-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomyoy
senior tag
válasz _seth_ #12236 üzenetére
még csak tesztüzemben használom, most tankoltam 2.ra, nem is lenne probléma az hogy alacsony fordulaton, jobban kell csúsztatni a kuplungot, és az erőhiány, de az hogy minden inditásnál más az alapjárat( hideg-meleg motornál is egymás utánni inditásnál is)....a legtöbbször 1200ra ál be....utánna 1600 ra....van hogy szépen 750en pöfög és mire megyek 500métert kinyomom a kuplungot a fordulatszám 1600on...
ritkán csinálta ezt sima benyával is, akkor takarítottam az alapjáratit, jó volt 3 napig....takaritottam hetente és mindig csak pár napig volt jó, lehet azzal van a probléma nem az etanollal, ezt csak azért irtam le.
meg a motorlámpa is jópárszor kigyulladt, de szintén lehet semmi köze hozzá...
nyiknyiknyiknyik
-
_seth_
veterán
válasz _seth_ #12238 üzenetére
Kicsúsztam az időből sajnos na mind1.
Én is alakítottam az autón:
Motortér
RPMKapott új kipufogót a katalizátor és a hátsó dob között kompletten mert már hatalmas lyuk volt rajta valamint kapott új 10W40 opel olajat és szűrőt... tudom tudom én sem szeretem de sokba volt a kipuff de a kilométer is kigyűlt már így most ilyen került bele, nyáron még elmegy az olcsóbb olaj télre meg úgyis jön megint olajcsere.
A motortérben pedig a toronymerevítőt lefújtam lakk feketére így nem annyira feltűnő benne még gyáribb a motortér így A fordulatszám pedig amint bemelegedett beáll erre a szintre. AGR-t kitakarítottam most már tényleg mert legutóbb amikor nekiálltam már kitakarítottam az AGR-t...csak az nem az volt hanem előtte valamilyen szelep hasonló feladatkörrel
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #12255 üzenetére
De én pont azt akartam mondani, hogy télen is jobb a szélesebb gumi, kivéve amikor téli csapadék, azaz hó esik vagy jégen haladsz, mert ott fontosabb a felületre eső nyomás...
Nyáron ugyanez a szabály. jobb a széles gumi, de nyári csapadékon, azaz esőn, hamarabb lesz széles gumival aquaplaning, mert kisebb a felületre eső nyomás.
Hmmm?Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
hvb
tag
válasz _seth_ #12463 üzenetére
Köszi.
Tegnap jöttem fel vidékről és pár perc után ahogy megálltam a Hungárián teljesen a pirosba ment a mutató, függőlegesen állt.... Kikapcsoltam a kondit aztán visszament kicsit 90 fölé. Országúton nekem 90 körül volt a hőfok, pedig csak 26 fok körül volt kinn...zs.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #12471 üzenetére
Az leesik, és ha jó a szabályozó motorod, akkor visszaemeli. Viszont terhelve van a motorod, ami mindenképp plusz hőfok. Erra szerettem volna rávilágítani.
Plusz, ahogy TasiA kolléga írja, a klímahűtő általában a motoré előtt van, és a ventilátor is azon át szívja a klíma hőtermelését.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Daywalker
addikt
válasz _seth_ #12483 üzenetére
A hűtőrendszer alapos külső-belső mosása csodákra képes. Tavaly Atesszal szétkaptuk az egészet, a radiátor belsejébe erős ecetet öntöttük és hagytuk állni, míg a rendszert alaposan átmostuk slaggal (lehúztuk a fűtőradiátorhoz menő csövet és ott nyomattuk be ezerrel a vizet slaggal). Új termosztátot, vízpumpát és friss hűtőfolyadékot is kapott, azóta nagyon durván jó a hűtés...már egy kis szellő is elég neki és a mutató megy lefele
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz _seth_ #12488 üzenetére
Nekem télen sem megy 91-92 fok alá, ha fűtök ezerrel akkor sem, pedig egy pár alkalommal már voltam vele snowboardozni és a hegyekben nem ritkán -20 -25 fok is van. De -15 fokban autópályán sem hűl ki. A jó termosztát valóban sokat számít
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Mulderpapa
aktív tag
válasz _seth_ #12544 üzenetére
Végre bent vannak a B2-es lámpák.
Este ki is próbálom hogy világitanak.Úgy értettem a BC-s kérdést, hogy a kábelezés miatt nem irja e ki, de nem.
Egyébként át lehet állitani tech2-vel angolra (meg még 8 másik nyelvre) a BC-t. Nekem a "Coolant level"-t irja ki néha, ami sokkal jobban hangzik, mint a "Kühlmittelstand""Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"
-
Furikos
csendes tag
válasz _seth_ #12959 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
Akkor mindenképpen megérdeklődöm az ismerőseim körében, hogy kinek van gépe, aztán mivel úgy is terveztem, így befektetek majd egybe. Valóban nem ártana egy jobb minőségű paszta sem, ez vészmegoldásnak így elsőre jó volt. Ha tudnál ajánlani olyan pasztát, ami Neked bevált az nagyon megköszönném!
-
Calogero
addikt
válasz _seth_ #12977 üzenetére
Ezzel teljesen egyetértek, és én is keresztbe állok be, sőt ha tehetem minél távolabb a Tesco, Cora bejárattól.
Sőt amióta Tescóba lehúzták a hátulját, és cserben hagytak azóta, ha valahova leparkolok akkor a két mellettem lévő autót lefotózom , vagy beírom a telcsibe a típust, színt és a rendszámot.
Az enyémen sincs 100%-os ajtóNem tudom hogy máshol hogy megy ez de itt Hajdú-Biharban nagyívben sz*rnak a más tulajdonára
Persze ha én csinálnám az övével fel lenne háborodva..... -
szente
addikt
válasz _seth_ #13142 üzenetére
jo,akkor ugy kerdezem,hogy meg is eri?
es a motor/futomu alkatreszekkel mi a helyzet?ha pl a motorkod egyezik akkor jo?
meg pl van ismeros aki jar ki nemetbe meg osztrakba.onnan nem lehetne olcsobban talalni(keves muszakist,hogy meg betudjam hozni sajat labon)?
itthon 60-100k kozott van,allapottol fuggen. -
VR6-Fan
veterán
válasz _seth_ #13168 üzenetére
néz utána kicsit a K-jet-nek, és hogy mire mennyire érzékeny
nem 50le-ről volt szó hanem mondjuk gáz reakció jelentősen romolhat, többek közt, és akár mit csinál az ember egy kis ccm-es sok szelepes szívómotor csak fordulatból tud erőt ki présélni magából, azt már nem is mondom persze hogy szegény keverékkel járok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz _seth_ #13170 üzenetére
lehet hogy nem nyomtam padlót, vagy alá csúszott a szőnyeg
nem tudom ez nálunk családi adótság lehet vagy mi... mert mind 3-unk baromi érzékeny erre hogy minimális eltéréseket észre vesz a motor teljesítményén...
K-jet röviden tömören... adott egy mechanikus légtőmegmérő (egy tárcsa ami a motor vákum hatására kilendől és nagyobb keresztmetszeten engedi át a levegőt), és minél jobban ki lendül ez a tárcsa annál nagyobb mennyiségnyi benzint ad a motornak, no ennyit a K-jet-ről se kopogás érzékelő se lambdaszonda se semmi kb.
gyakorlatilag adott páratartalomhoz mindig hozzá kéne igazítanom a befecskendezett mennyiséget. az is egy dolog hogy gyárilag az egész befecskendezés és gyújtás nagy kompresszió tűrésű üzemanyaghoz lett kialakítva.én személy szerint, hogy ismert minőségű és tisztaságú aszfalton, 3000-től vagy 4000-től kezdi elveszíteni a tapadást gázból. ill alacsonyabb fordulatról kezd el húzni, kevesebbet kell nyomni a gázt és valamivel jobban fogyaszt (bár ez nekem nem az elsődleges szempont).
a fordulat szám szabályzás az mindig ugyan ott van, az nálad a compjuteren belötték egy X értékre és azon az értéken elfogja venni az ECU a gyújtást is meg a befecskendezést is.
az viszont realítás hogy középen erősebb (nagyobb előgyújtás) és fent is erősebb a kocsi (nagyobb energia mennyiség).
a szitu az volt hogy astra barátunk csorog előttem, nem vállal be necces előzést én meg nem akartam emberkedni... jött egy hosszabb üres szembe szakasz kivágja az indexet kinézek jó van helye vissza 3.-ba (70-nél kb) index ki mire beért az előzőtt kocsi mellé már rajta voltam, de tényleg nem agresszívan egy 2m tartottam vissza sorol szépen nyomom le a gázt közbe a 3. kocsit már jocskán elhagytuk én gyök kettővel közeledek felé, meg a km számlálóm is a 140-hez már a B oszlopnál járok amikor látja hogy hopp jönnek szembe hirtelen bele fékez én meg besorolok... kb ennyi volt a szitu...
persze utólag már vagy ha tudtam volna hogy az emberünk megakarja mutatni hogy az Opel sose kop el akkor vissza kellett volna szúrni 2.-ba és lelökni a gátról úgy látszik amikor nem vagyok igazi paraszt és naggyából szabályosan közlekedek akkor mindig kikapom az okosakat, autó márkától függetlenül.szép és jó hogy ő emberkedni akart, bár nem értem miért szabályos voltam, már amennyire lehet, de ezt azért nem kanyarba kéne, meg ha hosszú íves és belátható is
amúgy:
1->65
2->102
3->150
4->180
5->???Manitou:hát akkor valami nagyon köcsög sleepert foghattam ki
tán még lemezfelni is volt rajta.
de ez a 170le-s 2 lityis azzal az ~1350kg-vel kb lefedi azt ahogy ez ment.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz _seth_ #13175 üzenetére
persze ez lehetséges.
alapvetően én ezt csak hétvégi autónak tartom évi 5-7e km-re.
rohangálok ezer más kocsival nap mint nap.ált én is beállok egy sebességi korlát+7%-os tempora és azt tartom, városban meg szigorúan 55-60, kivétel a gyors forgalmi utak
egyik kedvencem ország úton nem előz meg hanem jön a seggembe, majd városba kivágódva mögülem 70-el elhúz
aztán amikor vissza előzőm és jön megint.....
másik kedvencem 10percig jön a seggembe, hot tiszta szitukat hagy ki aztán a leglehetetlenebb helyen szintén kivágódna.... és előzne meg, 'nyád vissza kettő aztán előz meg ha tudsz
nyilván aki ráesik a seggemre de a szembe forgalom miatt nem tud elmenni és nem paraszt mod jön a seggembe, azt elengedem mint ahogy a motorosokat is...érdekes itthon a közlekedési morál és kultúra...
mod: az ilyen már bocsánat minek vezet? a helyváltoztatás valóban állampolgári jog, de a jogosítvány nem.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #13380 üzenetére
Ez egy nagy tévhit. Mindegy mekkora a rendszered, a kondi kell. Ugyanis az erősítőknek van egy olyan jó tulajdonsága, hogy nem konstans az áramfelvételük. Mikor nagyobbat mozdít a tányéron, jelentősen megnő a fogyasztása.
Az autóknak nem a fogyasztás a probléma, hanem az ingadozás. Ugyanis ezt kiegyenlíteni az akkumulátorral nem tudod (mindegy mekkora). A kondenzátorok (kis soros ellenállásúak) gyorsan tudnak erre reagálni, és stabilizálják a feszültséget. Ha ezt nem teszed meg, az autód elektromos berendezései szenvedik kárukat.
A kondenzátor mindig kell.Milyen árfekvésben?
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
graffin
csendes tag
-
Tomoty
aktív tag
válasz _seth_ #13413 üzenetére
Lehet, hogy az RS felirat csak oda volt ragasztva. Vagy nem volt olyan barbár , hogy szőnyegig passzírozza a gázt. De akkor meg minek gyorsulgat 200 környékéig.
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #13469 üzenetére
HA a gyári van 1mm-ert síkolva, akkor elvileg 10,2 körüli a sürítési viszony. A gyári 10-es kompresszióval 122 paci volt annak idején ez a motor. Aztán ostobára butították, hogy beleférjen a 85 kilowattba
Gyorsan tölts le, mert nem sokáig hagyom fennt
dreed: biztos jó a mérés? Hengerfej tömítésekkel nem lehet varriálni? Nagyon gatya a a motyó, nem lehetne 1 próba erejéig feltenni? Felhasználnám a régi tömítéseket, próbára az is jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz _seth_ #13532 üzenetére
Velem a jégfehér ledes helyzetjelzőt is kivetették, mert h azt nem lehet. Az autón semmi másba nem tudtak belekötni, de a helyzetjelző az qrva fontos, h nem hagyományos izzó. Hát az ilyenhez csak gratulálni tudok...
Jim Tonic: akkor ezek szerint a rendőrautóknak sem lett volna szabad átmennie a vizsgán...
Érdekes "balhét" lehetne ebből csapni.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #13570 üzenetére
Hát én elég sokat mókoltam vele. Volt amit magam buheráltam agyon, hogy szerencsétlen "égő" úgy áljon a lámpában ahogy kell és ne egy nagy maszatot világítson, ha fal elé állok, hanem 2 egyenes vonalat a kis felfelé ívekkel. Sokszor olvastam a nagy hozzáértők írásait : " be kell állítani a lámpát és kész". Aham ja, csak mit állít egy olyan lámpán, amiben egy csálé égő van ami össze-vissza világít?
-
glutamin
őstag
válasz _seth_ #13583 üzenetére
Ezt én is meg tudom erősíteni. Szivargyújtós csodáról váltottam egy Wayteq-re és ég és föld a hangátvitel minősége.
Vettem ma Auchan-ban Bosch 47 centis ablaktörlőlapátokat. 2 ropi volt. Szépen és csendben törölnek. Előtte valami 500 Ft-os tesco-s csoda volt. Na az valami borzalom. Nagyon hangosan kattogott irányváltásnál, de legalább alig törölt valamit.
@Calogero
Az a fekete Lotus Omega az valami gyönyörűséges. Nekem valahogy jobban bejött az a formavilág mint mondjuk egy mai Insignia (noha csúnyának éppen azt se nevezném)[ Szerkesztve ]
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
adorjant
senior tag
válasz _seth_ #13620 üzenetére
Martinos,4300K-s,fehér a fénye,bár tök sötétben még nem próbáltam. (Plusz korábban 6000K-s volt nekem)
Amúgy nagy lehúzás még mindig ez a xenon-biznisz...
Kérdik milyet kérek,mondom melyiket (a "közepeset"),majd kimegy a raktárba,és hallom!!!!, hogy hajtogatja hozzá a dobozt...Mindegy,garis ügyintézésük okés,közel van,normális áron,mindenképpen tőlük akartam venni,remélem ez is beválik majd.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Hobby rádiós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magisk
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nyárköszöntő hardverszemle
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs