Hirdetés

Aktív témák

  • mozso

    senior tag

    válasz Superman #1749 üzenetére

    ''Amit a rázókövekről írtál: nem találod úgy, hogy egyes helyeken teljesen irreális az, hogy a rázókőre történő ráhajtás (F1-es kocsival) egyszerűen felborítja kocsit? Szabály szerűen fejtetőre áll. ''

    Errol beszelek. Volt palya amire jutott ido es volt amire nem. EA-t kell szidni, az ISI (programozok) le lettek allitva a Nascar Thunder 2004 miatt anno.

    ETCC-t sohasem probaltam reszletesebb gumi fizikaval. Illetve ha azzal jon gyarilag akkor csak azzal probaltam...alig mentem vele 30 kort, szoval nem ismerem. Sajna nem eleg eros a gepem hozza.

    Mindenkeppen profibban kell vezetni ha ezeket bekapcsolod.

    Egy peldat tudok mondani:
    F12002:
    half rate=0-val, harom het gyakorlas utan (ennyi ideig tartott az osszes setupomat atalakitani) kb 0.5mp-el voltam gyorsabb, mint half-rate=1-el.

    A setupokat elegge at kellett alakitani, mert az auto allandoan leult illetve ideges volt a razokoveken, viszont jobban lehetett erezni mikor csuszik meg, limiten kezelhetobb volt amint hozzaszoktam. Soha nem tertem vissza a half-rate=1-hez.

    [L]http://www.findthelimit.com/[/L] - F12002 Rank

    F1C:
    a fentebb emlitett ''hibak'' miatt alapban is eleg nagy kihivas a razokoveket hasznalni, half-rate=0-val vannak olyan razokovek, amiket csak elkerulni lehet (pedig valo eletben azokat ott hasznaljak), ezert leszoktam a half-rate=0-rol.


    [Szerkesztve]

Aktív témák