Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Technoman

    őstag

    válasz ht42 #1246 üzenetére

    Nézd ht42, nem erről van szó (mmint a mérnök vs. marketing) hanem a profitról (mint mindig)
    Jó és szép volt a plazma korszak, de egy qrvára költséges technológia volt.
    A Panasonic PDP szekciója a 2008-as évektől veszteséget termelt ( itt több tízmilliárd dollárról beszélünk, azaz kitelne ebből egy új 5-ös metróvonal is)
    A költségek főként abból eredtek, hogy a Pana nem adta ki a PDP panelek gyártását ill. jogát pld. a kínaiknak + ez nem olyan technológia, amit a 6 éves kínai kisgyerek, a Jangce folyón, a dzsunkán, egy tál rizsért összecsap.
    Talán ez az egyetlen olyan általam ismert -több évig forgalmazott- technológia, ami nem azért halt ki, mert elavult a technológia, hanem mert nem volt gazdaságos a gyártása.
    Nézd meg a minőségi termékeiről híres Loewe márkát, hol is van most (a kínaiak mentették meg a seggüket)
    Vagy hol van a Grundig, Saba, Telefunken? Ezek a régi nagy nevek. Már nem a minőség az elsőrendű dolog (sajnos)

Új hozzászólás Aktív témák