- EA Sports WRC '23
- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- Alkoholista nevelde
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Bestbuy játékok
- Diablo IV
- Assetto Corsa
- World of Tanks - MMO
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Előzetes élménybeszámolókon a Black Myth: Wukong
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #44935 üzenetére
Hát biztos baromi jó modern autó és kényelmes, praktikus, de számomra úgy néz ki mint egy új Corsa szteroiddal-koxszal felpumpálva minden irányba, viszont a "csontváz" azért megmaradt aprónak
diegho akkor ez ilyen Opel sajátosság? Az F Astrák futóműve olyan, hogy altatni lehet benni kb hintaszék, nekem iszonyatosan túl puha, már-már franciás. A H Astráé meg baromi kemény, ami nekem tetszik és bejön de tény, hogy egy Astrára nem kellene ilyen alapból
-
haddent
addikt
válasz trassher #44955 üzenetére
Hát nem tudom. Én a mi 1.6 -os 8 szeleps F astránkat 80 alatt nem rakom 5 -ösbe soha az is biztos. Négyesbe is csak 50-60 körül. A 8 szelep miatt elfogadható 50-60 körül, és hiába tenném lejjebb, akkor se indulna úgy húdenagyon meg.
A dohc ecotec ötöst városban meg gyorsan kell elfelejteni... négyesbe 70-80 nál pont jó, hármasba 50-60 nál megint pont jó. Ilyenkor pörög 2800 körül, ahol már van valami erő féleség. Na nem a multkori tárgyalt dinamika, de olyan jó érzés már. Ha igazán dinamikusan akarok valamit akkor 4000 -ig tuti elpörgetem és folyamatos haladás közben sem engedem 3500 alá az k*** élet
Persze ezt csak egy kis melengetés után, még szívó moci esetén is. ..És emiatt, ilyen felhasználás mellett, 10 ezrenkénti mocsokpiszokdrága turbódízelbe is való az (egyik) legjobb olajjal, kis bemelegítéssel előtte, egyáltalán nincs lelkiismeretfurdalásom. Ezt tudni kell, tudja is, nincs is gond.
És itt a topikban "tanultak", meg úgy mindenhol olvasottak alapján szerintem így kapja meg a lehető legjobb "kezelést".BigBlackDog az a hangos F astra az nem 8 szelepes? Azok bőgnek, azok még tudták mi a jó Meg akkoriban még talán kevésbé volt divat ez a jajistenem mi lesz ha 20 utcával odébb felébred a hangszigetelt szobában a kutya
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz BigBlackDog #44960 üzenetére
Puhányok vagytok, hónapokig jártam lyukas-szakadt dobos F astrával, és leengedett ablaknál parkolóházban direkt élvezkedtem
-
haddent
addikt
Hát a villanymoci (mondom villany, nem hibrid fosszar ) az brutálisan hatékony és erős. A Teslához most jön egy "update" interneten nekik, hogy 0-100km/h az 3mp. legyen És cserébe nevetségesen egyszerű maga a motor, minimális kopóalkatrész van benne, az egész autóban kb. csak az akksi tud elkopni. Ha az (elektromos) energiatárolást megoldanák, akkor elvérezne minden. Bár már most se rossz, de azért a "tankolás" stb. miegyéb, még van előtte egy kis út.
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #45010 üzenetére
Nagyon szép fényes, és ez nagy szó, tapasztalatból mondom, hogy fehér autóból kihozni tükröződést nem valami könnyű. A 15 éves (soha nem polírozott, gyári lakkos) zöld ezerszer jobban csillogott full karcosan, mert metál Azt meg nem is értem, hogy a fekete műanyag elemek (lökös, "díszléc" stb..) hogy ilyen gyári full sötét, mély fekete még neked? Nekünk már nagyon kiszívta a nap meg miegyéb.. inkább matt szürke, mint szép fekete. Majd lehet, hogy átfújom
Nekifutottam az első lökösnek a polírral, egész szép lett az is, lövök majd én is 1-2 képet[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #45047 üzenetére
Nem akarok belepofázni, mert összesen ha van 1000km turbódízeles tapasztalatom, de talán épp emiatt nagyon figyeltem a jelekre, meg mivel én is kezdő vagyok és ő is hátha hasznos amit én írok az is, nem csak a veteránoké: elég jó a hallásom, én mindig hallom a turbót bármilyen autóban amiben eddig ültem vagy vezettem. A különbség annyi, hogy egy szép egészséges szélzörej és erőteljes szívás hang (kb. iszonyat nagy teljesítményű porszívó "vákum hangja" DE a retek sípoló motorhang nélkül!), vagy pedig valóban fütyül, sikít, üvölt. Majd kijavítotok ha hülyeség, mert hogy többféle turbó van, de én ezt a 2 "kategóriát" meg tudtam eddig különböztetni, és látszott is, hogy 5 ezer km -es berlingó az elsőbe tartozik, a 180 ezres szarrátaposott lízinges kis ford meg az utóbbiba stb..
Meg közben nekem is hagy legyen már egy turbós kérdésem: szóval semmilyen autót nem hajtunk szarrá hidegen, ez világos (az meg egyértelmű, hogy alapjáraton nem padlózunk). De ugye egy turbóssal lehet dinamikusan haladni nagyon meghajtás/pörgetés nélkül is, míg a szívóval nem. Tehát pl. anélkül, hogy szét lenne pörgetve, pl ahogy írtad 2000rpm környékén tartva, lehet nagy gyorsításokkal terhelni egyből? Mert így tippre azért az sem egészséges, hiába nem túl magas a fordulat, azért az a terhelés valahol csak jelentkezik, nem?
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #45053 üzenetére
De akkor ha én nagyon vigyázni szeretnék a tádéra, akkor csak nem nyomom meg még 2000 -ig se hirtelen, meg nem kezdem el a kamionsort előzni, nem?
Úgy mondom akkor, hogy mit "kéne", hogy csináljon valaki (én) olyan a tádéval, aki a szívó benzinnel 20 kilómétert 2000 és 3000 közt megy a pályára felvezető szakaszon, majd a pályán is 3000 -en tartja még pár kilóméteren és utánna kezdi el tolni. Mindezt úgy, hogy nem első indíts aznap és már lefele is ment a Balatonra 5000 -et is pörögve és kb. 8 órát állt, de napon, nem -40 fokos hóban Na, egy ilyen sofőr nem taposná meg, nem? -
haddent
addikt
válasz Declare #45066 üzenetére
A futómű mint írták is, kemény, az a jó. A műanyag nálam még sose volt büdös, lehet, hogy takarítani is kéne néha? Az ülések nem luxus bőrfotelok, de ezek szerint nekem ortopéd gerincem van, de tök jól elvagyok bennük A váltó az tipikus szokás, opel akkor szídjuk.. vicc.. meg a kuplung hogy jött ide? Ezt nem tudja adagolni akkor nem tudom mit tud, teljesen lineárisan keményedik, kiszámítható. Jó, valóban kemény a váltó, de nekem ez is tetszik, mondom én, hogy mazohista típus vagyok
A dinamika dumától meg ezen "költemény" után tényleg falnak megyek. Két turbódízel, 10Nm különbség, és "sokkal jobban megindul"? De mit várok, objektivitást és a szubjektívitást meg a más márkajelzés miatti placebó kizárását? Húdenaív vagyok.
A fogyasztás persze, hogy jobb. Könyörgöm az egyik 1.9 -es a másik 1.7 -es, nyilván az 1.9 -es elrotyog alapjáraton, ő is írta, lejjebb van a nyomaték, nyilván jobban fogyaszt ilyen kategóriában a nagyobb lökettérfogat, nem?
A Golf olajfogyasztása egy rossz vicc. Egy első generációs F Astra Ecotec fossápörgetve 200 ezer km után egyen meg ennyit, nem egy fóóókszvágen vag dízel, nem? Konklúzió: az ecotec szar és az opel szar mert szar és eszi az olajat mert szar.
Szervízköltséget hogy mer összehasonlítani amikor az egyiket szlovákiában gányoltatta, ki tudja mit hogy csaltak össze...realmadrid brembo 14 ezer .. multkor linkeltétek itt valaki, hogy hogy készül az olyan brembo. Kiskínai megveszi a legszarabb, átfesti, rá a brembo, megfúrja hidegen!! a lyukakat és mehet a sok okosnak 14 ezeré
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #45072 üzenetére
Azt ne felejtsd el, hogy épp amiatt amit mondtál kényelmetlenebb, gyengébb, "gagyibb", mint aki folyamatosan újít. ...és megbízhatóbb. Szerintem ezzel mindent elmondtam, önkritikával együtt, amit egy Opelról el kell, túlozva is..
A váltó az ugye más dízelnél, ott azért borzalmas nyomatékot kell kibírni, nem tudom, nem nyilatkozok, Te tudod, mondtad, hogy fel volt újítva a tied, hát igen, ez gáz sajnos.. A saját, sima kis 5 fokozatos manuális benzines váltóról tudok nyilatkozni, az pedig 180 ezer km-hez közel is gyári, feszes és pontos még soha nem váltottam mellé (de hozzáteszem opelből opelba ültem át!). A tolatás az tud hisztis lenni néha, de állítom, hogy ez is csak túl kemény/feszes, az egyes is ilyen volt, mióta nálam van, a 20 ezer km alatt bekopott. Látszik, hogy azelőtt soha nem szúrtak neki vissza egyest jobbkéznél se meg soha... Mostmár teljesen patent.
Gyorsaságról annyit, hogy mondhatnék csúnyákat azokról a kislányokról akik nem tudnak gyorsan váltani vele de nem fogok (nem kell ám komolyan venni, biztosan gyorsabb egy mazda bmw stb ) Viccet félretéve, soha nem éreztem lassúnak, mindig sokkal-sokkal messze gyorsabban jövök ki a váltásokból mint bárki más az utakon, de gondolom ők nem is koncentrálnak annyira, téma lezárva, biztosan van jobb, de nekem senki ne mondja, hogy nem lehet gyorsan, vagy üjjön be mellémA motorról meg most Te írod azt amit én írtam a múltkor Más a karakterisztika az tény, én továbbra is tartom magam ahhoz, hogy adott teljesítményű 2 döggel lehet közel ugyanúgy mennyi, persze a kényelmesség marhára nem mindegy, meg azért ehhez kell az is, hogy ne legyen nagyon elcseszve valami közbülső tervezet
Ezek egyéni tapasztalatok / vélemények, teljesen megértem ha másnak teljesen más, nem is szállok vele vitába, csak akkor ha ő próbál meggyőzni engem arról, hogy márpedig mindegyik és mindenkinek olyan tapasztalata kell legyen, mint neki
-
haddent
addikt
válasz Declare #45081 üzenetére
Na, most ezzel végre egyetértek, amit írtál a motorokról. A jól vezetés - jó autó két dolog, világos. De írtam is, nyilván egy komolyabb bmw vagy egy mazda (azt mondják legalábbis) jobb váltóval bír. Én csak annyit fűztem hozzá, hogy ettől még ne mondjuk ki, hogy az opel képtelen gyors váltásra.
Na, de örülök, a motorokkal kapcsolatban, (2 dízel közti különbség, benzin dízel közti stb..) most nagyon egyet mondunk végre -
haddent
addikt
válasz AMD Power #45109 üzenetére
Ez is itte
Aszongya 7-800 ezerből nívós megjelenést, de csak a megjelenés számít, motorból nehogymár jó legyen Isten idióta barmai.. a képmutatásért meg a látszatért bármit.... És az emberek 90% ilyen...Szomszédék is a második Audi kombi turbódízelt veszik, előtte a passat, mind hullik le róluk mert a szervízen tuti spórolnak.
Nem fogok hazudni, én is akarok egy direkt öregecske autót, de nem mindannapi használatra. Majd HA megtehetem, hogy van egy komoly megbízható első, és mellé egy hobbi amit bütykölhetek meg taposhatok meg állhat éveket ha épp úgy van.
-
haddent
addikt
Hú bakker, én imádom a nem gyári unalmas szar kipufogókat, a felni után a legszebb dísz, de 2x2 azaz 4 csöves kipuffot én semmire soha az életbe nem tennék, gyárilag is hülyén néz ki. Jó, de, 1 esetben tennék: ha az a 4 cső konkrétan 4 különálló cső lenne végig a leömlőtől, azaz lenne valós funkciója. De akkor is felesleges.. De ez csak az én véleményem, én személy szerint szeretem a tuningot és pl. konkrétan kipufogó soha többet nem kell gyári 1 autómra se, de a funkció és a látszat arányos kell legyen, nem úgy mint a tegnap linkelt 20 éves széttaposott "vagánykodó" bömbik
A motorháztető meg borzalom, és lefogadom, hogy egy deka vas nincs benne vaami műanyag gyanta genny. Ilyet max agyontuningolt japán jdm cuccokon.. tuti nem egy euron..diegho benzin? azért az nem gyenge. Nekem ~48 literből jó ha kijön az 500, meglátjuk. mondjuk gondolom nem ugyanúgy vezetünk akkor
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz lsebestyen #45203 üzenetére
Kettesben 60 az "kihúzás"? Mondjuk egyesben már alakul-gat-gat 60-nál meg 5-ös helyett jó az 3 -asnak is Na ezért nincs ilyen 6 lityós fogyim
AMD Power ne szomoríts, hogy mennyit pazarlok
sasa58 Sokat de nem rengeteget. Átlagban 5000 -ből 150km városozás jön ki. Az a baj, hogy sokszor mentem már tisztességesen, na nem ilyen 60-nál ötösben, de szépen értelmesen. De a végére mindig elkap az agybaj, megszakad néhány ér ott fenn aztán akkor vége a szép fogyasztási görbének
Ma is, valami parlagi fiatal meg akart indulni mellettem a dízel tuning puntoval vagy mivel, fej-fej mellett egy ideig aztán eljött a kettes ideje egy dinamikus indulás után (kb 3000-3500 ha már meleg). Ő be is vágta a kettest mert elfogyott én meg lepadlóztam 6000 ig A folytatás nem kérdéses gondolom
Pályán nekem meglepően jó pedig 150 alatt nem igen megyek az meg már jó 4500 fordulat, de mégis, szereti, fekszik neki.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz stickermajom #45225 üzenetére
Az enyémben csak az első 2 ablak elektromos, sima, legegyszerűbb centrálzár, kicsit sötétített ablak, nyilván abs, de se esp semmi ilyen egyéb hangzatos faxság , ködlámpa van, de talán még nem is láttam H -át anélkül, a hangszórók megvannak, de erősítőből pl már csak CD30 volt benne nem jutott még CD30 MP3 -ra se , jó, repült volna az is kifele, de akkor is. Szóval enyémnél alapabb butítottab kétlem, hogy van, és fél éve is az volt a helyzet amit most írsz, főleg ezek mentek. Legalábbis abban a szegmensben ahol én nézelődtem (~2M, márkakereskedésből vagy nagyon megbízható helyről, szervízkönyves, max. 5 éves, minimum 1600ccm, csak benzin, csak sima 5 ajtós. Na ugye, hogy jól leszűkült a dolog )
Declare sajnos egyet kell értsek. Sok mindent a kormányra lehet fogni, de azt is a nép választja (ez nem célzás a mostanira, előzőre, következőre, általánosságban!).
F_Gergely az arányokkal valóban vannak gondok. De talán ha nem minden fiatal termékmenedzserpiárháerbölcsészpiacvezető akarna lenni/lenne
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz stickermajom #45231 üzenetére
Hát amit itt felsoroltál abból nekem minden csak extra bonyolítás, költségnövelés, nehezebb és drágább javíthatóság, baromira nem kell. Én tényleg baromira igénytelen vagyok (nem félreérteni, igényes vagyok arra, ami nekem kell, csak nem nagy, nem sok az igényem), A -ból B -be eljutni, minnél jobb útfekvés (beleértve a motort, futóművet mindent), egy sima légkondi muszáj mert már ebben az országban is szét kell rohadni nyáron, de kb ennyi volt. Ilyen automata ablaktörlés meg is baxna az ideg amiket olvasni lehetett róla stb.. Meg annyi pénzért? Áhh... nem kössz Majd ha futja egy 20-30 milliós Audira zsebből, akkor azt felextrázom, addig minnél egyszerűbb megbízhatóbb és erősebb legyen egy autó, a többi meg le van sajnálva.
Igen, tisztában vagyok vele, hogy én vagyok a 0.01% és baromira nem a célközönségsasa58 sebváltásnál rángatás az nálam user error (nem beszólás neked, de ez van, nálam ez az a kategória), írtam a múltkor is, nem fél-automata turbó dízel ez, add neki a gázt kicsit amikor váltassz. Sportos váltás alatt mit értessz? Ültem haverom automata valami sl mercijében, az se vált gyorsabban mint én ha nagyon odafigyelek, megint ugyanaz a szabály: nyomod be a gázt óvatosan, húzod kifele a sebességből, amikor érzed, hogy már akad akkor indul be a kuplung épp ameddig kell, közben már szinte benntvan a másik sebességben kuplung felrug de marha gyorsan akár és pici gázfröccs (vagy akár padló ha épp úgy tartja kedved). Ez működik, ez tény, ennél sportosabbat nem igazán tudok elképzelni
Olajhoz viszont valóban egész szép étvágya van akkor Én most azt találtam ki, hogy reggelente nézem, teljesen hideg és lecsöpögött olajnál, így tudom garantálni, hogy mindig ugyanazt látom. (Azért emeltem ki, mert ha hülyeség akkor javítsatok ki, ne hülyítsem saját magamat is!)
A dohc-vvt csörgés nálad meddig tart? Beszéltük a múltkor is, ha annyi, hogy pöccröff-csatattatatatata-bümbümüm és ezután gyönyörű szép sima alapjárat, én nem hiszem, hogy gond lenne 1-2 másodperc miatt. -
haddent
addikt
válasz sasa58 #45251 üzenetére
Előbb is írtam de megint nehogy magadra vedd: nem rád értettem, ennyi autó és km után biztosan óriási tapasztalatod van, user error alatt inkább lustaságra gondoltam eleve, de nyilván nálad akár valós probléma is rejtőzhet
A VVT szerintem nem szabadna, hogy mutatkozzon, inkább csak annyi, hogy 1.6 16v nem 100 ló hanem 116.
Traktorhang passz, szerintem (is) normális, ha nem akkor egyikőnk közül majd a szerencsétlenebbik megtapasztalja, hogy mi lesz a vége
Sportos terelgetésnél nekem egyébként pont sokkal jobb, akkor nem rángat szépen szereti is. De ehhez hozzátartozik, hogy én pl. lassan képtelen vagyok. Amikor úgy ülök be, hogy na menjünk ki kocsikázni lazulni egy fél órát, akkor is kb azt veszem észre, hogy messze van a lassúzástól, csak olyan normálisMelegen, leállítás után. Na jó, de külső hőmérsékleti tényező? Belső, motor hőmérséklet? mennyire és mennyi ideig volt hajtva előtte? 5 perc nagyon rövidke idő, itt akár fél perc is komoly diffi lehet.. Nem egzakt tudomány sajnos.. De mit vár az ember amikor a gyári 4.5 liter már túl agyon nagyon töltés lenne. 4 liter után full hidegen a nívó tetején túl volt már..
Ja és igen, Mobil1 ESP 0W-40 egész pontosan. Biztos túlzás, és simán elképzelhető, hogy nem "a legjobb", csak az egyik a legjobban közül. De ilyen árcímke mellett cserébe biztosan legalább "nagyon jó" Csak arra vigyázz, hogy én mindig hordom magammal a tartalék fél-1 litert és a múltkor jól kiömlött hogy rohadna meg -
haddent
addikt
Bírom ezeket a srácokat és ez egy valóban jó ötlet mélynyomó a pótkerékbe
-
haddent
addikt
válasz sasa58 #45273 üzenetére
Az a baj, hogy télen volt Mannol 5W-30 ami azért min. "elfogadható" olaj, és tavasszal lett Mobil1 ESP 0W-40, valamint a motor is jó állapotban van/volt. Na így elég nehéz azt mondani, hogy igen, ez az olaj miatt történt. De valami miatt igen én úgy érzem/hallom, hogy rövidült a traktor, az alapvető bemelegedés (első néhány másodperc) és egyszerűen jó érzés, mert ezzel az olajjal nem lehet gond tutira
A méricskével fogsz még szívni, ha nem állsz le róla Én hónapokig kergettem a saját farkamat az olajjal kapcsolatban, arra jutottam, hogy használhatatlan a gyári javaslat az olajmennyiségre, használhatatlan a nívópálva, a nívópálca beosztása nettó faxság stb..
1. Most pl. magyarázza el nekem valaki a következőt: olajcserekor beleöntöttem 4 litert hajszálpontosan (meg maradt benne biztos mittomén, minimális, eldugva), és indítás nélkül úgy csekkolva a nívó pontosan az optimális max. csíkon állt, se alatta se fölötte.
2. Másnap meg egy ideig reggel teljesen hidegen nézve csöpögött az egész nívóról amikor kihúztam olyan volt, mintha lenne benne kb 20 liter
3. Mostanra hidegen reggel ugyanúgy visszaállt az eredeti "1." állapot, illetve picit fogyott, mondjuk 1 deci vagy annyi se mert ráadásul azon a szerencsétlen nívó ferdén van az olajPitu nincs olyan nagyon messze, ha komolyan érdekel és összeállítassz egy listát, hogy mit hol mennyire nézzek (saját ötleteimen felül) akkor lehet, hogy el tudok menni kérdezgetni nézelődni fotózgatni
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #45291 üzenetére
Hat igen szegeny jol belenyult akkor nekem szerencsem volt ugyancsak lizingelt ceges autoval 156 exer km rel 4 evesen hiheto es olyan is, sot sokkal jobb mint elvarhato lett volna. Az a 60 tuti nem 60 ezer km de ahogy elottem is mondtatok nem a futas szamit hanrm a felhasznaloja.
Gergõke88 dehogynem, pont az astra lett kitalalva arra hogy mindent rlviseljen es meg meg is koszonje, nem? De falabu elso tulaj ellen nincs vedelem
-
haddent
addikt
válasz sasa58 #45297 üzenetére
Hasonló kor + 100 ezer akkor ha jól vélem 5 éves vagy fiatalabb autók 150+ ezer km-rel, szerintem az nem nagyon tekert. Az egy hihető adat, jó nagy évi futással, ami még jó is szerintem. Épp azért, mert talán nem tekert, meg mert nem mindegy, hogy 3 év 150 ezer vagy 10 év 150 ezer, ugye előbbit városban lehetetlen lett volna.
Leömlő az mia***sz? Nem nagyon tudom, hogy azt hogy lehetne hazavágni, gyárihibás volt? A csere (főleg újra) tippre biztos 100 ezer fölött lesz mert ilyen olyan csodaöntvény húdebírja. Én a helyedben elvinném valami jobb kipufogóshoz aztán heggessze meg és jónapot
Hát sajnálatos, hogy így kifogtad. Összességében még talán azért lehet belőle jó autó, de érthető ha Te is inkább szabadulnál tőle
-
haddent
addikt
válasz sasa58 #45299 üzenetére
Visszatérve az olajosdira, most megtérítettél, megnéztem percre pontosan 5 perc után, fél csík hiányzott a max.-hoz. Tegnap ráöntöttem 1 decit mert olyan kedvem volt, meg mert ugye cserekor csak 4 litert öntöttem bele (ez nem gond, mivel a min és a max közt elvielg 1 liter van, tehát pont a min és a max közé lőttem be a 4 literrel elvileg?), most ma még egyet, ezután megnézve maxon áll. Majd kiváncsi vagyok..
-
haddent
addikt
válasz sasa58 #45325 üzenetére
Akkor neked más nívód van? Nálam van a rácsos rész, a minimum csík, egy köztes, és egy maximum csík felette a ráccsal, tehát egy osztás nálam 5 dl. Vagy máshogy nézzük Az ugyanott állás meglesz, garázsban a falig csattig.
trassher hát látod, ez ilyen misztikum kettőnknek is
-
haddent
addikt
válasz #81556480 #45350 üzenetére
Ne törődj vele. Vagy irigy, vagy be kell bizonyítani, hogy az övé jobb mert kurva szarul érzi magát, hogy kiadott 20 misit egy rakat szarért. (Tipikus préjjmijum magyar autó tulaj btw)
Nem mondom, hogy a legjobb, de egy gyönyörű autó, szépen kipofoztad, megy is. Nem tudom hány kg meg lóerő de, hogy őszinte legyek nem is érdekel, biztosra veszem, hogy 1.6 motor elég. Nem versenyzésre, de jó kis autó, megbízható, és lassan már petákért javítható. -
haddent
addikt
Régebben volt szó az automataváltókról. Most ismerősöm vett egy automata Ford Fiestát, 1.6 benzin turbó 140 ló. Elvileg jó 70 körül még lazán 3-asban van, hidegindítás után is. Ennyit a védelemről meg a melengetésről
-
haddent
addikt
válasz Declare #45378 üzenetére
Komolyat nem várok, csak annyit, hogy ne ba**a magát szándékosan szét. Ha spórolnak ezen a 10 sor programkódon az ECU -ban akkor meg nem kell start-stop. Dehát persze kell mert zöldek és modernek vagyunk jajj. Na midnegy
Hogy új-e azt nem tudom, M -es rendszámú, régi nem lehet[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #45388 üzenetére
Jók ezek a dolgok, és szegény mamikát nem lett volna jó kicsit lefogyasztani, de lássuk be, hogy ez az emberi hülyeség ellen egy "tüneti kezelés" és nem megoldás. Annál több hülye lesz az utakon. Most képzeld el, ha majd egyszer automataváltós, automata parkolós, tempomatos, automatán fékező (ha túl közel érsz valami mögé), sávtartós autón kell vizsgázni....
