Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz slice14 #45825 üzenetére

    Nem zárhatnak ki. Ugyan azt az app-ot használom (8.24.0) amit te és működik. Most megnézve azt nem írtad hogy az ujjlenyomatos belépés az app-nál be van-e állítva? Még azt deaktiválhatod.
    Az utolsó javaslataim. Lépj be a böngészős oldalon és az alapértelmezett telefonszámnál nyomj a change-re majd zárd be. Néha kell a rendszernek frissülés.
    Ha lenne nem odavaló telefonszám akkor azt töröld.
    De tényleg próbáld már meg azt hogy törlöd a PayPal app gyorsítótárat, azután magát az appot hogy nem maradjon utána semmi. Majd a legújabb verziót telepítsd fel.
    Még egy dolog elő szokott fordulni a belépési folyamatban hogy előkerül ez az ablak,

    de ha a felugró ablak, popup tiltva van akkor nem látod és ennek a vége ha nem jelölöd hogy nem vagy robot szintén a hitelesítés sikertelen üzenet

    De tényleg korlátos a mobil app és ez a 2100 USD már régóta van, nem új dolog.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák