-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz Vesztor87 #57740 üzenetére
Szubjektív a dolog. 100-nál kb 3 ezret forog, 130-nál 4-et. F-ben a nyolc szelepes kevesebbet forog ennél legjobb emlékeim szerint. 1.4-ben szerencsére jó rég ültem G-ből, nem tudom az mennyit forog.
Bele kell hajítan iegy F23 váltót, aztán jóidő.Amúgy a nyolc szelepes 1.6 szerintem simán jó pályázni, sőt, inkább arra lehet jó. Városban viszont a 16 szelepes szuperál jobban, az jobban ugrik.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #57746 üzenetére
Az teljesen helytálló. A 8v-k mindig úgy érződnek mélyebbről és jobban húznak, a 16v-k meg olyan könnyedén elpörögnek inkább.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Dízelt a népnek.
Amúgy....leszen találkozó hétvégén vagy sem?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #57782 üzenetére
Dettó. Max gyorsforgalmin ahol 70 a limit, ott tudok ötödiket kapcsolni - ha átlépem a korlátozást.
Harmadikban 1750 a fordulat 50-nel haladva, naná hogy n teszek negyediket.Vesztor87 - Le kell villogni az olyat.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #57790 üzenetére
Épp ezret ha pörög 50-nél ötösben.
Ezt is egyszer láttam, rögtön rászóltam a tl-re, hogy ezt mégse kéne. Akkor jött a duma hogy ötödikben ötvennel kell menni városban. Pff, na mondom felejtsd el. Autóban ülsz, nem az egyhárom kávédaráló suzukiban.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #57792 üzenetére
Ez csak a kávéfőzési képességének nagyszerűségét bizonyítja. Szóval csak semmi őrültködés, dízelnek nem kapcsolunk ötödiket városban.
vebbful - Ilyet sosem hallottam még.
Láttam az előbb egy csudiszép szürke A Zafirát, elengance-t. Fényezett mindene volt, a saját 16-os pacskerei, semmi mattulás a lámpákon és tiszta volt. Egy pillanatra rákívántam.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Help srácok!
Ha figyelitek, hallani azt a kopogó hangot ami szinte az alapjárat ritmusával egyezően jelentkezik. Mi a szösz lehet ez? Ilyen hangja lehet a hidrotőkének ha cserére érett vagy mi?
[link]Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #57815 üzenetére
Valóban nem volt ez a hang idáig, de én is hidrotőkére gyanakszom. Leskelődtem utána, nincs aranyárban.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz adorjant #57817 üzenetére
Konkrét márkát nem választottam még, csak megnéztem viszonyításképp milyen áron mennek ezek. Fogalmam sincs melyik a minőségi darab, ezt majd a szerelőm megmondja.
Mondjuk nem tudom mire fel az árazás az Ajusa esetében.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
Az előbb láttam egy fekete betétes gyári projektoros Astra fényszórópárt. Hatvan rugót kér érte a gazdája. Polír meg minden, de részben használtak, részben drága.
w333 - Én is gondoltam rá, de csütörtökre már mondja az áldást. Kúton lehúztam a szélvédőt és kész.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz AMD Power #57869 üzenetére
Nem a gépnek kell tolni...höhöööööö. bocs'nat.
zolikaDB - Közben magamhoz tértem, a DEPO meg at öbbi is 50 körül mocorog. Nem értem amúgy, a nem fekete betétesek 40 körül mennek el fb csoportban, ami ugyanúgy projektoros.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #57875 üzenetére
Szerintem sem, mert fb csoportokban Vectrához 40-ért dobálják a párost trafókkal együtt.
Jó, az más. A most 60-ért hajigált fekete betétes is nagyon rendben van. Lenne annyi forgóm, még cserélném is a mostanit.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #57917 üzenetére
Nem trollkodás az, nagyon is jó a szó. Nálam épp a 2 döglött izzítógyertya okozta pl a belső világítás remegését, meg pár napig három hengerezett is a kis disznaj, míg be nem melegedett.
F_Gergely - EGR miatt dadogna? Azért annyira nincs elkoszolódva szerintem. Ha mégis, akkor 24 órára hideg zsíroldóba vele.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #57920 üzenetére
Nálam ez pont télen jött ki a mínuszokban. Nem tudnám megmondani biztosan, de hangra és tippre 3 henger ment csak.
Igaz, most jó idők vannak, akkor ezt kihúzhatjuk a listáról.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz sziku69 #57961 üzenetére
Ez nem érv. Úgy értem...az ilyet 2-2,5 milla körül kell megvenni és akkor tudod, hogy nem egy foschtalicska a gép, hanem lehet, hogy foglalkoztak vele.
Egy idősebb barátomnak volt 2,5 dízel A4 kombájnja. Annak idején (4+ éve) négyért vette, de bármikor kifizetném azt a négyet én is érte. Rendben volt tartva és az alufelnin kívül mást nem cserélt rajta. Nyilván olajcsere megvolt, de annyi. Pedig az a jármű kapta az ívet rendesen, de nem állat módjára hidegen vagy ilyesmi. A két év alatt semmilyen hibája nem jelentkezett, pedig tiptronic volt.Meg kell hagyni viszont, hogy nekem is tetszenek a 74kW 1.6 Astrák, méghozzá egyre jobban. Pillanat alatt elérik az üzemi hőfokot, nincsenek dízel háklijai, ergo egyértelműen jobb választás városban, meg főúton. Cserébe lehet, hogy egy hazaúton a pályán kiskanállal vájnám ki a saját szívem a szokatlan magas fordulat és hanghatások miatt. Ahogy érzed is: legalább 1.8 vagy 2.0 kell benzinből.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz sziku69 #58011 üzenetére
Így igaz. Eddig 5,8-as fogyim volt BC szerint, ma reggel autóval jöttem be melóba - 7,6-ra változott.
Azt meg azért nem kellene elfelejteni, hogy nem feltétlen eszik 1x litert a turbós motor. Az is attól függ kinek milyen nehéz a lába. Nem forgatod 2-2500 fölé és szívó benzinesed van.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #58016 üzenetére
Nyilván nincs tökéletes állapotban a moci - szerintem. Egyszer végig kell menni reggel a Ménesiről a Kerepesire és megtudod. Hiába közlekedek tojással a lábam alatt, a sok kigyorsítás nem kedvez. Szinte biztos, hogy mire kiürül a tank, nem ez lesz a tényleges átlagom, de most ennyit ír a BC.
Az A6 3.0 TDI V6-tal tudott 7,5 litert 140 körül. Egy újabb 2.0-t olyan 6,5-7 körülre tippelnék.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #58018 üzenetére
Pillanatnyit már én sem nézem, utálom a horrort. Ahogy Declare is írja, a városozás nálam ezt jelenti. Nyilván reggel fél hétig úgy suhansz keresztül a cityn ahogy akarsz, de utána más a helyzet. Nálam meg utóbbi tolja meg a fogyit. Meg persze egy jó pályázás után beállnak a szelepek, azért az is számít valamit.
Szottyos 8km-t jövök a munkahelyig, az alatt fel sem melegszik rendesen egy dízel.w333 - Az igaz, de ha jól emlékszem F_Gergely sokat jár pályán. A 12-be városban bele kell törődni.
Ezért járok munkába szinte mindig metróval.Fkris - Majd nyáron lesz jó, olyankor mindig korábbra járok be, hogy ne izzadjon a nyálam már kora reggel.
Borokafa - Az 1.7 CDTI más tészta. Valamicskével kissebb löket és hengerenkénti befecskezdezés, ami nem elhanyagolható.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz bandi0000 #58066 üzenetére
Röviden tömören: Vectra a sorban feljebb van, mint az Astra. Előbbinek elvileg jobbnak kell legyen minden téren.
Khm...el kell jönni az egyik talira hétvégén ahol megcsodálhatod F_Gergely szeretett (és itt a két 't' a múltidő jele) Vectráját és akár az én Asrámat aztán eldöntöd.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz mdani01 #58071 üzenetére
Nem olvastad elég figyelmesen a felhívást amigo. Amit én láttam, annak fényezett kilincsei és díszlécei voltak. De azért ez is csini.
Azért mire hazértem, moderálódott 6,9- re.
haddent - Nem, csak Aréna parkeszolóban.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz mdani01 #58094 üzenetére
Akkor sötétített lámpái is lettek volna - na akkor tuti trailerre rakatom és viszem haza díszlécében ugyanaz az Elegance logo figyelt, mint az enyémben.
Éppenséggel most hétvégén is fent leszek, F_Gergely kollega is elég mobilis, szóval.....tali alert! Szombat este játszhat.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz adorjant #58121 üzenetére
Négy személlyel, teli csomival is? A Zafira formája erősen csepp alak, még ha dundi is. Egy C Vectra kombi azért kicsit más - nagyobb a csomija, mint az Omegának.
Declare - Addig nincs, míg nem építesz egyet.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Kerepesiről Érd, majd onnan Móricz: 54 km. Átlag: 4,8, Abs. átlag: 2,7.
357 volt a nyál...mi folyik Gyöngyönsön?Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz hódmaci #58206 üzenetére
Adathalászat? Ez jó.
Nem fognak halászni, hiszen az adatbázist ők őrzik, mindent tudnak az autódról, azt is amit te nem. Beregelsz, "megtudják" az alvázszámot és megnézheted milyen felszereltséggel, színnel gurult ki az autó a gyárból, illetve személyes megjelenés esetén megtudhatod a szervíztörténetet is - nem tudom miért kell ehhez megjeleni valamely szervízben, de én is tervezem, hogy beugrom majd. Gondolom ha ez megvan és szakszervízbe gurítod a járgányt, lesz mivel igazolni majd hitelesen mikor milyen javítás történt.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Amúgy meg mi a kotta a cityben...lesz ma meeting vagy mi?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Na most kellene a help urak.
G Astrában be van húzva gyárilag a megvilágított sminktükörhoz a tápvezeték?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #58244 üzenetére
Köszi.
Lehet akkor a héten rámegyünk a dologra. Ki lesz pimpelve a verda úgy érzem.Bátyám referált a csütörtöki szervízlátogatásáról. Egyértelmű hogy az ő lengéscsillapítói is nullásak, de azért be is mérette. 20% az alja, amivel még áttolják a vizsgán, na az övéi 18 százalékosak. Mondjuk érezni is. Ezek után nem akartam hallani a hibalistáját. De legalább elég kedvező árat mondtak neki a nyűgjei javítására - nem kevés van.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Vesztor87 #58273 üzenetére
Ez jó. De milyen munka már, hogy borús időben, városon kívül nem használtak tompítottat a fényképezéshez.
Kár, hogy nincs részletezve melyik változat miben más, mint egy alap változat. Az lenne csak igazán érdekes.Ez a kép annyira jó, hogy kis híján elcsöppenek. Innen van - azt írja ez egy Fashion modell. [link]
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Vesztor87 #58279 üzenetére
Gyári opel magnó van bele való? - Ez alatt mire gondolsz? A linkelt járgányban a gyári CDR500 van. Én sem szimpatizálok annyira az utólagos fejegységekkel, ami meg tényleg tetszik külsőre és tudásra is, arra sosem lesz pénzem. Mondjuk ez
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest