-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kazuma921
aktív tag
Sziasztok! Olvasgattam az összefoglalót, de egy valamire nem adott választ:
Szeretnék bankszámlát hozzáadni a Paypal Fiókomhoz, és lehet hogy már a regisztrációnál elrontottam mindent (évekkel ezelőtt regisztráltam, nem láttam ezt az összefoglalót korábban. ). Pénzt szeretnék paypalról a számlámra küldeni. Minden rendben van, viszont amikor a bank hozzáadásának összegzésére megyek, azt írja ki hogy: (példának okáért a hivatalos nevem most legyen Kovács János): Bank Account Name: János Kovács
Szóval megcserélte. Ez baj? Vagy maradhat?[ Szerkesztve ]
We aren't welcome in the heavens, our place is down there.
-
Topikgazda
válasz kazuma921 #30651 üzenetére
Ez a jó kiírás: Bank Account Name: János Kovács amit az összesítő képernyőn kiír, nem cserélt semmit.
A regisztrációnál first name: János, Last name: Kovács kell hogy legyen.
A PayPal az angol nyelv szabályai szerint tárolja az adatokat és ezért látsz itt János Kovács-t
A bankszámlán Kovács János sorrend meg a magyar szabály.
Egyébként a leírásban a képeken is látszik hogy hova mit írj be, az egyértelmű. Ha azután azt látod kiírva amit idéztél az egyértelműsége megmarad.
Az összesítő képernyőről készült képről a nevemet kitöröltem, de majd beírom a képre a sorrend szerint a példa szöveget.[ Szerkesztve ]
-
kazuma921
aktív tag
Ne haragudj ha értetlen vagyok, de akkor ez így most jó?
Amikor adom hozzá a bank fiókot, akkor a LAST NAME a Kovács (amin nem is lehet változtatni), és a First a János.
Úgy értelmezem hogy akkor ez így jó, de nagyon nem akarom elrontani.We aren't welcome in the heavens, our place is down there.
-
lafaty80
őstag
Sziasztok!
Nem taltáltam hirtelen kereséssel infót, ezért megkérdem.
Van 2 paypal fiókom. Egyik egy mastercard-os, ezzel szoktam fizetni interneten. A másikhoz rendeltem a khb-s fő számlámat. Ezzel sincs gond.
Na most 08.16-án paypal.me-n keresztül a mastercard-ról utaltam a fő számlámra. Mindkét fiókban ott a tranzakció és azon a fiókon ahová utaltam elérhető is.
Kérdésem az lenne hogy mikorra várható hogy rákerül a bankszámlámra?
Üdv és köszi.
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
lafaty80
őstag
válasz ekrisztian #30660 üzenetére
Köszi, korábban 2-3 hónapja kipróbáltam 1000Ft-tal, de akkor ráment a számlámra, ezért nem értettem hogy most miért nem,
Viszont nem találom hol kellene belőnöm hogy menjen át a számlára.
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Topikgazda
válasz lafaty80 #30661 üzenetére
Bal oldalon a Balance alatt a Withdraw funds, de ez nincs a business fióknál. Ha olyanra küld valaki akkor ott menni kell a bankszámlára.
Ha kettő fiókod van, akkor gondolom az egyik személyes, premier a másik meg üzleti, business, ha nem így van akkor az a szerződési feltételek megsértése és a rendszer előbb-utóbb kiszűri.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ekrisztian #30663 üzenetére
Nem, az Összefoglalóba is beírtam hogy melyik fajta küldés miként megy, mindig az adot beállított funkció él a magánnál és ott az egyenlegre megy. A külföldi fiókok esetén mehetne a számlára, de ezt nem tudhatom, nekem magyar van.
A magán PayPal fiókok esetén (personal, premier) van lehetőségünk arra, hogy a link vagy barátnak, ismerősnek való pénzküldésként (Friends & Family), vagy vásárlás ellenértékeként (Goods or Services) fogadja a pénzt. Az üzleti fiók esetén csak a (Goods or Services) áll rendelkezésre. -
mr_ricsi
veterán
Sziasztok!
Van (volt?) egy claim ügyem. Úton van vissza a csomagom a PP által megadott címre.
Ma kaptam egy emailt, hogy a PP zárta az ügyet, mert az én általam megadott tracking infó nem valós.
Hol lehet a zárás ellen felszólalni? Ugyanis a 17track.net-en egyértelműen látszik, hogy már HongKongban van a csomag.
Az eladó hamis terméket küldött, utána pedig csak az időt húzta. A PP-on kívül nincs esélyem, hogy a pénzemet visszaszerezzem.Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
Topikgazda
válasz mr_ricsi #30665 üzenetére
Nem a megérkezés (arrived) számít, hanem a kézbesítés (delivered).
9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása 4. pon végén:
Ha nem felel meg nekünk a PayPal döntése, akkor van lehetőség a lezárástól számított 10 napon belül felülvizsgálatot kérni.
A Resolution Center-ben megkeressük a lezárt case-t, majd a View button linkre kattintani az Action oszlopban, ott Appeal this claim-t választani és tovább. -
Laraxior
titán
Küldtek nekem egy összeget, de nem gmail-t írtam, hanem véletlenül gamil-t. El is lett küldve erre a címre.
Lehet valamit tenni, vagy bukta. Nekem ugye nem érkezett meg, de a másik oldalról le lett vonva"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
mr_ricsi
veterán
"A Resolution Center-ben megkeressük a lezárt case-t, majd a View button linkre kattintani az Action oszlopban, ott Appeal this claim-t választani és tovább."
Nincs "Action" oszlop, és nincs "Appeal this claim" sem.
Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
mr_ricsi
veterán
A PP Help azt írja, hogy téves utalásokat nem fizetnek vissza, csak claim után. Ajánlják, hogy elsősorban a téves utalás címzettjével kell egyeztetni.
De ebben az esetben nyilván hibás a cím. Nem lehet a gamil.com-os végződéssel ügyfelük, akinek a számlájára ment a pénz..
Ha neked van igazadm és ebben az esetben automatikusan visszatérítik a pénzt, akkor érdemes várni, mert claim után 30 nap is eltelhet.
Ha nincs automatikus visszautalás, vagy létező címre ment a pénz, akkor én "Unauthorized transaction: I did not authorize a recent transaction"-t választva indítanék claim-t.Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
Topikgazda
válasz mr_ricsi #30675 üzenetére
És ezért jelszó csere, biztonsági kérdésekre válaszolás, mert az a probléma leírása után a következő lépés ennél a dispute fajtánál.. A pénz már visszapattant a nem létező címről. De a helpnél nem mindegy, hogy melyik szöveget olvasod, ahol a refund szó is szerepel a szövegben az nem ilyen szituáció.
[ Szerkesztve ]
-
mr_ricsi
veterán
-
Topikgazda
válasz mr_ricsi #30679 üzenetére
Arra az e-mailre válaszul küldd el az amit az üzenetben írtál és fognak válaszolni.
Ez a mondat a tiédben is benne van: If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible.
Előfordul, hogy itt nem lehetséges a fellebbezés.
Az hogy hamis volt a dolog azt hogyan bizonyítottad a dispute során? -
mr_ricsi
veterán
Van 2 emailem, és az üzenet a Message Centerben. Mindegyik végén ez olvasható: "Please do not reply to this email."
2db 8GB-os sandisk pendrive.
[kép]
Mindkettőnél 192384 szektor működik, a többi nincs sehol. Hardveres hiba esetén lottó 5-ös az esélye, hogy pontosan ugyanaz legyen a hibájuk. Ezek 100MB-os hamis pendriveok.
A win alatt rájuk lehetett másolni 8GB fotót, vissza is lehetett olvasni. Aztán amikor kihúztam majd visszadugtam, már csak 20 db fotó volt megnyitható. A gyári FAT32-ből nem lehetett semmi más fájlrendszerre átformázni például.Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
Topikgazda
válasz mr_ricsi #30681 üzenetére
Közben kértem infót dispute témában, valóban nincs már válaszlevélre utalás az ilyen témához, hanem ez van írva: Every dispute is unique and we often need to ask you questions to understand the details of your case, so we prefer to discuss these queries by phone
A telefonos kapcsolat felvételt javasolják, azt nem írják itt de telefonálás előtt kell a kód, ami a tippek röviden 6. pontnál van írva. -
485
aktív tag
Sziasztok, most gyorsan keresgélve nem találtam rá választ. Eladtam valamit ebay-en (soha többet), most nagy nehezen már látom a paypal accountban. Miért nem a számlámon van? Ha onnan levásárlom, milyen árfolyammal vált, ahogy a bankom, vagy ahogy a pp? Óriási bukóban vagyok már így is, mert sehol nem találtam meg, hogy 10% jutalékot levonnak és a lehető legrosszabb árfolyammal váltanak kétszer, oda-vissza. Köszi
-
Topikgazda
Miért nem a számládon? Mert magyar fiók esetén az neked kell ki küldeni a bankszámládra.
Ha az egyenlegről vásárolsz az ugyanannyi, amikor a kártyás vásárlás esetén a PayPal vált, mert ez ugyanúgy vásárlás és emiatt nincs különbség.
Ha a bankszámládra kiküldöd akkor van árfolyam különbség mert az nem vásárlás és így akkor többet ér.Amikor a hirdetést feladod alul ott az utalás a jutalékokra, az eBay topikban is mindig írtam, hogy minimum 15% költséggel kell számolni, 10-12% eBay hirdetési kategóriától függően és 3,4-5% PayPal jutalék.
A 2* váltás meg nincs, az valami félreértés. $ ban meghirdetted, $-ban kapod a pénzt, nem vált ekkor a PayPal semmit.A $ egyenlegen kell olyankor csücsülni az összegnek, amíg ki nem küldöd a bankszámládra, akkor történik 1 konverzió.
[ Szerkesztve ]
-
Bodz
nagyúr
Paypal authorization fizetésnél. Ez kész agyhalál. Megpróbálom értelmesen leírni.
Vettem valamit, szépen fizettem (kaptam is az sms-t a kártyás vásárlásról/zárolásról), megakadt a dolog az authorization miatt, bizonyos okok miatt végül az eladó törölte rendelést. Ez eddig okés. Na de hol a pénzem? Az eladónál nincs, a Paypal azt mondja, hogy ők nem terhelték meg a kártyám, érdeklődjek a banknál. A bank azt mondja, hogy márpedig meg lett terhelve, kopogtassak a Paypal-nál.
Ilyenkor mi van?Ez volt Paypalon, már eltűnt, mert ugye az eladó törölte a rendelést ott is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Sztornózott rendelés fizetése megy vissza arra a bankszámlára amelyhez a bankkártya tartozik, ez természetesen több nap szokott lenni.
A bankodnál nem egészen jól mondták. Ha 18-án fizettél akkor még csak a zárolása történik a kártya cégnél és ezt írja bankod, a bankod rendszere majd 21-én foglalkozik vele és várja, hogy az eladó (PP) kezdeményezze az összeg kiutalását. Menet közben sztornózás egy kicsit kavar a dolgokon, mivel nem lesz utalás. Ezt a banki rendszerek különböző módon kezelik le, időbe telik.
Most a pénzed a bankod "felhőjében" kering.[ Szerkesztve ]
-
extralarge3
csendes tag
Sziasztok!
Folyamatban van egy paypal claim-em (Rendeltem kínából telefont paypalos fizetéssel ami sajnos nem érkezett meg (valószínűleg elveszett szállítás közben) a tracking szerint több mint 1 hónapja egy Hong Kongi raktárban van (Chronopost, szállítási időnek 7-12 napnak kellett volna lenni), az eladóval felvettem a kapcsolatot de nem sikerült megegyeznem), ami jelenleg a "need buyer response" szakaszban tart (már kezdetben megadtam a paypalnak minden lényeges információt), e-mailben ezt írták: "If you resolved this issue, (meaning you received a refund or the item, or you reached some other settlement with the seller) please let us know. Please respond to this email within 3 days. If we don't hear from you within this timeframe, we may close this claim." Ezzel mire gondolhattak? Hagyjam a 3 napot letelni és ne reagáljak semmit (mert ugye az elején azt írják hogy HA sikerült megoldásra jutnom akkor tudassam) vagy reagáljak valamit? Itt viszont van egy másik gond mivel a paypal felület nem enged szöveges választ csak fájlt enged bizonyítékként felrakni, ezért rakjak fel pl. valami screenshotot a trackingről és írjam be kommentként hogy nem érkezett meg és nem történt egyéb megállapodás sem az eladóval (mert azt is írják hogy válaszoljak kölönben lezárják az ügyet)? Mit kéne tennem? -
Topikgazda
válasz extralarge3 #30688 üzenetére
A lényeget a Google fordító is lefordítja: Ha ezen időn belül nem hallunk Önről, akkor lezárhatjuk ezt az állítást.
Kaptál egy 3 napon belül szöveget, az helyből nem jó, ha 4. napon akarsz valamit csinálni.
Csinálsz egy pdf dokumentumot és feltöltöd. (Wordbe a szöveg, képek, Mentés Adobe PDF fájlként vagy PDF nyomtató)A claimre emelés a 20 napon belül megvolt? Escalate this dispute to PayPal claim
-
pecze
aktív tag
Sziasztok
Mennyi idő, míg válaszol a Paypal egy nekik küldött üzenetre, illetve mikor küld normális választ, mert csak egy automata üzenetet kaptam.
9 napja küldtem nekik üzenetet, 3 percre rá jött az automata, azóta semmi.[ Szerkesztve ]
-
UserX
őstag
Sziasztok!
Szeretnék feltölteni a PayPal-ra. Azon a bankszámlán, amit erre használnék, 3.200 HUF van. Namármost az összefoglaló 11. pontja alapján próbáltam 2.600 - 3.000 HUF közötti összegekkel, de azt írja 'Trustly', hogy nincs kellő fedezet a számlán. Mi lehet a gond? Előre is kösz a segítséget!
-
Topikgazda
Hát itt írtam (#30680, 9-el feljebb) hogy az automata üzenet esetén mit kell csinálni:
Arra az e-mailre válaszul küldd el az amit az üzenetben írtál és fognak válaszolni.
Ez a mondat a tiédben is benne van: If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible.
Arra max 48 órán belül az Üzenőfalon belül válaszolnak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
De lehet, Top Up-nál lévő adatokkal, belépsz a netbankodba és utalsz arra a bankszámlára.
Összefoglaló, Gyakran ismételt kérdések PayPal-el kapcsolatosan 12 és 13 popntok. De a Trustly-nél is az történne, csak OTP-ben belüli utalással, itt meg a PP Unicredit bankszámlájára utalsz.
Az a pénz holnap, holnapután az egyenlegen.[ Szerkesztve ]
-
485
aktív tag
Köszönöm a választ.
Nézzük a konkrét esetet. Csak ebay.co.uk-n tudtam meghirdetni, a .com-on nem engedte. Visa kártyám van, dollár alapú.
440 fontért adtam el a cuccot. az a mai árfolyam szerint 145000. 16500at vont le jutaléknak. most van 123000ft a paypal számlán. tehát 5500 eltűnt. itt tartok. de mindegy. hogyan tovább? mit érdemes csinálni? hagyni ott és levásárolni, vagy átrakni a kártyámra?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A kártyára nem tudod átrakni. A bankszámládra tudod ki küldeni.
Mi az alapja a mai árfolyamnak?
Én nem tudok számolni, mert az kell, hogy a konkrétan a GBP egyenlegen mennyi van. A nagybetűs forint kiírás az csak tájékoztató szöveg, nem konvertált semmit.
De akkor legyen az egyenleg összeg 362 £, ha a bankszámládra kiküldöd akkor lesz 123000 Ft-od.
Ha levásárolod akkor 1 £ vételár esetén 346 Ft-al csökken az összeg, tehát olyan mintha 125252 Ft-ot költenél. De így azért nem számolhatsz, mert csak £-ként tudod elkölteni.
Ha $-ban van az amit ki akarsz fizetni, akkor a megfelelő mennyiségű pénzt az egyenlegen kell átkonvertálni és akkor olyan mint ha 124922 Ft-ért vásárolnál.(362 £ = 464,08 $)
Ha én a forintos Visa kártyámmal fizetnék 362 £-ot, akkor 120641,44 Forint értékben vásárolnék.A PayPal Balance, Manage Currencies tudod nézegetni hogy melyikről, mire váltva mennyit ér. Bővebben az Összefoglaló 10. pont.
Bár nem világos számomra, hogy a magyar fiókhoz $ alapú kártyát adtál, mert valójában nem lehet a feltételek szerint és így azért bizonyos árfolyamok, konverziók nem igazán követhetőek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Futás, futópályák
- Diablo IV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kolondrum: BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- További aktív témák...