Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz germinator66 #43015 üzenetére

    Semmik bénaságot nem írtam, ne forgasd ki a szavaimat, hanem azt javasoltam ha nincs reakció akkor küldje el újból, még a szófordulatokból sem lehet arra következtetni hogy hibásnak tartanám. de persze most amikor leírta az okot teljesen más a szituáció, ebben az esetben nincs mit újraküldeni. De én is így csinálom, akkor béna vagyok?
    Ez nem általános és normális probléma.
    A vásárlója a bankján keresztül indított pénzvisszakérést, teljesen más pénzügyi-jogi eljárási folyamat van ennél, nem csak rajtuk múlik a dolog, nézz utána. Kvázi végrehajtás indult.
    De ha megnézed a rövid leírását itt akkor kiderül hogy nem olyan egyszerű a téma.
    És ezzel nem a PayPal tevékenységét védem, lehet hogy jelen pillanatban nem tudnak mit lépni.
    Az hogy jogtalan volt a vásárló ez a kezdeményezése és te igazolod hogy jogszerűen teljesítetted az adás-vételt az a "végrehajtást" kezdeményező bank elfogadásától is függ és tényleg sok idő lehet.

    De ez a legszemetebb vásárlói magatartás, nem PayPal-on jelzi a problémát mert ott elutasítanák, hanem a bankkal küldet visszavonási követelést azzal az indoklással kérelmezve hogy nem ő használta bankkártyáját, hanem egy illetéktelen, a legtöbb bank nem is vizsgálja hogy jogszerű-e ez kérelem, mert ha ugyan ellopták a kártyát akkor miért nem jelentette és miként lehetséges hogy a vásárlásnál az ő adatai szerepelnek.
    Itt nincs a PayPalnak sok mérlegelési lehetősége, eleget kell tenni és azután lehet vizsgálódni, igazolgatni, rendezkedni.
    Egyértelműen a vásárló a hibás és szemét. A bank és a PayPal csak benne van az ügyben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák