-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaddeNNNN
őstag
válasz Thom! #105652 üzenetére
olajhűtő tömítés szakadás, kiegyenlítő tartály repedés, turbó öntvény repedés, pvc membrán szakadás, gyújtótrafó szeret meghalni, szelepfedél ház olajszivárgás, m32-es váltó megeszi saját magát, tankszellőztető csattogás, kuplung munkahenger beesés, ajtók aljában megáll a víz, bal hátsó belső lámpa foglalata szereti elengedni a kontaktot az izzókkal a sok csapkodástól, hátsó fékbowden be tud rohadni, ülésfűtés tud megrepedni/szakadni ha rátérdelnek a lapra. gombok elkezdenek kopni ha sokat nyomogatod.
ilyenem van lassan egy éve. a típushibái ellenére én nagyon szeretem. gyönyörű forma. ha van optimalizálva akkor ez a teljesítmény utcára bőven elég. nyilván nem egyszerre fog minden jelentkezni. vásárlásnál ezeket nézd át nagyon. tavaly júliusban vettem, 2 hónap alatt cseréltem rajta 2 vízcsővet, turbót, gyujtótrafót és hátsó fékbowdeneket. azóta csak tankoltam meg kötelező szűrő/olaj/fékfolyadék csere volt. most fog kapni sportfutóművet mert nem tudom elviselni hogy milyen rally autó kinézete van a gyári futóművel. nem bántam meg hogy megvettem. viszont ha másodjára vennék biztos facelift utánit vennék. váltó ott már javítva volt, mégszebb az eleje.
120LE ugyan az mint a 140, egy optimalizálással biztonságosan mindkettőből kb 160-165-öt lehet kihozni 260nm nyomatékkal.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
MaddeNNNN
őstag
válasz Thom! #105654 üzenetére
fejből meg nem mondom, kb 2012 közepe. de könnyű felismerni:
facelift utáninak az opel jelnél a hűtőrács közepén "repülő" szerű és vékony a csík
facelift előttinek pedig felül van és vastagabb
#105655
Graphics
2010-ben is középkategóriás autó volt, középkategóriás elemekkel. nem tízen+ év használatra tervezték. egyszerűen elöregednek, elhasználódnak az anyagok
de rá is igaz, ha gondos gazdája volt akkor a hibák nagy része elkerülhető.mosás/eső után kitakarítom meg letörlöm az ajtókat belülről, leállítás előtt 1-2 percig még hagyom járni alapjáraton a motort hogy ne égjen rá az olaj a turbóra, megfelelő időközönkénti olajcsere, hidegen nem rúgom el neki. váltóba vásárlás után rögtön olajcsere és feltöltve teljesen, gyárilag keveset raknak bele.
szerencsémre az előző tulaj is ilyen lehetett, patika az autó.To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
-
ncc1701
veterán
válasz Thom! #105903 üzenetére
Azt azért ne hidd, h bármilyen más típusú/gyártótól származó autóban jelentősen olcsóbban megúszod. Ezek már ilyenek. Dízelnél még ott a dpf is. Automata esetén ott az automata váltó felújítás. Benzines eheti az olajat, az sem 2 fillér megcsinálni. Egy turbó felújítás, szerelés is 300e. Audinál alu lengőkarok több 100eft-os mutatvány. Ezek már 8-10 éves gépek, bármi elhalhat, ami a két rendszám között van. És abban biztos lehetsz, h nem vagy benne a szerencsés 1%-ban, aki olyan verdát vesz, ahol már mindent cseréltek, és patika. Ezeket már azért is adják el, mert a tulaj tudja, h innen jön a zsebbenyúlás.
Ismerős most adja el a gyönyörű állapotú A insigniáját. Már 2x otthagyta a családdal az út mentén, most visszajutott az esetem, h automata felújítás 840eft volt... Vett gyorsan egy mercit 8 milláért, ezt meg adja elfele.Vagy vehetsz egy 1.2-es vasaló swiftet, ott abs kocka, meg váltó van, de amúgy fillérekből megvagy. Vagy egy gen2 toyota yaris 1.3.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest