-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
nyogo83
senior tag
Sziasztok!
Van egy kis problemam bankszamla hozzaadasaval.
Kb 7-8 eve van accountom, eddig csak credit card volt hozzarendelve. Most szeretnek bankszamlat is, viszont nem engedi a rendszer.
"That bank account is already assigned to another PayPal account. For security purposes, each bank account may only be assigned to one PayPal account. Please use a different bank account."Ez eleg furcsa, mert nincs masik accountom, a bakkartya ehhez a szamlahoz tartozik szinten. Semmilyen gyanus penzmozgas nincs ami arra utalna, hogy valaki megszerezte ezt a bankszamlat es beregisztralta.
Irtam PayPal supportnak, de egyelore egy sablon "how to add bank account" leirast kuldtek csak.
Ilyenkor mi van?
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #29606 üzenetére
Nem volt a rokonságban valakinek a te számládról utalva, vagy hozzárendelve az ő fiókjához a számlaszámod?
Csak egy PayPal regisztrációd volt?
Ha magyar a fiók és hozzáadják a te számlaszámodat akkor kapnod kell a számládra pénzt, mert csak arra használható, hogy a PayPal egyenlegről erre a számlaszámra legyen pénz kiküldve.Irtam PayPal supportnak, de egyelore egy sablon "how to add bank account" leirast kuldtek csak.
Szerintem benne van az a szöveg, ha nem találsz megfelelő választ akkor egy választ e-mailben erre, írd le a problémát.
Ha ez benne van: If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible. akkor tedd azt:[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Senki masnak nem adtam meg az tuti. Mivel ezt az accountot hasznalom mar 7 vagy 8 eve lassan, egyaltalan nem remlik hogy mas fiokkal is probalkoztam volna.
Probalok ra visszaemlekezni, de semmi. Foleg hogy most eloszor probalok szamlaszamot hozzaadni, mert eddig mindig csak fizettem, ahhoz meg ugye eleg volt a bankkartya.PayPal-tol eddig meg semmi lenyegi valaszt nem kaptam(az automata valaszon kivul).
Megirtam nekik, hogy probaljak kideriteni melyik accounthoz lett hozzarendelve. -
Topikgazda
válasz nyogo83 #29608 üzenetére
Amit írtam az az automata válaszban van benne. Kétszintű a kapcsolattartás, küldesz üzenetet az üzenőfalon, jön az automata, mert általában az is segít, de ha nem arra megírod az e-mailt és azután már kapcsolatba lépnek veled az üzenőfalon az ügyintézők.
Azt azért próbáld ki, hogy a Tippek rövidenben lévő Gyors linken sem menne a számla hozzáadás?Azt nem fogják megírni hogy melyik accounthoz lett hozzarendelve
[ Szerkesztve ]
-
Champipi
senior tag
Tudna valaki segíteni, hogy PayPal-t hogy lehet beállítani a webshopomhoz? Lenne pár kérdésem, ha valaki állított már be ilyet.
Köszi!
-
Topikgazda
válasz Champipi #29612 üzenetére
A webshopodnak nincs PayPal fizető kliense?
Ha nincs akkor a belépés után Selling tools, Seller preferences résznél PayPal buttons, a Website preferences valamint a API Access-nél tudod szabályozni, beállítani és átrakni attól függően hogy mit szeretnél használni
Pontosabb információ kellene, mert nem szoktuk mindhármat használni. Pontosabban 4-et mert a webshop alapok is néha mást igényelnek.[ Szerkesztve ]
-
user112
senior tag
Sziasztok!
Regisztrálás után közvetlenül volt egy lehetőség kártya hozzárendelésre és választhattam volna hogy debid vagy credit.
Most már csak credit lehetőség van, de nekem betéti kártyám (virtuális) van nem hitelkártya. Vagy rosszul értelmezem?A másik kérdés, hogy nem jött meg az email 12 óra után sem. Mi a teendő? Ráerősítettem most, de nem jön semmi. Jó a cím.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz yusukee #29616 üzenetére
Magyar fiók és nem arra bankszámlára került vissza a pénz, amelyhez a bankkártya tartozik?
Érdekes. De nem így működik a rendszer.
Mivel a bankod a kártya segítségével utalja a pénzt a te számládról az eladó bankszámlájára, fizikailag lehetetlen, hogy a kereskedő bankszámlájáról az utalás direkt kártyára kerüljön vissza.
Bankszámla->bankszámla az út, mert más nincs. Nem a PayPal kiírás, hogy kártyára ment a valóság.Mely banktól kaptad a kártyát és milyen típusú?
Nekem az Erste Banknál, a CIB Banknál akár valódi, akár virtuális volt kártya amivel fizettem, az elmúlt évek során mindig a bankszámlámra került a pénz. Akkor is amikor már nem élt a bankkártyám.[ Szerkesztve ]
-
user112
senior tag
-
Topikgazda
válasz user112 #29618 üzenetére
Nem mehet. Egy meg nem erősített regisztrációhoz nem tanácsos.
Nézd meg a levelező kliensed spam mappáját és ellenőrizd, hogy nincs-e elírás a regisztrációnál megadott e-mail címben.
Ezt azonnal (1-2 perc szokott lenni) meg kell kapnod és addig nincs értelme bármit megadnod, amíg nem erősíted meg.
Csak pontosítás miatt kérdem ezen az oldalon kezdeményezted?[ Szerkesztve ]
-
Tertius
tag
Helló!
A hétvégén csináltam egy paypal accot, amelyhez hozzáadtam a bankkártyámat is (sima mastercard), és már fizettem is vele, szóval működik a dolog. A paypal acchoz beállítottam a telefonos sms-es biztonsági dolgot, hogy biztonságosabb legyen. Jól gondolom, hogy ez így már okés, biztonságos, és más tennivalóm nincs per pillanat? Vagy van még valami, amit kihagytam?
-
Topikgazda
válasz user112 #29626 üzenetére
Az e-mail címet visszaigazoltad előtte?
Mivel működik kártya nélkül is, nem kell rögtön hozzáadni. A képernyő kiírás az Credit cards, de a card type nem tesz megkülönböztetést, csak a fajtáját választod, annak függvényében hogy melyik cég a kibocsájtója.
Hitelkártya is lehet, meg betéti kártya is.[ Szerkesztve ]
-
user112
senior tag
Még mielőtt elmentettem volna a kártya adatokat, visszaigazoltam az email.Lehet, hogy utána hamar mentettem. Most már hozzáadtam még egyszer a kártyát.
Nekem a kártyán először nem volt "ready to confirm" felirat. Csak simán rákattintva majd "Confirm credit card" után jelent meg a sárga "ready to confirm" felirat. Majd erre kákattintva még egyszer "Confirm credit card" után kér 4 digitet. Ez kell majd megnéznem a bankomnál és ide beírni?[ Szerkesztve ]
-
Tertius
tag
Pont ezért csináltam, mert pl. bár a Steam rendesen kezeli az adatokat (megkérdez, lehet törölni, stb), az Origin-en állítólag nem lehet kitörölni a bankkártya-információkat, ez meg nem bizalomgerjesztő.
Akárhogy is, a jövőben inkább használnám ezt, ahol lehet, mégiscsak több a kontroll paypallel, és nem közvetlenül a bankkártya-infó megy ki.
Köszönöm a segítséget!
-
Peti06
csendes tag
Jelentem hosszú hónapok küzdelmei után sikeresen le tudtam venni (withdraw) a PayPal számlámról a rajta levő összeget. Ezzel a kis több hónapos történetemmel én is azok közé tartozom, aki ugye az accountban felcserélte a first name/last name neveket és mindent megtett (levelezgettem) azért, hogy a PayPal ezt visszacserélje, de sajnos ők a hosszas probléma leírásomra, kérelmemre közel 1 hónapja nem válaszoltak nem reagáltak, így félve, de megpróbálkoztam a számlaszám hozzáadásával és a pénz kiküldésével. Jelentem, tegnap este kiküldtem az összeget és ma reggel már meg is érkezett. Ezt mondjuk nem is értem hogy ment le ilyen gyorsan, de ez legyen a legnagyobb "problémám" Nagyon köszönöm a segítségedet és türelmedet, hihetetlenül sokat segítettél az elmúlt hónapokban! Remélem most már minden rendben lesz a PayPal-al. Az Ebay meg ugye egy nagy felület ott még nagyon kezdő vagyok, tehát biztosan lesznek azzal kapcsolatban majd még kérdések Még egyszer nagyon köszönök mindent
-
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Újonc vagyok és szeretnék kérdezni is.
Regisztráltam PayPal -ra
Megadtam az adataimat és idáig jutottam:
Account created
Email address confirmed
Bank confirmed
Link a card
(Pay without sharing your card information with the sellers)Webkártyát adok majd hozzá, de olvasva a fórumot és az összefoglalót, jelenleg még ülepszik minden szóval bankszámlaszámot nem is kellet volna megadnom? Elég lett volna csak a webkártya?
-
Topikgazda
-
SLYM
veterán
Sziasztok! Paypalon keresztül bonyolítottam egy adásvételt, de nem Ebay-es kör volt, hanem emailben beszéltük meg. Nem tudom ez számít-e valamit. Viszont 5.-e óta nem jött meg a belföldi csomagom (tracking numberem sincs) és az eladó nem is ír egy ideje, van egy sanda gyanúm, hogy le lettem húzva. A refund ilyenkor is működik? (nem barát opcióval, hanem simán küldtem a pénzt Paypal-on keresztül). Mennyi időt adhatok ilyen esetben emberünknek, amivel még nem csúszok ki semmilyen refunddal kapcsolatos időlimitből? Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Kaci84
őstag
Sziasztok!
Véletlenül becsúszott egy rendelés Spemallról. Mégpedig úgy, hogy a 2-es lépésről amikor continure nyomtam, rögtön a köszönjük sikeres rendelés lett. Szóval a 3-as kimaradt és a 4-re ugrott. De ez mindegy is.
Azonnal írtam a Spemallnak, hogy téves rendelés, kérem töröljék. Erre nem reagáltak csak kérdezték,,hogy fehérben van, jöhet-e az is. Erre mondom, nem kell töröljél. Megint az jött vissza, hogy kérdezik mi a probléma és elfogadok-e egy kis ajándékot? Mondom töröljék a rendelést, mert téves. Tibcsi is írt nekik, hogy téves töröljék. Na hát törölték? Dehogy! Válasz semmi.
10-én volt a rendelés, és rögtön utána írtam.Pappalon indítottam vitát, de azt nyafogjaák, hogy rossz vitát indítottam.
Nem tudom ebben az esetben milyen vitát kellett volna indítani. Úgy emlékszem két lehetőség volt.
Vagy a rossz terméket kaptam vagy a nem kaptam meg. Viszont a problémánál leírtam, hogy mi van. Vagy ott robotok vannak, akik nem tudnak gondolkodni és felfogni dolgokat??? Spemall is egy hete ül a pénzemen, egyátalán a f.szért nem tudták visszaküldeni paypal vita nélkül???Most azt akarja a Spemall, hogy zárjam be a vitát, mert rossz utána küldik a pénzem. Miért így miért nem tudják küldeni?? Ezt írják:
Hello Dear
as checked ,you have opened the paypal dispute for Item not as described =PP-005-820-787-286
but we do not sent out the order and can not refund it in paypal dispute now
or you can apply the $ 298.65 USD refund ,then we will click "accept ",then you can get refund asap
or would you please close the paypal dispute ,we will cancel and refund you asap ,ok ?
wait for your replyRemélem lesz türelmetek segíteni eme csodálatos kisregényem után...
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
GLS futár, ha arra gondolsz. Megrendeled, másnap kijönnek érte, harmadnap kézbesítenek. Standard. Tehát ezt a kört alapul véve 6 napja lett volna megrendelnie a futárt. De ez egy dolog, az emailre 2 napja nem válaszolás meg a másik. Ez így azért gyanús. Ráadásul kb 550$-ról beszélünk, azt meg csak nem felejti el az ember. Mindegy, 2 nap még belefér, azzal lesz meg a 2 hét.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kaci84 #29637 üzenetére
Azt indítottad hogy nem felel meg a leírásnak (az ő hibájuk), pedig te a vásárlást akartad törölni, ami a te hibád miatt szükséges, szerintem igazuk van, nem megfelelőt indítottál. Erre a szituációra, hogy meggondoltam magam mégsem kell, de a lemondást az eladó nem fogadja el nincs dispute ok.
Ez a dolog a Spemall és a hasonló webshop-ok szerződési feltételei szerint rendezendő.9) Can I cancel my order?
If you wish to cancel order, please contact our service team by email: info@spemall.com to notice us within 12 hours after your payment. As we usually ship orders within 12-24 hours, so order usually can be canceled within 12 hours in working days, and it can not be canceled after 24 hours as long as it is shipped. If you cancel the order forcedly after 24 hours without our confirmation, the relevant cost will be charged at your sideDe nemrég hasonló módon (a szituáció nem érkezett meg volt) kérték a a dispute bezárást és utána rögtön küldték a pénzt.
Ha nem küldenék -nem valószínű- a bankodon keresztül is visszaigényelhető a pénz, nem kell PayPal.De tényleg így működik, nem tudja a nyitott dispute miatt visszaadni, bezárod vagy a PayPal-t döntését kéred és akkor zárul valami eredménnyel.
Pénzt megkapod tőlük de nyitott a dispute, azután a PayPal is küldi vissza a pénzt, 2* nem jár. Szerintem érthető az ő problémájuk is[ Szerkesztve ]
-
Kaci84
őstag
Igen de nem tudom hogy kell bezárni illetve ha bezárom és mégsem kuldik nyithatok e újat.
Persze az én hibám hogy kihagyták a 3as lépést és rögtön fogadták a megrendelést, így is fel lehet fogni.
Írtam hogy már egy hete írtam mailt a problémáról de nem voltak hajlandóak semmit tenni. Megírhatták volna hogy ez meg az van de b.sztak rá.
Szóval hol tufom bezárni? -
Topikgazda
válasz Kaci84 #29642 üzenetére
Ha bezárod nem lehet újból nyitni, ezért írtam a banki dolgot.
Az Összefoglalóban lévő 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírásnál a leírás végére mész és ott ahol erről van szó: Ha ezután claim-re (követelés) emeljük a dispute-t vagy le akarjuk zárni, vagy üzenetet akarunk az eladónak küldeni a Dispute-l összefüggésben akkor a Resolution Centerbe lépve a Resolution Center cases Open cases-t választva (alapértelmezett) sorban látható a megnyitott dispute. -
Kaci84
őstag
Értem. Viszont akkor mit javasolsz? Mert ha lezárom és nem küldik a pénzt szarban van a haza. Vagy megbízhatók annyira? Jó kérdés mi?
Ha viszont így hagyom akkor jó esélyel nem ad igazat a paypal nem?Egyébként ha azt vesszük alapesetben igazam van mert a száraz tény az hogy nem küldték el a terméket.
Egyszerűbb lenne ha visszaküldenék Paypalon a pénzt és akkor le van zárva.Nem értem mit zavarja őket hogy rossz vita lett nyitva...
Mindennel variálnak csak a pénzem nem akarják visszaadni. -
holozis_HUN
veterán
Üdv!
Spemall.com-ról rendeltem telefont. Kaptam pénzvisszatérítést.
A honlapon (spemall) látszik a pénzvisszatérítés, jött paypal email is és a paypal history-ban is ott van. De a Paypalon az egyenleg 0. És a bankkártyára sem kaptam vissza a pénzt. Hol lehet? 2 napja semmi...
Bankkártyával vettem a telót, de ugye Paypalon keresztül.
Köszi!
El errar es humano y el perdonar, divino.
-
user112
senior tag
Megtörtént az első vársárlás (gearbest).
Amikor átvisz a paypal oldalra akkor miért kér újabb címet (gearbest-nél megadtam a szállítási címet, a paypal felajánlotta a regisztrált lakcímet)? Nem a webshopnál megadott cím számít?
Mikor látszik a paypal-on, hogy leemelte a pénzt? Most egy negatív összeg látszik.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!