Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
válasz sakal83 #7251 üzenetére
Kösz, hogy kérded, nem.
5-én jeleztem nekik, hogy elfogadom az EZ950-et, azóta annyi az utolsó infó, hogy „megrendelték Lengyelországból”...
Csak 2 év garit fogok rá kapni, és a kiterjesztett garancia feltételeire hivatkozva közölték azt is, hogy nem áll módjukban pénzt visszatéríteni. Szóval nem sok lehetőségem maradt azon kívül, hogy elfogadom a cserekészüléket, a 2 éves garanciával.
Mondjuk a kiterjesztett garancia feltételei közt ott van az is, hogy 15 napon belül kötelesek rendezni az ügyet, de a saját kötelezettségeiket nyilvánvalóan sokkal lazábban kezelik... Ezt azért még oda fogom dörgölni az orruk alá, bár az eddigiek alapján ettől sem fognak meghatódni.[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
wierra
senior tag
válasz marilllyo #7249 üzenetére
Helyesen írjak a kollégák.
HDMI 1: PS4
HDMI 2: ARC kompatibilis soundbar
HDMI 3-4: mediaplayert vagy egyéb sallangok.Hogy tetszik a látvány (és hangzás, funkciók stb.)?
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
kezo0
addikt
válasz sakal83 #7256 üzenetére
Szarnak ezek az én „fájdalmamra”. Az a baj, hogy _mindenről_ a lengyelek döntenek, ők meg nem ismerik sem a gyorsaság, sem a méltányosság, sem a nagyvonalúság fogalmát. Az 5 év garis kört már megfutottuk, onnan jött a válasz, hogy nem jár. És erre a válaszra is több mint egy hetet kellett várni. A Customer Care nélkülük még a WC-re sem mehet ki.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
marilllyo
veterán
Tökéletes! Köszönöm! Így már minden klappol. Elindítottam egy FHD Avatar-t és majdnem leestem a fotelről olyan színek vannak. És ez még nem is 4k. Abszolút elégedett vagyok!
Talán még egy kérdés. A TV csatornákon és a rajtuk lévő műsor neveinek kódolása nem stimmel. Az ékezetes karakterek krix-krax-ként jelennek meg. Van erre megoldás? Nem egy firstworldproblem ha nem...
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
wierra
senior tag
Én egy szarfos unsupported Beelink GT1 Ultimate-et használok Kodi-val, azzal - már amikor normálisan működik - nincs gond képi megjelenítés tekintetében. PC-s tapasztalatom nincsen sajnos. Ahogy olvasgattam "kölcsönzős" oldalakon, nem az MPCHC a favorit lejátszó.
marilllyo: Nekem 2db UPC-s CI+ kártya van a TV-ben, nincs gondom a karakterkódolással.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
kezo0
addikt
válasz sakal83 #7256 üzenetére
Na, azért ezt most elküldtem a Customer Care-nek, plusz cc:-ben a szerviznek is. Gondolom, már "kedvenc ügyfél" státuszban vagyok így is.
"Tisztelt Panasonic Magyarország,
csak, hogy érezzék a törődést, újfent tisztelettel érdeklődnék, hogy vajon merre jár a részemre felajánlott cserekészülék, amit 17 nappal ezelőtt elfogadtam...? Számításaim szerint ennyi idő alatt a Naprendszer tetszőleges pontjáról is - de ne rugaszkodjunk el túlzottan a valóságtól: mondjuk csak azt, hogy a Föld bármely pontjáról - ide kellett volna érnie.
Mivel az esetleges pénzvisszatérítési igényemre válaszul olyan precízen idézték a kiterjesztett jótállás vonatkozó feltételét, ezért én pedig idézem ugyanezen dokumentum III. fejezetének 6. pontját: "A jótállási igények elintézési határideje maximum 15 nap." Ebből is látható, hogy az Önök által vállalt jótállás feltételeit nem veszik annyira szigorúan, amikor Önöknek kellene egy azokban foglalt határidőt betartaniuk. Emlékeztetőül: onnan számítva, hogy a készülékem javíthatatlansága egyértelműen bebizonyosodott, és ezt Önök is elismerték (az ezt megelőző, több mint két hónapos szervizes kálváriáról most ne is tegyünk említést), 36 nap telt el addig, míg megszületett a döntésük a cserekészülék felajánlásáról. Onnan kezdve pedig, hogy elfogadtam a cserekészüléket, ahogy fent is írtam már, újabb 17 nap telt el, és még mindig se híre, se hamva a cserekészüléknek.
Ezek után hálás lennék, ha nagyvonalúságuk bízonyítékaként legalább annyit megtennének - mondjuk úgy, kompenzációként a jelentős késedelem miatt, amivel egyértelműen megszegték a jótállási feltételeket -, hogy a cserekészülékre is biztosítják az 5 éves kiterjesztett jótállást. Remélem, méltányolható a kérésem.
Üdvözlettel:
XY"Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Piftuka
veterán
válasz sakal83 #7263 üzenetére
"Nekem az lgvel van tapasztalatom. [..] Ja es helyszinen javitjak."
"Csak" a 2 év eredeti jótállási időtartamon belül!
Erre direkt rákérdeztem a múltkor az LG-s ismerősömnél, az itteni beszélgetés, és kezo0 "kiterjesztett garanciával" szerzett tapasztalatai alapján.
Elmondása szerint az "LG 5 év gondoskodás" valóban úgy működik a teljes időtartamban, mint a jótállás, ám a +3 extra évben már nem jönnek házhoz javítani a készüléket. A tulajdonosnak kell bevinnie a szervizbe.
"Aquila non captat muscas."
-
kapaca76
tag
Sziasztok!
50EX780E-hez milyen külső 2.5"-os 1TB-os HDD-t ajánlotok USB-n keresztüli filmnézéshez?
A Western Digital 1TB 2,5" My Passport AV-TV ár/értékben jó?Köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
Meg is érkezett a válasz, ilyen gyorsan még sosem reagáltak:
„Tisztelt ...!
Köszönjük, hogy Panasonic terméket vásárolt, és a kérdésével az Ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
A Panasonic központ tájékoztatása szerint az Ön TV készüléke várhatóan június 27-én érkezik meg a Video Part szervizhez. A készülékhez két év jótállást biztosít a Panasonic.
Üdvözlettel,
XY”A magam részéről pont erre számítottam. Még arra sem veszik a fáradságot, hogy elnézést kérjenek a késedelem miatt, nemhogy teljesítsék a kérésemet.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
ztsoft
őstag
Tényleg szép a kép a Panasonic-ban (a mostaniban nincs meg, nem Panasonic), elismerem, jó készülékeket gyártanak, de ha egy kis porszem is bekerül a gépezetbe, akkor oda minden. A saját maguk által felállított szabályokat sem tartják be (most ez mindegy, hogy egy szerződött szerviz, vagy egy külképviselet, Ők a Panasonic márkanevet rongálják ezáltal).
Pont az ilyen hozzá állás miatt soha többé nem kell a portára Panasonic.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
kezo0
addikt
válasz Downsampling #7275 üzenetére
Én most már megvárom, hogy milyen állapotú tévét küldenek, mert ugye az sem mindegy... De attól tartok, hogy nem lesz energiám egy fogyasztóvédelmi eljárást végigbekkelni – pedig tudom, hogy ők is erre játszanak.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
sakal83
addikt
válasz Piftuka #7267 üzenetére
Igen garancian belul helyszíni. A gondoskodás kereten belul be kell vinni. Ha nem tudjak vagy nem gazdaságos a javítás akkor a hozza az aktualis modellek közül a legkozelebb allot kapod de rosszabbat nem. Csak cserekeszuleket kaphatsz. Ha jol emlékszem a garancia a hatralevo az otbol de legalabb 2 év. Korrekten es pontosan leírva a feltetelekben. Sokkal jobb ajánlat mint a biztosítás szerintem.
Nekem nagyon jok a tapasztalataim az lgvel. A panasoniccal mind az én mind a kollega tapasztalata nem epp rózsás. Mert bar a penzvisszafizetesben nincs igaza de az a tortúra amit atel az brutális. Nem is ertem a panasonicot. Eleve egy felsokategorias vásárló eeve meg kell hogy kapja az oledet de szivatjak aminek nincs értelme. Csak a reputaciojukat rontják mindenfele anyagi haszon elérésének esélye nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben01
őstag
Sziasztok!
A samsungnak és a sonynak van olyan windowsos programja,amivel egy pendrivera kiimportált csatornalistát szerkeszteni lehet aztán visszatölteni a tvre és így nem kell a távirányítóval kínlódni.. Létezik ilyen a panasonicnak is?
http://9gag.com/ A függőség garantált. || Friends are like snow flakes. If You pee on them, they disappear.
-
Piftuka
veterán
válasz sakal83 #7278 üzenetére
Mondjuk nekem a személyes tapasztalatom az LG55EG 910V tévém problémájával kapcsolatos ügyintézéssel minimum felemás. Hiába volt segítőkész a szervizes, ha aztán maga a cég nagy ívben tojt a megoldásra.
Mindenesetre tény, hogy az ismertetők alapján az LG "extra garancia" szolgáltatása tűnik a legkorrektebbnek.
Jut eszembe... Te egy LG OLED tévét vettél végül? Csak azért kérdezem, mert tudom, hogy irtózol az IPS paneles tévéktől...
"Aquila non captat muscas."
-
sakal83
addikt
válasz Piftuka #7280 üzenetére
Sokat kipróbáltam. Xe80 xe85 ex700 ex780 eg910 eg9a7v es b7. Vegul az eg910 lett a befutó minden nyugjevel egyutt. De kedvencem lett az ex780. Ha kiegészült volna az oled kontraszjaval es betekintesi szogevel akkor az lett volna a tokeletes tv
Nem irtózom az ipstol. Sot Pana et60am volt es azt a minoseget kerestem ezert is probaltam ki a fenti tvket. Ha az 55os lett volna soha nem csereltem volna pedig ipses volt[ Szerkesztve ]
-
Piftuka
veterán
Egyébként egyre inkább azt gondolom, hogy ezt a topic-ot több "passzív", tévé vásárló fórumtag is olvassa. Olyanok, akik aztán végül az itt leírtak alapján vesznek tévét.
Nekem furcsa, hogy a Panasonic méltán jónak mondott tévéi, az EX700 és az EX780 szinte egy "varázsütésre" tűnt el a boltokból.
Legalábbis az 50-58 colos képátlójú méretben. (A nagyobbak még egy darabig biztosan kaphatóak lesznek, hiszen jóval drágábbak, nem is beszélve a 75EX780-ról...)
Persze, az Edigital az elmúlt pár hónapban időnként akciózta őket, a Media Markt pedig az elmúlt néhány hétben pedig gyakorlatilag folyamatosan kedvezményes áron adta, de furcsa módon a múlt hétvégén, és az elmúlt bő 1 hétben volt valami "roham", amelynek köszönhetően még a Media Markt webáruházából is teljesen elfogyott.
A fehérvári üzletükből is gyakorlatilag 1-2 napon belül vitték el az összeset.
Aki "kivárásra" játszott, és nem rendelte meg, az most rosszul járt. A várakozásokkal ellentétben sokkal hamarabb elfogytak az EX700/780 tévék, mint ahogyan a DX sorozat tagjai korábban.
"Aquila non captat muscas."
-
szigpet8283
csendes tag
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy 40EX633-asom és ha a beépített programjaival nézek filmet pl Youtube-ról vagy DLNA-n keresztül halk sercegő hangot lehet hallani a tv-ből mintha kb egy számítógép winchester dolgozna. Tudom fura hasonlat. Ezt akkor lehet hallani leginkább, ha alacsony hangerőn nézek valamit mondjuk 20-as alatt. Afelett már elnyomja a hangot. Minél nagyobb felbontású videót nézek (pl: 4K) annál jobban hallani. Gondolom valami erőlködik a tvben (processzor). Úgy lehet leginkább megfigyelni, ha elindítok egy 4K videót youtube-ról és leveszem a hangot.
Ez hiba lehet? Kicsit zavaró, de én eléggé érzékeny vagyok minden hülye zajra. (Amúgy standby-ban a tápnak is vagy egy kis sípoló hangja - azt is hallom)Vélemény?
Köszi -
szigpet8283
csendes tag
Ha Usb-n keresztül nézek filmet akkor nincs semmilyen működési hangja
-
Downsampling
senior tag
válasz szigpet8283 #7285 üzenetére
Nem biztos, hogy nagy a baj, de szerinem semmiképpen sem normális. Az én EX700-a tök csendben van, minden körülmények között (oké, a beépített médiajátszót még az életben nem használtam, és valszeg nem is fogom - de a tévé Youtube appját már kipróbáltam, ami mellesleg engedi a 720p feletti felbontást is, bezzeg az Oppo 105D lejátszó nem, igaz ez utóbbi jóval gyorsabb).
-
ctrlaltdel13
őstag
Sziasztok.
Adott egy tx l47Et60E televízió.
Most vettem egy új avr-t amit hdmi-vel kötöttem össze. Mindkét helyen az arc foglalatot használva.
Kérdésem az lenne a tv tudja a hangot visszafelé küldeni így az avr- nek? Kell valamit a tv-n beállítani?
Én nem találtam semmi beállítási lehetőséget.
A jelenség a következő: tv bekapcs hang van,avr bekapcs,érzékeli hogy tv kapcsokatba, tv-n hang elmegy de a hangfalakon nem szól.
Bármit állítok nem lesz hang sehol,ha kikapcsolom az avr-t ismét szól a tv hangszóró.
What a fuck. Ennyire analóg lennék!
Ha valaki tud kérem segítsen.
Thx -
marilllyo
veterán
Hát korai volt az öröm. Ma vettem észre, hogy több helyen is pixelhibás a készülék.
Indul a tortúra...PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
marilllyo
veterán
válasz Pro Koryak #7290 üzenetére
Hogyne lennék?! Még a három munkanapban is benne vagyok!
Igazából az bosszant, hogy mivel a termék már-már kifutott, hogy a p*csába kapok ilyenből újat? Jelenlegi palettájukon meg semmi olyan nincs ami hasonló ar/érték arányban lenne ilyen felszereltséggel.PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
marilllyo
veterán
válasz Pro Koryak #7292 üzenetére
MM! Felhívtam őket visszaadják az árát. Csak kérdés mikor tudok hozzájutni egy újhoz? Náluk nincs jelenleg tehát cserélni nem tudják.
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
wierra
senior tag
válasz marilllyo #7293 üzenetére
Sajnálom, hogy így jártál. Remélem hamar találsz megfelelő utódot.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
szigpet8283
csendes tag
40EX633 esetén filmlejátszás esetén miért van az a jelenség hogy sötét jelenetek esetén belassul a kép, kissé darabossá válik? Ez valami beállítási probléma, vagy hiba, esetleg normális jelenség?
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Downsampling
senior tag
válasz szigpet8283 #7296 üzenetére
Miről játszod le a filmet, és milyet (FHD, UHD, SHD)? Nem mindig, de igen gyakran a sötét tónusú, gyorsabb kameramozgású jelenetek a legnagyobb bitrátásak.
-
szigpet8283
csendes tag
válasz Downsampling #7297 üzenetére
Ez UHD film volt. És USB-n keresztül (Class 10 UHS-1 memóriakártyáról) játszottam le, de DLNA Wifi-n keresztül is kb ugyanolyan volt.
Olyan a sötét részeken mintha "húzná a csíkot", ha állítgattam a beállításokban a képjellemzőket, akkor az utánhúzás javult, de úgy meg darabos volt kicsit (lassabb). -
Downsampling
senior tag
válasz szigpet8283 #7298 üzenetére
Hát, ez akkor azt jelenti, hogy a memóriakártyád bizony nem tudja azt a bitsebességet, amit az UHD néha megkövetel. Én már találkoztam olyan FHD filmmel, ami pár másodpercig belement a 80, sőt a 90 Mbit/s-ba (mind az Oppo, mind a Dune médiajátszóm képes mutatni a pillanatnyi bitsebességet). Az UHD tartalmak átlagosan 100-120 Mbit/s-t igényelnek, de simán belemennek a 150 Mbitbe is.
Habár az a jelenség, amit leírsz, nem éppen erre jellemző, ha akadás van, az inkább szó szerinti akadásként jelentkezik, mintha diavetítésbe menne át a film, és a hang is el-elmegy, vagy akár teljesen megszűnik. Amit leírsz, talán más jellegű hiba. Próbáltad más filmmel, más anyaggal is? Vagy FHD-val?
A Wifi-d milyen sebességű? Én nem nagyon hiszek abban, hogy UHD anyagot Wifi-n szakadásmentesen lehetne továbbítani, jobb a kábeles kapcsolat, de a megabites LAN már szintén nem elég. UHD-hoz kell a gigabites LAN. -
szigpet8283
csendes tag
válasz Downsampling #7299 üzenetére
Szia!
Csak UHD-nál vettem észre ezt. Eddig UHD-t kb. 4 db-ot néztem és csak ennél az egynél vettem észre ilyet. FHD-nál nem észleltem ilyen jelenséget.
Gigabites routerem van (Digi 1000-hez kellett) de sajnos a tv-nél a wifi sebessége már csak 75 Mbit/s körül van.
Kábellel még nem néztem, de azzal ilyen gond nem lehet, mivel gigabites.
A tv-n amúgy gigabites port van? Erre sehol nem találtam információt