-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
spileraaa
senior tag
tolmácsot nem tudok szerezni
így ez nem járható út számomramilyen gyakran vannak módosítások?
mert max kivárom hogy ujbol sikerüljön sms nélkül is belepjek mert kb 20$ van rajta
addig is csinálok új fiókot az új számomra és új e-mailre
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
Topikgazda
válasz spileraaa #38351 üzenetére
Nincs valami rendszer, tavaly még ehhez az ellenőrzéshez volt más módszer is, most akár magyar akár más nyelvű oldal, csak ez van.
Az nem jó ötlet, mert csak két fiókod lehet egy személyes és egy üzleti, nem lehet valamelyikből csak 2. Az ellenőrzések során a rendszer összetudja kötni a kettőt azonost akkor mindkettő zárolásra fog kerülni és akár le is tilthatnak. -
Gyöngyi21
újonc
Szia.
A PayPal-os utalás bankkártyámra miért jön meg hamarabb mint a visszatérítés?
Pénteken igényeltem a visszatérítést (amit feljebb említettem, hogy felraktam a PayPalre a pénzt, majd visszaigényeltem), időközben hétfőn érkezett még 3000 Ft a PayPal számlámra amit aznap el is utaltam a kártyámra, és ma reggel már meg is érkezett.
A visszatérítést mindenképp megfogom kapni? Elvileg holnap lesz a 4 munkanap.
Ha holnapig sem jön meg, mit lehet tenni?
Sok pénzről van szó (legalábbis nekem sok!) és nem szeretném ha elveszne. -
mp54
senior tag
Félek a Paypal számlámhoz csatolni a forint bankkártyámat, mert időnként nagyobb összeg van rajta és nehogy lenyúlják....
Praktikus lenne a csatolás, mert tudomásom szerint csak ekkor választhatom azt a lehetőséget, hogy a saját bankom váltsa a forintot devizára (ez jobb nekem...), ne a Paypal !
Összefoglalnátok, miért nem kockázatos a csatolás? Mit tegyek és mit ne tegyek?
Kösz! -
Topikgazda
A félelmed alaptalan.Szerinted csak úgy belép valaki a Paypla rendszerében és figyeli hogy ki mikor tesz rá pénzt a bankkártya mögötti számlára és amikor sok pénzt talál akkor leszedi?
Akkor már inkább a hitelkártyákat kell felderíteni mert azokon mindig van pénz. Ellentétben a filmekkel nem olyan egyszerű ezt a rendszert "feltörni".
Hasonló védelem van mint egy banki számla regisztrációnál, kártyahasználatnál.
Ha beállítod a kétlépcsős belépési védelmet akkor még nagyobb biztonságban vagy.
Egyébként a bankodnak is jót kell állni, ha jogosulatlan fizetés történik a bankkártyáddal és nem te tetted közé az adatokat.
Jól tudod csak bankkártyánál van ilyen lehetőség.
Kezdetektől (2009) kártyát használok fizetésre, semmi gond nem volt a PayPal viszonylatába ezzel.
Bővebben az Összefoglaló 2-es, 3-as és 4-es pontjai. -
agroman
senior tag
a fizetesi lancban te vagy a lengyengebb lancszem. felraksz egy warez cuccot vagy vmi illegal dolgot es vele egyutt megkapsz egy keyloggert es hiaba biztos a Paypal, ha tudjak a felhasznaloi neved es a jelszavadat is..
Ha olyan a bankod es nem tudod elkuloniteni a kartyas penzt, akkor hasznald valamelyik fintech ceg kartyas rendszeret. pl. Revolutra csak akkor raksz fel penzt mielott fizetnel.
es a PP-be a Revolut virtualis kartyajat regisztralod es arrol fizetsz.------
-
thomasa
senior tag
Úgy néz ki scammer áldozata lettem, amit kaptam Kínából paypallal fizetve egy ócskaság, ami teljesen nem az amit rendeltem. Indítottam dispute-ot, a PP azt szeretné, hogy küldjem vissza. Na mármost mi a garancia, hogy átveszi a másik fél? Érdemes ezzel vesződni, vagy még a postát is bukom visszafelé? Köszönöm.
-
fulton
addikt
Sziasztok
Hol tudom én megtalálni a paypal fiókomban jelenleg azt, hogy a bankon keresztül történjen az átváltás ha fizetek? (mindig)
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Elnézést, köszönöm
-
Cobrusz
senior tag
Sziasztok.
Paypal fiókomhoz régebben beállítottam a 2-step verificationt.
Viszont telefon eladása előtt csináltam egy resetet.
Ugye fent volt a "Google hitelesítő program"
Gondoltam a telefon szinkronizál mindent ,de az új telefonra mikor felraktam rájöttem ,hogy nem.Valaki tudna ebben segíteni, járt már vki így?
Paypalnak ma írtam de eddig nem jött válasz...
Ami kint van szám ügyfélszolgálat az ingyenes vagy drága mulatság hívni?Köszönöm
-
Topikgazda
válasz Cobrusz #38368 üzenetére
Más is járt így, ilyenkor ki kell kapcsolni ezt védelmet és az új telefonról aktiválni a hitelesítő alkalmazást.
Most neked is az lehet a megoldás hogy felhíni őket, kikapcsoltatni a belépési védelmet. Egy írországi számot hívsz, 5 percen belül rendeződhet, de angolul kommunikálnak. Nem ingyenes telefonszolgáltatódnak fizetsz percdíjat.
00353 1 436 9111 Magyar idő szerint 09:00-17:30[ Szerkesztve ]
-
Blue Eagle
őstag
Sziasztok!
eBay-en az eladó téves árúküldés miatt fizetne nekem vissza pénzt. Már korábban is volt ilyen nem egyszer, de ők soha nem kértek tőlem PayPal számlát. Gondolom az ő beérkezett fizetések előzményekből olvasták ki az adataimat.
Most mi a túrót adjak meg ennek a szóban forgó csókának? Megírtam neki, hogy keresse ki ő is az előzményeiből. De tényleg! Mi az én PayPal számlám ill. annak száma? -
Topikgazda
válasz Blue Eagle #38371 üzenetére
Az e-amil címed amivel belépsz.
-
mp54
senior tag
Küldeni fognak nekem egy Paypal invoice.t, amit ki kell fizetnem. Honnan fogom tudni, hogy megérkezett, hol keressem?
Kösz! -
mp54
senior tag
Küldtem Paypal egyenlegemre bakszámlámról (Unicredit) átutalással forintot. Utaláskor a közleménybe bemásoltam a Paypal által megadott hosszú, főleg betűkből álló "kód"-ot
Ma reggel a pénz a számlámról elment. Meg fogom én így ezt kapni? Mennyi idő múlva?
Kösz! -
pisti124
csendes tag
Sziasztok lenne egy olyan gond hogy megszüntettem a bankkártyáimat az ersténél most unicredites vagyok. Csatoltam a kártyámat a paypalon az sikeres is volt de bankot nem enged csatolni hiába írom be a bank pontos nevét és a számlaszámomat.
és hiába van csatolva a kártya nem enged utalni a számlámra. már vártam 2 napot és még mindig azt írja ki hogy próbálkozzak később. Volt valakinek hasonló problémája? -
Topikgazda
válasz pisti124 #38377 üzenetére
A kártya és a számla külön dolog. Ha nem tudod a bankszámlaszámot hozzáadni, akkor természetesen nem tudsz arra pénzt kiküldeni.
Legutóbb valai Explorert akart hasznáálni annál nem ment amikor Edge-re váltott akkor sikerült neki. A VPN és reklámblokkoló használat is okozhat problémát. És gondolom a pénzforgalmi forintos Unicredit számláról van szó.
Ha nem sikerül akkor telefonon kell segítséget kérned.[ Szerkesztve ]
-
mp54
senior tag
Próbáltam Trustly-val pénzt küldeni Unicredit-es számlámról az egyenlegemre, de azt írta:
"a számla zárolva van, keresse fel bankját". Más normál utalást tudok csinálni! Mi lehet?
Nincs csatolva se számla, se kártya...Kellene?
Kösz! -
Topikgazda
Banki probléma tényleg tedd az amit írt, egyeztess velük. Lehet hogy az Unicredit változtatott a rendszeren és a Trustly-n keresztül nem tudsz belépni. Volt már ilyen.
De ha nem Trustly-vel utalsz hanem az Unicredit Netbankodon keresztül az rá megy, de hosszabb az idő az egyenlegen való megjelenésnek.[ Szerkesztve ]
-
Gyöngyi21
újonc
Szia.
Még mindig nem jött meg a visszatérítés!
Ilyenkor mit lehet tenni?
Tranzakcióazonosító van, menjek be az OTP bankba és kérdezzem meg őket, vagy a PayPal ügyfélszolgálatot hívjam? -
Gyöngyi21
újonc
Nincs rajta a bankszámlaszámomon az egyenleg 4 munkanap után sem.
[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Üdv!
Kérdésem ki lehet tolni,a paypal ticket idejét jobban?
Rendeltem vmit,gyanúsan olcsón,és 1 hétig se történt postázás,se nem tudtam elérni a megrendelésem.
Végül az oldal is elérhetetlen napok óta.
Nyitottam 1 ügyet,másnap érdekes módon kaptam nyomkövetési számot,azaz akkor adták fel,ha feladták.
Mivel kínából jön,nem hiszem,hogy valós az oldal igérete,hogy 1-2 héten belül érkezik.
De csak 20 napig él a ticket.
Ki lehet tolni a ticketet,vagy ha paypal-ra terjesztem ki,akkor hetekig kitolják a dolgot?
Vagy így próbál trükközni a csaló,hogy feladott 1 csomagot,de ticket lezárása után már nem lehet reklamálni,és paypal meg mint vevőt esetleg nem néz,mert van 1 track number?Az okés,rendeltem 4k-s mobil 14" kijelzőt 10 dolcsiért.+ 14 a pk.
De ha üres a doboz,vagy törött vagy vmi,akkor a közbelépés után még tudok reklamálni,hogy valóban átvettem,de nem az volt benne vagy vmi?
Az oldal maga 1 új oldal volt,paypal nélkül nem is rendeltem volna.[ Szerkesztve ]
Avatar
-
Topikgazda
Hol történt a vásárlás? Ott nem volt vásárlói védelem? Ha megnézed egy nyomkövető oldalon akkor látsz mozgást annál a számnál?
Nem lehet hosszabbítani, csak úgy lesz hosszabb hogy a 19. napon kéred a PayPal közbelépését. Az hogy van nyomkövetési szám az nem elegendő, látni kell kézbesítési bejegyzést.
Így fogalmaznak: a fizetést fogadó fél a PayPal számára időben nyújtson be bizonyítékot arra vonatkozóan, hogy kiszállította a vásárlónak a vásárlás tárgyát képező terméket/elvégezte a vásárlónál a vásárlás tárgyát képező szolgáltatást,Egy befejezett dolgot kell igazolnia, az van kiszállítva a vásárlónak amit át is vett, addig csak kiszállítás alatt áll.
Ha azért reklamáltál mert nem érkezett meg és azt visszavonod, azután a hibás teljesítésre lehet másikat indítani.
Vagy át lehet minősíteni:
Bizonyos esetekben a PayPal engedélyezheti, hogy Ön szerkessze vagy módosítsa a Reklamációt, de kizárólag akkor, ha részletesebb információt szeretne megadni, vagy ha a Vitaeljárás/Reklamáció okaként a „Nem érkezett meg” helyett a „Jelentősen nem felel meg a leírtaknak” okot szeretné megadni. A fenti eseteken kívül a Reklamáció a benyújtást követően nem szerkeszthető és nem módosítható.[ Szerkesztve ]
-
Kal-El
senior tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, ha nem eBay-es vásárlás volt PayPal-on keresztül, akkor a fizetéstől számítva mennyi ideig lehet dispute-ot (vitát) nyitni? Mert eBay-en ez 45 nap. És a dispute megnyitása után még 20 napig lehet claim-é (követeléssé) eszkalálni a dispute-ot, hogy refundot kérjünk, ez láttam itt a PayPal összefoglalóban, de eBay esetén is ugyanez van.Azért kérdem, mert volt egy vásárlásom még november 17.-én és jó lenne pontosan tudni, hogy meddig várjak/várhatok a szállítás megérkezésére, mielőtt bármit tennék. De gondolom azért a határidő lejárta előtt 1 héttel érdemes dispute-ot nyitni, nem közvetlen a lejárat előtt. Viszont így a 45 nap + 20 nap várakozási idő helyett 1 héttel kevesebb idő marad, hogy megérkezzen közben a csomag, tehát talán mégis csak jobb, ha a lejárat előtt indítjuk a vitát. Nem hiszem, hogy 2 hónap alatt nem jön meg egy csomag. 99%-ban meg kell érkeznie, ha addig nem jön meg, akkor nagy valószínűséggel az után sem fog.
-
mufi
senior tag
Sziasztok,
a következő a probléma: ebayen kolléga eladott egy terméket, zárolták az accountját így már nem tud belépni, paypalon pedig "hold" státusza van a pénznek. Jönnek az emailek az email címére, hogy a vevő vissza szeretne kapni a pénzét, de sajna a paypal tranzakciónál nem látni/nincs emai cím a vevőtöl, de még telefonszám sincsen.
A kolléga vissza szeretne kapni az áuját, de nem tud kapcsolatba lépni a vevővel. Írt már email a paypalnak ezzek kapcsolatban, már több mint 2 napja, de nincs válasz.
Ha esetleg tudjátok hogy tudna felvenni paypallal a kacsolatot, hogy megkapja a vevő elérhetőségét, gondolok itt emailre, telefonra akkor legyetek szívesek segíteni.Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
Topikgazda
válasz Kal-El #38393 üzenetére
Az eBay-en 30 nap. De a várható szállítási idő végétől számolva és 21 napig élő.
A PayPal-on 180 nap a vásárlás napjától számolva és a megnyitás után maximum 20 nap amíg lehet a PayPal beavatkozását kérni, claim.
Valahonnan kell lenni információdnak a várható szállítási időről, ha van, azután kezdj el reklamálni, mert addig el is utasíthatják azzal, hogy szállítás alatt van.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az eBay nem adja már át az e-mail címeket a PayPal vásárlási történetbe, de azért kattintson rá a bejövő pénz tétel sorára és lehet hogy lát címet vagy pénz visszaküldési lehetőséget.
Több féleképp lehet felvenni a kapcsolatot a PayPal-al ha belép akkor látja a lehetőségeket, lehet nekik írni a témát kiválasztva üzentet, lehet nekik telefonálni, itt az Összefoglaló végén Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz résznél vannak tippek.
Bár a legtöbb cégbél a Help részhez építik be az elérhetőségi lehetőségeket, itt is:
5. Az Üzenetközpont (Message Center) elérése
Belépés.
Felül Help (Súgó) link vagy alul a CONTACT US (Kapcsolatfelvétel) és ott Email us[ Szerkesztve ]
-
Gyöngyi21
újonc
Szia.
Lehetséges, hogy a trustly nem megbízható?
Mert a PayPal ügyintéző szerint vissza lett terítve. -
Topikgazda
válasz Gyöngyi21 #38399 üzenetére
Kb én is ezt írtam. De akkor tisztázzuk. Ha Trustly-n keresztül töltesz fel akkor belépsz az OTP oldalára és onnan lényegében utalsz a Trurstly-n keresztül a saját bankszámládról a PayPal bankszámlájára.
Vissza az út 3 bankot érint, érdeklődtem, volt akinek 10 napba telt ez a fajta pénz vissza, én az optimistább becslést adtam meg.
Arra nem lett volna lehetőség hogy az egyenlegre megérkezett pénzt a saját bankszámládra direkt küldd vissza a Transfer money (Pénzátutalás) menüponttal?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!