-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65537792
törölt tag
Bankszámla csatolás....."Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később."
Másnál is?
-
Topikgazda
válasz #65537792 #37251 üzenetére
Milyen bankszámlát szeretnél hozzáadni?
Ha magyarul írja, akkor az is gond lehet.
De kipróbáltam, simán hozzá tudtam adni egy CIB bankos forintos pénzforgalmi számlát, ráadásul magyar nyelvű felületen, ezek szerint csak megjavították.
Firefox és PayPal böngészős verzió, nem mobilos dolgok. -
realmadrid
aktív tag
Helló !
Német Ebayen eladott termék után ez az üzenet van 18-a óta:
Sikeresen frissítette a megrendelési információt. A jóváhagyástól számított 7 napon belül hozzájut pénzéhez.
Meddig lehet felfüggesztve, mikor kapom meg a pénzem ?
Köszi !A sas nem vadászik legyekre
-
Topikgazda
válasz realmadrid #37259 üzenetére
Mármint amikor belépsz a PayPal fiókodba és ott látod? Akár 21 nap ha ez valami új eladás volt.
Megtennéd hogy az angol szöveget adnád meg? Mert nem értem azt hogy mit és kinek az irányából kell jóváhagyni?
Lehet hogy még fizikailag nincs ott a pénz mert aki küldte az bankszámlát, csekket használt fizetési forrásként és erre kell várni
De ha magas az összeg Mert ilyen jóváhagyás. De még csak az 5. nap van. Mert munkanap számít. -
zolka95
őstag
Sziasztok!
Mi a különbség a hitelkártya és a bankszámla csatolása között?Régen hozzáadtam az OTP-s bankkártyámat a PayPalhoz, de az lejárt és az újat szeretném hozzácsatolni.
A hitelkártya csatolás menüpontnál kell ezt megtennem ugye? De mért hitelkártyaként van írva? Az enyém nem hitelkártya, hanem bankkártya.Megadhatom a bankkártya adataimat a 'hitelkártya csatolás' menüben, ugye? Ez csak valami fordítási hiba?[ Szerkesztve ]
Figyeltél rám? Vagy azt a piros ruhás nőt nézted?
-
realmadrid
aktív tag
válasz realmadrid #37259 üzenetére
Köszi a gyors választ.
Aznapi eladás volt, azonnali kifizetéssel.
PayPal belépéskor azóta ez a szöveg fogad. Ha 7 munkanap, akkor az is rövidesen lejár. Első eladásom volt, eddig csak vásárló voltam.A sas nem vadászik legyekre
-
Topikgazda
válasz realmadrid #37262 üzenetére
Ha ez valaminek a vételára volt és vontak jutalékot akkor 21 nap szokott lenni a függőben lévőség. Ha baráti úton küldték ez azonnal elérhető ha ténylegesen is a pénz átment, ha bankkártyáról vagy egyenlegről fizetett az illető.
De ha te az eladó voltál akkor ez a szöveg nem logikus: Sikeresen frissítette a megrendelési információt. te nem rendeltél semmit, valami nyomkövetési számot adtál meg?
És az is lehet hogy ez a jóváhagyás a vevő általi kézhezvételtől számított.
Nem véletlenül kértem az angol nyelvű szöveget (angolra visszaállítani a nyelvet) mert a magyar nyelvű felületen több helyen magyartalan és hibás a fordítás. Én legalábbis nem mindig értem őket. -
Botigta
aktív tag
Sziasztok,
Más is tapasztalja, hogy rendszerhiba van a PayPal-nál?
Van egy termék visszaküldésem, és két napja nem tudom leigazolni a csomag feladást, mivel állandóan ez fogad:Be vagyok szarva, mert 2 nap múlva lejár a határidőm, hogy igazoljam...
Sőt, ha magyarra van állítva a felület, és rányomok a Kapcsolatfelvétel-re, akkor ez fogad:
Viszont ha angolra váltok, akkor nincs ez a figyelmeztetés...
-
Topikgazda
válasz Botigta #37264 üzenetére
Én nem vettem észre hibát.
De ez egy figyelmeztetés (mármint a magyar oldalon), tovább lehet vinni a dolgot. Nem biztos hogy nem sikerül. Ha írásban nem tudod őket elérni, akkor telefon.
Nem emlékszem rá, de mobil app-ban nem lehet beírni a nyomkövetési számot? Az adat megadásnál Hungarian Post a szöveg?
Törölni a PayPal sütiket, böngésző gyorsítótárat másik böngésző használata, mobilos böngésző?
Itt indult a visszaküldési dispute?[ Szerkesztve ]
-
Botigta
aktív tag
A második figyelmezetésre gondolsz?
Mert az elsővel (háromszögessel) nem tudok mit kezdeni.
Írtam nekik, de vagy két hét mire érdemben válaszolnak. Sajnos telefon nem játszik, angol tudásom ehhez alkalmatlan.
Applikációban nincs Dispute lehetőség.
Nincs adatmegadás. Odáig el sem jutok.
Más böngészőből is ugyanez a helyzet.
A visszaküldésre már megigényeltem a díjat. -
Topikgazda
-
Botigta
aktív tag
Igen, ők nekem adtak igazat, és ők küldették vissza a terméket.
Az eladónak nem adtam meg a tracking számot, hol kéne azt megadnom?
Jött az automata levél magyarul:Kedves Boári Botond!
Az eset áttekintését követően arra jutottunk, hogy 32,98 USD visszatérítésre jogosult.
A visszatérítés érdekében a következő műveleteket kell elvégeznie:
1,Küldje vissza a tétel(eke)t az eladónak az általunk megadott címre. Ha a tranzakció keretében több terméket is vásárolt, csak a megadott tételeket kell visszaküldenie. Juttassa vissza a kereskedőnek az alább felsorolt tételeket az utasításoknak megfelelően. Ha az e-mailben nem talál konkrét tételeket, akkor ahhoz, hogy megkapja a visszatérítést, a vásárláshoz kapcsolódó összes tételt vissza kell küldenie.
2,A következő határidőig adja meg a szállítmány online követési információját a Vitarendezési központban: 2019. július 31. A visszaküldött áru állapotának egyeznie kell az átvételi állapottal, és a visszaküldéssel kapcsolatban felmerülő összes költség Önt terheli.
3,Egyértelműen címkézze fel vagy jelezze más módon, hogy a csomag visszárut tartalmaz, mivel így elkerülheti a felesleges vám- és egyéb díjakat.De nem tudom megtenni, mert ha a Resolution Centerben az ügyre rákattintok, napok óta a fenti háromszög fogad...
-
choco01
addikt
Hali.
Találkoztatok már olyannal hogy pénzt akartam küldeni PayPallal egy haveromnak, az app azt írta hogy a fizetés sikertelen vegyem fel a bankkal a kapcsolatot vagy a kártyakibocsájtóval, aztán jött az SMS a banktól hogy levonták a pénzt a PayPal tranzakcioval, de se a haveromnál se nálam nincs nyoma a PayPalban..
Mit lehet tenni?
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
Topikgazda
válasz choco01 #37271 üzenetére
Nem vonták le, csak a banki rendszer zárolta, majd feloldják és marad a pénzed az bankszámládon, mert a PayPal tranzakció nem sikerült. Ha a PayPal számlatörténetben benne lenne ez a tétel és a fogadó félnél nem, akkor van gond. Ez most banki móka.
Nem valami időzített limit volt és amikor küldeni akartad akkor még nem volt elérhető a pénz? Mert ez az üzenet akkor szokott jönni, ha nincs elérhető pénz.[ Szerkesztve ]
-
choco01
addikt
Revolutos bankszámlával és kártyával használom napi szinten fizetek így ebayen a kacatokért, meg hetente 1-2x kuldök így pénzt és most tekert-tekert aztán egyszer csak piros kép fogad hogy nem megy a dolog aztán jelezte a revolut hogy levonták a pénzt a paypalban meg sehol semmi..
limit nincs a pénz meg rajta volt a számlán..
[ Szerkesztve ]
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
Topikgazda
válasz choco01 #37273 üzenetére
Az eBay-en is most panaszkodott valaki hogy a GSP-s szállítás miatt a fizetés kétfelé bontását a Revolut veszélyes tranzakciónak gondolta és az egyik felét megtagadta. Akkor nálad is ők tagadhatták meg a fizetést, így igaz az hogy nem volt fedezet, ezért kaptad ezt az üzenetet. Ez mindig banki gond miatti üzenet, azért utalnak rá hogy vedd fel a kapcsolatot. Nem a PayPal akinél a pénzed van.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Botigta #37275 üzenetére
Akkor kattints az elején a dispute azonosítóra. Az a baj hogy nálam működik, így nem igazán tudom, hogy nálad miért nem "szerkesztheted" a dispute-odat. Tehát akkor egyáltalán nem látod a dispute tartalmát?
Csak írnod kellene, jön az automata válasz és arra válaszul újból küldd el a problémát max 48 órán belül valaki reagálni fog.
Arra mi jön elő, ha a PayPal nyelv angol, nem magyar?A magyar nyelvű felület és ez az angol nyelvű hibaüzenet nem jó, (Let's try that again) van ennek magyar verziója, ha nem az jön elő akkor valami megint nem oké nyelvi résszel.
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
Sziasztok,olyan gondom van ,hogy fizetnék egy osztrák webáruházban paypallal átirányítás megvan a paypal felületre,ott kéri adjam meg a kártya adatait, megadom ,de nem fogadja el a fizetést.mi lehet a baj? OTP virtuális kártya.
-
Topikgazda
válasz salieri. #37283 üzenetére
Az osztrák webáruház milyen feltételeket támaszt a PayPal fizetéshez? (Ilyenkor hasznos az az információ, hogy mi a neve) Szokott olyan lenni hogy a címek egyezzenek
De, a kártyád a PayPal-on regisztrált kártya?
Ha igen és a webshop fizetési kliense kéri a kártya adatokat, akkor mégsem PayPal fiókodon keresztül fizetsz, csak egy kártyás fizetési kliens, amit a PayPal biztosít. Ha PayPal-on keresztül megy fizetés akkor nem kell kártya adatot megadni.
Gondolom már használtad ezt a kártyát online fizetésre és van a bankszámláján elegendő pénz[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz salieri. #37285 üzenetére
Megnéztem, rosszul van beállítva, nem kellene kérnie. Mivel ez nem kamu üzlet, nincs különösebb értelme a PayPal védelmére apellálni hiszen az EU-s fogyasztóvédelmi szabályok itt egyértelműen érvényesek, ne a PayPal-t válaszd fizetésre hanem a Kreditkarte opciót, ha Maestro kártya lenne akkor azt. Valószínűleg ez a rész a problémás, Maestro kártyát feltételes és gondolom neked sem az van, ezért úgy tekinti hogy nincs kártya a PayPal fiókhoz és ezért kéri.
De az is működhetne hogy egy másik kártya adatait adod meg a PP-n a bejelentkezés után, de ha jól gondolom a Maestro lenne neki jobb, így nincs garancia hogy Visa vagy MC esetén működne. A két helyen a lakcím ugye egyezik?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laleeee #37288 üzenetére
Milyen azonosítás volt, van bekapcsolva? És ha a Számla biztonságossá tételé kattintasz? Ez egyébként egy PayPal e-mail címről jött valami volt?
Ezek a PayPal hivatalos e-mail címei:
service@paypal.com
service@intl.paypal.com
paypal@mail.paypal.com
webform@intl.paypal.com
paypal@e.paypal.com, de ezt csak akkor használják, ha a felhasználási feltételek változnak.
Jöhet még felhasználói értesítés erről a címről: member@paypal.com[ Szerkesztve ]
-
laleeee
őstag
Végül sikerült belépnem, de nagyon elcsesztem mindent. Claim helyett azt pipáltam be hogy valaki illetéktelenül használta a számlámat, erre fél órán belül le is zárta a pp az ügyet. Próbálnék felülvizsgálatot kérni, de a lezárt eseteknél nekem már nem adja ki az "Action" és "Appeal" gombokat. Mit lehet még csinálni ?
-
Almos
aktív tag
Vásároltam ebay-en egy terméket, amit paypalon keresztül fizettem, a bankkártyámmal. Az eladó ezek után fogta magát, és törölte a megrendelést, a fizetést pedig visszatérítette paypalon keresztül, a paypal egyenlegemre. Sajnos ez a visszatérítés 11 nap elteltével is függő státuszban van.
Az elmúlt hetekben volt több visszatérítésem is, ami működött:
- magyar netes vásárlás visszatérítése a kártyámra,
- aliexpresses vásárlás visszatérítése paypal egyenlegre:
Mit lehet ilyenkor tenni, mikor várható, hogy ez a függő visszatérítés valóban meg is történik? Mert ebay oldalról azt várták, hogy igazoljam le a visszatérítés megtörténtét... -
Topikgazda
Ez így ránézve komplettnek tűnik. Nem a magyar nyelvű felület rossz?
Akkor kérdezz rá.
Alul Kapcsolatfelvétel, a borítékos Email us, a téma Sending/Receiving Money, altéma Payment Status és ott a Pending, alulra hogy az X számú tranzakció még miért van függőben és Send Email
Erre érkező automata üzenetre válaszul az üzenet szövegét küldd el újból és majd írnak.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- EAFC 24
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...