Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz diablo1984 #83188 üzenetére

    Most meg nem mondom mennyi pontosan száz valamennyi van benne.
    2009-es és ez már nem a twinportos verzió.

    Ennek a motornak az érdekessége az úgynevezett VVT – Variable Valve Timing, azaz váltakozó szelepvezérlés.
    Ezt az Opel (és több másik gyártó) is úgy érte el, hogy a vezérműtengelyen a sima vezérlő kerekek úgynevezett „okos kerekekre” cserélte.
    A vezérlés tövében található a szívó és kipufogó oldalon is 1-1 szolenoid (mágnes) szelep, ami a kereket hivatott vezérelni/állítani (másnéven vezérlés állító szelep).

    A működése lényegében hasonló, mint az XEP-ben található Twinport, tehát terheléstől függően állítja a vezérlés kerekeket, amik a vezérműtengelyeket állítják, ezáltal változik a szelepek nyitásának ideje.

    De ha nem így van akkor majd Mohabá majd megmondja a tutit.

    Az autó kombi, súlya is elárulja ezt. Így azért is szoktam ki hangsúlyozni hogy ha valakinek pálya faló kell vagy hegyes- dombos vidéken szeretné akkor, ne ezzel a motorral válassza. Főleg ha többen is egyszerre utaznak csomagokkal.

    Ahol a legjobban érzi magát az a főút 90-100 tempóval egyszerűen ki menne a világból, akkor komfortosabb is. És akkor a legjobb a fogyasztása . BC pillanati fogyi jelzője 5,8-6,3 között ugrál.
    Városi cirkálónak is tökéletes.

    Önmagában szerethető kis autó.

    [ Szerkesztve ]

    A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

Új hozzászólás Aktív témák