-
GAMEPOD.hu
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
saen
veterán
Rengeteg ellenzője is van a hero limitnek, szóval ez egy olyan örök vita fog maradni. Blizzard szerintem nem fogja ezt meglépni, legalábbis rövid távon tuti nem. A metát meg majd a nerf-ek és új hősök fogják variálni. Tökéletes balance Blizzard játéknál sose lesz és ha egy hős 1%-kal jobb, mint egy másik, akkor az összes profi az 1%-kal jobbat fogja játszani. Ez mindig is így fog maradni.
-
Kodi tolja? Anno a TF2-t nyomtuk együtt akkor felsejlett benne az ötlet, hogy (Ildiékkel) átállnak aztán nem lett belőle semmi. Mostanában rég nem beszéltem vele, még CS:GO elején futottunk össze.
Egyszer nyomhatnánk egy gyakorló gamet ha megvagytok. Kellene nekünk az erőfelmérő.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Azért megpróbáltad csábítgatni akkor. Jól van. Igen, az idő az már közel sem annyi mint régen. Jó játékot, remélem majd egyszer-egyszer összefutunk azért.
(#3123) sirszevenap Igen.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Köszi a választ!
Reaper még fekszik a jobb click-re?
(Most pár hétre kiestem lehet lesz egy hónap is belőle mert eladtam a VGA-mat, kíváncsi vagyok mennyit fog változni a balance ez idő alatt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
k-adi
nagyúr
Na akkor ezért nem hal a reaper nekem.. Valamiért a fanthehammer-ből 1 lövés mindig mellé megy, még közelről is, másodikra meg elrepül a kisköcsög
Pont azt szerettem benne, hogy ha szar a csapatom még akkor is tudok valamit csinálni a tankokkal, ezáltal kicsit visszahozni az arányt, de most szerintem nagyon legyengítették a cowboy-t hiába gyorsabb a reload neki... Én 40 helyett 50-re vagy 55-re raktam volna a sebzését 70-ről. Most kereshetek új hőst.....
Bezzeg Hanzo félpályáról headshotol... azt sem értem, hogy ha nem húzza fel rendesen akkor is hogy lehet 1-shot1kill? Nem számít milyen erősen húzza fel? Én azt hittem hogy az számít
[ Szerkesztve ]
-
gbela
senior tag
Forsent nézi vki? Nekem HS miatt follow, de mostanában Overwatchozik ezerrel, de nemtom milyen. Amikor nézem abból az jön le jó (tracerrel láttam 3-4 emberes killeket tőle), de mivel én még mindig AI ellen nyomom így nemtom belőni
Most a forsenjelenséget hagyjuk figyelmenkívül pls -
#14955008
törölt tag
Ezt én alá írom, de szerintem Seagull az a szint, amit a játékosok 70-80%-a, ha megfeszül se ér el vagy fog fel agyilag. Mindenesetre a fokozatosság elve itt is érvényesül, először értse meg valaki, hogy mi az a szopóroller. Ha azt megérti tudja értékelni a jó megmozdulásokat. És utána megpróbálhatja implementálni. GZ ha valaki egyből szuperül mimikálja Seagull-t.
[ Szerkesztve ]
-
#14955008
törölt tag
"Lehet, hogy sosem éri el, de törekedni kell(ene) rá"
Ezt nem mindenki fogja fel hidd el sok low iq ember van (vagy más a célja). Sok ideig ez csak egy Blizzard játék marad, SC2-ből is kb mostanra kopott ki a casualok jó része!
Pl. Írom egyik játékban kellene tank, mert esélyünk nem lesz. Azt mondja nyugodjak le és élvezzem a játékot...just for fun...Bár itt épp a fejlődni akarás eshetőségről beszélünk.
-
-
Nyomtam azzal is, bár ott nem ismertem annyira a magyar jobb játékosokat. De az ő neve nagyon ismerősen cseng. És múltkor mondtam, hogy nyomjuk egymás ellen aztán jöttél azzal, hogy annyira nem nyomjátok komolyan... Jólvan már ez a három CS-s név elég lett volna a győzelemhez.
