Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    megnéztem a dtm modot, nem rossz :)

    viszont, rájöttem, csak van egy kis dolgozás a clutch asszisztensel, ezekszerint ezek a váltók nem olyanok, amire én gondoltam, amiről én beszéltem, bár elég extrém lenne, ha a versenyző kuplungolna, mert ugye ez már pár éve nem divat.

    szóval clutch asszisztenel, kézi váltóval elég stabilan vezethető a bömös is, minden segítség off állásban, de clutch asszisztens nélkül visszaváltásnál kimegy a hátulja
    ez automata váltónál nem jelentkezik soha.

    anno elfogadtuk a bömössel indulók kérelmét, legyen kipörgésgátló engedélyezve, most azt kellene még elfogadni, legyen mégis clutch asszisztens.

    és megvan miért olyan stabilak a dtm autók, és miért nem annyira az etcc autók :)

    próbáljátok csak ki a bömösöket ugy, mint a dtm mod setupja!

    differential powerside és coast side 60-70%ra, olyan diffizárral dolgozik, alig akar kifarolni, pedig kipörgésgátló ki volt kapcsolva

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Aktív témák