alatt! Ezekbe 10+ éves korukba ha csak 4-500e valós km van, akkor az jó. Az óra állását felejtsd el, ne is nézd, csak a belső kopottságát, kasztni állapotát, ad e fura zajkokat a futómű, váltó, motor, meg hogy mennyire tűnik újra meg újra bontottnak a motor - ha hiányzik a műanyag róla vagy félig már letörtek a fülei, az elég rossz ómen, túl sokat kellett alatta turkálni.
Bitporknak úgy rémlik 2 ilyen V6 is van / volt (bár ha az allroad 300e km-e valós, az tényleg ajándék vétel volt), neki nagyon bevált, de olvasgass kicsit népítéleteket meg úgy általában keress a típusra, és feltűnöen sokkal több az emlegetett probléma, mint a nagyobb darabszámban elkelt 1.9 sor4-el. Sokan emlegetnek lekopó vezérműtengelyt, a sor4 megbízható adagolójához képest számottevően problémásabbnak tartják ezt a részét is a V6-nak, és bár erősebb, de a fogyasztása is jóval több: a 110 lovas sor4 egy A4 / Passat kasztnival elmegy 5-6L között - nem boyracer-kedve inkább az 5-höz közelebb - de a V6 még ha kéziváltós és nem kotró, akkor is bekéri a 7-et hasonló hajtás mellett ugyanabban a kasztniban, ha meg automata és összkerekes, akkor még többet...
Egyébként van előnye is a V6-nak, ha jól tudom akkor ott nincsen kettőstömegű lendkerék > ennyit futott autóknál erősen esélyes, hogy nálad fogja megérni a cserét > minimum 150e-es tétel, tehát ha picit is fent fog a sor4 kuplungja, akkor biztos hogy nem esett még át a cserén, Tiéd lesz a költség a közeljövőben... De ezzel együtt is inkább csak csökkenti a költségbeli hátrányát... A kuplung esetleg felújítható sima lendkerékkel is régebbi TDI-ből bontva, de az meg erősen csökkenti a komfortérzetet...
Egy A6 kasztnihoz persze már elég kevéske a sor4, azért is van belőle csak elvétve pár a piacon... A Passat / A4 kombi 1300-1350 kilójával még elég jól elboldogul - nem sportkocsi, de meg se kottyan neki egy országúti előzésnél kigyorsítani, a klímát se kell kapcsolgatni, visszaváltani is csak ritkán kell
------------------
A V6 turbója változó geometriás vagy sima? A sor4-en ha egészséges, akkor irtó kellemesen tol már 1500--1600-tól felfelé, a V6-on mennyit kell rá várni hogy tegye a dolgát?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
válasz atos19881101 #48459 üzenetére
Végső soron csak nem egy olcsó kocsiról van szó. Oda a trabant meg a modern trabant tartozik. Ez meg ha meg van csinálva rendesen akkor ad egy jobb fajta élményt. Kinek mit ér ez meg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
narancsnn
senior tag
válasz atos19881101 #48480 üzenetére
De legalább megpróbálta
-
Piwi
addikt
-
válasz atos19881101 #50927 üzenetére
Majd akkor szólj ha lesz belőle quattro
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
válasz atos19881101 #54350 üzenetére
Ezeket a tanacsokat MNC/SAL forum power usereinel olvastad?
-
footy
addikt
válasz atos19881101 #54355 üzenetére
Ha tenyleg szakmabeli vagy akkor legkozelebb ilyenekre legalabb figyelj:
Ha dübörgőt akarsz a kocsiba, és gyári fejed van, akkor nagy valószínűséggel csak a "magas fesz. szintű bemenettel" rendelkező erőlködővel fogsz tudni boldogulni.
A dübörgő-t felenk inkabb szubnak hivjak. A gyari fej altalaban Blaupunkt amin szokott lenni vonal szintu kimenet.Ezt úgy tudod majd a legegyszerűbben bekötni, hogy a 2 hátsó hangszóróról vezetsz le plusz 2-2 kábelt, és ezt fogod majd az erőlködőre rákötni (azért kell mind a kettőről, mert ha csak az egyikről veszed le a jelet, akkor nem lesz teljes, mert ugye jobb - bal sáv).
A fejegysegnel kell lekotni a hatso csatornakat es azok helyere kell bekotni a High/Low konvertertAz erősítőt rakd a csomagtartóba mondjuk rácsavarozva a dübörgőre
Nagyon rossz otlet, mert a szub szetrazza az erot.(persze ha csak nem henger alakú).
A szubcsovet azok veszik, akiknek fogalma sincs az autojhifirol. Az egesz elkepzeles egyakkusztikai bukfenc.(hullamterjedes)A + feszt. azt vezesd át elölről egyenest az akkuról keresztül a kasznin (De vigyázz arra, hogy véletlen sehol se tudja kikezdeni valami fém a kábelt, mert kellemetlen meglepetésben lehet utána részed!),
A meglevo kabelcsatornan kell atvezetni es a bal kuszobben hatravinni es nem lehet meglepetes.és természetesen egy biztosítékot is rakj közvetlen a + kábel elejére valahova.
Nem valahova hanem, a biztositekot az elso 20cm-en belul kell elhelyezni.A biztosíték nagysága pedig függ majd az erőlködőd teljesítményétől. Ha bevezetted a plusz tápot hátra, akkor pedig a mínuszt, alias test kábelt hátul a csomagtartóban kösd oda egy "masszív" ponthoz a kasznin, ez lehet pl egy csavar is, a lényeg, hogy ne legyen körberohadva, illetve rendes érintkezése (nagy felületű) legyen!
Nem az a lenyeg, hogy nagy feluletu hanem hogy femtiszta pont legyen a karosszerian.A negatív kábelt pedig próbáld meg minél rövidebbre venni (értsd max fél méter).
Ezt minek? A testkabelnel az a lenyeg, hogy az atmeroje legalabb akkora legyen mint + kabele. A hossza tok mindegy, sot a legjobb ha vissza van vezetve az akumlator testpontjara.Amire még figyelj, hogy ha nagy teljesítmény hajhász lennél, akkor javaslom egy kondenzátor bekötését is, mivel megeszi az akkudat.
Ez is minek? Nem hangnyomasra keszul. Elso korben jo aksi kell nem kondi.tovabbiakert pedig: Autóhif topic
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #54355 üzenetére
Na jó de milyen szakma? Kőműves, vagy pék?
Give them hell Ukraine!
-
VR6-Fan
veterán
válasz atos19881101 #54358 üzenetére
kb 1Kw delej van hátul zörögetni, eddig még se az akksit se a generátort nem nyírtam ki
tény hogy a 3.-4. dob ütés már nem olyan erőteljes.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Ace owner
addikt
válasz atos19881101 #54643 üzenetére
Hol máshol Egyébként monumentális egy gyár képzelem mi lehet Ingolstadtban meg Wolfsburgban..
Galaxy Fold 4
-
Ace owner
addikt
válasz atos19881101 #54651 üzenetére
Tudom tartottak prezentaciot, valami 4millio négyzet km az Össz telek es igy is alig van kihasználva. Remélem meg par modellt gyártanak majd.
Te hol dolgozol Amúgy? uj soron?
Tesztelonek milyen végzettség kell?Galaxy Fold 4
-
Ace owner
addikt
válasz atos19881101 #54656 üzenetére
Gondoltam hogy nem csak furikaznak. Meg ugye biztos kell valami naplokat toltogetni hogy minden rendben volt -e. Csak ugye szep alom hogy Egész nap csak titiket hajtasz
Meg Útközben láttunk 1,5km-nyi suzukit vonaton, hogy ez az uj scross milyen ocsmány....Galaxy Fold 4
-
Ace owner
addikt
válasz atos19881101 #54658 üzenetére
Azért valahogy kibirnam...
Viszont elkeserítő lehet a 2000. utan hogy meg mindig. nem az enyémet hajtomGalaxy Fold 4
-
dJ Peer
aktív tag
válasz atos19881101 #54658 üzenetére
Csinálhatod a helyet nekem, februárban végzek.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz atos19881101 #54672 üzenetére
Mire?
(#54674) atos19881101
Az nekem magas.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
dJ Peer
aktív tag
válasz atos19881101 #54672 üzenetére
Én logisztikát tanulok, de a szak műszaki mánáger, szóval bármi szóba jöhet
[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
válasz atos19881101 #54674 üzenetére
És az mit takar? Milyen végzettség kell hozzá?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #54981 üzenetére
Ck. Akart venni, neki írj, mellesleg ez itt nem a reklám helye.
tomcsi23 Sajna a tanult autószerelő sem biztos hogy ért hozzá.
Mester vizsgán a vizsgáztató elküldte a tanoncot gyertyát cserélni a zsiguliban, az visszajött fél óra múlva a 4 gyertyával a kezében, és megkérdezte, hogy a másik oldalról is kivegye-e a gyertyákat.
[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz atos19881101 #54981 üzenetére
140k??? ennyiért kapok egy ilyen navit....
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
petyametyo
aktív tag
válasz atos19881101 #56198 üzenetére
"tömegközlekedés"
Tömeg közlekedjen tudod ki
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #56198 üzenetére
A tömegközlekedést meghagyom neked, főleg itt vidéken.
Ami az enyém arra vigyázok, ha ennek az az "ára" hogy 2 parkolóhelyet foglalok akkor ez van.
De ne aggódj, hobbiautó. Jó ha hetente 1x előveszem.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #56201 üzenetére
"De ez ellen nem lehet mit tenni."
Hogy a fenébe nem lehet mit tenni: Ha nem tud beállni mellém akkor nem is tud kárt tenni a kocsimban. (vagy legalábbis nagyon igyekeznie kell)
"számomra annál parasztibb megoldás nincs, mint hogy akkor is 2 helyre állok."
Akkor itt be is fejezhetjük ezt a társalgást...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Rambovits
senior tag
válasz atos19881101 #56198 üzenetére
Havonta 15-20k-t spórólnék ha tömegközlekednék. De nem teszem, mert naponta ~2 órát spórolok azzal, hogy nem busszal járok dolgozni... Kocsival 10 perc elkerülő úton ~5km busszal 1 óra, mert be kell mennem a városközpontba az átszállás miatt...
Akárki akármit mond, a pénzt lehet pótólni de az időt nem.Csak hogy hozzászóljak a fényezés szétb@szásos témához, nekem a kedves szomszédom aki történetesen cigány, csapkodta neki a kocsimnak az ajtaját... Kb 30k-ból lehetne megcsinálni lakatolással, fényezéssel. Csak azért mert a dagadt testével nem fért ki az astra hátsó ajtajánál
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #57915 üzenetére
Nem mindegy, hogy milyen töltőt használ az ember.
-
válasz atos19881101 #59406 üzenetére
Ez nem olyan kulcs...
Lenry: nem felejtettél el valamit? Mondjuk 37 képet?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #59406 üzenetére
Az más, amit szét kell húzni.
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #59615 üzenetére
Európában egységes a környezet?
Amúgy meg úgy képzeld el ezt a dolgot mint a proci tuningot, van ott is órajel emelés és alulfeszelés.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #59617 üzenetére
Nem minden (azonos típusú) motor egyforma, de van egy szoft ami mindegyikhez jó, és mindenhol működik. A finomhangolást a tulaj belátására bízzák, a garancia időn túl.
szerk.: ezért nem szabad kóklerhez vinni a kocsit mert túlhúzhatja, mint vérpistike a procit.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #59617 üzenetére
Csak a sajátomról tudok nyilatkozni, mert abban van tapasztalatom. Egy motorkocsit úgy készítenek el, hogy a világ minden pontján képes legyen üzemelni, ad abszurdum a sivatagban afrikában, ahol teveszarból préselnek gázolajat, a másik véglet némethon, az ottani igen jó cetánszámú gázolajjal. A motoroptimalizáló csak annyit tesz, hogy elmeséli a fedcompnak, hogy nem teveszarból facsart nyál megy bele, és nem plusz 70 fok van, vagy nem plusz 1200 méter magasban vagyunk.
Nem tévesztendő össze, az itt-ott cetlin hirdetgető kreténnel, aki 20 forintért csipp tuningol neked.
Uff, én beszéltem.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #59634 üzenetére
Ok.
Neked a papné, nekem a lánya
Nem veszünk össze..
Azért vinnélek egy karikát a paszulyommal."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
VR6-Fan
veterán
válasz atos19881101 #59634 üzenetére
azt el tudod képzelni hogy vannak olyan motorok amik bontás nélkül a gyári teljesítményűk akár 2x is elbírják ?
(jellemzően most a forgattyús mechanizmusra meg a HF-re gondolok, nem a diszítésre)"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz atos19881101 #59648 üzenetére
X ezer kocsi amit felhúztak addig szóval igen a Janik a műhelyből..
Mert pl kupa sorozatokba 1:1-be ment a motor, meg a VW-nél szoktak ilyen hülyeségeket csinálni hogy túl méretezik a motorokat, lásd sor 5 turbok, 20VT-k (egyes motorok... jellemzően amiknek 20-as csapszeges dugattyúja van), 90/110-es régi tdi-k, VR6, amiből pl gyári motor belsővel kompresszió csökkentés után a 174le-ből csinálsz 400-at megcsigázva és nem egy bírja hanem több ezer világ szerte
erre azt tudom mondani hogy a 8S-90S-be bőven más volt a tervezési szemlélet mint manapság illetve, nem volt szükség arra hogy pl 110le-nél erősebb r4-es dizel motor legyen a palettán, mert a verseny társaknak se volt...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #59634 üzenetére
Te borzalmasan nem látod át a dolgokat.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #59648 üzenetére
"Minek készít a gyár 2x olyan erős motort, ha csak a felét használja ki?"
Megkérdezhetem hány éves vagy?
De tudod mit, mesélek egy történetet: Repülőgép szerencsétlenség, leszakadt egy új boeing függőleges vezérsíkja, 2" vastag karbon konzolok törtek el. Gyárilag 450Kn-t kell elbírniuk, elkezdték a laborban feszíteni préssel és mérték mit bír, +900Kn-nál törtek el.
Give them hell Ukraine!
-
Lenry
félisten
válasz atos19881101 #59648 üzenetére
ugyanazért, amiért gyárt az Intel egyféle processzormagot, amit aztán 40 féle órajelen ad el...
mert az erősebb motor olcsósításából / gyöngítéséből és ezáltal olcsóbb motorként való eladásából fakadó "veszteség" sokéves árusítást követően még mindig kisebb költséget jelent, mint kifejleszteni egy másik motort.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #59667 üzenetére
És még annyi, csak hogy tisztázzam magam.
Nem azt mondom, hogy nem hiszem el, hogy pl egy 130 lovas motor blokkja nem egyezhet meg mondjuk egy 100 vagy 90 lovaséval. A blokk az lehet ugyan az ... de hogy nem ugyan azok az alkatrészek kerülnek bele az hótbiztos. Hogy nem csak egy vezérlőszoftver eltérés van a kettő között az is hótbiztos ... És a "csiptuning" csak a vezérlőt piszkálja. Az már más, mikor egy motort átépítenek a megfelelő paraméterekkel, de az már nem csip. Persze ott is lehet sztem badarságokat csinálni ... de befejezem. Csak annyit mondok, hogy az a mérnök aki megtervez egy motort az nem hülye. És a Jani a sarkon nem lesz okosabb nála csak mert "megcsippelt" pár autót és az "jobban megy" ... egy ideig. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest