-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
válasz zolikaDB #18909 üzenetére
...de te legalább őszinte vagy és nem akarod bemesélni sem másnak sem magadnak, hogy hú de megy az 1.4!!! általában azok szokták erőltetni ezt a dolgot, akik nem vezettek még hoszabb távon olyat, ami megy is.
Klímára visszatérve, minden autó megérzi, még az enyém is, pedig 2.0 benzin, de városban a dög melegben a 60 fokos levegőt szívja, ha nem többet, mert kint is forróság+aszfaltról is jön a meleg és a motorterem is szarrá van forrósodva, így nem csoda, hogy nem túl bivaly. Alapjáratról 2000-ig szinte olyanná válik, mint egy turbólyukas dízel. 2200-től kezd el menni szegény. Amúgy én is úgy szoktam, ahogy kollega írta. Ablak le+klíma maxigázon, hogy hűtse le a forró levegő csöveket+ rostélyokat, na meg vigye ki a huzat a forró levegőt. Aztán ablak fel és mehet a móka.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz zolikaDB #18909 üzenetére
Ez egy Gastra Classic, 3-4 éves és 75e km van benne. Én vagyok az első, aki a fordulatszám mérő órát 3e rpm felé merte csavarni, szóval eddig jó dolga volt. Én a tyúkszemére lépek ha kell. De fölösleges, mert nagyon nem megy. A hangja viszont olyan, mint egy kávédarálóé.
Ezek után bele sem merek gondolni, h milyen lehet az 1-2 motorral (esetleg klímával).
1F2X5: akkor viszont user error van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen