Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz aqpa #33239 üzenetére

    Érdekes amit írsz.
    Gondolom ez az utalás is a saját neveden lévő bankszámláról ment, a közlemény rovatban csak a te Transfer ID azonosítód volt (a banki rendszer nem tett hozzá + karaktereket).
    Viszont ha nem fogadták be a küldött pénzt, azért a 4 éve használt sablon ellenére csak megnézetném a bankkal, hogy mit küldtek el, miért dobta vissza az automata rendszer.
    A vissza küldött pénzeket bizonyos bankok képesek 30 napig parkoltatni, arra is képesek hogy valótlan dolgokat állítanak a könyvelésükről.
    A PayPal-on az elektronikus ügyintézés két szintű üzenőfalon megírod a problémát, kapsz egy általános segítséget, ha ebben nincs a te problémádra megoldás, akkor arra válasz e-mailként elküldöd a probléma leírásodat és ezután emberi ügyintéző fog reagálni.
    Természetesen a dolgozók nem folyamatos munkarendben dolgoznak, így nem garantált, hogy ugyanaz a személy fog pár órával, nappal később reagálni. Az eszmecsere angol nyelvű, de csak akkor hatékony ha mi mint ügyfél beszéljük is az angolt. A Google fordító nem hatékony.

    Én nem tapasztaltam a felmerült problémák ügyintézése során azt, hogy érdemben ne reagáltak volna, mindig sikerült a rendezni a dolgokat. Amikor ők voltak a hunyók, a kártérítéstől sem riadtak vissza.

Új hozzászólás Aktív témák