Én csak meg akartam nézni mit tudunk kezdeni egy értelmesebb csapat ellen. Én pl beta-t se nyomtam csak a nyíltat.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Kanczy
veterán
Én is ezt akartam leírni, csak én még hozzátettem volna, hogy egy casual játékban senkinek nem kötelező azt pickelni, ami a csapat érdeke. Ha én jobban szórakozom a második Widow-al, mint egy Mercy-vel, akkor azt fogom hozni. És ezért senki ne szóljon meg, amíg nincs tétje a meccseknek
(persze csapattal más a helyzet)
[ Szerkesztve ]
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
knoxhu
senior tag
Most a pickeléshez szólnék hozzá. Én például szívesen gyakorolnám Hanzot pubon és nem is az zavar igazán hogy bele illik e az aktuális csapatba vagy sem, hanem hogy lesz e bármi haszna ha elkezdek rankedozni?
Mit gondoltok Hanzoról? Van jövője vagy helye a competitive környezetben? -
Nem érdekel, ha Kuli vagy hanem. Amiket felsorolt azokra mindre van jobb alternatíva. Sőt a nagy része egyszerűen butaság.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Akkor bővebben.
Persze, lehet D.Va-val jó meccset tolni. Összejöhet. Mint mindennel. De nagy általánosságban én pazarlásnak tartom a picket.
Main tanknak nem jó, szerintem ezen nincs mit vitatkozni. Második tanknak meg Reinhardt mellett miért választanád Roadhog, Zarya, vagy Winston ellen? "jelentosen megneheziti a sniperek / backline supportok dolgat" Jobban mint egy Winston? Winston sokkal jobb counter egy WM-re. Mobilis, pontot is jobban foglal.
"megfogja a payloadot" Mi nem fogja? Egy értelmes Lucio is jól megfogja. De komolyan. Reinhardt is tökéletesen megfogja, plusz sokkal jobban a csapata segítségére is van a képességeivel. Zarya is jobban megfogja, plusz a team dps-t is jelentősen növeli, nehezebb is megölni. Winston is jobban megfogja + ott a bubija. Egyedül jobb túlélő mert ki-be tud ugrálni a péló és HP packok között.
"control pointon idegesiti az ellenseget" publikon maximum. Egy közepes csapat darabokra lövi míg CP-ig jut. Plusz abszolút nem segít a teamnek az előrehaladásban. Mint pl Reinhardt, vagy Winston.
"Bastion / Torbjorn turret figyelmet magara vonja amig a tobbiek kiszedik azt"
Bastion pillanatok alatt ledarálja, levegőben, földön, akárhol. Akkora a hitbox, és annyira lassú. Másrészt, Egy Reinhardt mögött Soldier is pillanatok alatt ledarálja a turreteket és Bastion-t. A DPS-eknek ez a dolguk. Ezért D.Va-t pickelni pazarlás."- az ultijaval kicsit kitisztitja a kritikus helyeket, megallit tamadasokat" Ultijának a cast time-ja alsó hangon két és fél év. Ha csak tereptárgy nem gátol, sétálva kimész belőle. WomboCombo-ba üthet az ultija az tény, mint a hősök többségéé.
Szóval, tanknak a többi tank jobb pick, sokkal hasznosabbak. DPS-nek meg gyenge. Harrassolni meg minek pickelném? Arra ott vannak a DPS-ek, vagy Genji is ha a mély supportokat kell piszkálni. Általánosságban ha egy D.Va pick van az ellennél akkor prio target? Nem. Püttyöghet ott magába, senki nem foglalkozik vele, figyelsz, hogy az ultija ne üssön be és kb ennyi.
És még egyszer, általánosságban. Persze lehet hozni pár példát amikor jó. Csak azért meg kár beáldozni a picket rá. szvsz.
Ha egy gif-ben kellene összefoglalnom akkor: [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
#14955008
törölt tag
Általában Blizznél úgy szokott lenni, hogy NA PTR aztán a többi, SC2-ben még érteném, de ott se ez a sorrend. Ráadásul a koreaiak nem FPS megszállottak annyira, hmm érdekes. Lehet OW-ben fordul a dolog, mert sokkal inkább taktikára épít, mint más FPS és a KR-ek nagy gondolkodók. Iszonyat ismerik a menő metákat, teambe jól timingelnek és a legváltozatosabban kihasználják a térkép adottságokat. Olyan buildeket is működésre bírnak amit más lehetetlennek gondol. Csak épp az FPS rájuk nem jellemző, eddig
-
saen
veterán
Blizzardtól jött az info, szóval létezik és igaz.
Szerk: Idézet Jeff Kaplantól:
"We are constantly improving the matchmaker. We learn more each day. We have one of our best engineers and best designers full time dedicated to the system. Many of those “silent” patches that go out during the week are adjustments to the system. For example, we recently realized that “Avoid this player” was wreaking havoc on matchmaking. One of the best Widowmaker players in the world complained to us about long queue times. We looked into it and found that hundreds of other players had avoided him (he’s a nice guy – they avoided him because they did not want to play against him, not because of misbehavior). The end result was that it took him an extremely long time to find a match. The worst part was, by the time he finally got a match, he had been waiting so long that the system had “opened up” to lower skill players. Now one of the best Widowmaker players was facing off against players at a lower skill level. As a result, we’ve disabled the Avoid system (the UI will go away in an upcoming patch). The system was designed with the best intent. But the results were pretty disastrous."[ Szerkesztve ]
-
#14955008
törölt tag
Én fordítva próbáltam, a szar csapat társakat avoidra. De nem működött! Megnéztem a recent player listát és a pipák a helyükön maradtak a névsor pedig folyamatosan shiftelődött. Tehát, aki avoidon volt, az a következő meccsen már nem volt pipálva, ha úgy jött ki a lépés. Nem értem ezt az avoidos dolgot, hisz nem működött.
-
#14955008
törölt tag
Egyetlen dologban van rohadt nagy igaza. A meglepetés erejéből adódó szerencse a meccs kezdetén, ami végzetes hátrány lehet. Pl betettek 3 törpét hollywoodon, mire átverekedtük magunkat, mert csak idő kérdése azon átmenni, olyan időveszteséget okozott, hogy a ranked sudden death után már esélytelen lett behozni.
-
Pocok256
veterán
Én is a te oldalad osztom szerintem korrekt a community ha szépen és logikusan kérek valakit mindig vált és próbál konstruktívan viszonyulni a szituációhoz. Persze van olyan eset mikor egyszerűen lámák, de az más tészta és azért nem lehet senkit sem bántani.
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
tepenzed
őstag
-
Arnold2
őstag
Nem tudom, lehet, hogy én vagyok a kivétel, de számomra egyelőre teljesen élvezetes a dolog, bejön ez a játékmód is => Összeálltunk tegnap hokkendáré CS-s arcok (pl. Gabesson, koloRRR, Res1st, akik egyelőre egészen aranyosan fogalmatlanok az OW-t illetően ők is, lőni viszont tudnak)
És igazából ennyi a trükk Ezért ment nektek sokkal jobban a szekér, mint sokunknak itt, akiknek nem adatott meg ez a "hokkendáré" csapat.
A tegnapi 10 meccsemből pont ezért, igazából 2,5 felet élveztem (Fortuna megkegyelmezett és jó csapatot kaptam) a többi meg eltelt..
(#4057) Bazsi1987
játéknak az a célja hogy szórakoztasson szerintem...
Hűű mennyi emberrel találkoztam már, aki nem így látja. Tök mindegy miről van szó a NYERÉS és csakis a NYERÉS ami szóba jöhet semmi más. Nekem is az a véleményem mint neked, hogy érezzük jól magunkat, de sokan vannak akinek ez nem elég, vagy máshogy szocializálódtak. Amíg nem találkoztam 4-5 ilyen emberrel magam sem hittem el, hogy ilyen van. A távoli baráti körben is van egy ilyen srác, aki konkrétan ezt mondta: "Csak azzal a játékkal játszom amiben nyerek" És igazából egy Wii-s Ravning Rabidds játékra akartuk rábírni, ahol aztán a "nyerésnek" bazi nagy jelentősége van..(#4056) prokxy
...már nem is szól hozzám az Asszony sem, szóval cél a 100 és akkor már meg is mutatja az egyik cicijét!
hülye...[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Én hármat vesztettem ebből egy meccs volt ahol full kreténben tolták. Nem készek agyilag az emberek még a competitive játékra vagy én rakom magasra a lécet. Azért az 50 meglett!
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
"Tényleg ennyire egyedül látom ennyivel pozitívabban a helyzetet?"
Ennyire vagy egyedül azon a szinten itt. Ennyire egyszerű.Gamestar-tól mit vársz? Casual író ír casual olvasóknak. Az online újságírás 95% azt se tudja, hogy van high level gaming. Én itt a gamepod-on is sokat kardoskodtam, hogy legyen rendszeres e-sport hír. Legyenek komolyabb cikkek. Válasz: Nincs rá igény. És tudod mit? Tényleg nincs sajnos. A tömegek csak a saját kis megrökönyödött low level szintjén tudnak gondolkodni. Mindent onnan szemlélve ítélnek meg.
De ha már itt vagy, más téma. Nézted a Na - Eu csapatok közti skill különbséget? Meccseken feltűnt? EU kb sehol nincs, szervezetlenebben és gyengébben is lőnek. Másrészt kíváncsi vagyok Korea (Ázsia) mit gurít meta terén. Remélem húznak valami váratlant. Mint régen 1.6-ban solo-ék a full agresszív támadó/védő játékstílust, amire az európaiaknak akkor nem volt semmi válaszuk egy rövid ideig.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Te még mindig túl szerény vagy. Lehet ignorálod amit írtam már itt párszor. De a korábbi tapasztalatod, skilled, látásmódod a kompetitív játékra számodra sokkal megkönnyíti a játékot.
Másrészről akikkel együtt játszol is. Ott van res1st, csben is egy állat volt, eszes, brutál aimmal. Az ő kezdő OW skillje is magasabb mint itt kb bárkié. Leül játszani, lő, talál, öl. Belerázódnia egy új játékba sokkal könnyebb mint az átlag játékosoknak. Én valahol a ti és az átlag között helyezkedem el. Én sem sírok, van annyi tapasztalatom, hogy ne érjen ennyi év után meglepetés. Csak az egyéni skillem gyenge.
És ezt se most, se korábban nem hízelgésből, vagy tiszteletből írom, ez tény.
(#4299) pachito Akinek nem inge...
Annyit tudok mondani jó tanácsként, hogy nagyon sokat lehet tanulni a jobb játékosoktól. Ha jó szemmel elemzed őket. Nem azt kell várni magadtól, hogy te is meglövöd azt a teamkillt mint amit Talespin, hanem a helyezkedést, a türelmet ilyen dolgokat.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
knoxhu
senior tag
Nem szeretnék nagyon belefolyni az érvelésbe, de szerintem amit írtál, megválaszolja a saját kérdésed, hogy miért ilyen drámai a helyzet.
"Ahogy én látom illetve vallom jelenleg:
SoloQ: unalmas, egyedül inkább csak quick playt tolok, zéró stressz és gyakorlom a kevésbé használt hőseimet.
DuoQ: fun.
3 fős party: fun / rank grind heaven
4 fős party: avoid this shit
5 fős party: avoid this shit
Full premade: maximum fun"
Nagyon sok ember egyedül megy, mert nem akkor játszik mint az ismerősei, nincsenek olyan játékosok akik vele egy szinten lennének vagy csak szimplán nincs lehetősége másokkal összeverődni. Másik, hogy a W/L reward rendszer broken. Nem megyek messze a példáért, tegnap este mentem 4 Competitive meccset, ebből 3-at nyertem és lejjebb vagyok mint ahonnan indultam.[ Szerkesztve ]
-
knoxhu
senior tag
A játszhatatlan amúgy tényleg nagy túlzás, a játékostárs kereséssel részben egyet tudok érteni. Szerintem ez ott dől el, hogy milyen fontos szerepet tölt be az életedben a játék. Lehet kicsit drasztikusan hangzik ez a megfogalmazás, de én csak a saját példámból tudok kiindulni. Dolgozni kell, tanulni kell, remélem mindenkinek jut egy kis társas élet és egyéb elfoglaltságok. 10 évvel ezelőtt amikor még csak iskolában töltöttem a napjaimat, teljesen egyszerű volt hasonló életvitelű játékos partnereket találni, most ezt sokkal nehezebbnek érzem. Nem is a skill különbség, hanem inkább a gondolkodás és az életvitel más.
Tudom, hogy kicsit túlkomplikálom a szituációt, de mi értelme van magam mellé "randomokat" invelni, ha ugyan azt az élményszintet érem el vele mintha soloznék?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest