-
GAMEPOD.hu
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
Patch notes PTR-re, van benne pár okosság. [link]
Többek közt jó kis dva buff. Gyorsabban tölt, hamarabb robban és nem sebez téged!
[ Szerkesztve ]
-
7
addikt
-
knoxhu
senior tag
"Competitive Play matches can now only have one of each hero per team"
Ha ez bent marad, nagyon csalódott leszek.
-
oriic
HÁZIGAZDA
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
-
torik
senior tag
Én is örülök hogy nincs több stacking, nálam valahogy magától értetődő volt hogy a rankeden így kell lennie Zenyatta buffnak pedig örülünk remélem elszaporodnak a discord orbok kicsit, jó tud az lenni.
All that and a bag of chips
-
Raysen623
addikt
Akárhogyan is, de ebből wasteland skin lesz
Zenyata és D.Va buff nagyon örvendetes, mert két kedvenc. A competitive 1 hős az azonosból szintén. Elegem van a 2 widow-ból vagy reaperből. Legyen mindenkiből 1 és tanuljanak meg az emberek csapatban játszani végre. Persze ez a megoldás még nem garancia erre, de talán haladás. Majd meglátjuk, legfeljebb visszarakják.
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
saen
veterán
Ezt a no hero stackingot csak tesztelik, ha nem jön be PTR-en nem rakják át az élőbe.
Egyébként elég sok változás volt most hősöknél:
buff: D'va, Zanyetta, Mercy, Soldier, McCree
nerf: Mercy,Ez azért változtatni fog a metán szerintem, támadni könnyebb lesz méginkább. Eddigi kedvenc hősöm (Roadhog) sajnos sokat gyengül ezzel, de hát ez van. Ja és persze az új hős is megvariálja majd a dolgokat.
-
warcat
veterán
Mitől gyengülne Roadhog? Relatív a többihez képest vagy hogy? ha a Self healing tölti az ultit,akkor ráfér az a 10% nehezítés.
Mercy változást én meg nem értékelném csak úgy nerfként.A rez lassabb lesz de esélyesebb,hogy túl is éli, valamint már 50 %-ot buffol.Pharah 180as rakétákkal fájdalmas ( és mivel korábban stackelt ugye, 5xMercy + 1 Pharah még sokkal fájdalmasabb volt )
EA: It's in the crate!
-
paulka
tag
Váltsanak el a francba. Ennyi. Nagyon kellett ez a limit.
[ Szerkesztve ]
Pyro reportin' MFhhh MFhhh
-
Raysen623
addikt
Tudni tudnának, csak nem fognak. Lucio-t újabban kevesen használják rendes healernek, inkább rohangálnak vele és gyilkolnak. Két Winston-t én még nem láttam, de Winston + az orosz csajszi már nagyon durva tud lenni és értelme is van.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Pocok256
veterán
Ez a duplázás kizárása eszméletlen rossz ötlet rengeteg taktika épül dupla hősre ... Ez nem tudom milyen autista gondolatból születhetett ... kb a játék megcsonkolása
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
#07331584
törölt tag
Most nyomtam le az első comp meccsemet. Már most undorítóan unfairnek érzem ezt a fos rendszert.
Mi bevédtük úgy az első pontot, hogy a kapun nem jöttek be. Ők majdnem kiszoptak a védéssel, de bevédték. Aztán coinflip és mi kaptunk 1:35 támadóidőt, amit bevédtek nagy nehezen.
Ők nyertek. GGWP? A lófaszt. Ha mi kapjuk a védekezést, akkor mi nyerünk.Ez egyáltalán nem fair rendszer. 0-0 esetén nyomatni kelleme megint 5 perces támadó/védő meneteket, mert ez így egy rakás RNG foshalmaz.
ui: Ez komoly versenyeken is így van? Így játszák a meccseket? Ez tetszik a profiknak és elfogadják?
[ Szerkesztve ]
-
killer095
őstag
ORIGIN/Battlelog: IDaVe_CQCI , PSN: DaVe095hun
-
Pocok256
veterán
Ugyancsak azt tudom írni mint az előttem lévők szomorú, hogy nulla tudású játékosok tudják befolyásolni a blizzt olyanok mint te pl Nem egy comp gameba volt 2 lucio avagy 2 winstonos taktika amik egyszerűen kellenek mert máshogy nem is lehet counterelni egyes felállásokat. Plusz a porfik is ugyanúgy hoznak dupla tracert ha a szituáció megkívánja. Az hogy rank 30 on két dwarfot nem tudtok counterelni és ezért szíív az egész community elég nevetséges
[ Szerkesztve ]
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
Vanir
veterán
Már a megjelenéskor enyhén CS:GO / LoL feelingje volt a quick playes communitynek, de azóta még lejjebb került a dolog, minél jobban próbál győzni az ember, annál inkább taknyosra fogják szopatni a csapattársai. Defbe dupla tracer, dupla Genji, támadóba Widow és két Hanzo, de support meg tank egy darab sincs. Satöbbi. Szerintem az elmúlt 10 meccsemen nem volt normális teamcomp, ha nem én pickeltem utoljára...
Whine off: az új karakter brutál módon bejön, main szaga van.[ Szerkesztve ]
-
warcat
veterán
válasz Pocok256 #4576 üzenetére
Kibújt itt gyorsan a szög a zsákból, érvelés helyett mindenki noskill n00b aki másképp gondolja,hát hogyne
Aki értelmes,ezek után tudja mennyit adhat a véleményedre.Nem mellesleg totál abszurd az egész, valami befolyásolható gyereknek nézed a készítőket is (ha már engem,meg még aki egyetértett egy legyintéssel elintéztél annak ellenére,hogy én biztos nem játszottam veled sosem) - akik kényszeresen meg akarnak felelni mások elképzeléseinek,véletlenül sem arról van szó,hogy megvizsgálják/-ták (hiszen csak PTR) mennyire szórakoztató például a másik csapatnak,ha az ilyen "überpro" taktikát kell counterelni,vagy mennyire tartható az hosszútávon,hogy az ilyen extrémebb összeállítások lehetősége miatt külön bele kell nyúlni a hősök egyensúlyába. (ráadásul platformonként külön)
Ha viszont bevezetik,akkor épp,hogy rá tudnak nézni ezekre a 'valamiért' meg nem nevezett,vagy leírt "máshogy nem counterelhető" felállásokra is majd.
Külön tetszett,hogy miközben itt gyorsan elkönyveltél valami aljanépnek (hogy ezt hogy gondoltad,á mindegy), te valamiféle fehér lovagnak képzeled magad,aki a tündöklő páncéljában védelmezi a játéközösséget.
Ki ez az "egész community" akik, -úgy tűnik- megbíztak a képviseletükkel, és valamiféle kredenciát is mutass majd légyszívesEA: It's in the crate!
-
Linkelj légyszi egy masteroverwatch profilt. Köszi.
Nem akarlak felvenni bneten nyugi meg ha bárki is akar akkor nem fogadod el. Egyszerű.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bazsi1987
őstag
Ana egy két skinbe olyan mint a destiny-be a női hunter ☺
[ Szerkesztve ]
-
Pocok256
veterán
Minek nevezned azt a játékost aki képtelen pl egy dupla törpöt counterelni? Pro nak xd most komolyan. Saját szegénységi bizinyitvanya az embernek (játékra kivetitve) ha ilyen miatt sír. Azért mert egyes játékosok tudatlanok és képtelenek guide ot olvasni nem a játék a hibás. És igen a blizz fejlesztök igenis befolyasolhatoak elég keményen ha nem lennének akkor pl a wow még mindig agyat és skillt igénylő játék lenne mint anno nem pedig tamagochi szimulátor.
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
Raysen623
addikt
válasz Pocok256 #4576 üzenetére
Majd ha az orosz pályán 5 törpe és 1 tracer bucira fog szopatni a béna csapatoddal együtt, akkor is remélem ilyen nagy arcod lesz.
Egyenlőre ez a döntés született hogy nem lesz 2 egyforma hős engedélyezve. Építsenek a hozzád hasonló profik más taktikát. Ilyen egyszerű a képlet, ugyanis aki profi az képes alkalmazkodni és nem rinyál ilyeneken. Mennyi játékon vagyunk már túl, ahol bizony keményen újra kellett tanulni dolgokat egy komolyabb patch után?!
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
saen
veterán
válasz Pocok256 #4584 üzenetére
Tegnap nekünk volt egy olyan meccs, Hollywood attack és sudden death. Az ellenfél beállt úgy védekezni, hogy két bastion egymással szemben és egyik előtt volt egy Reinhardt is. Van másfél perced egy ilyet bevenni egy olyan csapattal akik nem is beszélnek egymással. Sok sikert hozzá... Ezt csak koordinálva lehet kiszedni, másképp nem.
-
knoxhu
senior tag
Remélem nem veszi senki személyeskedésnek amit írok. A Blizzardnak azt kell eldöntenie, hogy kinek a játékélménye fontosabb, milyen irányban szeretné terelni a játékot. Ha nem akarnak erős kompetitív játékot létrehozni, akkor a causal playerek visszajelzéseire nagyobb hangsúlyt fektetnek majd. (Casual player az én szememben, aki csak szórakozni szeretne a játékkal, nem akar se skillben, se tudásban érdemlegesen fejlődni. Nem fogadja, hogy minden comp-ra van valami counter, hiszen így lett megtervezve a játék)
Remélem nem ezt az utat választják.- szubjektív vélemény
-
Pocok256
veterán
Sudden deathet ne keverd ide az egy fail elgondolás úgy ahogy van. Az sem a játék hibája, hogy a játékosok alacsony szinten képtelenek a kommunikációra.
Itt tényleg azt kell eldönteni, hogy a noobokat akarja kiszolgálni a OW vagy a profikat, nekem aztán teljesen mindegy csak legyen tisztában az egyszerű halandó, hogy mi miért van.
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
KaraDani
addikt
Hát azért per pillat ami versenyeken megy minden csak nem szórakoztató. Az, hogy pl hanamurán az a taktika, hogy a támadó csapat úgyis végig jön, szóval a végén 5!!!! D.VA-val egyesével repkedjünk be contestel időt húzni ameddig csak lehet. Vagy amikor 5-6 tracer van a pályán... Na ez nem szórakoztató se a játékosoknak, se a castereknek, se a nézőnek. Aztán, hogy ennek mi a gyökere más kérdés, lehet nem a herolimit léte vagy nemléte a probléma, lehet az overtime és a contest szar úgy ahogy van jelen formájában. De az biztos, hogy pont az amit védtek, hogy erős kompetitv játék legyen, na az nincs most. Én legalábbis a pár verseny követve eddig azt láttam, hogy ez egy komolytalan valami jelen formájában. Valamit szerintem egyértelmű, hogy csinálni kell, ha ebből komoly kompetitivet akarnak.
-
knoxhu
senior tag
válasz KaraDani #4594 üzenetére
Amit mondasz megint egy szélsőséges helyzet. Nem azt mondtam, hogy teljességében a hero limit ellen vagyok, csupán azt ellenzem, hogy csapatonként MAXIMUM 1 hős 1 fajtából. (Szerintem a 2-es limit ideális lenne)
Azt se állítottam, hogy a jelenlegi kompetitív rendszer jó vagy szórakoztató lenne. Én csak azt szeretném ha megtalálnák az arany középutat, ahol megmarad a kreativitás, de a játék élvezhető is marad. Gondolom akadnak itt páran ex. TF2 playerek, ki örülne annak ha az Overwatch azt az irányt venné? Ahol a kompetitív felállás standard 2 soldier, 2 scout, 1 demoman, 1 medic volt. Rettentő izgalmas. -
KaraDani
addikt
Igen, tudom, néztem is streamet tegnap, mi újság ott. Csak azért irtam, mert páran úgy irnak, mintha a kompetitiv tökéletes lenne és most minden változtatás csak a "casual noobok" miatt történne. Pont, hogy a kompetitiv egy tragédia jelenleg.
(#4596) knoxhu: Lehet a kettes limit jó megoldás, nekem az 1-es limittel se lenne hatalmas gondom, én ilyen téren azért abban bizok, hogy elég hero lesz ahhoz, jó balanceal, hogy ne ugyanaz legyen a felállás mindig. Értem itt ezalatt, hogy lesz elég jó tank support stb. ahhoz, hogy igazán ne legyen szükség a stackelésre amúgy sem.
De a jelenlegi aberált taktikákat én nem szeretném látni az biztos, hogy ezt hogy oldják meg rájuk bizom[ Szerkesztve ]
-
fuvi
senior tag
PTRn már tolják streamerek az új karit, meg ahogy nézem a többi változás is él ott (pl 200 HPs Zenyatta)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen