Új hozzászólás Aktív témák
-
XP NINJA
őstag
válasz basaharc502 #30 üzenetére
lehet unlockolni pályákat szinttől függően én úgy vettem észre
-
m4rk_
aktív tag
válasz basaharc502 #30 üzenetére
Ki lehet kapcsolni a botokat tudtommal.
-
emiki6
veterán
válasz basaharc502 #37 üzenetére
Mostmár nem olyan könnyű az overkill.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
XP NINJA
őstag
válasz basaharc502 #37 üzenetére
bank heist eddig sem nagyon ment csak very hardon
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz basaharc502 #191 üzenetére
Az a gyanúm, hogy a játéknak a 19gigás játék miatt kell 20 giga szabad hely...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
emiki6
veterán
válasz basaharc502 #240 üzenetére
Jó tudni.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
Hunbeast87
senior tag
válasz basaharc502 #260 üzenetére
Nem csak weapon pack-ok vannak, hanem újabb és újabb nehézségi szintek!
Ettől nem lesz jobb és izgalmasabb sem a játék véleményem szerint..http://steamcommunity.com/id/mapkoo87/
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz basaharc502 #395 üzenetére
Szerintem nincs igazad. A PayDay 2 a régi játékokat idézi és ez jó is így. 1999 környékén ha egy játékot a legnehezebb fokozaton indítottál, az garancia volt, hogy vért izzadj, mire a végére jutsz. Ma egy átlag játéknál a legnehezebb fokozat az akkori medium-nak felel meg nagyjából.
És mondjak valami érdekeset? Ez nem volt mindig így! Megjelenéskor a PD2 sokkal könnyebb volt. A közösség kérte, hogy tegyék nehezebbé az overkill fokozatot. Csak ezután jött be, hogy a bulldozer-ek kettesével járjanak és a teaser-ek mellé is csapódjon pár shield. Annak előtte szinte minden speciális enemy egyesével jött és gyengébb is volt. Egy 4 fős csapat pillanatok alatt meghámozott egy lomha, zöld bulldozert.
A Death Wish mód meg még később jött be a játékba, ahol már fontos a taktikázás és a megfelelően védhető búvóhelyek kiválasztása is.És igen. Fontos, hogy az ember a megfelelő szinten játsszon, mert a nehézségi szintek fixek és nem alkalmazkodnak a játékosok számához vagy szintjéhez. Nem véletlen, hogy Infamy előtt a Death Wish 80-as szinten nyílik, de még utána is kell 40 szint.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
DonCapello
tag
válasz basaharc502 #436 üzenetére
Ez sajnos azóta is fennáll, egyszerűen nem tudok végigcsinálni egy pub játékot, mert 99%-ban kidobnak a vége előtt fél perccel, vagy pedig rögtön az elején, merthogy csak level 50 vagyok, húzzak a rákba. Elég nehéz így fejlődni, szólózni pedig sajnos nem mindent lehet...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz basaharc502 #1013 üzenetére
Én meg pont a lopakodás miatt játszom a PD2-t, nincs szükségem egy n+1-edik agyatlan lövöldére... Eltérő embereknek eltérő igényei vannak. Talán egy vagy két olyan pálya van, amit nem lehet hangosan megcsinálni, míg sokkal több, amit nem lehet lopakodni.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz basaharc502 #1013 üzenetére
Én noob vagyok, de a mikrotranzakció az pontosan miért is fáj ennyire egy Coop játékban? (Illetve a kulcs is esik, tehát megkaphatsz mindent fizetés nélkül is) Plusz, ha jól olvastam, akkor a skinek bónuszai olyan minimálisak, hogy kb. az több előnyt ad valakinek, ha pár ms-vel alacsonyabb a pingje.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus játékra is,15,6 FullHd,Ryzen 3 3200u(3,5Ghz),RX Vega 3 2GB VGA,8GB DDR4 RAM,SSD, szép állapot
- Asus ZenBook(ultrakönnyű,16mm!),13,3"4K(3200x1800)IPS,core i7 5500u,8GB Ram,SSD,7 óra akku
- Apple watch 5 , 44mm cellular
- Dell 14,1" Érintő kijelző,FullHd IPS,i5 8350u(8x3,6Ghz)világító bill,8GB RAM,SSD, jó akku, Újszerű
- Arcam Irdac