Szóval én továbbra is tartom magam ahhoz, hogy ami nem megy azt nem kell eröltetni, nem muszáj mindenkinek vezetni, ott a taxi, ott a tömegközlekedés. Nem értem miért hiszi azt mindenki, hogy mindenkinek alanyi jogon joga van az autóvezetéshez. És itt most természetesen nem a pénzügyi háttérről van szó / nyilván nem nagyképűsködök.. -
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #45414 üzenetére
Hát ez meg egy kifejezetten komoly szép belső Egy dolog miatt tetszik a bőr, hogy ezt lehúzod valami klóros ronggyal, egy kis bőrápolóval bekened és kész a takarítás. Nincs porszívó, nincs beivódás semmi.
stickermajom igen a gombból elég lenne a fele. Szerintem én jó ha 20 gombot használok beleértve a rádió 8 gombját
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #45419 üzenetére
F astrában az ajtóburkolat plüss. Szép meg minden, de azon az öregedés nagyon látszik. Ráadásul egyszer sikerült valami ragacsot belekenni, azóta is látszik, hogy valami nem 100 -as ott. Nagyon kényes. Az enyém ugyanolyan sima erős szövet mint az ülés annak nekimehetek bármivel szépen ki lehet tisztítani. Nálam azért ez elsődleges, mert hiába húde k*va szép valami ha 2 hét múlva vállalhatatlan, vagy ahogy írtad, télen-nyáron borzalom
-
-
haddent
addikt
válasz Calogero #45472 üzenetére
De hogy van az időzítés, meg úgy minden? A 4 henger az megvan, az logikus. Mondom 3 hengerrel nem foglalkozunk A 6, V6, V8 ezek megint megvannak. De az 5 az olyan fura. Hát nyilván, gondolom, és elhiszem hogy a több a jobb ez világos. Csak érdekel, hogy hogy a fenébe vannak ezek a páratlan hengerszámok időzítve.
-
-
haddent
addikt
válasz lsebestyen #45490 üzenetére
Hát én már megszoktam a H -át és nem is túl erős és nem is túl könnyű de még lazán váltogatva is valóban, simán ott találom magam, hogy hop-hop ez nem 50, ez 70, és ez az óra nem csal 1 centit se Nagyon más a régiek meg az újak felfüggesztése vagy nem tudom milyen, egyszerűen nem érezni a sebességet. Gondolom ilyen lehet egy R8 -ban a 200km/h, na jó nyilván nem, de na, akkor a 150
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #45503 üzenetére
Az más amikor direkt arra van tervezve egy motor vagy teljes dyno mérésekkel be van állítva tiszta ethanol üzemre. Olyankor otthagyja a benzint dízel meg egyebekről meg ugye jobb nem is beszélni
De amikor azt hiszem, hogy 95 -öst tankolok és belelötykölnek egy kis felmosólét, mindenféle állígatás nélkül, na az nem.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Gergőke88 #45512 üzenetére
Röviden és tömören nem értek egyet. Attól, hogy valami most menő és mindenki majmolja még nem kell beállni a sorba. Szerintem ma annyira kaptafára készülnek az autók, hogy dögünalom a legtöbb. Az Insignia többek közt szvsz. kitűnik a sorból, az hogy kinek jön ez be már szubjektív
diablo1984, AMD Power Jó persze, amióta turbó van azóta egy újraprogramozással lehet 50 lóerős is meg 250, ezért (sem) szeretem az új irányvonalat.. Mindegy mit csinálnak, majd a turbót úgy programozzák azt jóvan, nem kell a régimódi tervezésbe időt ölni. Egyébként nagy, netán V6 -os szívó benzinesre ne is számítsak akkor Insigniából? Nem mintha futná rá csak hogy lehessen álmodozni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mesterséges intelligencia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- EA Sports WRC '23
- BorosPoH!ár
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!