Új hozzászólás Aktív témák

  • ubyegon2

    nagyúr

    Sziasztok!

    Visszaolvasva nem találtam hasonló esetet, így leírom és tanácsot kérnék, mit tehetek az ügyben!

    Reggel kaptam elutasító emailt a PP-tól....

    Megkaptuk a következő napon benyújtott reklamációját: 2019. szeptember 8.

    Megvizsgáltuk az esetet, és elutasítjuk a reklamációt. Azért döntöttünk így, mert nem kaptunk olyan bizonyítékot vagy követési számot, amely igazolta volna, hogy visszaküldte az árut.

    Elnézését kérjük a tranzakcióval/tranzakciókkal kapcsolatban felmerült problémák miatt.

    Ezzel annyi a gondom, hogy a disput során a visszaküldést igazoló postai feladóvevényt feltöltöttem az oldalra és az alapján vissza is igazolták, hogy megtörtént, majd vissza is utaltak a postaköltségből 30 dollárt!

    A mai email fentiek alapján valami tévedés lehet, de belépve a PP profilomba, látható, hogy le is zárták az ügyemet.

    Mit tehetek most, hogy visszakapjam a visszaküldött áru értékét? Van fellebezési lehetőség a PP téves döntése ellen?

    előre is köszönöm :R

Új hozzászólás Aktív témák