-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz lenko #113203 üzenetére
Na mondjuk azoknak a VR motoroknak pont a hűtés a rákfenéje ha jól tudom, kicsit nyomkorászod neki aztán meg is főzi magát
Egyébként ja, szívóból már egy 2 literes is faszán bemelegszik gyorsanNem kell hatalmas se
De kell amúgy mert szívóból ezek a kávédarálók nem tudnak menni, nincs elég kraft
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz lenko #113313 üzenetére
Nem értem, én arra reagáltam, hogy még véletlenül sem a motor állapotához választjuk az olajat. Ha csipegeti az egyiket, akkor nem kell kardba dőlni. A null km-es motor is csipeget, egyszer azért, mert a konstrukció ilyen. Az, hogy veszek bele egy olyan olajat, amit nem eszeget, nem más mint adni a szarnak egy pofont. Megnyugtatja a júzert, mert abból szemmel láthatóan nem fogy?
Az enyém is csipegeti azt ami benne van. De emiatt nem kezdek el másik olajat keresni. Utántöltök, azt csókolom... -
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #113325 üzenetére
1 hét alatt tudok neked, bármilyen motoron (normál nem esztelen!) használat mellett olaj fogyasztást produkálni, de a jobbak egy péntek este alatt a karter tartalmát kitudják űríteni
igen csak felhasználás függő az olaj fogyasztás is, ékes példa haveromnak van/volt egy ugyan olyan 16V-je mint ami anno volt nekem annyi különbséggel hogy az övébe legalább 200e km volt, az enyémbe kb 2e, neki az egér bele fialt a kartergáz csőbe mert olyan száraz volt, nálam meg taknyos, láss csodát pár napra itt hagyta a kocsit hogy mászkáljak vele, egyből taknyos lett neki is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Vidual001
tag
válasz lenko #113337 üzenetére
Ez jól hangzik, még pont belefér, bár a karosszériája pont nem tetszik, de a belseje nagyon is, ráadásul a csomija sem pici
Nem akarom, hogy kilehelje a lelkét, szóval óvatos lennék a jobb lábammal.
Erről a típusról mit érdemes tudni? Szokott rohadni, ha igen, hol? Drágák az alkatrészek hozzá?
Ha vásárlás előtt leveszem a turbócsövet, és megnézem, hogy kotyog-e a turbó tengelye, azért szoktak haragudni?
Futóműről mit lehet tudni? A szilenteket gyorsan megeszi?
(Alkudozásért pofánvágják az embert? )Bocsi a sok kérdés miatt, de tényleg ez lesz az első autóm.
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #113333 üzenetére
hajtani?!
hetente 2x elforgatod 6000-ig ha jól emlékszem ugye?Vidual001:mielött ezt benyögöd az eladónak nézd meg hol a turbo szája és mi van rajta, ne a helyszínen legyen leégés.
1.8T-ről álltalánosságba, olyat nem vennék aminek még van gázbowdenje.
csilliárd bajuk lehet, pl 90% szelepszárszimmeringes és lognak a kipu szelepek, légtömegmérő turbo azért eltud fogyni, illetve vákum és kartergázcsövek is elmállottak már ilyen korba, másik nagy ellenségük amugy a tulajok, de szvsz használható motor és én inkább kint keresgélnék, annyi lovért ott szerintem jobb állagú kocsikat kapsz.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #113340 üzenetére
hát ha vidéki vagy megértem, itt azért néha 1-1 besorolásnál nyomni kell nekem is, igaz csak 4 henger....
és még csak nem is BP.
az enyém idény autó jobb időbe használom relatív sokat, amellett hogy munkába eddig gyalog jártam!de akkor vissza jutunk oda, hogy a Te felhasználásoddal nincs/minimális az olaj fogyasztásod, szóval én azért az általánosítással csínján bánnék.
Vidual001:ha van konkrét kérdés motorral hajtás lánccal kapcsoltban és időm is van akkor persze, bodéval beltérrel kapcsolatban esetleg Mágus2 tud pontosabbat adni neki, mert neki volt O1 kombija.
fék futómű kormánymű ugyan olyan mint bármelyik g4 platformos kocsin.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #113343 üzenetére
Szerintem tudnak a modernebb 1.4-1.6-ok meglepetést okozni, a maguk 150-180 lovával és magasabb nyomatékával.
(#113308) molnarpeter: Az új Golf esetében olvastam olyanról, hogy a dízeleket szeretnék leváltani hibridekkel. Azonos áron nem lenne rossz. Amúgy igen, a Q7 tényleg batár, nézegettem hétfőn a szalonban. Az A6-ot/5-öst ismerem, nem kicsi autók, de eltörpülek emellett a busz mellett.
(#113347) lenko: Persze kevés van, de ne túlozzunk, a 99% közel sem áll a valósághoz. Nagyjából 3 millió autó van az itthoni piacon, ebből már eleve 15% dízel, de csak 2014-ben magánszemélyeknek eladtak ~67k autót, aminek a nagy része turbós.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #113372 üzenetére
A rádió még oké, de a klíma és az összes apróbb tárolórekesz, pohártartó teljesen más, sokkal rosszabb. A másik meg, hogy ezen volt műszerfalcsere, a km közel sem valós, főleg ha nemrég lett behozva, és kérdéses a bekerülés miértje, hogyanja is. Ennyiért vannak sokkal jobb vételek, ha nem ragaszkodunk az elég idegesítőre és lomhára hangolt Tiptronichoz és a 2.5-ös motorhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Piwi
addikt
-
lsebestyen
addikt
-
Ace owner
addikt
válasz lenko #114858 üzenetére
Vento csak TDI lenne az egyértelmű. Twingo tetőt bele faragni és meg van a cabrio élmény majdhogynem Úgyis az aktuális kínálat fogja meghatározni egyébként hogy mit veszek szerintem. De jelenleg ezek tetszenek nagyon
Bimmerrel nem is lenne pofám talira menniGalaxy Fold 4
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #115027 üzenetére
Ez addig igaz, amíg nem konfigurálsz. Jelenleg a Golfnál pl jobban megéri egy Comfortline-t vagy Allstart felextrázni, mint azért a néhány apró extráért (ambient light, fémbetétes ablaklehúzó gombok, stb.), amit a Highline ad kifizetni azt a jelentős felárat. Újonnan a Highline Golf egyébként árban vészesen közel van egy A3-hoz, ami nem szerencsés.
(#115033) lenko: Nem. Mert ezeket a krómbetéteket, az ambiens fénycsomagot, a külső díszítést nem kapod meg a felextrázott Comfortline-on, de azok az extrák amiket így beleraksz ugyanúgy hiányoznak az alap Highline-ból. A manapság gyakran rendelt extrákat pedig (navi, vezetésbeli asszisztensek, Xenon/LED, esetleg ebből adaptív változat) nem tartalmazza a Highline, tehát ez megint független a szinttől, egy jól felextrázott Comfortline ugyanúgy Comfortline. Elég érdekes ez a szintezés, látszik, hogy átmenet az Audi/BMW féle csomagok és a régebbi (a japánoknál szeretett, de szerintem nem túl szerencsés) hierarchikus felszereltségi szintek között, manapság sokkal kisebb súllyal, mint régebben.
[ Szerkesztve ]
-
viharhozo
addikt
válasz lenko #115027 üzenetére
Sztem ez nem igaz, epp tul kicsik a szintek kozti kulonbsegek.
A tempomat mondjuk vhol eltunt, azt meg bele kell szamolni, de egy Trendline + 90 ezres Sport csomaggal kb. kilottel mindent, ami fontos, Komfort csomagot meg ugyis mindbe venni kell. A Comfortline azert kellhet, mert a ritkabb extrakat csak onnan felfele lehet kerni. Highline meg azert, mert gyongyhazfeher csak ahhoz rendelheto.
Nekem ennel sokkolobb volt, h az alap Passat tok ugyanugy nez ki belul, mint a Golf.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
válasz lenko #115245 üzenetére
Kérlek ne beszélj butaságokat. Még nem voltál aktív itt amikor Sonkyt megbszták azonnali forgalmi elvételre és a jegyzőkönyvbe bekerült a nem szabványos kerékméret is. Szó szerint h nem váltóméret van a kocsiján.
(#115249) focvis : lásd fenn. Lehet velem vitázni de felesleges. Ami tény: ha mobil ellenőrzés van akkor a legegyszerűbb a szakinak oda belenézni, vagy a kezelésit felütni (amiben ugyan az van mint beragasztva)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #115263 üzenetére
Pedig a 6-osnál is van, nem kell hozzá GTI, az enyémnél opció is volt anno a rendelés. És igen, R32 már itt sincs.
Focvis: Nálunk van egy ilyen csomagtartóra szerelhető a családban, raktam is fel már, ha óvatosan csinálod nem bántja a fényezést szerelés közben, rögzített állapotban pedig van alá a csomagtartó élén egy átlátszó védőmatrica, arra támaszkodik. Mondjuk a Q3-nak elég szokatlan a csomagtérajtaja, pont jól jönnek ki az érintkezési pontok, más autónál lehet, hogy nem lenne ilyen. De legközelebb ilyenre kérünk vonóhorgot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen