-
GAMEPOD.hu
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Har_melin
Topikgazda
Most kicsit lassabban nézegetve a bemutatót, azért ez a ward rendszer elég méretes újítás. Valószínűleg akkor éri majd meg, ha gyakorlatilag full ward cuccban szaladgálsz (ahogy ES buildnél is). Viszont az 5s recharge baromi hosszú, még lassú bossok esetén is, közben meg ha jól értem, akkor pucér seggel állsz. Szóval a hatékonyságával kapcsolatban vannak kétségeim, de lehet, hogy csak nem bontották ki az igazság minden részletét.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
TrollBalint
addikt
válasz Har_melin #31901 üzenetére
5 mp a töltési idő? Az tényleg nagyon sok. Még ha 10-ed másodpercekről beszélünk is ismán sok lehet. Gondolom lesz rá talent fa, meg cucc, amivel lehet ezt csökkenteni, de akkor is. Illetve tudni, hogy tölt vissza? Hogy úgy -e mint az ES, hogy ha 5 mp-ig semmi, akkor tölt vissza, vagy úgy, hogy minden "elvesztésre" külön 5 mp-es idő van? Tehát levernek rólad 30-at, majd 2 mp múlva még 50, akkor az elejétől számítva 5 mp múlva visszakapsz 30-at, 7 mp múlva meg még 50-et?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
félisten
válasz TrollBalint #31903 üzenetére
Én úgy látom az itemekkel lehet csökkenteni a recharge időt.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Badlof2k
senior tag
Rng trade back again a flask nerfet nemertem am , na mind1
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
la_cc
addikt
válasz Rayner #31902 üzenetére
Én 30 percig. Egyszerűen nem találtam skill gem-et lvl 4 alatt pedig rohantam ládákat keresni egyből a start után, minden ki volt nyitva mindig, utána meg csak dodge-oltam a játékosokat, mert mobokat nagyon lassan tudtam csak leölni. Jó nagy faszság ez is.
[ Szerkesztve ]
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
Badlof2k
senior tag
Hat ez a stream jonagy bullshit volt duma az van, az eredmenyek meg majd kiderulnek, valaki meg ha eltudja magyarazni mi az ertelme es logikajat annak hogy a KAMPANYT neheziteni kell es cselendzsing legyen , adok neki egy nagy korso sort , koszi
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
Har_melin
Topikgazda
Hülyén hangzik, de ahogy az elmúlt hetek kommentjeit olvastam az event halálokról, nekem kifejezetten pozitívnak tűntek. Nyilván senki nem szeret meghalni, meg bosszantó is, de nem káanyázás volt, hanem olyan Moldova-szerű "na erre már nem számítottam" reakció.
Ha figyelni kell közben, mert ott is lehet tétje a játéknak, az sokkal élvezetesebb, mint ha muszájból el kell cseszni valamivel x időt, miközben semmi kihívás vagy szórakozás nincs benne.Védd a fákat - egyél hódot!
-
gdevil
aktív tag
Nekem egyébként a nehezítések miatt egyből az ugrott be, hogy ugye van ennek a játéknak az üzleti része, a mikrotranzakciók. Namármost, az a GGG érdeke, hogy minél több fogyjon ezekből, vegyék a userek a packokat, jöjjenek új játékosok, akiknek megtetszik a játék, itt maradnának, aztán ők is vennék, stb. És jobban dőlne a lé.
De így? Igy sem könnyű egy új játékosnak megismerni/megmaradni a játék mellett, és ha még nehezítgetjük, nerfelgetjük, a játékos nem marad meg, akkor ki fog MTX-eket vásárolni?Nekem ez olyan, mintha én a kisboltomban árulnám a portékáimat, várom a vevőket,aztán az ide vezető utat kis csapdákkal, nehezítésekkel telepakolnám, és csodálkoznék, hogy kevesen jönnek be.....
-
félisten
Ez a royal tényleg egy faszság. Öt menetből egyszer sem találtam skill gemet.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
félisten
Ha az új blade trap-nek van attack jelölése, működhet bleed-del?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
la_cc
addikt
válasz Plazmacucci #31914 üzenetére
Nálam is ez volt, valszeg van ennek valami megoldása...
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
félisten
-
Har_melin
Topikgazda
válasz BoneDragon #31911 üzenetére
Még a random oneshottal is kibékülnék (nehezen...), de jobban belegondolva ennek a generál dps nerfnek a hatásába, én egy teljesen ellentétes eredményt várok, mint CW, szigorúan az eddig ismert dolgok alapján. Ő abban reménykedik, hogy a nerfnek köszönhetően több build kerülhet fel a táblára, szerintem pont kevesebb lesz.
Eddig voltak a meta buildek, amelyekkel a leghatékonyabbn lehetett haladni, kicsit szétválasztva mob és boss killerre. A játékosok nagyon nagy része ezekkel ment, minden ligában 4-5 build adta a T10 mapokig eljutó játékosok legalább felét. Alatta volt a nem annyira hatékony, de azért még működő buildek csoportja, talán 25-30 build, a maradék a fogalmatlan vagy juszt is próbálkozó kísérletezők. Mivel a túlélés erősen dps centrikus (irgalmatlan macerás olyan buildet csinálni, ami kevés sebzéssel is sokáig biztonságosan túl tud élni) egy adott dps szint alatt egy build gyakorlatilag értelmetlenné válik.
Amit most a bejelentés szerint meg akarnak húzni, az olyan, mint amikor a Die Hard 2-ben eltolták a talajszintet az ILS rendszerében. A nagyon erős meta buildek (nem biztos, hogy az eddigiek, de a top 4-5) túl fogja élni, mert még a dps veszteséggel is a "szint" fölött maradnak majd. Az alatta lévő sávban lévőknél viszont sok olyan lesz, amelyiknél ez a dps nerf már azt jelenti majd, hogy az eddigi biztonságos megközelítés helyett (nehezebben, de hozható végjáték), egyszerre csak beleáll földbe. Nem fölfelé fog nivellálni a nerf, hanem lefelé - ezek is bekerülnek a "játszhatatlan" csoportba. Játékos szempontból nagyjából mindegy, hogy nagyon nem elég a teljesítménye a végjátékhoz, vagy kicsit, hagyni fogja a fenébe.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Argh!
aktív tag
Szerintem amin igazán változtatni kellene az a karakterek védelme. Armor/ES/Eva.
Például bele lehetne olyasmit épiteni mint wow-ban a Resilience, biztos meg lehetne okosan oldani.
Hogy aki armor nélkül rohangál azt se tudják 1 hitelni.
Meg ahogy számolja a játék azt is át kellene dolgozni. -
Rayner
őstag
válasz Har_melin #31918 üzenetére
azért még a nerf és elbutult 20 builddal várnék még egy kicsit. nem tudjuk a 19 új gem milyen statokkal rendelkezik és mit is tudnak. lehet hogy az eddigi 4-5 top meta build vissza lesz véve de az új gemekkel lesz 10-15 játszható, (igaz nem metametaüberagyonverekmindent,) de a teljes contentet kipörgető build.
-
Badlof2k
senior tag
válasz Rayner #31920 üzenetére
Azert a patch notes utan mahd kiderul mennyi az annyi, foleg a support gemek tekintetebe amiket "balanszoltak"
Arra azert kivancsi leszek passiv fan raktak e be dmg mitigationt? Meg az hogy flasktol elvettek a curse es ailment "immunt""... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
LittleBoss67
aktív tag
Szeretném kérdezni.
Megyek spectre-t gyűjeni. Mondjuk megvan. Lemegyek HO, próba desecrate ledobja. Megyek ölni, maghal. Megyek HO, desecrate b@szik visszarakni. Mehetek előző lelőhelyre. Ez még egy bárhol fellelhetőnél is botránkoztat, de amit csak sindicat-ból lehet szerezni, az már erősen hányinger keltő.
Pár év alatt sokszor mentem minionos-t. Voltak az idézéssel gondjaim, de ez csak akkor fordúlt elő, ha karaktert váltottam. Jelzem azt se értettem.
Ötlet? -
BoneDragon
veterán
válasz LittleBoss67 #31922 üzenetére
-
LittleBoss67
aktív tag
válasz BoneDragon #31923 üzenetére
Néztem sokszor Kay-t. De az a baj, hogy konzolos vagyok, így nem tudok bármit indítani (PVP).
Nem lenne elég több decerate-t alkalmazni? Aztán váltogatni?
Amúgy is szerintem a HO-ban bármely feltámasztott ellent újra kellene tudni támasztani, legfeljebb, ha sok volt, több időt venne igénybe, de nem tűnhetnének el ha lecsapják őket.
"Desecrated Bonstalker". Ezt támaszthatnám a végtelenségig, mert a HO csak ezt adja.
Meg a pályákon persze szinte bármit. Csakhogy, ha nem kell, nem tudom levenni a jelölést. Sokszor írtam ezt, de senki nem tudott válaszolni, Így viszont ha akarom ha sem, amint felengedem (nálatok az "A"-t) kijelőlést, feltámasztja azt akin utoljára rajta volt. Mostmár kb. min. 4 szezon óta. -
Har_melin
Topikgazda
válasz Rayner #31920 üzenetére
Én hangsúlyozottan az eddig kiadott információkról beszéltem. Annak alapján a cél egy 20-40%-os endgame dmg nerf bármilyen 6L kombinációnál. Ez nyilván csak egy sorvezető, lesz aminél csak 18,6, lesz aminél 41,2 is összejön. Az is kérdés, hogy minek alapján számolják (a PoB számai és az effektív játék közbeni dmg elég távol állhat egymástól, a valódi veszteség sokkal kisebb is lehet). De a bejelentett szándék ez.
Ha ehhez még hozzáveszed, hogy nagyon sok build védelmében kulcsszerepet játszottak a flaskák is, akkor egy két oldalról érkező nerf (kisebb dmg és gyengébb védelem) nagyon sok buildet padlóra fog küldeni. Az eddig ligánként bedobott 4-5 új aktív skillből általában jó ha kettő volt használható, a többi ment a "minek strapáljam magam vele" kosárba. Ennek alapján a 19-ből jó, ha 8-10 olyan lesz, amivel az időmilliomosokon, fizetett streamereken és mazochistákon kívül bárki játszani fog. Kétlem, hogy az összes eddigi, használható skillre épített buildből csak ennyi vérezne majd el a nerfen. A mostani ligában 8 skill és 5 ascendancy adta a buildek több, mint 50%-át, már csak statisztikailag is valószínűsíthető, hogy a fennmaradó csoport egy általános nerftől erősebb nem lesz.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
félisten
-
0karmacoma0
senior tag
válasz Har_melin #31925 üzenetére
Amúgy így belegondolva, ez nem lett volna rossz alkalom néhány defenzív support gem bevezetésére, és a meglévők buffolására. Olyasmikre gondolok mint a fortify, endurance charge on melee stun, energy leech. Talán a fortify support volt az egyetlen amit be lehetett pakolni egy std buildbe, a többi mind akkora dmg veszteség volt, hogy nem érte meg. Most simán jöhetnének ilyenek tömegével. Mivel a tigger skillek is manát esznek, gondolom a cwdt setupok is kapnak egy pofont. Alapból nerfelve volt az immortal call, most aztán egy csomó buildbe bele se fér. Pedig pont ilyenek kellenének, hogy megvédjenek az 1 hitektől. A ward mechanika simán átmehetne skillgembe, hogy megvédjen az 1 hitektől. Sokkal taktikusabb lenne az egész játék, ahogy figyelni kell, elolvadt-e az első védvonal.
Valami gyökeres változás mindenképpen kell, mert évek óta fanatikusan nerfelik a védelmi opciókat, cserébe olyan abnormális módosítókat pakol a mapokra az awakening bónusz meg a többi fos, hogy flaskák nélkül reménytelen lesz átlag játékosnak bármerre is haladni.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Rayner
őstag
Részemről azért pozitív ez a változás. Főleg, hogy az új skillekre nem lesz azonnal elérhető starter build. lehet belefutok valami gyengébe, de amúgy is 3 nappal később kezdem a ligát addigra csak lesznek már tapasztalatok, de szeretek kísérletezni.
-
John_Wick
lelkes újonc
válasz Plazmacucci #31926 üzenetére
Nagyon egyszerűen lehet, pl a gemeket csak level 15után kapják meg a gyengítést így az elején nem érezhető. Vagy csak level 20-21 esek kapnak viszonylag durvát, esetleg az awa- gemeket is lehet drasztikusan nerfelni level 1es szinttől. Viszont abból amit poe2-ből láttam, hogy mennyire lassú valahogy azt a speedet kell elérniük mire kijön és ehhez kell brutál monster hp up vagy csak simán simán csökkentik a sebzéseket mindenhol, vagy egyszerrre mind2ő. Ha tényleg egymás melett egyenértékű sztorik lesznek meg ugyan az a grind akkor még bőven ezek után folyamat nerfek lesznek, de ez így nem maradhat mintha az egy teljesen más játék lenne.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Rayner
őstag
válasz John_Wick #31929 üzenetére
ez pedig valszeg nagy elvándorlással járna. gondolj bele veszel egy Teslát mondjuk egy P100D-t és egyszer csak elkezdik szoftveresen gyengíteni. erre azért sokan kezdenének morogni. amikor pedig elér egy pontra akkor egyszerűen átmennek a vevők egy másik márkához akár picivel gyengébb kategóriába, ha az tudja hozni ugyanezt a sebességet.
Elég ingatag dolog lassítani valamit ami főleg RNG alapú és minél többet kell futni hogy minél nagyobb loothalmazból meríts. Olyan nagy sebesség csökkenés nem lesz, nagyjából ugyanígy volt ulti előtt is aztán érdekes módon ott se változott szinte semmit a clearspeed.
a videoban én 2 boss szerűséget láttam, szóval minimum kapunk egy új mechanikát ami talán hamar elfeledteti ezeket. Másik pedig hogy a játék jelenleg ligáról ligára nagyobb játékos bázissal kezd, szóval jönnek az újak és termelik a bevételt. (az más kérdés hogy mekkora a lemorzsóldás üteme)[ Szerkesztve ]
-
John_Wick
lelkes újonc
Pedig ha megnézed nagyon abba az irányba mennek, hogy egyre többet kelljen játszanod vele bizonyos szint eléréséhez(mondjuk én pont nem casualba nyomtam szóval nekem igazából mind1). Amióta nincs harvest meg kivették a mapmásolást azóta én sem játszok vele max néha standardon letolok 1-2mapot úgyhogy igazából nem tudom most mi a helyzet. A self curse buildek(tempo c./poison) azok tényleg kicsit durvák voltak azért speed szempontjából. Az nem jó nekik, hogy mindenki végez az első 3 hétben és utána offolják ligát, az utóbbi időkbe pont olyan döntéseket hoztak, hogy ezt az időt kitolják bár nem tudom szerintem a liga elején keletkezik a bevétel utána nem számottevő(mondjuk ez csak feltételezés). Méghozzá úgy hogy nerfelnek az utóbbi időbe én buffot nem nagyon láttam csak minimálisat viszont nerfet annál többet.
"Elég ingatag dolog lassítani valamit ami főleg RNG alapú és minél többet kell futni hogy minél nagyobb loothalmazból meríts. "- pontosan ez az szóval majd kiderül viszont mikor ilyen monsta hp buffot/ meg dmg nerfeket olvasok akkor mindig elgondolkodok, hogy amúgy ez most miért is jó? Ilyenkor szokott a poe2-es videó eszembejutni, hogy valószínűleg ezért de ezt csak egy újabb feltételezés. Amúgyis tök hülyeségnek tartom a kettőt összemosni, csináltak volna egy teljesen új poe2-őt minenféle megkötések nélkül.
Ja igen a videóra visszatérve hát ott én egy szemmel is elég jól látható lassulást vélek felfedezni példálul : https://www.youtube.com/watch?v=LKvKL_xrIXI[ Szerkesztve ]
-
Rayner
őstag
válasz John_Wick #31932 üzenetére
Ha kicsit jobban megnézed akkor pl a flaskák olyan lvl30-50 körüliek, a skillek sem max supportosak. alul ha figyeled az xp bart akkor látni, hogy elég gyorsan halad ami azért lvl80-90 körül nem szokott ilyen mértékben. Én ezt a videot lvl30-50 közé tudnám belőni és ebben Poe 1 sem gyorsabb ezen a szinten
-
la_cc
addikt
válasz Plazmacucci #31930 üzenetére
End game-be jól jön az, csak sok píííz maxosan megvenni őket.
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
John_Wick
lelkes újonc
válasz Rayner #31933 üzenetére
16:30-tól ha megnézed ilyen kék szörny ölés nem nagyon van szerintem meg utána a sima fehér jó sok ütéstől, de ez elég szubjektív lehet csak teljesen átált már az agyam az egész képernyős lehalásokra egyetlen castól .
Bár azt hozzátenném nekem ez jobban tetszene mint az őrül rohangálás, viszont akkor normálisabb loot is kellene.[ Szerkesztve ]
-
brunnehilde
senior tag
válasz John_Wick #31932 üzenetére
"Az nem jó nekik, hogy mindenki végez az első 3 hétben és utána offolják ligát." - Ligakezdés után 1-2 hónappal már elenyésző lehet azoknak a száma, akik support packokat vásárolnak, igy nem hiszem, hogy olyan nagyon hátrányuk származna belőle. Akármilyen jó a liga, képtelenség a nagy többséget lekötni 2-3 hónapra egyetlen játékkal, a következő liga kezdéséig. Nekem a kedvenc játékom, őrült mennyiségű időt toltam bele más játékokhoz viszonyitva, és általában 2-2,5 hónap után is rendszeresen felnézek, de mostanában már nekem is "sok".
Szóval pont forditva, azon kéne dolgozniuk, hogy egyszerűsitsék a dolgokat, és úgy lőjék be, hogy a "casual" játékos is napi mondjuk átlag 2 óra játékkal eljusson max 1 hónap után a fő bossokig, farmolhassa a t14-t16 mapokat, és legyen esélye legalább 1 buildet kimaxolni. Az atlasrendszerre irtam pár napja példát, hogyan lehetne egyszerűbb, felesleges ennyi watchstone, meg az, hogy külön-külön minden régiót fel kell húzni. A nerfeléssel eddig komolyan nem nyirták ki egyszer sem a buildjeimet, mindig el tudtam menni olyan irányba, hogy még jobbak is lettek (cyclone, storm brand), meg volt mindig olyan skill, ami az adott ligában eléggé OP-nak, népszerűnek számitott. Viszont ami iszonyat bosszantó, és nagyon kezdhetnének vele valamit, azok a random 1hitek és az olyan debuffok, amik ellen védekezni sem tudsz. Felsorolni is nehéz lenne, mennyi mindenbe dögölhetek bele. Ha nem ölsz gyorsan, akkor egy max block gladot is simán megfektetnek, sokszor azt sem tudod, hogy mivel és ezért egyre kevésbé érzem azt, hogy nekem kimaxolt t16 rare mapokat kell tolnom.
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
-
Har_melin
Topikgazda
válasz brunnehilde #31936 üzenetére
Ráadásul mostantól a flaskák csak akkor adnak (incifinci 1 másodperc!) immunitást, ha előtte le tudták szedni az ailmentet. Amit alkalmasint nem is látsz. Látod pl., hogy éppen shockban vagy? Vagy mire észreveszed már mindegy.
#Plazmacucci: úgy nerfelik főleg az endgamet, hogy egy lvl20 6L összesített sebzése csökken ennyivel. Lehet lapítani a support gemek lvl bónuszain úgy, hogy A6 elején egy 4L cuccban lvl12-13 körüli gemeknél még keveset érzel a nerfből, de mapon lvl19 gemekkel egy 6L-ben már keményen.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
freddirty
senior tag
válasz brunnehilde #31936 üzenetére
Ma megnéztem én is a 3.15 videót és őszintén szólva nem értem miért ez az irány, csak találgatni tudok. A játék felgyorsítása szerintem csak jót tett, és hozzátett a játékosszám növekedéséhez. Ha megint egy lassú vánszorgó stílust vezetnének vissza a akkor megítélésem szerint kevesebb játékosuk lesz mint egyébként lehetne.
A karakterfejlődés elején ezzel semmi gond nincs, ha látja az ember hogy hogyan fejlődik és jut el oda ahova szeretne. De ha az endgame nem nagyságrendekkel gyorsabb-ütősebb-zoomzom akkor miért is játszom?
Mindegy úgy néz ki ezt a ligát is már kihagyom, sőt lehet az egész poe-t hidegre teszem egy jó időre, amíg olyan irányba nem mennek a dolgok ami nekem élvezetes játékot tesz lehetővé.fred
-
-
BoneDragon
veterán
Chris szerint azert hagytak abba annyian ultimatumot, mert tul rewarding volt...
Ezek tenyleg atmentek retardba. -
John_Wick
lelkes újonc
válasz brunnehilde #31936 üzenetére
"nem hiszem, hogy olyan nagyon hátrányuk származna belőle." Szerintem sem de, akkor tényleg nem értem mi a bajuk azzal, ha valaki viszonylag gyorsan letudja az atlaszt. Nekem még olyan nem nagyon volt, hogy random Atlaszozás közbe szedtem volna össze egy jó buildre valót. Vagy most az az új koncepció, hogy Sirus-Maven legyen a very endgame kontent és oda ne jussunk el olyan hamar. Nem vagyok valami régi játékos nekem a 100%as delimapok voltak a very endgame meg a harvest-es gear maxolás, namost nekem ugye ezek kiestek és nem is igazán látom, hogy kaptam volta helyette mást. Nyilván a harvestes minmaxolás az le tudott kötni, mivel az én játéködőmhöz képeset reális időbefektetéssel tudtam fejleszteni a karakterem. Ennélkül viszont már nincs annyi időm amivel ki tudnám farmolni a hasonló picivel mirror tier alatti cuccok árát, ahhoz kb 3x annyit kellene játszanom és akkor még inkább ott van a szerencsefaktor.
Jelenleg akinek napi 2órája van vagy heti 14 azzal nem igen jut előre élvezni élvezheti egy darabig, de előrelépkedni elég nehéz a játék jelenlegi formájában(az első 2 nap már többet szoktam szinte). Szerintem is pont fordítva kellene, egyszersűteni a watchstonokkal is tök felesleges ennyit bohockodni ide rakod oda rakod gépszerűen unalmas inkább időhúzás csak. Az egy buildre fordítandó grind mennyiségét meg csökkenteni kellene bőven nem növelni, hogy egy ligába nehogy már csak 1 buildet tudjon egy átlag játékos kimaxolni hanem többet.(3-4et szoktam) Ez az ő szempontjukból is jobb lenne több karakter több skill mtx stb. A loot rendszert átdolgozni, mert az esetek többségében esik 1-2c meg jó sok, de tényleg képernyőnyi szemét. Viszont szerintem a build diverzitás ígysem valami jó van néhány jó amitől, ha elveszünk a belengetett 20-40%os dmg csökkentést akkor sem dől össze a világ. Viszont amik eddig sem voltak jók mid-low tier buildek azok így még gyengébbek lesznek vagy pont használhatatlanok. Persze a mostani újak nyilván lehetnek jók nem mondom, hogy nem.
A dmg-nerf+ flaska nerf(ez elég durva szerintem önmagában is) a haladást is jelentősen csökennti, hogy tovább tart míg meghalnak a mobok elve tovább tart az esélyük one hitelni -ezt nem tudom jobban megfogalmazni- a map is tovább tart az atlasz is tovább tart neked is többet kell játszani, hogy ugyan azt kihozd belőle mint ezelőtt.
"azok a random 1hitek és az olyan debuffok, amik ellen védekezni sem tudsz." - az egyik legnagyobb problémája a játéknak, a legjobb taktika, hogy előbb ölsz mint ölnek egy csomó buildemnél amit próbáltam ez alapnak számít. Ezzel a one hit-es dolgogal az elmúlt 7-8 évben igazán kezdhettek volna valamit, mert a hopp one-hit buktam egy csomó xp-t meg most miért is hogyan én néztem be valamit vagy mi is volt pontosan emiatt szoktam bosszankodni rendesen.[ Szerkesztve ]
-
Badlof2k
senior tag
válasz brunnehilde #31936 üzenetére
+1 a onehitre , mocskos aljas es egyaltalan nem szorakoztato, eleve kiafranc elvezi ??? Hosszu bossfight , oke legyen , azt meg elvezhetem is , de hogy random oneshot , one death effectek, meg mindenfele ground bullshit effect , aha kossz nem..
A flaskas nerf meg hagyjuk is"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
Har_melin
Topikgazda
válasz BoneDragon #31940 üzenetére
Ezt nem hallottam, de akkor a pasinak tényleg nem kellene lakkbenzinre herbáloznia.
Én nem voltam oda sem a Ritual sem az Ultimatum harcaiért, de szerintem mindkettő jó irányba menő kísérlet volt az rng és a determinisztikus loot ötvözésére. A casual játékosok megérte ezekkel próbálkozni, mint csak simán rohanva farmolni, fel tudtad mérni, mennyi kockázatot vállalsz érte.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz dante3 #31939 üzenetére
De igen, viszont utána csak pillanatokre leszel immunis rá. Belefutsz egy corrupted blood-os packba, az első bekapott találat elsüti a flaskát, a másodiktól még (talán) védve vagy, de a harmadikra már ott állsz flaska nélkül.
Lehet, hogy az eddigi 4-6 másodperces védettség sok volt, de az 1 másodperc, főleg úgy, hogy a flaska visszatöltés is lassabb lesz, csingilingit csinál a flaskákból. Jó ha van, de ha az esetek felében sem számíthatsz rá, akkor jobb, ha egyáltalán nem számítasz rá.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Nem szeretem magamat, hogy ennyire negatív vagyok, de vagy rosszul tálalták a dolgokat (még bízom benne), vagy tényleg nem látom, mit akarnak.
Itt van ez az új védelem, a ward. "When you're hit, your Ward is completely depleted and reduces the damage dealt to you by that amount. A few seconds later, your ward replenishes itself and you're protected from the next hit."
Azt már tudjuk, hogy ez a few seconds alapból 5s lesz. Viszont a szöveg alapján a bekapott ütés nem csökkenti a ward "poolját", hanem puff, elsüti az egészet. Ha nagyobb volt az ütés, akkor ez oké, de mondjuk a titty bitcheknél egy találat is elviszi az egészet, oszt' öt másodpercig semmi.Ez megint egy olyan védelem, ami a minek kategória, amennyire én látom. Ha csak kiegészítőnek használod (ahogy CW is mondta dodge vagy block mellé) akkor az értéke marginális. Ha pedig erre építesz, akkor eleve bukod az egyéb védelmet, és ha véletlenül bekapsz egy bolhacsípést, akkor utána öt másodpercig semmi nem véd. Ez tiszta eva buildnél még így is pozitív szaldó lenne - de ezzel nem lesz evád sem.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
la_cc
addikt
-
brunnehilde
senior tag
válasz BoneDragon #31940 üzenetére
No comment. Delirium akkor mi volt? Simulacrumban annyi cucc esett, hogy liga végén egy hétig pakoltam át standardra. Konkrétan nekem eddig az volt a legélvezetesebb ligám. OP buildek, lvl100, őrült mennyiségű loot...
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
-
félisten
-
Har_melin
Topikgazda
igen, az sem volt hátrány. A heistből szerintem jobb cuccokat lehetett kihozni, részben a currency heistekre koncentrálással, részben a jól eladható alternativ gemekből, de egy idő múlva én is egyre inkább halogattam, mondván, hogy most inkább haladnék a mapokkal.
Védd a fákat - egyél hódot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Honda topik
- Autós topik
- Opel topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen